Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

haai moontje,

heb net even wat van je berichten zitten lezen van vlak na je operatie..

las dat je niet echt blij was met het resultaat?

is dit uiteindelijk nog goed gekomen?

toen bij mij het verband eraf ging was ik zo trots !!

WAUW IK HEB BORSTEN !!

maar hoe meer dagen er verstreken, hoe meer zwelling er weg ging, hoe rotter ik mezelf ging voelen..

waarom was ik zo eigenwijs geweest en had ik toch niet wat groter gekozen ?! (terwijl dit me door 2 artsen aan is geraden!)

als ik een trui aan heb of vest dan zie je niks, en ook iedereen maakte er een opmerking over..

zo van, waar zit het ..??

ik stond wel 20x per dag voor de spiegel, met even mijn bh na beneden en dan voelde ik me weer beter.

uiteindelijk toen het met de pijn weer beter ging, heeft mijn moeder een bh meegebracht, deze heb ik aangedaan en hij was net iets te groot, maar t was 75C, dus ik ga ervan uit ddat ik dadelijk toch op 70C uit zal komen !

dat is wat ik graag wilde, en afgesproken had, maar ow ow ow ik blijf toch ook zo bang dat het dadelijk nog maar een B cup is..

terwijl als ik zonder kleren/bh voor de spiegel sta, ben ik helemaal gelukkig.

het past precies bij mijn lichaam.

maar blijf toch angst houden, en ik schaam me hier ook voor !

zelfs tegenover mijn man.

voel mezelf ook zo ontevreden overkomen als ik het zeg, terwijl ik er zeer zeker gelukkig mee ben !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi ilona,

nou ik ga zeker voor een wissel,dus het is niet helemaal goed gekomen :blush:

en nu zijn ze ook nog is ana het slinken,heel erg.

heb de wissel al bekend gemaakt bij me arts,en dit gaat as winter ook gebeuren.

hij gaf me gelijk,het is gewoon niet geworden wat de bedoeling was(helaas)

zit zeker 2maten ernaast,en dat was bedoeling gewoon niet

en kan er dan ook niet mee leven,sorry klinkt dramatisch,maar is eigenlijk wel me gedachtengang.

heb jaren naar dit uitgekeken,en eindelijk de stap durven zetten,en ik was en ben gewoon niet tevreden.

dus wil dit zo spoedig mogelijk wle in orde hebben,maar ik heb even een time out nodig,alles moetff goed helen en rusten,dus vandaar dat er maanden tussenzit,en aangezien ik niet zomers met herstel enzo wil zitten,word het as winter.

ik heb voor me eigen al besloten,ook met me arts samen uiteraard,dat ik niet voor een klein maatje groter ga,ik ga nu voor duidelijk een stukje groter.

en ilona,dat onzekere dat hebben we denk allemala wel eens hoor,hoef je je niet voor te schamen,is heel menselijk,en zo ben je stik blij,en zo heb je momenten dat je ze iets minder vind,geef het even de tijd,wacht tot ze mooi zakken en dalen,en bekijk ze dan nog eens heel goed,maak vooral elke week foto,s en leg ze naast elkaar,kan je ze goed volgen.

ik heb ook soms momenten dat als ik ze vanaf boven bekijk,ik denk jeetje,er zit amper iets,maar kijk ik weer vanaf voren in de spiegel,dan lijkt het ineens toch wel weer groter.

en dat je je zelf soms ontevreden vind lijken,is niet iets waar je je druk om moet maken,je hebt nu eenmaal een bepaald beeld in je hoofd,en dan kan het de eerste weken wel is tegenvallen,je hoeft ook niet ineens alles in 1x mooi te vinden toch,je mag er best vooruit komen dat sommige dingen je een beetje vind tegevallen,is niks mis mee,,is eerlijkheid

veel sterkte verder,greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lady's,

toch wil ik hier ff op reageren.

over het groot vinden van je borsten...

ik heb nu dus een 85E en dat is toch niet klein he?! :38: maar zelfs ik vind ze als ik aangekleed ben of als ik naakt naar beneden kijk NIET groot. wel als ik in de spiegel kijk.. ik denk dat dat beeld toch altijd zo zal blijven. omdat je bij andere de borsten anders bekijkt dan je eigenste...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Moon,

Ik lees dat je een wissel gaat krijgen. Is dat vanwege die pijn die je had en misschien toch nog steeds hebt? Of is de maat niet goed? Kan de reden niet zo vinden :-)

Wel vervelend dat je nou toch weer onder het mes moet, maar ja snap ook dat als je niet tevreden bent dat je het wel goed wil hebben!!!

