Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

oeps hahaha... vastbinden dan maar ;)

Maar voor een keer kan dat echt geen kwaad.. als het je vaker gaat gebeuren misschien toch even kijken of er iets tegen te doen is...

OF even bellen naar Demeyere of dat echt kwaad kan... Je lichaam geeft normaal wel zelf aan wat kan, maar toch... Het is wel erg snel :)

Echter geen zorgen maken :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie

Tja, we wachten maar af. Ik had ook al aan de Meyere gevraagd of het kwaad kon. Hij zei, ja liever niet, maar ja als je het in je slaap doet kun je er weinig aan doen.

Ik zal me idd maar geen zorgen maken. Heb touwens net nieuwe foto´s geplaatst die ik gisteren gemaakt heb (1 week PO). Me Happy!!

O nog eens een vraagje, hoe kun je een gedeelte van een verhaal in een quote zetten? Ik druk altijd op quote en selecteer/delete dan wat niet van belang is. Multiquote zeg me niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corine,

dat herken ik zo!!! Ik heb ook altijd de neiging om dat te doen en deed dat denk ik ook onbewust in mijn slaap na mijn bv...

Vond het ook doodeng, was bang dat er er iets mis kan gaan...

Maar als je dat onbewust doet kun je het toch niet tegenhouden.

Geniet van je boobs!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat denk ik ook niet Lucky. Meestal doe je onbewust toch geen dingen die niet mag, dus denk dat het niet zoveel kwaad kan. Ik heb het ook maar 1 keer gemerkt nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nog eens een vraagje, hoe kun je een gedeelte van een verhaal in een quote zetten? Ik druk altijd op quote en selecteer/delete dan wat niet van belang is. Multiquote zeg me niets.

Ja multiquote weet ik eerlijk gezegd ook niet :45: (echt erg, maar ik kan tenminste quoten, dus so what :P)

Als je nou een gedeelte wilt quoten, dan is het soms gemakkelijker om idd eerst op 'quote' te klikken. Dan verschijnt je quote in het witte vak onderaan het bericht. In de 'werkbalk' boven dat witte vak, staat helemaal linksboven, dus links naast de gum een tekentje. Als je daar op klikt, kun je de tekst precieser weghalen tussen de 'quote-tekens' zonder dat er wat mis gaat ;)

Als je daarna weer op dat tekentje drukt, zie je hoe het er in het echt gaat uitzien :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nou een gedeelte wilt quoten, dan is het soms gemakkelijker om idd eerst op 'quote' te klikken. Dan verschijnt je quote in het witte vak onderaan het bericht. In de 'werkbalk' boven dat witte vak, staat helemaal linksboven, dus links naast de gum een tekentje. Als je daar op klikt, kun je de tekst precieser weghalen tussen de 'quote-tekens' zonder dat er wat mis gaat ;)

Als je daarna weer op dat tekentje drukt, zie je hoe het er in het echt gaat uitzien :)

Oke, dus toch eerst gewoon op quote drukken en dan weghalen. Ik dacht dat je mss eerst iets kon selecteren en dan pas quoten! Maar dan deed ik het toch net als jullie (was al bang dat ik echt blond was :154: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk vanaf een dag of twee dat de onderkant van mijn borsten minder gevoelig zijn. Ik had het al meer gelezen, dus geloof niet dat ik me erg druk hoef te maken toch? Nog twee dagen, dan haal ik de hechtingen eruit. Wel spannend, benieuwd hoe de wondjes eruit zien. Mag ze er nu ook al uithalen, maar ben bang dat ze dan zeer gaan doen als ik de hele dag op het werk zit met die BH eroverheen, dus wil eigenlijk wachten tot het weekend. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je ze er gewoon uithalen. Ik heb geen pijn gehad daarna.. en anders leg je er een gaasje tussen :)

Beter die hechtingen er gewoon uithalen, want hoe langer ze blijven zitten, hoe minder gemakkelijk ze eruit gaan :)

xxx

Je had gelijk. Toen ik gisteren jou berichtje las, lag ik al in bed. Zei tegen mijn man dat ik ze er toch uit wilde halen. Dus hij een pincet gepakt en het boeltje voorzichtig los gemaakt. Wat een opluchting, die gaasjes en pleister eraf. Nu de draadjes eruit. Oei, dat deed dus best nog wel eventjes zeer. Maar dat komt misschien omdat ik gewacht heb tot 12 dagen. Nou ja, maar niet uit. Wat voelde dat heerlijk, alles eruit nu!! alles ziet er mooi en rustig uit. Zal nog een paar dagen wachten tot ik ga beginnen met Bio Oil smeren. Ik heb er nu idd gaasjes onder zitten en heb er geen last van. dus..... weer helemaal happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oké, ik zal wachten tot 4 weken po!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, ik heb ook wat te klagen. Na 2,5 week geen pijn heb ik last!!! Aan de onderkant van mijn borsten, heel vreemd gevoel. Als ik mijn hand onder mijn borsten houdt, voelt het net of er duizenden kleine naaldjes in steken, doet bijna pijn. Maar voel ik met 1 vinger is het zelfs op sommige plekjes gewoon gevoelloos. Heb al begrepen dat dit normaal is omdat het gevoel aan het terug komen is, maar zo'n vervelend gevoel. De BH's zitten nu ook voor geen meter, alles lijkt net of het schuurt. Draag nu s'nachts al geen bh meer, dat is heerlijk!!

