Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

pickwickje,patries en pat,enorm bedankt

ik ga zeker ook aan jullie denken,en ik hoop gauw me verslagje te doen,met foto,s uiteraard :101:

ik ben helemaal op,van de zenuwen joh,echt erg gewoon :blush:

hoop dat ik zo dadelijk kan slapen ook,en dan ook nog is zonder koffie of wa me bedje uit,phffff

maar goed,heb ik er maar voor over dan :106:

tot heel gauw :125:

:171::182::179::169::184::174::169::183:

:176::173::169::170::183:

:88::88::88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Moon,

Ik ook! Sterkte! Geluk! en nou ja alles vandaag! We denken aan je! Vanavond zal ik nog even kijken of ik al iets van je lees, anders wellicht morgen. Ik zal dan in de ochtend nog heel even inloggen en in de avond natuurlijk. Ben benieuwd hoe we ons voelen!

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lieve mensen,

ik ben weer thuis

was terug om half 7 vanaaf.

voel me redelijk,ene kant amper pijn,andere kant een ware hel,eerlijk.

wat is dit een pittig gevoel ,jeetje

maar,ik heb ze!!! :43::43:

laat gauw heel me verhaal achter,ga zo eerst even bij tukken,ben enorm duf-muf en moe

dank je allemaal voor de intresse,jullie lezen me snel

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou wat een drama,ik kan dus echt niet slapen :134:

heb het enorm in me rug en over beurs gevoel maar te zwijgen,terwijl ik toch echt niet kleinzerig ben.

me borstbeen staat onder druk(zo voelt het)me spieren doen zeer en me drains zitten te branden :74:

ik zet daarom gelijk maar even me verslagje neer,nu ik toch weer benee ben.

half tien mocht ik me melden in ziekenhuis antonius te oostburg.

even gewacht in de wachtkamer,kwart voot tien kwamen ze me halen(verpleging van de afdeling)

even me bed gewezen,me okjasje gebracht en papieren in orde gemaakt.

om 11uur zouden ze me halen,wegens een uitgelopen patient voor me.

tien over half 11 kwamen ze eindelijk dan,want stond echt stijf van de zenuwen.

kreeg toen me infuus en me mooie ok muts en erna kwam me arts om te tekenen enzo.

mooi bodypaintje ervan gemaakt en vroeg toen of ik er klaar voor was.

weg was hij,en werd opgehaald en de ok ingereden,had het echt enorm koud,en kreeg een lekkere warme deken over me benen heen,wat echt goed deed.

toen nog ff grappen over van alles en nog wat,toen werd er me welterusten gezegd en plop weg was ik.

kwart over 2 kwam ik op me kamer terug,vanuit de uitslaapkamer,waar ik overigens 3kwartier heb gelegen,wou niet echt wakker worden geloof ik :163:

kwam op me kamer aan en dacht dat me wereld instorte,eerlijk.

wat verging ik van de pijn,zo erg dat ik niet eens naar me boobs durfden te kijken,laat staan em shirt of zo weg te trekken.

ik moest nog maar wat slapen want ag nogal witjes,geslapen tot half 4 en toen ging het wat beter.

2 beschuitjes gekregen,koppie thee,ik had er wel 3 nodig van de dorst :blush: en toen ik eenmaal had gegeten en me koppies thee ophad ging het stukken beter.

toen troek me buurvrouw ernaast even het gordijn open

ook goedenmorgen riep ze hard,voor ik in lachen uitbarste zette ik me gedachten even anders op,want kwam haast niet bij,soortje van thea lag er naast me(van thea en theo) vol van grappen en doen.

vertelde overigens dat ze ook een bv had gedaan met een liposuctie.

leuk gepraat met elkaar en toen kwam me arts,even kijken en vragen hoe het met me was,ook nog even nadrukken dat ik me elastiek band echt niet losser of af mocht doen,nou benk klaar mee,want hij zit zo rottig,maar afijn,heeft een goed doel dus hou hem netjes om.

toen is me arts weer weg gegaan,zag er allemaal goed uit,en half uurtje later kreeg ik bericht dat ik naar huis mocht.dat was tegen 5uur.

