Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

hey moon!

haha jah... wie mooi en hip wil zijn.. moet pijn lijden.. maar je zit nu wel met je mooie boops in je coupe, dat hoort er toch eigenlijk ook bij! Rij maar niet te snel... straks verlies je ze nog onderweg... je hebt nu iig dubbele airbags! haha

liefs mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

whahahaha ja precies straks ben ik nog me aanwinsten kwijt hahahaha.

nee ik rij voorzichtig,want sturen gaat niet elke dag zonder steken hoor,voel het soms nog wel,maar het is overleefbaar :101:

maar merk dat het in en uitstappen nogal pijnlijk is,want hij is ook nog is verlaagd enzo dus als je ff zit,en je moet er weer uit,voel je dat wel :141:

maar idd wie mooi wil zijn,moet ook een tijdje pijn lijden!!

fijne dag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Heb natuurlijk meteen effe je nieuwe foto's bekeken...

Wow ze zien er bij jou ook alweer veel beter uit hoor! Wordt met de week mooier. Je kan echt veel verschil zien, met de eerste en laatste foto's. Nu zien ze er heel natuurlijk uit vind ik, gewoon helemaal eigen. En geen littekentje te bekennen bij jou? Of lijkt dat maar zo door de schaduw?

Ja, dat rugslapen, pfffffft!!!!! Ik doe dat normaal ook nooit. HEt valt me nog mee hoor, maar zodra het kan ga ik strakkies weer lekker op mijn zij liggen! Ik kan ook niet bepaald uitslapen, dan aan t eind van de nacht trekt je rug het gewoon niet meer lijkt wel. Dan voel ik me echt een bejaarde hahaha.

Was jij nou ook alweer aan 't werk? En gaat dat een beetje?? Ik moet officieel morgen weer maar zie het somber in.

Fijne zondag nog!!!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,

ja ik zie in het echt ook enorm verschil,maar op foto lijkt het niet goed te zien helaas,ja me littekens zijn geweldig,bijna niks te zien,zal toch vd week is close upje ervan maken,kan je het ff zien ook.

werken doe ik thuis,administratie,we hebben een eigen bedrijf,en heb me mannetjes rondlopen,en me eigen man regelt de boel buiten,ik binnen hahahaha dus ik heb een luizenbaan als je het zo bekijkt :blush:

verders over het rugslapen,brrrrr heb nu echt schrik ervan als ik eraan terug denk dat ik de eerste 2weken volledig op me rug heb gelegen een hele nacht lang.dat red ik nu niet eens meer sinds ik op zij kan slapen,ik moet niet te ruig gana draaien,maar verders lukt het al aardig,heerlijk!

fijne zondagavond Becky :47::62::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo weer is een update van mij

ik ben vandaag naar me arts geweest,hij wou even zijn werk aanschouwen zeg maar.

hij is super tevreden hoe ze eruit zien en is erg trots,ik hier daarom ook,heel erg,ben er steeds meer happy mee.

snap nu niet dat ik de eerste week geklaagd heb over het formaat,nu ze meer naar voren komen en hun vorm langzaam krijgen,ben ik gewoon super super tevreden met me borsten.

verder heb ik gelijk een datum geprikt voor me buikwandcorectie gecombineerd met lipo,dit was al besproken maar nog niet samen gevat hoe en wat,nu wel en kan volgende week net voor de feestdagen nog me mediche foto laten maken en in januari dan eindelijk duidelijkheid hoe en wat verder :101:

ben super blij.

verder gaat het zijslapen me erg goed af momenteel,wat zorgt dat ik wat minder humeurig ben overdag.

verders geen last van narcose en dergelijke gehad,slapen doe ik dus enkel gewoon snachtds en heb heel lichtjes wat spierpijntjes,die niet hinderlijk zijn.

alles kort geschreven,dit had ik veel eerder moeten ondernemen :125:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Moontje,

fijn om te lezen dat alles goed gaat! Jeetje, je klinkt echt heel blij met alles, houden zo!!

