Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

hoi Moon!

Ik kan je helaas niet geruststellen aan de hand van mijn eigen ervaring, want ik moet nog alles ondergaan...

Maar ik volg het op de voet, ben IIG blij dat je je ietsie beter voelt, ook wat betreft de bloeding want dat lijkt me ook geen pretje! Kan me wel iets bij voorstellen hoe je denkt over je borsten, je wilt natuurlijk direct het gewenste resultaat zien!!! Daar ging je toch voor? Maar ik denk als je alle andere dames hun reacties leest dat je vertrouwen kunt hebben en even wat geduld moet hebben (hoe moeilijk soms) maar dat het echt goed komt!

Natuurlijk ben ook ik erg nieuwsgierig naar het resultaat, knap eerst maar lekker op! Hopelijk slaap goed vannacht meid! Sterkte hoor!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

dank je chi chi

ja voel me al iets beter,en hopenlijk slaap ik vanacht wel beter ja,ik heb amper een oog dicht gedaan vanacht,van me rug,wat een drama,snap niet hoe ik eraan kom eigenlijk,maar had een behoorlijke jengelrug,nog steeds overdag,maarword erger als ik lang in houding zit of in me bed lig.

ik hou jullie op de hoogte verder hoor

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Heeft de PC ook benoemd dat je af en toe even moet lopen en met je schouders, nek, rug voorzichtig moet bewegen, om je lijf soepel te houden? Door de pijn en vele zitten/liggen en het nieuwe gewicht aan de voorkant :) kun je zoals je zelf ervaart best rugklachten krijgen.

Ik hoop dat je rugklachten vlot weg zullen trekken.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey neis,

Heb nog even je topic terug gelezen. Jij bent ook nog maar pas geopereerd en de dual plane plaatsing is niet niets qua hertsel. Probeer zo veel mogelijk rust te nemen en als je pijn voelt, neem dan vooral een pijnstiller. Die heb je niet voor niets gekregen. Ik ben benieuwd naar de rest van je herstel. Spannend he voor ons allemaal. Leuk dat we zo met elkaar mee leven! :119:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Heeft de PC ook benoemd dat je af en toe even moet lopen en met je schouders, nek, rug voorzichtig moet bewegen, om je lijf soepel te houden? Door de pijn en vele zitten/liggen en het nieuwe gewicht aan de voorkant :) kun je zoals je zelf ervaart best rugklachten krijgen.

Ik hoop dat je rugklachten vlot weg zullen trekken.

Liefs fjo

hey Fjo,

dat idee had ik gister ook,als het ff te veel werd liep ik maar een ienimini rondje door huis ( mijn huis is niet groot haha)en dat scheeld idd wel, en beetje met je schouders en nek draaien..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

beertje,ja echt?had jij dat dus ook?dat je best teleurgesteld was?

ik schaam me beetje het ook te zeggen,klinkt zo ondankbaar of zeikerig,maar heb echt zoiets van,heb ik hier 4500 eurie,s voor betaald,hahahaha.

ja ik geef het de tijd,meerdere zeggen het ook,dat je het pas gaat zien als je sportbh en band na tal weken af zijn,dus kan niet wachten :blush:

Ja echt heb er zelf nog een topic van gemaakt hahahaha, als het goed is staat ie er nog.

Maar ik denk echt dat je op een volle D cup uit omt hoor!

Maar het is natuurlijk ook wat je zelf mooi vind, ik ben blij dat de mijn uiteindelijk toch natuurlijk ogen, en bij groter was dat zeker niet het geval geweest.

Maar wat vind je omgeving ervan?

En ik vind echt dat je een mooie maat heb gekregen, qau omvang ben je ook niet heel groot dus pas waarschijnlijk mooi bij je lichaam!

Maar wat zegt je omgeving?

En wat ook mee speelt is de narcose, daardoor voel je je een stuk onzekerder.

Heb je trouwens foto's? Of hou je het liever voor jezelf, kan ik me ook goed voorstellen hoor.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

beertje,mijn omgevinf weet er eigenlijk niks van,en mijn man en me ouders zien ook nog bar weinig omdat ik een elastieke band overme bh moet dragen

dus de boel lijkt wat plat gedrukt en komt weinig naar buiten (voren)gestoken,hoop dat ik het een beetje duidelijk neerzet zo?

dus ik denk dat ik het idd gewoon echt even de tijd moet geven.

ga jou topic dan is opzoeken,weet je nog waar hij ongeveer geplaatst is?

