Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Het is 7 uur s'morgens. Zithromaxje naar binnen en gaan met die banaan! Doei meiden, tot vanmiddag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou daar ben ik dan, hier is eindelijk MIJN operatieverslag!

Vanmorgen om 8 uur vertrokken naar de oppas. Kindjes weg gebracht, mijn man bakkie koffie gedronken. Ik met kriebels in mijn maag omdat ik nuchter ben en ik daar helemaal niet tegen kan. Even tanken en om 9uur op weg. 10 uur aangekomen en we moesten nog een klein half uurtje wachten in de wachtkamer. Toen haalde de zuster ons op. Husby kreeg weer koffie (grrrrrr). En ik mocht me gelijk uitkleden en kreeg een mooie witte badjas van Artemedis aan met een prachtige groene muts. Daarna kwam de anesthist de vragenlijst doornemen. Geen bijzonderheden, geen vragen? O ja, wat is het nu precies voor narcose, noemen ze dit ook wel eens een roesje?

Nee, het is geen roesje, maar tussen roesje en narcose in, een lichte narcose. Ik krijg ook een slang in me mond voor extra veiligheid. Nou, is dat ook weer duidelijk. Toen kwam de dokter nog even langs, of ik nog vragen had. Ik had de foto's bij, nou daar kon hij wel wat mee en toen ging hij aftekenen en foto's maken. Daarna mocht ik gelijk mee naar de operatiekamer. Even mijn man een dikke kus geven en off we go! In de kamer was het erg koud, ik ging op de tafel liggen en kreeg infuus en plakkers op me lijf. Ze waren met z'n drieën druk bezig met de voorbereidingen en ik wachtte geduldig. Toen was ik wel een klein beetje gespannen. Ik kreeg een mondkapje voor met wat zuurstof, het prikte een beetje. Tot straks zei ze nog en toen, toen.............. werd ik wakker uit een heerlijke slapen werd gelijk rechtop gezet en moest op ander bed gaan liggen. Daar kreeg ik lekker warme deken over me heen. Wat jammer!! Ik lag zo heerlijk te slapen. Ineens was ik in een andere kamer en kwam mijn mannetje naast me zitten. Ik voelde wat strak om me heen zitten. Heeeeee, ik heb tieten!

Na een half uurtje beetje bijkomen en warm worden, want ik lag te tillen van de spanning en narcose. Nu wilde ik me alleen maar aankleden en naar huis. De dokter kwam nog even langs of alles goed ging en vertelde nog wat ik wel en niet mag doen de eerste 4weken. Twee weken deze BH dag en nacht dragen en dan nog 2 wekencalleen overdags. Morgen mag ik al douchen. En zijn enige wet: 4 weken niet met mijn ellebogen boven mijn schouders komen. Ik dacht ik vraag nog wat extra's voor de pijn, want ik ken die wegen in België! Ik kreeg een pilletje wat ik op mijn toch moest opzuigen, was iets sterkers dan paracetamol. Nou, daar ben ik een paar uurtjes helemaal waus van geweest, heerlijk. Kon ik lekker beetje doezelen onderweg naar huis. Thuis gekomen rond drie uur even lekker uurtje of twee geslapen. Pijn? Hmm, nee eigenlijk niet echt, mocht om 5uur de eerste twee paracetamol innemen en toch van de dokter vanavond mijn eerste celebrex. En mijn nieuwe Boobies? Tja, ik heb ze nog niet mogen zien, dus kan niet wachten tot ik morgen mag douchen. Ik heb daar wel gevraagd welke maat BH ik had. Nu een B zeiden ze!!!! Wat?? Dat vind ik ik veel te klein. Nee, zeidencze, deze kun je echt niet vergelijken, je zult straks echt even moeten laten opmeten. Ik hoop toch echt niet dat ik ze straks te klein gaat vinden. Volgens mijn man zag het er net zo uit als mijn foto's (die ook in mijn galerie staan),hij mocht komen kijken tijdens de operatie, leuk hè?

BB, kun jij mij wat meer vertellen over de specificaties en misschien een gokje doen wat het straks gaat worden. Er staat een nummer op het pasje wat ik heb mee gekregen.

Het is geworden: Mentor 350CC m+. Het catalogus nummer op het pasje is: 354 - 3501

Wat houdt dit allemaal in? Ik hoop niet dat ik ze straks te klein gaat vinden. Had toch wel op een kleine D gehoopt.

