Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Joepie, ben weer thuis! Uit de ct scan bleek het gelukkig geen embolie te zijn maar een longontsteking. Nu met antibiotica maar weer opknappen. Ben zo opgelucht, schrok me kapot, een embolie. Dan moet je altijd bloedverdunners slikken. Ik (en waarschijnlijk een heleboel met mij) ben zo toe aan de zomer, even wat weerstand opbouwen. Heb het helemaal gehad met die kut winter. Maar........ als ik zo de weerberichten lees, zondag 20 graden????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie

Gelukkig het valt mee!!! Nu heel braaf de antibiotica in nemen en lekker rustig aan doen, je maar weer goed laten verzorgen door je man:). en het weekend heerlijk genieten van het mooie weer!! Weg winterjas en laarzen, hallo zomerschoenen, zomertruitjes en zonnebril:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee Corine,

heftig zeg!

Gelukkig ben je weer thuis nu, al is een longontsteking ook geen pretje.

rustig aan doen en lat de zon maar komen, daar is iedereen wel aan toe!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijke dag was dit. Mijn medicijnen beginnen aan te slaan. De kindjes lekker hele dag buiten gespeeld. Zelfs nog een klein rondje gedaan op de fiets met de oudste, heerlijk. Jammer dat de conditie het nog niet toelaat. En dan die nieuwe voorgevel. Ze voelen nu al aan of ik ze altijd gehad heb, ik ben er al helemaal aan gewend! Heerlijk, vandaag een strak hemdje aan gedaan! Teeeeering!!!! I love my Boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames!! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eindelijk heb ik het verteld tegen mijn moeder! De band tussen ons is de laatste paar weken zo goed, dat ik het gewoon moest vertellen. Gingen eergisteren eventjes samen de stad in om een bakkie koffie te drinken en wat te eten. Tijdens de rit zei ik al tegen haar: ik ga je straks een geheimpje vertellen! Zij stik nieuwsgierig haha. Dus de koffie werd gebracht en ik zei dat ik een bosrstvergroting had laten doen. " Dat ik het niet dacht" zei ze. Ik zei: "Dacht jij het al, waarom zei je niets dan?". Nou, ze wist het niet zeker, maar omdat ik twee keer zo lang borstvoeding had gegeven, dacht ze wel dat ik dat zou willen. Ik zei nog, ja zo zie je het niet toch? "Wat????"zei ze, "Heb je ze al dan?" Ik lachen, ja al 6 weken. Nou, zei ze, dan moeten we maar gelijk even gaan winkelen, daar moet je wel mee pronken natuurlijk, ze vond ze prachtig!!!

Dit had ik echt helemaal niet van haar verwacht, gaaf he! Ik ben zo blij dat ze het weet nu. Ze begon gelijk dat ze een rimpeltje had tussen haar ogen en deze best zou willen opvullen. ik kwam niet meer bij, je kon me opvegen. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooooh wat geweldig :45:

Echt een superreactie van je moeder!!!

Nog een bh'tje gescoord?? ;)

xxx

Jaaaa, zo blij met haar reactie! Nee, geen bh meer, wel een mooi shirtje, kijk maar bij me foto´s! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet het even vertellen hoor. Afgelopen woensdag mijn jubileum gehad bij defensie. 12 jaar eerlijke en trouwe dienst, dus ik kreeg mijn bronzen medaille. Dit betekend in het blauw aantreden. Na de officiele poespas gelijk me jasje uitgedaan, want het was zo bloedje heet. Dan komt er een strak dun bloesje tevoorschijn. Mijn moeder was er ook bij en zei later tegen mij: Zooooo, nu zie je ze echt goed in die blouse! Ik voelde de ogen gewoon prikken in me rug, liep de hele tijd met een rood gezicht rond. Phoe phoe zo warm hier!! :66:

Verder gaat het helemaal super. Nergens geen last meer van, alsof ik ze al jaren heb. Maandag weer starten met sporten (nog even geen hardlopen) Ik heb twee goede sport BH´s van Shock Absorber gescoord, wel klote dingen om aan te trekken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel superstoer zeg, heb je ze tenminste eens echt kunnen showen :D

Ja echt wel. Ik voelde me echt super vrouwelijk (zelfs met die duffe stropdas). Mijn man stond er ook bij en ik zag hem gewoon stralen zo van: afblijven mannen, die is van mij! hihi

Oh, ik kan echt niet wachten op de zomer, wil zo graag die leuke hempjes dragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

He, tja ik denk, laat ik maar eens reageren in me eigen topic. Hij stond alweer zo ver weg. Maar goed, het is inmiddels alweer drie maanden geleden, ik heb eindelijk mijn mijlpaal bereikt. De eerste drie maanden. Nu zal er niet meer zoveel veranderen. Al had ik na een week of zes al het gevoel dat ze niet meer zoveel anders zijn. Afgelopen weekend voor het eerst weer naar de sauna geweest met drie vriendinnen. Zij hadden mij daarvoor nog niet topless gezien, dus wisten ook niet wat ik had. Ik zag ze wel kijken, maar ze durfde niets te zeggen. Zelf hadden ze echte theezakjes. Ik heb expres niets gezegd. Maar ik vond het heerlijk om zo in de sauna te lopen. Verder gaat het super goed, ben nog steeds heel erg tevreden met me boobies, ze zijn qua vorm echt perfect in mijn ogen, al hadden ze best een maatje groter gemogen. Maar goed, dan zouden ze misschien niet meer zo natuurlijk overkomen. En nu gaat het ook super goed met sporten. Dus al met al ben ik heel erg tevreden. Ik heb de hele operatie en herstel zo goed ervaren dat ik het zo weer zou doen.

Zal deze week nog wel wat foto's plaatsen.

Zal misschien niet meer zo heel vaak op het forum zitten als eerst, maar dat komt omdat we gewoon erg druk zijn met de volgende verbouwing (nu van het huis). Maar lees nog wel geregeld de verslagen. En als we een Bruno meeting organiseren, ben ik daar graag bij. Zou de meiden wel eens in het echt willen ontmoeten op een zonnige dag in Scheveningen of zo!

Veel liefs en groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden. Tuurlijk ga je tevreden zijn Yuna, dat kan niet anders, je gaat naar Bruno!

Ja, na mijn verbouwing nu even de aandacht aan ons huis. We hebben flink wat grond gekocht net buiten de bebouwde kom en daar staat een super oud huisje op. Hier blijft alleen de achtermuur van bestaan, de rest wordt verbouwd. Dus 4 meter naar voren bouwen, nieuw hoger dak erop en van binnen alles nieuw. Dit gaat nog zo'n twee jaar duren, in de winter doen we niet veel. We doen niet alles ineen, willen nog een beetje luxe voor de kindjes, dus alles in brokken verdeeld.

Maar we hebben er allebei super veel zin in. Al doen we ook nog leuke dingen hoor.

Dit weekend lekker naar Amsterdam, Holland zingt Hazes. Tja, mijn man is een Amsterdammer, dus een Hazes fan! Maar ik heb ook wel zin in een feestje hoor!

Maar dat Bruno dagje houden we erin toch? Wachten even tot Yuna en de rest is geholpen en dan gaan we plannen oké? Dus ergens in augustus of zo?

corine x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt een hele grote verbouwing Corine! Leuk hoor. Weer iets om naar uit te kijken.

Wij gaan zaterdag ook naar Amsterdam. Even met vrienden wat eten en daarna een borrel doen. Ben benieuwd of mijn borsten het volhouden haha...

In augustus is een mooie maand om een Bruno dag te doen! Die houden we er zeker in!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.