Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

wahahaha ben grlukkig niet de enige bij Moontje :38:

hahahaha! ohOH, echt erug, dan weet ik dat ik die al eerder gekregen had... maarre, je schoont je mailbox op, plus je kan t op zoveel verschillende manieren gekregen hebben... :68: maarreh, is goed dat ik jouw ook even spreek Triesje.... mag ik eh... :69: ook jouwe.... :66: nog es.... :67:

thanks!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Booby,ja echt?zijn ze groter dan de jouwe? op jou foto,s vind ik het anders lijken,maar goed,foto,s is ook zo vertekend heey.

met de hema bh is het nog niet gelukt,krijg de kans niet om in de hema te raken door de drukte om me heen hahahaha

greetzzz moontje

nee dit was een foutje,ik zat je te verwarren met foto,s van beertje

sorry sorry,haal jullie wel is door elkaar...mijn excuus :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi iedereen,ja op de avater ben ik zelf ja klopt! :38:

patries,dit is een combie,hoe noem je dat nu ookal?zo een combie tussen bikini en bikini topje?

is in ek geval strandkleding hahahaha vond hem mooi gelukt die foto,vandaar geplaatst.

zal jullie ff me ww sturen :35:

wauwerdewauw, een hele mooie foto meis, to be proud of! ik ben dat niet zelf op mijn avatar...geintje :4:

dat noemen ze toch een tankini?????? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Hoe is het nu met je?

Had ff een vraagje aan je, jij had toch ook laatst ineens weer pijn toen je ongesteld moest worden? Had je dat nog nagevragd of is het weer vanzelf overgegaan. Nu ben ik zelf aan het wachten (maar liefst een week te laat al, (!), en nee niet zwanger) maar ik heb zo'n pijn aan mijn boobies vandaag... alles is teveel! Had jij dat toen ook? Net of ik weer een week teruggezet ben in mijn herstel, en ik voelde me net zo lekker juist.

Oh, en heb j enog leuke plannen voor oud en nieuw?? Ik ga naar een leuk feestje als 't goed is, heb er veel zin in!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Becky,

ja klopt,tijdens mijn menstruatie periode had ik enorm gevoelige borsten,echt irritant pijnlijk zelfs.

bij het lopen ook leken ze ineens heel gevoelig,elke beweging leek het wel of ik aan dansen was,zo gevoelig allemaal.

ik heb dit afgewacht,en na me menstruatie was het ook weg,heb nog wel even gebelt,en kan idd erg goed door de ongesteldheid komen.me arts kon geen antwoord geven of dit een blijvend terugkomend iets is.

nu heb ik nergens geen last meer van,dus link het zelf toch ook echt ana die periode.

moet zeggen dat normaal mijn menstruatie me borsten toen ook wel anders waren,niet echt gevoelig maar wel anders.

ik lashier en daar wel is meer dat vrouwen een uitgestelde menstruatie hadden na een bv,dus zou heel goed kunne hoor.

ja verders gaatie heel goed met mij,heb me door die vervelende herstelperiode gesleept,heb echt afgezien,geef ik toe,en ben blij dat ik het goed doorstaan heb hoor,zag het de eerste 2weken niet echt meer zitten,best wel is gedacht....waar ben ik aan begonnen,hahahaha

wij hebben kerst uitgebreid geviert,en oud en nieuw doen wij niet erg veel aan eigenlijk,krijgen wat visite,hebben wat hapjes en drankjes,thats all :126:

nou ik wens je erg veel plezier toe met je feestje en lees vast hoe die is afgelopen

dikke knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje!!!

ik heb net weer even je foto's gekeken!!

Ze zijn mooi geworden hoor :).. Je hebt af moeten zien maar je resultaat mag er echt weze meid!

Alvast een heel mooi gelukkig nieuwjaar met je nieuwe boobies!!! :)

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje,

Goh, ik had er echt nog nooit van gehoord dat je menstruatie opschuift na zo'n operatie, maar ik kan me er wat bij voorstellen. Toevallig vandaag geworden ... 1 week te laat haha!