Nou dat is in een notendop mijn verhaal. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Corine.... in een notendop.... wat ben jij helder om zo'n verhaal te kunnen typen! :) Dus het is je eigenlijk best wel meegevallen? Benieuwd wat je uiteindelijke maat wordt, als er werd gezegd dat hun maat B niet te vergelijken is met de standaard maat om het maar even zo te zeggen, zou ik me zeker niet te druk maken hoor! Voorlopig heb jij 't achter de rug, nu lekker bijkomen en straks goede nacht gewenst! Succes met je herstel!

Anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Wauw, inderdaad wat helder zeg. Houd dat vast! Ik was de dag van de operatie helemaal waus en 's avonds lag ik te creperen hahaha.

Een goed herstel gewenst nu de aankomende weken. Als ik jou was zou ik me nog niet druk maken over de maat, iedereen heeft hier een veel te strakke terrorbh.

Liefs,

Madelon

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!! :35: Supergoed gegaan zo te lezen! Fijn!

Over dat pilletje dat je moest opzuigen: dat was Tradonal (hetzelfde als tramadol, vandaar je suffige gevoel erna ;) )

De prothese heb ik even opgezocht, dat is de Mentor moderate PLUS profile. Die heeft een breedte van 12,6 cm en een projectie van 3,8 cm.

Met die prothese krijg je sowieso een D-cup (ik ga even uit van een omvangsmaat 75?)

Een goed herstel meid!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

De prothese heb ik even opgezocht, dat is de Mentor moderate PLUS profile. Die heeft een breedte van 12,6 cm en een projectie van 3,8 cm.

Met die prothese krijg je sowieso een D-cup (ik ga even uit van een omvangsmaat 75?)

xxx BB

Hè chips, hoe kan dat nou? Ik had gisteren nog gereageerd op je bericht en nu is ie weg? Vreemd! Nou ja, wat had ik gezegd? Ik ben een stuk geruster nu, een D!! Gelukkig. Was al zo geschrokken toen die zuster zei dat die kliniek bh 95B was. En ik heb het echt goed verstaan, me man had het ook gehoord. Maar..... Had ze gezegd, die maten zijn heel anders dan normale bh's. Ik lees liever jou antwoord BB. Ik heb mijn omvang even gemeten en die is 80cm. Net onder me borsten gemeten. Dat moderate plus profile, betekend dat medium profile of high profile?

Niet dat het zoveel uitmaakt, maar je leest alleen maar medium of high en ik heb plus profile!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update,

Ik heb de nacht redelijk goed door gebracht. Ben niet zo'n rug slaper, dus werd wakker van last in me rug. Toen toch maar geprobeerd om een beetje op me zij te gaan liggen, deed even zeer maar uiteindelijk toch zo weer in slaap gevallen. Mijn man moest deze ochtend weg en de kindjes blijven tot eind van de middag bij de oppas. Dus lekker rustig alleen thuis. Straks dat verband er maar eens afhalen. En veel forummen vandaag :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb gedouched! Oh wat heerlijk was dat. Vond het wel een beetje eng om de BH voor het eerst uit te doen. Samen met mijn man, spannend! Maar oh wat ben ik blij. Ze zijn pas 1 dag en zullen nog veel veranderen maar ben al helemaal blij, ook met de maat. Heb gelijk even in die BH gekeken, maar er staan drie maten in: E95 D80 UK36. Dus ik neem aan dat dit gewoon 80D is, wat ik al dacht en hoopte. Zo'n zuster weet ook niet hoe ze je kan laten schrikken met dr 95B!

Foto's al toegevoegd. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg.. ik heb net je foto's gezien pfffffffffff ik word er jaloers van.. Dat jij nog bang was dat je maar een B had :45:

Straks heb je nog een F joh ;)

En over die maten.. Mentor heeft moderate, dan moderate PLUS, dan high en dan extra high profile. Het is eigenlijk een soort tussenmaat.. Eurosilicone heeft dat ook, al noemen zij het anders... Het is een medium profile, met wat meer projectie, maar wel de breedte die je nodig hebt.. (weet niet of dat duidelijk is?)

