Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Corine,

Dat was voor mij ook het belangrijkste, dat ik me 100% op m'n gemak voelde bij de PC. Mijn eerste consult was bij Demeyere, en ik heb niet langer getwijfeld. Best Boobie was er ook zo enthousiast over en ik kon ook gewoon niets negatiefs vinden op internet over zijn werk... dat heeft voor mij toch ook wel een belangrijke rol gespeeld.

Ook mede door zijn kalme aanpak van zijn verhaal doen vond ik ook zeer aangenaam.

Mijn beste vriendin was toen mee en ze zei: Als ik dit ooit laat doen is dat ook bij hem hoor! Zij had er ook een supergoed gevoel bij dus... knoop was voor mij redelijk snel doorgehakt! En nu ben ik helemaal tevreden, wel veel pijn, maar dat zal wel normaal zijn :)

Succes met aftellen! Ik zeg het, die dag gaat er zo zijn!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie
Hey Corine,

Dat was voor mij ook het belangrijkste, dat ik me 100% op m'n gemak voelde bij de PC. Mijn eerste consult was bij Demeyere, en ik heb niet langer getwijfeld. Best Boobie was er ook zo enthousiast over en ik kon ook gewoon niets negatiefs vinden op internet over zijn werk... dat heeft voor mij toch ook wel een belangrijke rol gespeeld.

Ook mede door zijn kalme aanpak van zijn verhaal doen vond ik ook zeer aangenaam.

Mijn beste vriendin was toen mee en ze zei: Als ik dit ooit laat doen is dat ook bij hem hoor! Zij had er ook een supergoed gevoel bij dus... knoop was voor mij redelijk snel doorgehakt! En nu ben ik helemaal tevreden, wel veel pijn, maar dat zal wel normaal zijn :)

Succes met aftellen! Ik zeg het, die dag gaat er zo zijn!

groetjes!

Hoi Katje,

Inderdaad wat je zegt, heel veel forummen, Ha Ha! Mijn man kijk me af en toe verbaasd aan: zit je nu alweer op dat borstenforum? Ha Ha. Ik tel iedere dag af. Tja die pijn, hopelijk ben je er snel vanaf, maar we hebben het er allemaal voor over. Gelukkig hebben wij voor de spier, anders zou je nog veel meer pijn hebben als ik de verhalen zo hoor.

Ik heb ook een zoontje van 11 maanden, die ook helemaal geen zin heeft om al te gaan lopen, dus die moet ik toch blijven dragen voorlopig. Volgens de pc is dat ook geen probleem, zolang we maar niet boven de elleboog hoeven te tillen.

Ik hou je forum in de gaten en ga nu eerst ff naat je foto's kijken. Snel herstel gewenst.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden, ik heb nog een vraagje aan jullie.

Wat is nu het verschil tussen high profile en medium profile? Dat is eigenlijk niet ter sprake gekomen tijdens het consult. Wel dat ik boven een wat rondere borst wil en geen zogenaamde ski schans. Is dat het verschil?

Groetjes Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook high profile en dan heb je idd meer vulling aan de bovenkant van je borsten, bij mij was dat wel nodig hoor, hangt wellicht allemaal af van hoe je borsten zijn. Maar denk dat BestBoobie je dat beter kan uitleggen.

Zowiezo weet De Meyere wel wat hij doet én wat jij wil

grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden, ik heb nog een vraagje aan jullie. Wat is nu het verschil tussen high profile en medium profile? Dat is eigenlijk niet ter sprake gekomen tijdens het consult. Wel dat ik boven een wat rondere borst wil en geen zogenaamde ski schans. Is dat het verschil? Groetjes Co

Die zoekfunctie hier op het forum staat er voor de hond zijn b*llen he :45:

Lees even de eerste 2 reacties van MIJ in dit topic:

http://www.borstenforum.com/topic/6310-medium-profile-of-high-profile/?hl=%2Bmedium+%2Bhigh

Maar denk dat BestBoobie je dat beter kan uitleggen.

Je zult maar Best_boobie heten.... :wacko: dan heb je het er maar druk mee :45:

xxx :) BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zoekfunctie hier op het forum staat er voor de hond zijn b*llen he :45:

Lees even de eerste 2 reacties van MIJ in dit topic:

http://www.borstenforum.com/topic/6310-medium-profile-of-high-profile/?hl=%2Bmedium+%2Bhigh

Je zult maar Best_boobie heten.... :wacko: dan heb je het er maar druk mee :45:

xxx :) BB

Sorry BB :106: , ik ben helaas niet zo erg thuis op forums! Vond eigenlijk al dat het best goed ging.