Mag ik misschien je WW in een PB??

Balen zeg dat ze ook nog eens aan het slinken zijn! Hoe kan dat ineens hè, je zou verwachten dat de ergste zwellingen wel weg zijn als je 19 november al geopereerd bent! (mijn verjaardag trouwens hihihi) Nou ik hoop dat straks als het wéér winter is, je wel helemaal tevreden bent. Maar dat duurt nog een. Ik hoop dat je tot die tijd je toch beter voelt over je boobs dan voor de operatie!

Sterkte in elk geval en ik hoop dat je je wel snel beter voelt qua pijntjes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey, ik kan je wissel ook niet goed volgen..

is het echt zo erg ?

375 cc lijkt me toch heel wat.

wil je groter of wat word nu de bedoeling ?

ben erg benieuwd !

en wel eng, weer een operatie..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diaan en ilona,

klopt,ze slinken nu pas enorm erg,zo uit het niets,dacht ook ergste gehad te hebben

de wissel doe ik zekers omdat ik niet tevreden ben met de maat,en me arts vond ook dat er niet behaald is,wat bedoeling was.

en ja klopt,375 klinkt best goed,maar ze verdrinken bij mij,met andere woorden,je ziethaast geen verschil meer van voor de operatie,ze zijn iets voller,maar zeker niet echt groter,helaas

ik zal tegen de tijd dat het allemaal vast staat wat er gaat gebeuren,ook uitgebreid alles opschrijven en bijhouden hier hoor.

diaan,ja ik heb zekers nog pijntjes,maar dit heb ik toch aan me spieren te danken,het is geen hinderlijke pijn hoor,het is te doen,maar wel aanwezig,dit word vanzelf minder volgens mijn arts,ondanks de maat,is het voor de rest dik in orde namelijk.

greetzzz moontje

p.s diaan,ik stuur je me ww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Moon,

Heb ze bekeken hoor je foto's! :-) Ze zijn wel mooi maar inderdaad, als dit al was wat je had ongeveer en je echt wat groter wil dan snap ik dat je hier niet mee akkoord gaat! Verder vind ik ze wel erg mooi hoor ;-) Maar dat is het probleem ook niet hè hahaha

Ik denk ook dat als je helemaal niks had of weinig had dat er dan makkelijker een voorspelling van de maat na de operatie kan worden vastgesteld dan als je al wel wat had maar het leeg is zeg maar. Dan is het toch gissen van hoe veel zit er nog wel in, hoeveel is er loos en wat moet er dan nog bij om groter te gaan.

Ik hoop echt dat het straks bij de wissel wel is wat je verwacht, maar dat moet toch haast wel:-)

Ben erg benieuwd naar je nieuwe foto's ja. Als ze echt zo erg zijn geslonken.....Wat gek hè, zat er dan nog zoveel vocht in ofzo?

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is wel zonde he? Krijg je nie gratis een Bv dan,want als die chirurg al zegt dat t gewenste niet behaald is...???Is t zijn fout denk?

Ik heb nu een D,en ja idd,enorm geslonken ,scheelt gewoon de helft,ik ha een stel ballonnen!!!Phoe.

Mja en ook dat went snel blijkbaar,was dr al aan gewend,hij zei dat t met een half jaar pas t uiteindelijke resultaat heeft,dus kan nog verder indalen of wat???Grrr..maar wissel zou die afraden,want t waren al best zware proteses(500)en hij zegt dat ze dan sneller gaan hangen met de jaren..je huid gaat uitrekken dan..en hij zegt dat t nu er heel erg mooi uitziet,ja daar waren we t wel mee eens,hij had zn werk heel goed gedaan,als je de voor en na fotos ziet.

Maar goed,ik moet maar tevreden zijn met wat ik nu heb....t werk nog verslavend,haha. :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder,nee helemaal gratis krijg ik hem niet helaas,hahahah

nee dat zou niet realistisch zijn ook.

datis gewoon een risico ervan die eraan hangt,een arts kan wel inschatten wat hij denkt dat het resultaat kan worden,maar helemaal zeker voor 100% weten hun ook niet.

ik ben al blij dat hij me snapt en dat ik zoiezo die korting krijg,meer kan ik niet verwachten.

nu enkel nog uit de maat komen samen,wil niet weer een teleurstelling,dus denk dat ik het dit keer daarom goed en groot aanpak,zekere voor onzekere.