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer even een berichtje van mij.

nou het ging vandaag stukken beter,me spieren en borstbeen zijn wat bedaard.

maar me rug dus echt nog niet,en dat belemmerd lekker slapen dus een beetje.

verders ben ik nog wel redelijk blauw.en het rechtop lopen gaat nog niet echt goed af,hopenlijk wel als me hechtingen eruit zijn.

heb zo 2x per dag even 5min me bh en band uit,omdat ik dat toch even ene opluchting vind,het drukt enorm zeg die band,kan soms moeilijk ademen ervan.

me borsten voelen heel vreemd :blush: durf er eigenlijk nog niet echt goed stevig aan te zitten,want voelt alsof ze er elk moment uit kunnen plokken hahahahahaha.

moet er echt nog even aan wennen :rolleyes:

als ik een stukje loop zonder bh en band vind ik het zelfs ook beetje eng,voelt zo raar nog allemaal.

verders slik ik niks meer,behalve in de nacht,maar dat is meer voor me jengelende rug :139:

het niks doen komt ook me neus uit moet ik zeggen,dus zo afentoe doe ik voorzichtig op makje wat,op mijn tempo.

tot zover me verslagje weer

voor allen,veel sucses met beslissen nog,of ook met herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

K begrijp je heel goed. Een dual plane plaatsing is verschrikkelijk pijnlijk genezen. Zeker je rug doet veel zeer. Het komt allemaal omdat je spier open is gesneden. Ik heb het afgelopen april meegemaakt en ik vond de genezing enorm zwaar. Jij bent pas net geholpen en het zal nog zeker een tijdje duren, bij mij minstens 2 weken, voor het iets beter met je gaat. Herkenning dat het lijkt of je borsten niet de jouwe zijn en dat wanneer je zonder bh loopt je het zelfs als een beetje eng ervaart, alsof ze er zo uit floepen. Heb ik dus ook nu. Als je bij mij de eerste pagina's van mijn topic leest vanaf de 3e denk ik ongeveer. Lees je hoe mijn genezing ging. Ik moest ook die knellende band dragen. Voor mij heeft het toen goed geholpen de spier naar beneden te duwen. Misschien heb je er wat aan mijn verhaal nog eens door te lezen...

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer even een berichtje van mij.

nou het ging vandaag stukken beter,me spieren en borstbeen zijn wat bedaard.

maar me rug dus echt nog niet,en dat belemmerd lekker slapen dus een beetje.

verders ben ik nog wel redelijk blauw.en het rechtop lopen gaat nog niet echt goed af,hopenlijk wel als me hechtingen eruit zijn.

heb zo 2x per dag even 5min me bh en band uit,omdat ik dat toch even ene opluchting vind,het drukt enorm zeg die band,kan soms moeilijk ademen ervan.

me borsten voelen heel vreemd :blush: durf er eigenlijk nog niet echt goed stevig aan te zitten,want voelt alsof ze er elk moment uit kunnen plokken hahahahahaha.

moet er echt nog even aan wennen :rolleyes:

als ik een stukje loop zonder bh en band vind ik het zelfs ook beetje eng,voelt zo raar nog allemaal.

verders slik ik niks meer,behalve in de nacht,maar dat is meer voor me jengelende rug :139:

het niks doen komt ook me neus uit moet ik zeggen,dus zo afentoe doe ik voorzichtig op makje wat,op mijn tempo.

tot zover me verslagje weer

voor allen,veel sucses met beslissen nog,of ook met herstellen

hey Moontje,

klinkt ook deels herkenbaar haha.. mijn rug is ook van slag maar dat is van het rugslapen en een ander bed. ik ben helemaal niet blauw! gister nog eens goed naar laten kijken door husbi.

verder wat je zegt over het eigen zijn,ook herkenbaar haha. lijken wel borsten van een ander en lijken zo open te kunnen knappen.

ik loop dus niet zonder bh ,alleen gister in de douche uit gehad. vond ik niet fijn maar mijn bh zit ook helemaal niet te strak. gewoon fijn,ik voel hem vast zitten maar nix té.

en dat is het ergste van allemaal vind ik; dat nix mogen doen. doe dit,doe dat,pak eens dit,wil je dat pakken,zometeen ff dit doen,pffffffffffffff.