Zijn er meer van jullie die hier last van hebben? En wat heb je eraan gedaan. Echt super vervelend de hele dag. Ook mijn tepels zijn super overgevoelig, daar mag mijn man echt niet aan zitten. :140: Als hij er al naar kijkt doet het al zeer! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corine,

Tsjaa...wat kun je er aan doen?? Niets volgens mij :38:

Het heeft z'n tijd nodig... Ik herken de gevoelige tepels wel, maar die pijn aan de onderzijde had ik niet. Bij mij waren ze tandartsdoof..en nog steeds een beetje. Het heeft zo lang tijd nodig, tenminste bij mij wel.

Maar dat jij al zonder bh slaapt...echt Wauw!! Ik heb die kliniekbeha wel zeker 3 maanden aangehad s'nachts. Maar gewoon omdat ik dat fijner vond..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat jij al zonder bh slaapt...echt Wauw!! Ik heb die kliniekbeha wel zeker 3 maanden aangehad s'nachts. Maar gewoon omdat ik dat fijner vond..

Ja normaal had ik hem ook wel aangelaten, maar ik heb er gewoon zoveel last van in bed. Ik draai erg veel in bed en dan schuurt die zo. Nu is het heerlijk 'bloot'. Ik smeer ze dan in met wat vaseline crème van de kindjes, misschien voelt dat iets verlichtend! Baat het niet, dan schaat het niet! Gewoon zo'n opluchting als die BH nu uit is. Ze zijn bij mij ook niet zo erg groot he, dat scheelt misschien ook wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben morgen 4 weken po en toevallig ook jarig! Krijg ik me toch twee prachtige setje van Simone Perele! In de maat 85d en wat denk je? Ze zitten als gegoten. Perfecte keuze van mijn husby, wat is het toch een schatje. Morgen gezellig samen uit eten, wat zal ik eens aantrekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corine,

ten eerste proficiat met je verjaardag!!!

Heerlijk genieten, samen met je hubby in een mooi setje..Enjoy

en Simone Perele is echt een fijn merk, love it!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee corine

Van harte gefeliciteerd en wat lief van je man !! Hoop dat jullie n leuke avond hebben .

Gaat t inmiddels wat beter met de pijn ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hallo meiden,

Mijn verjaardag was super leuk! Me husby heeft me meegenomen naar een van mijn favoriete Argentijns restaurant, heerlijk. Over die diepe decolleté gesproken: die had ik niet echt. Hen helemaal (nog) niet van dat soort kleding. Grrpff, moet hoog nodig gaan winkelen. Maar had wel een mooi strak hempjes aan met een mooi jasje. Stond ook erg mooi en me man kon z'n ogen niet van me afhouden, love it!!

Ha Ha BB, dat bordje is wel een heel leuk idee. Mensen zullen wel denken, Bruno's?? Whoehahaha.........

Verder erg druk weekend gehad, zelfs bijna niet op het forum gezeten en nu wederom ziek. Gister zomaar ineens last van me rechter long. Ja, ik weet het, je kunt geen pijn hebben aan je longen, maar pijn bij iedere inademing en kan niet diep inademen. Gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest, maar die stuurde me weer naar huis met de mededeling dat het waarschijnlijk een virus was van me longspieren. Vandaag naar me eigen arts geweest en die stuurde me gelijk terug naar het ziekenhuis voor bloedprikken en longfoto's omdat ik al eens met een heftige dubbele longontsteking in het ziekenhuis heb gelegen. Nu kan dit het niet zijn hoor, want heb geen koorts, ziek of ben niet verkouden. Maar hij wil zeker weten dat het niet een of andere longembolie is. Puur alleen die long, heel vreemd. Dus nu weer thuis en in bed. Dus weer tijd voor het forum! Nou ja, vanmiddag om 4 uur moet ik bellen voor de uitslag, ben erg benieuwd. Ga nu maar proberen me slaap van vanacht in te halen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, lig dus in het ziekenhuis. Waarschijnlijk een longembolie. Lag al vanaf 5 uur in een kamertje bij de spoedeisende hulp. 2,5 uur wachten op de arts. Ben nu net naar de afdeling gebracht. Nu proberen wat te slapen. Morgen krijg ik een ct scan, dan kunnen ze uitsluiten wat het daadwerkelijk is. Kan er ook wel weer bij *zucht*. Gelukkig hebben ze wifi en heb ik me iPad mee. Morgen lekker forummen!

Truste!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, ben weer thuis! Uit de ct scan bleek het gelukkig geen embolie te zijn maar een longontsteking. Nu met antibiotica maar weer opknappen. Ben zo opgelucht, schrok me kapot, een embolie. Dan moet je altijd bloedverdunners slikken. Ik (en waarschijnlijk een heleboel met mij) ben zo toe aan de zomer, even wat weerstand opbouwen. Heb het helemaal gehad met die kut winter. Maar........ als ik zo de weerberichten lees, zondag 20 graden????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.