Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Lieve dames,

jeetje,sta even verstelt ...zo lief dat jullie met me meeleven en aan me denken. :119::119:

Thanks,doet me goed :blush: ga met goede moed eind de dag op consult,niet alleen hopen dat het mogelijk is wat ik in me gedachten heb zitten,maar alleen al een opluchting als ik antwoorden op me vragen heb,waar ik zo mee zit momenteel.

wil zo graag weten,waar me pijn en knobbel vandaan komt,en mischien maak ik me wel zorgen om niks,hoop het mischien te graag.

maar goed,pijn komt niet voor niets denk ik dan weer.Lief dat jullie meeleven nogmaals,en ik hou jullie zeker op de hoogte :101:

half 5 mag ik op consult,dus nog eventjes......

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

het verhaal over de pijn die ik snachtds ervaar,is puur me strakke borstspier,snachts ontspan je,prothesen zakken je lichaam IN,bij omdraaien komt er druk op de spier,waardoor het weer opgerekt word,en dat veroorzaakt pijn,heb gevraagd of het normaal is na zolang po,antwoord was gelijk,denk dat je dit voor altijd zal blijven houden,mischien niet zo veel pijn,maar wel altijd gevoelig zal blijven,mja,ik sport natuurlijk ook enorm veel,dat helpt ook niet om het minder te krijgen.maar wil het sporten niet opgeven.

knobbeltje,vond bruno ook erg wazig,zit ook precies waar me nabloeding is geweest,is precies de plek waar ik blauw-zwart was,en het voelde zoiezo niet als kapsel,hij gaat dit nader bekijken in de OK,hij verwachte geen paniek,maar vond het groot zat om er naar te kijken,hij kon het nu niet plaatsen wat het kon zijn,en wou nog niet gokken vooraf,om angst te zaaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je kunt inderdaad sport niet gaan opgeven ter wille van een bv, dat zou toch zonde zijn. Klinkt wel logisch hé, waar je pijn vandaan komt. Gelukkig zal dat over zijn na de wissel, goed ook dat hij dan die knobbel ook zal bekijken, dus nu nog maar geen zorgen over maken, zal misschien allemaal nog meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha moon

was beetje ongeduldig, maar zag dat je al gepost had hiero! nog steeds geen concreet antwoord dus.

dual plane in jouw geval is dus ook 1 groot rampenplan. meid, wat zul jij straks heerlijk genieten van het pijnvrij zijn!! nog ff doorbijten dan maar.

veel liefs en niet teveel draaien in je slaap!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

eefje,nee wil het sporten zeker niet opgeven nee,dat dual plane verhaal,is gewoon niet in mij geval een goede zet geweest,jammer,had ook heel anders kunnen uitpakken,maar goed,jammer.

Kaat,nee niet echt een duidelijk antwoord nog,spierverhaal had me arts ookal vermeld,hij had zelfs moeite de prothesen er tussen te krijgen,en had me al gewaarschuwd voor de pijn erna,maar zo erg als dit,had ik niet verwacht,en met een beetje pech,zal ik dit altijd blijven houden,als ik door blijf sporten zej bruno,dus dat dual plane is idd voor mij een grote miszet geweest.

ik ben als het goed is,straks van alle ellende af,en hopenlijk snel gelukkig omdat alsnog me wens uitkomt.

baal wel dat volle pond moet betalen,maar heb het er dik en dwars voor over...

hihi en nee,probeer zo veel mogelijk stil te liggen,maar ja,je rommelt en draait nogal is ongemerkt he :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nog maar net (nou ja, 6 weken po) lig nog altijd braaf op mijn rug, al kan ik dan niet echt doorslapen. wat helpt als ik wakker wordt van de pijn in de rug is mijn bed in een andere stand zetten en knieen omhoog trekken. ideaal is het niet, maar vraag me af wat erger is, de pijn in je borsten of rugpijn

niet te lang van balen meid, dat zal ff zuur blijven en hopelijk ebt het snel weg, het wordt dan ook een forse verbetering, ik denk dat je hier echt heel gelukkig mee gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed heb me goed voorbereid,en bruno zei ookal,je spieren zal je echt nog wel even voelen hoor,moeten gewoon echt nog even bijkomen van alles straks,is niet binnen weekje weg,maar goed,het idee is al lekker natuurlijk,dat het zoiezo ooit weg gaat en blijft.

ja over dat rugslapen,ik betrap me eigen ook nog wel eens hoor,dat ik wakker word op me rug,terwijl ik toch echt een zij en buikslaper ben,snap je niet he,is er helemaal ingebakken in die 6weken toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Moontje,

Heb je er zoeen enorme pijn aan?? En komt dat dan door de dualplane en sporten combi of heb je kapsel?

Hoop echt voor je dat t goed komt meis.

Hier bij mij ook aan de betrende hand borsten zijn wat gezakt maar net als Kaatje veel last van mijn rug.

@ Kaatje, heb jij er ook zoeen last van als je op je werk achter je bureau zit? ik heb wel het idee dat t bij mij grotendeels aan de bh ligt.

Groetjes en dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.