Ook dat slapen op je zij is een verademing, kan me heeel goed voorstellen haha. Ligt veel lekkerder. En mooi dat de arts ook tevreden is :-)

En je gaat er nog wat ingrepen achteraan plakken... heel spannend hoor!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky,ja t gaat zeker prima joh,ben zo blij,en ben zeker tevreden met me maat en aanzicht momenteel

ookal had ik een grotere maat gewilt hoor,had dit al met me arts besproken,als ik er nog steeds zo over denk,ga ik over jaar een vergroting laten doen weer,dan is me huid enzo opgerekt,maar ben zeer tevreden tot nu toe,op maat na dan,maar toch kan ik er goed mee leven :127:

weet je,zo gek he

heb een sportbh van fila,een van de hema,en net er een van triumph gehaald(vanmorgen)

en als ik heel eerlijk ben,vind ik die van de hema t lekkerst zitten,geen last van dat ding,ja me band,dat is een ander verhaal,maar de bh zelf toppie,en zelfs onder me kleding vind ik de bh het mooist,want dan zie je nog enigszins vorm in me truitje,maar die van triumph,jeetje,lijk wel of ik dan gewoon niks heb :118: en hij zit me niet lekker ook,snap daar dus weer niks van,hoor en lees niet anders dan goede verhalen.

ach ik zal wel apart wezen dan zeker.

trek morgen weer lekker me hema bhtje aan :wub:

fila heb ik zelden aan eigenlijk,zit niet als gegoten,voelt echt als een raar iets rond me lichaam,en zelfs 3maten ervan gepast

enig idee iemand hoe dit kan dat de triumph niet lekker zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje,

tja ieder lichaam is anders en dan zit niet iedere bh bij iedereen hetzelfde he.

en je draagt nu een sportbh om je borsten goed stevig vasr te houden. dat ze niet te veel schudden en zodat de protheses op d'r gemak in kunnen dalen. niet om mooie vorm te geven. dat mag na die 6 weken pas weer meis.

ik snap je wel hoor want alles wordt weggedrukt maar dat moet nu eenmaal ff....

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Mijn berichtje van daarnet was verdwenen, maar ik ga t gewoon nog eens proberen. Ben zelf ook helemaal verslingerd aan mijn hema bh hoor! Tis echt een goede, geeft overal ondersteuning, en voor die 13 (?) euro is 'ie echt niet duur. In vergelijking met die (dure) bh van de kliniek vind ik deze ook 10 x beter.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

patries,ik weet dat je een sportbh aanheb voor veiligheid enzo,maar vind wel echt dat de hema bh meer mooiere vorm geeft onder je truitje dan een andere,en dat oogt dan ook wel leuk,zeker als je zo een sportbh 6weken moet dragen.

heb witte en zwarte van hema,en zwarte fila en witte triumph nu

ga hem nog eens paar dagen proberen,om te kijken oftie dan wat lekkerder zit,maar betwijfel het.

ach ik troost me,straks mag ik lekker alles dragen wat ik mooi vind :rolleyes:

becky,ja ik heb er ook 15euro voor betaald meen ik,en hij is stabiel,en vormt mooi,en me band glijd er niet op weg,die triumpf is glad waardoor ook me band nog is naar boven floept :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

patries,ik weet dat je een sportbh aanheb voor veiligheid enzo,maar vind wel echt dat de hema bh meer mooiere vorm geeft onder je truitje dan een andere,en dat oogt dan ook wel leuk,zeker als je zo een sportbh 6weken moet dragen.

heb witte en zwarte van hema,en zwarte fila en witte triumph nu

ga hem nog eens paar dagen proberen,om te kijken oftie dan wat lekkerder zit,maar betwijfel het.

ach ik troost me,straks mag ik lekker alles dragen wat ik mooi vind :rolleyes:

becky,ja ik heb er ook 15euro voor betaald meen ik,en hij is stabiel,en vormt mooi,en me band glijd er niet op weg,die triumpf is glad waardoor ook me band nog is naar boven floept :wacko:

Hai Moontje,

Nou mijn vriend was vandaag op Bhjacht :104: voor me geweest, maar mooi geen 70 of 75 D bij de HEMA, enkel 80 D.... Wel een 75 C, die heeft hij meegebracht, maar ik wilde ook een D moet toch verschillende proberen, toen heeft mijn vriendin de triumph voor me gekocht, die jij dus weer niet prettig vind... ik ga straks gewoon eens alles proberen. Mag het nu toch nog niet aan, wellicht met de kerst een dagje, maargoed. Ligt dit alleen aan onze HEMA? Mijn vriend heeft het nog echt gevraagd maar bij ons hebben ze die gewoon NIET, misschien andere hema's wel...