Diaan,ik probeer zeker te genieten deze as zomer van me borsten,want het is zoiezo beter en mooier als voorheen.maar had een leuke bikini,is nu te groot,dus ga maar weer een andere zoeken,met een puch up efect denk :angry::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wel een korting dus,oke..scheelt weer.

Ja das moeilijk idd..je moet nog wel een jaartje wachten denk ik hoor,voor je weer mag,vanwege het herstel ,mja weer onder t mes,en weer die pijn,moet r nie aan denken,maar ja ik zou t er wel voor over hebben denk ik...bij mij is t afgsloten zaak,dus ik heb pech hhaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik moet er in juni of juli naar toe,krijg nog afspraakbevestigingen dan word operatie in de winter/najaar geplant.

ik wil het zelf niet in de zomer,maar me arts raade me zoiezo aan om even te wachten tot ik 6maanden verder ben,maar dat ben ik zoieoz tegen dietijd,in najaar/winter ben ik dan jaartje verder.

nee moet er eigenlijk ook niet aan denken,maar zo blijven rondlopen vind ik persoonlijk erger van alles bij elkaar :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje, vind t echt erg voor je !

hoop dat je er straks wel tevreden mee bent !

heb je toevallig foto's ?

en van hoe het nu is ?

ben wel erg nieuwsgierig wat je bedoeld moet ik zeggen..

als ik het mag zien doe t ww ff via pb

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

We hadden al via pb contact gehad,maar denk laat hier ook even een berichtje achter.

Ik zat net naar je nieuwe foto"s te kijken en moet zeggen dat ik toch wel vind dat je flinke borsten hebt hoor!

Ik weet natuurlijk niet wat je voor situatie was en hoeveel groter ze dus geworden zijn,dat verschil is klein laat je zelf al weten.

Klein vindt ik ze dus absoluut niet,maar het gaat erom hoe jij je erbij voelt en je volgt je hart door voor een wissel te gaan.

Je gaf aan "bang"te zijn dat ze bij jou net zo weg gaan vallen als bij mij,maar als ik je foto"s van nu al zo zie,lijkt me dat geenszins ad orde,je hebt kwa grootte nu alwel hetzelfde als mij wat ik zo zie...

Anyway,goed dat je voor je wens gaat en succes.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh moontje

ik ben weer even bij aan het lezen na een periode van afwezigheid, sta er heel erg van te kijken dat je een heroperatie overweegt. heel vervelend voor je, meid. ik ga even de rest van je verhaal lezen.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itsme,

ja klopt,ze lijken idd iets groter op de foto,maar in werkelijkheidis het anders.

vind het ook zo ene vertekent beeld een foto,ze vormen anders,lijken groter of kleiner en je krijgt niet echt het juiste beeld op de foto.

want ik heb het andersom ook,als ik jou foto,s bekijk,dan zie ik echt een paar borsten hoor,kan je niet omheen eigenlijk.

maar jij ziet ze echt,ik op foto,krijg je toch een heel ander beeld hoor :blush:

ik ga er gewoon voor,dit is niet wat afgesproken was,en ben blij dat arts me begrijpt omdat hij hetzelfde denkt

had er niet aan moeten denken,als hij het niet met me eens was,dan word het een heel ander verhaal met een ander einde denk ik.

Ilona,zal je me ww sturen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje!

Hoe issie nou?

Volgens mij ben jij goed zeker van je zaak he? Je moet het gewoon doen dan, het was wel de bedoeling van de operatie dat je er blij en gelukkig van werd, toch?

Je bent er al zo lang voor aan het wachten....

Ik lees dat je nieuwe foto's hebt geplaatst, mag ik nog een keertje je ww please?