de verpleging kwam nog even om alles in orde te maken,infuus eruit enz en ik kreeg nog een kop thee van haar en even gekletst met me buurvrouw en toen zijn we om half 6naar huis gegaan.

buurvrouw van naast me,woont vlak bij ons heel toevallig dus,de nacontrole en drains verwijderen kregen we ook op zelfde tydstip dus we zien elkaar nogvast denk ik,kunnen we kletsen hoe we alles doorstaan. :wacko:

vandaag begin de middag mogen me drains eruit,ben er blij mee,zal opluchting zijn denk ik,maar zie ook op tegen pijn,omdat me wonden zo branden.maar goed,zie dan wel voor het eerst me nieuwe boobs,alhoewel ik ook schrok,want helemaal ingepakt en met band lijken ze niet echt groot,dus hoop maar dat de werkelijkheid anders is en dat ze nog bijtrkken straks als de band na tal weken af mag.

tot nu toe mijn verslagje,voor meer vragen of info,je mag me altijd mailen en of berichten hier.

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Moontje,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik herken je pijn hoor! En ook je "angst" dat je nieuwe aanwinsten toch wat aan de kleine kant zijn. Maar neem van mij aan dat het ALLEMAAL goed komt! Ik ben nu een maandje verder dus kan ik redelijk recent terugkijken. Neem je rust en pak de dag per dag...

Het zal ook een wereld van verschil zijn als die drains eruit zijn hoor! Ik had na het verwijderen van die dingen ineens een stuk minder pijn! Bij mij gingen ze er op de operatiedag zelf uit....in de privekliniek nog. Ik had zoveel last van de rechter dat die er 2 uur na de ok al uit is gegaan. (zat ook niks in)

Nou lieve Moontje...ik hoop dat je de dag goed doorkomt. Neem je pijnpilletjes op tijd in en laat je verwennen! Een weekje verder (of 2 ;) ) en dan zal het een stuk beter gaan! Houd moed!

Liefs van Pickwickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Aj.. dat branderige gevoel bij de wonden, dat herken ik ook al had ik dan geen drains.

Ik kan je nu uit eigen ervaring vertellen dat de pijn echt minder word.Is in eerste instantie moeilijk te geloven,maar toch is het echt zo.

Ik ben zelf echter nog niet pijnvrij,maar het ergste heb ik wel achter de rug inmiddels.

Hoop dat als je je nieuwe boobs vanmiddag bewonderd ze je bevallen,maar bedenk ook dat je spieren/huid nog moet oprekken en het vocht weg moet trekken.

Die van mij slinken momenteel een beetje,maar van anderen hoor je juist wel dat ze groter worden met de tijd. Ik vind het zelf niet erg dat die van mij een beetje kleiner worden doordat het vocht wegtrekt, dus dat is mooi meegenomen. Hoop dat het bij jouw andersom werkt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

pickwickje,ja klinkt zo ondankbaar he,alsik zeg dat ze er zo klein uitzien,maar ik had ze gewoon groter verwacht,maar ik geef het zeker de tijd om ze voller te laten worden na verloop van tijd.

mischien had ik wel te grote verwachting al gelijk :blush:

vanmiddag mag ik terug naar de kliniek,me drains waren half 1 verwijderd,maar heb aan een kant(linker) enorme nabloeding,blijft stromen,en moet nu even terug opnieuw te afplakken enzo.

hoop dat het dan toch echt wel stopt,weet ook niet hoe het kan dat het zo nabloed?

verders met me pijnstillers is het uit te houden,alhoewel ik niet snel kan lopen en of opstaan :unsure:

ik gun het even de tijd allemaal,komt vast goed

bedankt voor je medeleven :119:

Fjo,bedankt voor je lieve woorden ook.ik geef het zekers even de tijd om van pijn af te zijn,drains eruit was hele opluchting,maar me wonden branden nog wel enorm.

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje! Gefelicteerd met je borsten!

Ja dat branderige gevoel aan de wonden herken ik.. pff wel naar he? Heb je niet zo'n gevoel dat als je opstaat je tepels er wel af lijken te knallen :blush: dat voelde bij mij ook alsof er zo'n druk op stond.

Fijn dat het allemaal is goedgegaan. En ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken om de maat.