Ja he meid, ik vond de eerste twee weken ook afzien hoor! Echt, ik heb ook een paar keer gedacht, waar ben in in godsnaam aan begonnen, en waarom ook alweer. Ik kijk nu uit naar over en tijdje, als t echt het meeste genezen is zeg maar.

Jij ook veel plezier met oud&nieuw!! Hele fijne avond alvast!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo jeetje,moet ff spuuwen!! :67::23:

baal ondertussen even als een stekker vandaag de dag zeg,word er niet goed van,en waarom zo ineens?ik weet het niet ben het soms gewoon ff helemaal zat.

ik baal er ondertussen wel erg van dat ik nu 6weken po ben,en nog niets ken doen zonder pijn,is geen hinderlijke pijn,maar wel erg irritant zo ondertussen.

ja sorry,ik weet dat ik zeur,kan het ook niet helpen,had gewoon gedacht als je die 6weken voorbij bent en me sportbh niet meer dag en nachtd hoef te dragen,dat de ergste pijn wel weg was bij bewegen en zo.nou mooi niet dus :25:

het lijkt wel een soortje van spierpijn,bij een simpele beweging heb ik gewoon iritante spierpijntjes.

mischien voel ik het nu gewoon wat beter,omdat ik me band en sportbh niet meer hele dag aanhoefik weet niet wat het is,vraag het me ook af bij anderen,

na 6weken kan je toch wel is simepele bewegingen maken zonder spierpijntjes te hebben lijkt me???

of is die spierpijn juist kloppend omdat je 6weken amper iets mocht doen?

ik heb ook steeds vaker de vraag in me hoofd of het wel klopt dat ik nog steeds last heb van spierpijn na 6weken?

afijn,probeer het maar van me af te zetten,en door te gaan,maar baal er gewoon van

sorry sorry dit is ff een minder leuk stukje in me topic,maar wou het wle ff kwijt :26::27::11:

buitenom de pijntjes ben ik wel erg tevreden met de vorm enzo,maar besef me wel dat ik er nog niet ben,heb de langste weg al gehad,nu nog het korte laaste stukje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Meis, Dat is balen zeg! Het kan idd goed zijn dat je zo rustig ana hebt gedaan dat je spieren nu weer alles opnieuw op moeten bouwen. Lijkt mij een logische verklaring. Maar het lijkt me wel heel vervelend ja. 6 weken is dan best lang. Ik heb wel begrepen dat dual plane nog pijnlijker is dan achter de spier, dus misschien heeft het daar wat mee te maken? Je spier is toch in tweeën gedeelt...Normaal was dat nooit zo dus misschien duurt het herstel dan wat langer?

Als je je echt erge zorgen maakt zou ik even bellen met je PC....

Sterkte in elk geval!!!

Enneh...dit forum is er ook om even je frustraties te kunnen uiten hoor, niet alleen voor de leuke berichten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Wat vervelend joh!! Bah. Ik kan me goed voorstellen dat je je focust op 6 weken, maar je lichaam houdt zich niet daaraan toch? Je herstelt per persoon anders, en misschien bij jou net ff langer dan gehoopt. Het is ook maar een gemiddelde toch? Van alle soorten BVG's die er zijn. Zelf denk ik dat ik over 2 weken (als ik 6 weken po ben) ECHT nog niet hersteld ben hoor, dat kan ik me niet voorstellen! Zoals ik me nu voel... als ik de band even afdoe, verkrampt de hele boel meteen. Harde spieren, en dat doet zeer. Ik denk dat je t weer rustig op moet bouwen.

Maar als je nog belt naar de kliniek ben ik wel benieuwd of zij er iets anders over te zeggen hebben natuurlijk...