Op de een of andere manier zijn die telkens foetsie,... :blush:

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Je hebt helemaal gelijk wanneer je zegt dat föto"s een vertekend beeld kunnen geven,ik kijker dan ookiets kritischer naar,let op bepaalde dingen.

hoop alleen datje door mn reactie tot je wissel een beetje trots metje boobs rond kunt lopen..ze mogen gezien worden.

je weet dat ikje als geen ander begrijp ,je hebt niet gekregen waarje op had gehoopt,en gaat dan ook terecht voor een wissel.

je geeftaan mijn borsten ook groot te vinden op de foto"s,nou dat mag dan ook wel na 4 x! en 8000 euries in totaal...maar zelfde als bij jou,kijk ik naar beneden of id spiegel,zie ik heel wat anders.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi itsme,

ja ik weet dat jij em begrijpt,daarom ook fijn met je te kletsen :blush:

ben jij maar 8000 euro kwijt voor 4x bv?

sorry bedoel het niet verkeerd,maar vind het mee vallen,ik bedoel in de zin van,ik ben er na 1 al 4460 kwijt,dus dan hebben we het over ene flink prijsverschil,maar buitenom dat,het is erg jammer en rottig dat je al zoveel geld kwijt ben,hoeveel het ook is,want we hebben heleaas nog niet wat we wensten <_<

en ja klopt,kijk ik naar beneden denk ik jeetje,heb ik wel een operatie gehad,maar kijk ik in de spiegel,denk ik soms wel eens,hmmm gaat wel

maar toch staat het vast en blijf ik bij me standpunt,heb gewoon niet wat geplant was.

weet je,moet over paar maanden terug om rond de tafel te zitten en weer te beslissen,dit maakt me nog meer zenuwachtiger dan voor heel me operatie toen die zenuwen,echt seriues,ben helemala opvan zenuwen ervan,is weer niet niks om ervoor te kiezen en hopen dat het haalbaar is en zal staan enzo

afijn,je begrijpt me vast en zeker wel :76:

ik blijf de pluspuntjes maar naar boven halen,zodat ik idd van de zomer met nog ene beetje trots rond mag lopen,met het idee in me achterhoofd dat het de zomer erop toch stukken mooier zal zijn(hopenlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu al bang dat mijn borssten toch niet groot genoeg zullen zijn, en als ik deze verhalen lees word ik al helemaal misselijk

stel dat ze terug nog een pak krimpen, mag er ni aan denken, veel moed heb jij moontje..

maar denk wel, dat ik het ook nog zou doen, moest mijn partner me daarin volgen, en ik het geld en de mogelijkheden had..

tja.. met al dit lezen op dit forum word een mens nog gek ..

bij de ene worden ze nog net iets groter, bij de andere gaat er weer een maat af..

natuur???

pff

het maakt het afwachten nog moeilijker...

als je dat wil, moontje, zou ik ook graag nog is naar je fotos zien.. kan ik je ww even?

sterkte en slaapwel allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caroline,ik kan ook jou momenteel geen pb sturen,net als naar meerdere niet

weet niet wat het is,maar vind het vrij irri

hierbij me geprobeerde bericht:

nogmaals me ww caroline

en laat je niet gek maken hoor wat je allemaal leest,tenslotte weet je nooit van te voren hoe het bij jou word

ff geduld,mischien worden ze juist wat voller/boller /groter

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ikben 4 x ih ziekenhuis geholpen,liggen de prijzen net wat lager.Had12 jaarterug hetzelfde,direct na de bv niet tevreden,was 240 cc ingegaan,kun je je een beeld bij vormen bij mij denk ik,daar zag je dus echt niks van.Was nog 4500 gulden destijds,bij de wissel alleen implantaten betaald.Wissel slaz-ziekenhuis 3100 euro en de 4e wissel ook alleen de implantaten,beide malen waren de artsen het ermee eens dat t resultaat tegenviel.

Eerste 2 x was in zwolle ih ziekenhuis.

Ik snap dat je hetbedrag na 4x mee vindt vallen,maar is voor mij veel geld,moest ik echt voor sparen en daarna was t spaargeld ook op,dat had ik er dus voor over...

En toch denk ik dat jij met de wissel veel kunt bereiken en verwacht ook niet dat je vaker hoeft/moet,maargoed,zelfs 1 vd beste artsen van nederland( van selms) stond verbaasd van mij,dat de 700cc zo weg valt,had hij van tevoren ook n iet verwacht...

Maar troost je,hij zei ook dat hij dit nog niet eerder zo had meegemaakt,dus de kans is klein dat het jou ook zo zal vergaan.

