Ga naar inhoud

Corine : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Wij gaan zaterdag ook naar Amsterdam. Even met vrienden wat eten en daarna een borrel doen.

X

He wat toevallig. Misschien lopen we elkaar wel toevallig tegen het lijf, uhh boobies! Ha Ha. Leuk he, dagje Amsterdam. En ach, als je last krijg gewoon ff lekker terrasje pakken! Rosé biertje erbij, voel je niets meer Ha Ha!

X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 9 months later...

De taart met 1 kaarsje is op. 8 Maart 2013 ben ik geopereerd door Dr. Bruno Demeyere en vind dat een positief berichtje hier wel op z'n plaatst is. Na de operatie ben ik echt verslaafd geweest aan dit forum, iedere dag zat ik uren op het borstenforum. Nu, na een jaar wil ik nogmaals even kwijt wat een super chirurg Bruno is. En hoe blij ben ik met mijn prachtige Boobies. Ik heb 350cc ronde mentor Cohesive I prothese, voor de spier geplaatst gekregen en ben van een slappe B naar een mooie volle D gegaan. Ik zou de hele operatie zo weer doen, totaal geen pijn gehad, na drie dagen weer autorijden, na een week weer werken en gewoon mijn twee kindjes van net een jaar en 2,5 jaar kunnen optillen. Ik mocht alleen 4 weken mijn ellebogen niet boven mijn schouders liften, maar dat was heel goed te doen. Kortom, alleen maar lof over deze super dokter, die hier ook wel bekend staat als de dokter met de gouden handjes. Ik zal niet veel meer op dit forum zijn, al heb ik geregeld nog wel privé berichten met meiden die mijn advies willen hebben. Ik kan alleen maar zeggen: als je een bv overweegt, go for it!! Het geef je zoveel meer zelfvertrouwen. Ik heb nieuwe foto's geplaatst die ik zojuist heb genomen na een jaar. Alsof het altijd mijn eigen borsten zijn geweest, zo natuurlijk, zo ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey corine,

Leuk dat je weer even wat van je laat horen. Jeetje een jaar alweer! Wat gaat de tijd toch snel he.

Ik deel je mening over de Meyere en zou het zelf ook zo weer over doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Corine

Gefeliciteerd nog!!

Leuk nog eens van je te horen! Je lijkt idd genezen van je verslaving ;) haha...

Fijn dat alles zo goed met je gaat!

Je mening over Bruno deel ik absoluut. Prima plastisch chirurg. Voor mij ook DE chirurg met de gouden handjes. Ben ondertussen ook al 1 jaar en 9 maanden heel tevreden :)

Op naar je tweede boobiejaar!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruno maakt alleen maar mooie Boobies!! Je zou bijna een fanclub oprichten Ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een sportbeha 80 F meegekregen, in het begin ging het nog wel, maar heb toch maar ff een G gehaald, die zit iets beter. Ben alleen erg benieuwd hoe jullie borsten er na 1 jaar uitzien??

Ik denk dat ik geoon met sportbeha blijf lopen, aangezien mijn leeftijd word 54, gaat het natuurlijk allemaal wel sneller zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.