Ja idd, zoekfunctie........ zal volgende keer eerst even zoeken voor ik iets vraag :67: .

Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord, ik vermoed dat er bij mij dan een medium profile in gaat, maar dat laat ik maar aan Dr. de Meyere over. Hij weet er alles van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooooooooooooooooh, maar zo bedoelde ik het helemaal niet hahaha. Voel je niet schuldig!!! Je doet het ook heel goed hoor! :)

Er zijn er veel, ook die hier al lang rondlopen, die gemakshalve 'vergeten' dat er een zoekfunctie is ;)

Maar je begrijpt nu wel het verschil tussen medium en high profile?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is eigenlijk ook wel logisch natuurlijk, voor ieder figuur een ander type prothese, brede borsten eerder een medium, smalle borsten die wat meer projectie willen high of zelfs extra high.

Ik wil wel wat bolling van boven, maar nog wel met natuurlijke uitstraling. Ik twijfel nog om te vragen voor een volle C of een redelijke D. Maar ik heb nog een paar weekjes om hier op het forum rond te neuzen, ha ha!

Kijk maar eens in mijn gallerij (die heb ik gisteren gemaakt). Daar heb ik voorbeelden in gezet, die ik erg mooi vind! Denk dat het toch meer naar een D neigt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry BB :106: , ik ben helaas niet zo erg thuis op forums! Vond eigenlijk al dat het best goed ging.

Ja idd, zoekfunctie........ zal volgende keer eerst even zoeken voor ik iets vraag :67: .

hahahah

Corine,

gewoon blijven vragen joh :38:

Denk dat BB een slechte nacht gehad had :152:

komt goed hoor!!

en nu dus aftellen maar je datum!

spannend

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah

Corine,

gewoon blijven vragen joh :38:

Denk dat BB een slechte nacht gehad had :152:

komt goed hoor!!

en nu dus aftellen maar je datum!

spannend

Liefs

Ha Ha, jazeker. En uhh.... We moeten die administrators bezig houden hè! We willen natuurlijk niet dat ze zich gaan vervelen! :152:

Hmm vervelend: kan op me iPad geen smileys selecteren, gisteren achter de computer wel, vreemd!

Ja nu maar aftellen, NOG 6 WEKEN vandaag!!! En dan nog een weekje vakantie tussendoor, maar daar heb ik veel minder zin in dan 8 maart *bloos*!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het wordt steeds spannender. Nog 4 weken en 5 dagen!! Eerst nog een weekje op vakantie, dus dan gaat het alleen maar sneller! Ik heb nog best veel vragen, maar wacht nog maar even tot na de vakantie, dan kan ik me helemaal 100% gaan inleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een vakantie ertussen gaat het des te sneller he :)

Ja idd, ik ben echt aan het aftellen. Nog drie dagen werken, dan weekje oostenrijk. Weekend daarna 1e verjaardag van me zoontje, dus ook veel voorbereiden, flink druk dus. Gaat de tijd lekker snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah drie weken nog. Gaat zo snel. Vannacht vertrekken we richting Oostenrijk. volgens mij is er geen internet, dus even een weekje niet online. Ach heb ik wat bij te lezen als ik terug ben. Doeiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy meid

spannend die 3 weken zullen nu voorbij vliegen hoor geloof me

fijn dat je voor jezelf de goede keuze hebt gemaakt je moet er idd zelf een goed gevoel bij hebben

ik zelf heb 350 cc rond medium plus profile voor de spier

ben ook heel tevreden

Nou fijne vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeej, ze hebben wifi! Weliswaar geen geweldig bereik, maar gelukkig geen afkickverschijnselen Ha Ha. Dus als de kindjes op bed liggen, kan ik toch ff snel het forum op, phoe gelukkig. Hoef ik niets van jullie geweldige verhalen te missen. En...... Ik kan nu zeggen: Nog twee weken (en 6 dagen).....! Morgen voor het eerst de piste op, zin in! Opa en oma komen op de kindjes passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha lucky, we zijn niet allemaal zo verslaafd als jij :45:

(of als mij :ikdenkzeghetmaaralvastzelf: )

Dus wel!! nog een nieuwe verslaafde hier, hè Corine?? :38:

Geniet van je vakantie en het aftellen

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.