Begrijp dat je juist nu zenuwachtig bent,is logisch,je bent de eerste keer teleurgesteld,deste groter de vraag of het nu wel goed zal gaan...maar heb vertrouwen,spreekje wens goed uit en overleg wat mogelijk is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caroline,ik kan ook jou momenteel geen pb sturen,net als naar meerdere niet

weet niet wat het is,maar vind het vrij irri

hierbij me geprobeerde bericht:

nogmaals me ww caroline

en laat je niet gek maken hoor wat je allemaal leest,tenslotte weet je nooit van te voren hoe het bij jou word

ff geduld,mischien worden ze juist wat voller/boller /groter

greetzzz moontje

hoi moontje.. ja je ww heb ik nog, maar ik raak met je link niet in je album

ik kan er niet op klikken

en ja ik probeer niet gek te worden

ze mogen echt niet kleiner meer worden, als ze zo blijven, juist wat zachter worden en beweeglijker vind ik ze juist goed

maar misch heb ik idd het geluk zoals meloentje dat ze steeds maar groter worden..

ik leef wel absoluut met je mee.. het moet geen leuk gevoel zijn

maar dan denk ik, LOSLATEN! en genieten!

anders word je leven er nog van overheersd, en mis je misch wel leuke dingen om wél van te genieten int leven..

ik hoop dat ik binnenkort je fotos is kan zien, dan kan ik me er een mening over uitspreken

ik weet van mezelf nu al dat ik te terughoudend was voor een volle d toen ik voor de chirurg was, maar dat kwam omdat er niet gepast werd en ik me er geen beeld van kon vormen bij mijn lijf

ik heb die twijfel wat uitgestraald en de chirurg is voor iets kleiner gegaan..

jammer

maar ben wel heel blij dak ze heb hoor!! :109:

nu nog helemaal de oude worden e..

ik rijd al twee dagen met de wagen, vind ik wel flink van mezelf :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi caroline,

ooh wat gek,ik zal je anders even me link opnieuw berichten,en dan moet je maar even zo proberen.

als ik uberhaud naar je kan pb,en want had er gister even problemen mee.

ja dat bedoel ik,gewoon even rustig afwachten hoe het uitpakt bij je,geen een persoon is hetzelfde,ookal heb je zelfde lengte,gewicht en postuur,en dezelfde aantal cc,s

zegt toch echt niks.

ze zien er nu in elk geval heel goed uit,ze zijn prachtig,nu idd nog beetje zakken en vormen,komt helemaal goed caroline :35: tenslotte slinken ze niet bij iedereen hoor,zijn maar ene klein groepje mensen waar het gewoon bij slinkt,in slechte zin dan,en ja ik ben er een van helaas,en nee ik probeer me leven niet te beinvloeden erdoor,maar baal wel enorm,en ja elke dag na het douchen,zie ik ze weer,en baal ik steeds weer opnieuw,had het gewoon niet aan zien komen...zucht :39:

maar goed,altijd blijven lachen en gaan gewoon door.

jeetje,kijk je wel uit,met nu al auto te rijden?

is niet echt goed nu al hoor,ookal vind je zelf dat je het al wel aankan,wil je niet op je stuk zetten,begrijp me niet verkeerd,maar voor je spiertjes en je prothesen is het nog zeker niet goed te doen nu al.

voorzichtig aan en tot spreeks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,het moet nog allemaal inkapselen,vliesje erom heen zeg maar..

Hi caroline,

ooh wat gek,ik zal je anders even me link opnieuw berichten,en dan moet je maar even zo proberen.

als ik uberhaud naar je kan pb,en want had er gister even problemen mee.

ja dat bedoel ik,gewoon even rustig afwachten hoe het uitpakt bij je,geen een persoon is hetzelfde,ookal heb je zelfde lengte,gewicht en postuur,en dezelfde aantal cc,s

zegt toch echt niks.

ze zien er nu in elk geval heel goed uit,ze zijn prachtig,nu idd nog beetje zakken en vormen,komt helemaal goed caroline :35: tenslotte slinken ze niet bij iedereen hoor,zijn maar ene klein groepje mensen waar het gewoon bij slinkt,in slechte zin dan,en ja ik ben er een van helaas,en nee ik probeer me leven niet te beinvloeden erdoor,maar baal wel enorm,en ja elke dag na het douchen,zie ik ze weer,en baal ik steeds weer opnieuw,had het gewoon niet aan zien komen...zucht :39:

maar goed,altijd blijven lachen en gaan gewoon door.

jeetje,kijk je wel uit,met nu al auto te rijden?

is niet echt goed nu al hoor,ookal vind je zelf dat je het al wel aankan,wil je niet op je stuk zetten,begrijp me niet verkeerd,maar voor je spiertjes en je prothesen is het nog zeker niet goed te doen nu al.

voorzichtig aan en tot spreeks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.