Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hallo allemaal

nou vandaag ben ik geweest

ik ben in mwcz te goes geweest,en ga daar via door naar het ziekenhuis oostburg voor de operatie zelf

12nov terug voor 2de consult,en jaja de 8ste december mag moontje onder het mes

is zo kort op,maar lijkt wel eeuwen,kan niet wachten hoor heey!

ben helemaal opvan de zenuwen.

voelde me erg op me gemak,en hele leuke mensen erbij betrokken,en zelfs me pc leek me ook nog is een leuke man :P:D:D

straks ga ik van 75A naar een mooie dikke c cup

jeetje,krijg het er warm van als ik eraan denk,kben nu gewoon nog niet af,straks wel :rolleyes::wub::blush:

thanks voor de intresse die jullie tonen

ben net nieuw hier en moet alles nog beetje ondekken en verkennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,

Hier ook een Zeeuwse..........

Spannend hoor voor je dat je al over 2 maanden geopereerd ga worden. Ik begrijp je zenuwen. Ik heb maar liefst 5 maanden in die zenuwen gezeten. Elke dag heeft het mij bezig gehouden.

Door welke pc laat je je opereren? Dus in het mwcz word niet geopereerd? Dat is ook wat dat je dan helemaal naar Oostburg moet.

Misschien een brutale vraag maar wat vragen ze daar voor een BV?

Succes verder met je zoektocht hier op borstenforum!

Groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi sigesh,

ja klopt in goes opereren ze niet zelf daar,enkel de consults

de operatie zelf dus in oostburg,geeft niks,eerst wou ik naar vlijmen,dat is dus wel een heel stukje van me vandaan,dus dan valt dit nog wel mee.

de prijs die ik betaal heb ik je ge pb,t :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey,

Hier ook een Zeeuw. Spannend zeg, ik was ook zo op van de zenuwen niet normaal meer, maar komt allemaal goed hoor. Waarom trouwens in Oostburg is niet echt goedkoop daar. Zelf ben ik in Duitsland geholpen en meer dan tevreden.Alleen was ik eerst een beetje huiverig voor de taal maar de papieren die ik moest ondertekenen waren allemaal in het nederlands.En de duitse taal viel eigenlijk best wel mee :).

Ik ben zelf door Dr Roddi geopereerd.

SUCCES!!!! :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

jahoeeee ikheb goed nieuws......

mijn operatiedatum is verschoven,en niet verder weg,nee dichterbij :101:

ipv 8dec word ik nu volgende week al geopereerd,19 nov

ieuw ik vind het wel zo spannend,komt nu ineens wel erg dichtbij

vanavond nog me beslissende consult en dan ........ volgende week een herboren moontje :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaaaaaa nu je weet wat het word is het toch wel erg spannend allemaal

en ineens lijken de dagen wel eeuwen te duren,hmmm ik zal wel ongeduldig zijn :blush:

patries,ik vind het dan erg kanp dat je gedult hebt hoor,ik zou het echt al wel willen weten,weten wat je te wachten staat enzo.phffff knap dat je gedult hebt,alhoewel,ik moest ook erg veel gedult hebben hoor,er zat ook tal weken tussen mij consults <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen is de dag voor mij,wat is ondanks alles toch de tijd rap gegaan.

half tien morgenochtend mag ik me melden,tien uur ga ik onder het mes :rolleyes:

ik was nog redelijk cool voor mij doen dan,maar nu,aaaiii heb echt seriuze buikpijn van zenuwen.

al me eten enzo valt verkeerd,waardoor ik steeds op de wc zit :139::blink:

hopenlijk trekt dat maar gauw weg

pat en patries,denk ook erg veel aan jullie,vooral als ik morgen klaar lig om te gaan knorren denk hahahaha

nog ff doorbijten,en dan is jullie dag er ook,yes yes yes! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik wil ook heel wat doen,maar komt amper wat uit me handen.alhoewle ik eigenlijk ook heel het huis al heb gedaan

straks enkel nog ff me badkamer,dan alles ana kant.

beetje afleiding zoeken ja,en dan is werken ideaal uiteraard.

ik ga straks nog ff lekker gamen met me mannetjes en erna koken dan ist alweer avond :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.