Liefs Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chi chi

ja wel hoor hema zal echt wel 70 of 75 D hebben toch?

ik heb van de hema een 80C,en die van triumph is een 75D,veel te krap en zit gewoon niet lekker

ik ga morgen een d halen bij de hema,dus kan gelijk ff navragen of ze landelijk dezelfde maten verkopen?

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Hoe gaat ie?

Ik geloof dat de HEMA idd beperkt is met maten hoor, ik kon er toen ook geen 70D/E krijgen, volgens mij is een C cup het grootst, of was het nou D? Volgens mij is er ook een topic over sportbh's...........

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Booby,ja hij gaat prima :109:

met jou ook?

ooh echt?ik dacht dat hema toch wel verder kwam dan een Ccup met bh,s?

moet er morgen ff wezen voor hun lekkere worsten,dus ga ff spieken en navraag doen,anders word het een ander merk zoeken :108:

enig idee hoe het komt dat ik ineens vandaag na 4weken po trekkende zeurende borsten heb?

is dit indalen?of kan ik dit linken aan me menstruatie die gister begonnen is?

snap er ff niks van :141:

als ik loop dansen ze ze vervelend mee,wat nog meer een trekkend zeurend gevoel geeft :142:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chi chi

ja wel hoor hema zal echt wel 70 of 75 D hebben toch?

ik heb van de hema een 80C,en die van triumph is een 75D,veel te krap en zit gewoon niet lekker

ik ga morgen een d halen bij de hema,dus kan gelijk ff navragen of ze landelijk dezelfde maten verkopen?

greetzzzz moontje

Heeej moontje

Ik heb er hier eentje, een 75C, daar zit een kaartje op met beschikbare maten, daar staat dus geen 70 of 75 D tussen :139: helaas.

Ik heb hier dus nu ook die triumph die jij ook hebt, ik heb er ook een van de hunkemoller, moet nog even checken wat ik wel en niet fijn vind, heb deze week toch nog vrij dus... en even uitzoeken welke andere dames fijn vinden, eerder las ik er genoeg over, maar toen was ik er nog niet echt mee bezig.... ik heb trouwens nu ook eindelijk mijn mapje foto's geplaatst, vond t al heel wat, ik stuur je in een PB mijn wachtwoord en dan hoor ik graag wat je ervan vind enzo!

Liefs Chi Chi,

PS maarre, als jij dit nog es vragen wilt aan die Hema, graag! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi iedereen,

ik heb even een vraagje,en mischien weet iemand er antwoord op :142:

ik ben 2dagen geleden begonnen met menstrueren

ook heb ik sinds gister ineens uit het niets zeurende en vooral trekkende borsten(vooral links)

heb al 4weken geleden me operatie gehad en al ruime 2weken geen trekkend zeurend gevoel gehad,dus kan ik deze zeurende trekkende boobs linken aan me menstruatie?of is dit een indaling???

snap er ff niks van en heb best last ervan :134:

ook lopen in tempo zeg maar,is irritant,want ze dansen behoorlijk mee en zit veel beweging in sinds tal dagen,dus het voelt allemala maar naar,hoop dat iemand iets ervan af weet?

p.s heb niks ondernomen qua bewegingen ofzo,dus heb niet te veel gedaan,en heb ook een enorme strakke bh aan,dus dat lijkt me niet de oorzaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ik kan je er geen antwoord op geven... lastig! Heb er ook nog nooit iets over gelezen van anderen. Maar ik kan me toch wel voorstellen dat borsten gevoeliger worden in die periode, is bij mij iig wel altijd zo. Ik wacht nog af, over een week of twee ben ik 'aan de beurt' daarmee!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej moontje,

t klinkt mij ook onbekend, maar ik ben dan ook nog niet zo 'ervaren' he...

Maar meid, waarom bel je gewoon niet even naar je kliniek? Gewoon even vragen of dit ze bekend klinkt en/of er een verband is met je menstruatie en dit gevoel.... Suc6.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kijk even of het weg gaat na me menstruatie,anders ga ik even bellen mischien ja.

heb er gewoon last van en vind het gevoel alles behalve fijn <_<

sterkte moontje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.