Mooie borsten heb jij zeg!!! Prrrrrrrrrachtig!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corine,

zo te lezen is alles super goed gegaan!!! :35:

En wat een mooie foto...Echt wauw!! En jij maar bang zijn dat het "maar "een b cup was?? hahahaha, dacht het niet :38:

Gaat het nog steeds zo goed met je nu qua pijn?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden! Het gaat echt super goed, bijna geen pijn. Vandaag even naar mijn moeder geweest met man en kindjes. Ik had een dik vest aan dus je zag er niets van, het viel haar ook niet op (ze weet het niet). Ik ga zo maar even een uurtje slapen om me toch wat rust te gunnen, maar als dit de meeste pijn is die ik ga krijgen dan zeg ik: kom maar op! Dit is echt peanuts......

Lang leve voor de spier plaatsen!!! Ik denk ook niet dat ik volgende week de hele week thuis blijf, kan best wat vroeger gaan werken.

Bedankt BB, dit is heel duidelijk! Thanx.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een update,

zondag (2 dagen PO) al in me uppie boodschappen gedaan, nee geen zware aardappelen getild hoor! :104:

Het gaat echt buitengewoon goed. Wilde me eerst een week ziek melden, maar omdat ik twee weken geleden ook al een week ziek was, voelde ik me eigenlijk een beetje schuldig. Ook al wist mijn directe leiding het wel (niet van de BV, maar dat ik geopereerd werd). Maar ik voelde me maandag zo goed, dat ik mijn leiding heb gebeld of ik geen twee dagen thuis mocht werken, met telestick en dan woensdag (vandaag) weer voor het eerst naar het werk. Nou dat was gelukkig geen probleem, dus hoefde me ook niet ziek te melden. En nu zit ik nog op het werk en het gaat echt super goed. Ik slik alleen smorgens en s'avonds nog 2 paracetamol, maar meer voor het idee. Heb geen pijn en voel me super.

Zag trouwens vandaag op het werk dat ik als militair recht heb op 2 sport BH's per jaar van het merk Shock Absorber. Dus van de week maar eens naar Run2day, dat komt even goed uit. Ik mag over een maand weer gaan sporten dus wil wel graag goede BH's, al moet ik zeggen dat deze kliniek BH ook erg goed zit, maar of hij stevig genoeg zit om mee te sporten?

Kortom, ik ben zo ontzettend tevreden over hoe alles gegaan is, de dokter, de anesethist, de operatie, de 1e dagen po, de BH, mijn borsten (al zijn ze nu nog erg hard en staan ze nog vrij hoog, maar dat komt allemaal wel goed). Of loop ik nu te hard van stapel????

Lang leve Dr. Bruno de Meyere!!!!!!! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey Corine

Wat een herstel zeg!! Super!!

Let je wel op met bewegingen en zo...? voor de rest echt super dat je weer kan werken zonder last!!

En dat is nog eens mazzel hebben haha, krijg je per jaar twee goede sportbh's van je werk!! Die kliniekbh, zou ik idd niet gebruiken voor te rennen en zo.. Liever een iets steviger ding :) Die kliniekbh is wel stevig, maar er zijn stevigere voor het sporten :D En als je ze gratis kunt krijgen :D

Alles komt goed :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik pas wel op, probeer niet met me ellebogen veel boven mijn schouders uit te komen. Soms heel even om een staart in me haar te doen of kleding aan maar verder eigenlijk niet hoor. Dat was de enige wens van onze Bruno, dus daar moeten we ons aan houden toch? Ha Ha. Ik wacht nog een weekje of 4 voor ik die sport bh's ga passen, mag toch niet eerder sporten. Weet alleen niet of ik dan al gelijk durf te rennen, lijk me wel eng, dat geschud! Denk dat ik eerst maar ga fietsen of zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, waar ik al bang voor was is gebeurd!!! Werd ik vannacht wakker, voelde wat pijn, wat denk je? Lag ik op me rug, met me armen boven me hoofd! AAAArg! Ik schrok me wild. Weet niet hoe lang ik zo heb gelegen, kan een paar seconden zijn geweest, want ik werd wakker omdat het pijn deed. Maar voor hetzelfde geldt al een paar uur. Hopelijk geen gevolgen, verder ging het heel goed vandaag, nergens last van. Zal morgen weer nieuwe foto's plaatsen. Joepie vandaag 1 week mijn prachtige borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.