Ik weet ook nog dat ik gelijk keek toen ik wakker werd, ik zei waar de assistente bij stond 'ik zie helemaal NIETS!!! Is alles voor niets?' maar toen ik later de bh uit deed, toen was ik behoorlijk onder de indruk van mijn boobs :blush: en nu ben ik er weer aan gewend, maar ik weet dat het verschil echt wel goed te zien is :) Ik zou even afwachten nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker heel herkenbaar excella,dat of je tepels eraf knallen.

en branden joh,of ze in de fik staan.

ja klopt,echt een soortje van druk wat erachter staat.

me arts haalde 2maal even vlug me band eraf,wow!wat was da een opluchting zeg,voelde gelijk de druk even niet meer op me borstbeen.die doet echt ook enorm zeer :unsure:

ja ik heb ze nu zonder bh gezien,heel even maar,maar ze zijn wel groter uiteraard,maar had toch iets meer verwacht,ja klink vast heel suf of ondankbaar,maar zo bedoel ik het niet,kan het niet echt goed uitleggen eigenlijk :blush:

maar ik wacht netjes af tot me band en bh na 6weken uit mogen,er dan wat hang in komt,denk dat het dan wel goed te zien is hoe ze gaan veranderen nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begrijp je wel hoor! Bij mij waren ze eerst ietsje groter leek het wel, door de zwelling misschien. Maar als je straks een gewone bh aan hebt, en je hebt een truitje aan, dan vallen ze heel goed op. Dan is het alweer anders :D

Ohh pffff ja ... je borstbeen. Ik deed elke ochtend zodra ik wakker werd even de sportbh open want man man man, wat een druk er op. Heerlijk om het dan even te openen :D

Sterkte er mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid! Check mijn foto's eens voor de grap, linkje zie in mijn handtekening.

De eerste dag leek het echt 3x niks! Voelde me zelf belazerd (waar was die 290 cc gebleven?!) en baalde gigiantisch. Toch is het meer gaan worden (nou ja voor het oog dan) maar helaas tever uitgezakt, vandaar heroperatie. Nu heb ik 140 cc meer en lijkt het nu minder dan ik eerst had maargoed, ik weet nu dat de prothese nog moet zakken en wel rechtstreeks je cup in. Dat komt echt wel goed!

Sterkte ermee!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heel herkenbaar hoor! Ik werd wakker en zag echt helemaal niks ervan..

Was totaal niet onder de indruk... kreeg zelf van een vriendin te horen dat ze het niet zag door mijn truitje heen.

Maar wacht maar tot die sport bh uit is, een je bh gaat kopen... ik heb nu zelfs een hele grote maat en kan niet eens meer alle soorten kopen hahahha!

uiteindelijk ben ik heel blij met deze maat het is mooi natuurlijk geworden.

Had ze toch niet groter gewild hoor!

Maar het duurt even een paar weken..

Ik hoop dat je uiteindelijk tevrede zult zijn!

En nu maar lekker je rust.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

beertje,ja echt?had jij dat dus ook?dat je best teleurgesteld was?

ik schaam me beetje het ook te zeggen,klinkt zo ondankbaar of zeikerig,maar heb echt zoiets van,heb ik hier 4500 eurie,s voor betaald,hahahaha.

ja ik geef het de tijd,meerdere zeggen het ook,dat je het pas gaat zien als je sportbh en band na tal weken af zijn,dus kan niet wachten :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Fijn dat je het achter de rug hebt.

Ik hoo pvoor je dat je je snel beter voelt, en ze wat groter zullen lijken... vast wel als ik de verhalen van anderen lees.

En is het met de nabloeding helemaal (vanzelf) goedgekomen?

Liefs,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi becky,

bedankt voor je reaktie.

ja ik voel me al iets beter,sleep me de dag door,me nabloeding is onder controle,de drain had niet helemaal lekker gezeten,als het niet stopte binnen 24 uur dan had ik opnieuw gehecht geworden.maar het is gestopt,in elk geval stukken minder,morgen moet ik even langs om er nog even naar te laten kijken voor zekerheid.

ja zucht....ik wacht het maar gewoon af,hoe ze eruit gaan zien na een tal weken,zonder sportbh en elastieke band.

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.