Sterkte ermee!! :53: t Komt goed!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

diaan,bedankt voor je lieve reaktie,vind het soms zo vervelend achteraf me bericht terug te lezen,als hij niet echt positief is :blush:

bedankt,en ga zeker dit even overleggen met me arts,beter een keer vragen dan niet en in onzekerheid blijven.

becky,jij ook bedankt voor je lieve reaktie :blush:

ja ik had gewoon gehoopt dat ik wel erdoor heen was qua pijn en spiertjes enzo,maar dat valt eens even vies tegen soms zeg.

net wat je zegt,band af en de boel verkrampt,die band is een drama geweest afgelopen 6weken,maar hij heeft me toch enorm geholpen moet ik nu achteraf toegeven,ik heb hem nu daarom ook weer snachtds om en als ik boodschappen of zoiets doe,ook weer om,hij verlicht me spierpijn idd enorm.

maar goed,had wel enorm gehoopt dat ik al wat kon zonder pijn zonder de band :139:

ik overleg het zekers een keer met me arts,de 14de,kijken wat hij zegt ja

maar net wat diaan zegt,je spieren hebben enorme rust gehad en nu ineens zonder band alles weer mogen enzo,denk dat het overbelast raakt na 6weken rust

ga ervanuit in elk geval dat dat de oorzaak is,maar baal wel nog enorm ervan :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen hoor! Je stelt je toch in op 6 weken, en dan valt het tegen...

Ben benieuwd wat de kliniek zegt.

Tja, ik ben ook weer terug op dag en nacht de band dragen, krijg ook meteen last als ik m afdoe. Ik reken maar op dat ik hem langzaam kan afbouwen, en niet van de ene op de andere dag afdoen. Zeker als ik jou zo lees.

Kop op he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

becky,nee klopt zo op een of andere dag afdoen belemmer je echt gelijk te veel,merk het echt ana me spieren,branden gelijk na inspanning,en dat heb ik zekers niet met de band om

hij voelt ineens zo vertrouwd joh,gek he

als ik hem af heb,dan mis ik hem als het ware een beetje gewoon :106:

dus ik heb hem ook nog geregelt om,en dat hou ik zo tot ik met me arts besproken heb hoe en wat.

ik las net dat je steeds beter op je zij kan liggen,wat fijn is dat he

en wel uitkijken hoor,las ook dat je ongemerkt steeds meer doet,beter van niet,vooral bij dual plane plaatsing,ff toch doorbijten en je rust houden,ik weet het zucht...is lastig,maar moet je wle echt ff doen,beter voor je borsten,vooral om ze zacht te laten worden.dus jij ook ff doorbijten

verders heb ik zo net ook weer ff je foto,s bekeken,mooie bh overigens die witte(laatse foto)

zou graag weten welk merk het is en waar gekocht :blush::blush:

staat je goed! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Dank je! Dat was een peperdure bh..... haha NOT! Van de Zeeman komt ie! Echt waar, en hij zit perfect.

En je hebt gelijk... je zou zo vergeten dat je nog aan het herstellen bent als je niet oppast. Ik zal erom denken eerstvolgende vrije dag niet vol te plannen maar ff rust in te lassen :36:

Tot gauw!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

(ik antwoord je ff hier) Ja, zeker voor de ene bh 1000 andere toch! ER is nu uitverkoop bij hunkemoller en livera bijvoorbeeld :-) VAndaag heb ik mooi setje bij hunkemoller gekocht, verder ben ik bij gewoon de H&M ook al heel leuk geslaagd hoor. Geen dure dingen (marliesjes ofzo) maar wel mooi. t is gewoon leuk als je altijd zo'n mini'tje bent geweest dat je eindelijk leuke bh'tjes uit kunt zoeken, en dat ze dan passen!! :101:

Ik heb bij BonPrix ook wat mooie gezien en daar een paar, en van triuph eentje gekocht die de komende maanden kunnen, voor als je nog geen beugel wilt/kunt maar wel die sport-bh al in de wilgen hebt gehangen zeg maar.

Slaap jij al zonder bh? En laat je de band helemaal af of toch nog niet? Gaat t al wat beter met de pijntjes enzo?

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.