maar ook lage dingen pak ik wel hoor; zoutvaatje,vorken,een lege mok op het aanrecht zetten hahahahaha

sterkte vandaag! :D

;iefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ik heb net ff gelezen en ik denk dat je idd nog veel geduld moet hebben. met dual-plane duurt het gewoon een stuk langer eer je wat ziet. want je hebt ook aardig wat gekregen. 375cc toch?!

ik weet het hoor Moon,ik heb ook geen geduld.

en of ze ooit zo rond worden? dat denk ik niet maar daar heb ik geen ervaring en kijk op hoor!

succes met het geduld hebben!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou patries,ik hoop het echt,dat me geduld beloond word

ben nu helemaal niet blij,voel me net een klein kind waar het ijsje van afgepakt is :139:

ik heb wel hoop,dat wel

ik vraag me nu enkel zo af,waar in godsnaam die 375 cc gebleven is, :blush:

dank je voor het kijken en troostende woorden.

beterschap ook nog patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Echt heel herkenbaar hoor! Ik heb zelf maar 275cc gekregen en je ziet op mijn foto's echt

een metamorfose gebeuren in een paar weken. Ik droeg eerst sportbh 75B en 75C en nu

klap ik daar echt uit! Ik draag nu altijd een 75D of een 70E!

Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat uitpakken!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina,bedankt voor je uitleg over bh,s enzo via pb :blush:

ik wacht het op gemakje maar af,jou borsten zijn trouwens perfect van maat,twijfel nu wel of ik dan niet te groot heb weer,hahahaha

zo blijf je maar bezig he :unsure:

maar is niet echt vergelijkbaar omdat ik dual plane heb,jij voor de spier.

verder even een berichtje over me herstel.

nou ik heb vanacht geslapen als een roosje,eerlijk,geen rug pijn en geen steken of niks

heerlijk gewoon,had vanmorgen zelfs een olifantenhoofd van het vast slapen hahahahaa.

mijn linkerborst die nabloeding heeft gehad is nog wel erg gevoelig(steekjes) en de rechterkant heb ik nog geen last van gehad,vanaf de ok heb ik deze kant nog niet gevoelt

gekkeis wel,dat aan de linkerkant alles soortje voelt alsof het verdooft is,ook me tepel en de rechterkant is het gevoel er wel voor 100%.

ga dat vandaag even navragen aan me arts,want ik heb 1ste controle vandaag,erna heb ik een etentje bij een goede vriend van ons,viering opme nieuwe aanwinst :blush:

verders voel ik me tegenover vorige week stukken beter,maar dat dual plane plaating ervaar ik wel als pittig,had het niet zo verwacht,maar goed,heb me er maar weer is doorheen gesleept.

me man roept al dagen dat ze steeds mooier worden en het maatje uiterst goed bij me staat.en dat doet je dan ook weer goed :rolleyes:

verders heb ik geen nieuws,geen nieuws,goed nieuws :108:

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Moontje,

Kijk maar eens bij mijn foto's. ww staat in mijn profiel.

Je kan dan duidelijk zien dat ze "groeien". De spier moet nog oprekken en je huid ook.

Ik heb 380 CC en ben van een AA naar een D cup gegaan.

Liefs Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Carola,

ja idd zeg,je ziet het idd erg groeien,de vorm komt ook in een wat later stadium.

maar het valt me toch op,dat jij al vorm heb vanaf dag 1,ik niet

maar dat zal nog wel komen dan zeker?

moest jij ook een band dragen boven je bh?

ik wel,en dat 6weken lang,poeh

bedankt voor je reaktie

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Bij mij zijn ze ook zeker gegroeid de afgelopen maanden nog. Ik vond de grootte alsnog tegenvallen. Maar wilde dan ook veel groter. Ik had vanaf april 450cc dual plane en je kunt vanaf het begin meekijken hoe ze groter werden (moet je in mijn album even helemaal naar beneden scrollen). Ook als je meer van of over mijn herstel wilt lezen, (is ook een echt heftig herstel geweest) kun je dit vinden aan het begin van mijn topic vanaf pagina 3 ofzo... Ik moest ook die band dragen 8 weken dag en nacht! Ik heb een verschrikkelijk herstel gehad en dacht dat het nooit goed zou komen, maar er is in de loop van die maanden heel veel goed gekomen. Maar het is een veel pijnlijker ingreep, waar ook veel meer moet genezen.

Succes! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi pat,

ik heb je topic helemaal doorgelezen,ook jij hebt zeker wat te verduren gehad,voel me ook vreselijk joh

en die band,wat doet ie precies dan?alles naar beneden laten zakken?

me arts zegt enkel datie je spieren beschermt,maar weet niet hoe ik dat op moet vatten

phff die band vind ik vreselijk joh,knelt en heb zelfs moeite met ademen snachtds :mellow:

ik vind het herstel echt tegenvallen ja,had het niet zo pijnlijk verwacht,maar goed,sleep me er wel doorheen,we moeten uiteindelijk :blush:

beterschap pat

liefs moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook beterschap girly! :116:

Die band maakt je helemaal gek, ik weet het. Jij hebt nog het geluk dat je straks wanneer je weer onder de mensen bent, hem kunt dragen onder je kleding. Ik droeg m in de zomer en het was heeeel lastig om hem te verbergen. Weet je, die band heeft mij enorm geholpen!!! Van het hele herstel was die band het meest nuttig. Mits ook consequent zo strak mogelijk 22 uur per dag gedragen. Dag en nacht voor de duur van die volle 6 weken. Ik weet het; klinkt als een nachtmerrie, toch is het zo. :122:

de band zorgt ervoor dat je spier mee rekt maar plat op de prothese gaat liggen en samen met de protheses plat wordt gedrukt. Zonder die band heb jij geen oksels meer. De protheses zitten nu waarschijnlijk zowat tot aan je sleutelbeen. Dat is de reden. Wanneer protheses dual plane of onder de spier geplaatst worden, hebben ze vaak veel ruimte omhoog nodig. Vandaar dat bij mij ook echt niet groter dan 450cc kon. Terwijl nu ook de 800cc past. Maar dit is op de spier en niet eronder! Mijn spier was heel erg dik en sterk, vandaar dat ik de bolling die hij gaf, niet mooi vond en weer de plaatsing op de spier wilde.

met een beetje geluk, krijgt bijna iedereen het voor elkaar om wel een mooie plaatsing dual plane te krijgen. Het is een populaire plaatsingsmethode en er zijn veel vrouwen heel gelukkig mee.

Gaat goed komen! Hou vol! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band die had ik ook inderdaad. Na een week wordt dat makkelijker hoor. Het blijft een onding, maar dat het zo zeer doet, dat wordt echt beter!!!! Ik moest hem dragen om inderdaad de protheses op de plek te houden. En ze dus iets omlaag te duwen. Ze zullen van nature wel omhoog willen kruipen ofzo....

Het is voor mij nu natuurlijk makkelijk gezegd, maar echt: Hou het vol, het is voor een goed doel!!! ( ik wilde die band op een gegeven moment in de brand steken, maar dankzij mijn lieve en geduldige man heb ik me in kunnen houden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

carola,ja die band is een drama joh

kan er nog steeds niet aan wennen aan dat ding,maar hou hem maar netjes om hahahaha

ja me arts zegt ook echt dat het nog komt,dat naar voren komen en naar beneden zakken,oftewel er komt nog vorm in :blush:

ben ook steeds onzeker of ik hem niet te hoog of te laag draag

kijk er wel elke 10min naar of het nog goed zit ook.

heb je me ww gestuurt :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag op me eerste controle geweest

pleisers vervangen,schoongemaakt(wonden) en me borsten,naja pyramides zagen er prima uit.

ben nog wel erg geel/paars/blauw tussen me borsten,maar dat trekt langzaam weg.

ben blij dat het er goed uitziet.

me borsten zijn ook niet meer zo keihard als paar dagen terug <_< voelen iets zachter gelukkig.

mag nu elke dag na douchen goed smeren,want me huidje staat strak,en word steeds strakker lijkt het wel,alhoewle ik dacht dat dat juist af zou nemen na tal dagen.

voor zover me verslagje weer

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi Pat,

ja me borsten doen raar hahahaha

eerste week voelde ik ze amper,mede omdat ze goed strak in een bh zitten natuurlijk.

maar nu lijkt het wel of ik 2stenen meezeul een hele dag met lopen en op staan

wegen als lood ineens,en weet niet of het komt omdat ze naar voren groeien nu,of tja,ik weet het eigenlijk niet gewoon.

me bh zit ineens ook zo krap,had al 2x een grotere moeten halen.

afijn,het zal wel van binnen aan het klungelen zijn om op hun plek te komen ofzo :rolleyes:

verders gaatie prima moet ik zeggen,moet opassen dat ik niet te veel doe,want kan het makeklijk aan na mij idee,alleen mag het niet he,lastig!

greetzzzz knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.