Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

Hey Moon girl,

Klinkt allemaal positief! Je boobs groeien! :43: Dat het voelt of ze van lood zijn bij het op staan ed herkennen waarschijnlijk vele van ons. Maar hoort erbij. Dat van die bh's klinkt best extreem haha... Heb je nu wel de juiste maat?

Komt wel goed met jou! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

leuke Pat, ja klinkt bizar heey

ja heb nu juiste maat,maar goed,word gek van dat gekrul na boven van me onderste band zeg maar

phffff,kl.te bh,s!

ja ik heb het idee dat ze iets groeien ja,ze wegen als lood na mij idee :ph34r: voel ze ook echt als ik loop,terwijl ik dat de eerste week toch niet had.

jou komt het allen waarschijnlijk bekend voor,omdat je meerdere ervaringen hebt,hier voor mij ist al nieuw :blush: best gek allemaal

vind ze echt zacht worden ook,zijn geen stenen van lood zoals ze wel voelen met lopen :blush:

hoop dat het goed teken is allemaal,trappel haast al om 1dec me hechtingen eruit te laten halen,krijg dan als goed is bevestiging dat het idd goed gaat :blush:

dan ben ik weer gerustgestelt.

greetzzz knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Het komt ook vast allemaal goed met en bij je. Het heeft allemaal z'n tijd nodig. Ik herken zeker veel, voel me zo langzamerhand een expert, zeker als t gaat om het weten benoemen waar t om gaat na een borstvergrotende operatie, met name wat et doet met je gevoel! Hahaha... :blink:

Het is bijna 1 december, weer een stappie verder! Ik moet de 7e voor mijn hechtingen. Toch ook vlak na elkaar. Leuk!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weekend weer bijna om,heb hem goed doorstaan :101:

voel me steeds beter,maar heb nog wel last van me spieren hoor,als ik beweeg,ookal zijn het langzame bewegingen enz.

maar afijn,nog een weekje en moet het ergste gehad hebben :131:

dinsdag gaan me hechtingen eruit,zal ook opluchten.

verders worden me boobs al wat zachter,maar nog lang niet bereikt wat ik wil,geduld geduld geduld :125: ~

verders kreeg iknog een berichtje van iemand uit zeeland ook,en die gaat ook mischien op cinsult en de stap ondernemen,lijkt me leuk te volgen,vooral als ze dezelfde arts heeft,want daar ben ik namelijk zeer tevreden over,er zijn er nog 2 in de praktijk,maar 1 ervan zou ik toch niet hebben gewilt als me arts :144:

ga het zekers volgen :126:

greetzzzz moontje

fijne zondag allen

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Pat,

ja de hechtingen zijn eruit,een hele opluchting,vond het toch wel behoorlijk trekken,vooral met opstaan en lopen merkte ik die rotdingen :blush:

verders zien me littekens er prima uit,vooral rechts,zie je amper,zo dun en netjes,links iets minder,je kan zien dat die meer te voorduren heeft gehad(nabloeding) maar zelfs die mag ik niet om klagen,het ziet er echt toppie uit,en dat na nog net geen 2weken terug gedaan.

dus ik heb volle 200% vertrouwen dat dit goed komt,ook de plek waar ze zitten,is perfect,laat staan straks als ze nog zakken me borsten :155: ben zo blij

thanks voor je berichie :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Fijn dat je hechtingen weg zijn! Ik volg je topic al een tijdje. Maar waarom moest jij nou die band om je borsten 6 weken dragen? Waar zit het verschil dan in dat de een zegt 2 dagen, en de ander 6 weken? Kan me er iig nu alles bij voorstellen dat t nie tlekker voor je is!

Mag ik trouwens je foto's zien?

Groetjes

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi becky.

ja me arts vind het veiliger en beter dat ik de band 6weken draag,mede omdat ik dual plane heb,en hij vind het resultaat mooier met 6weken dragen van zo een band,afijn,lekker is anders en wennen doet hij al helemala niet :blush:

ik zal er morgen weer een foto bij zetten,want zie nu toch al wel verschil,maar blijf ze klein vinden <_<:140:

maar goed,ik heb geduld hihi

ik zal morgen als ik er een nieuwe foto bj heb gedaan,je een pb sturen met ww,oke?

voel je je al beter?ik ga ook ff langs in je topic :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Tja, dan zal het wel per arts verschillen, of je een band krijgt of niet. Ik wil alles doen om ze mooi te krijgen, als daar een band voor nodig is doe ik dat. Wordt er enkel kortademig van, maar ergens geeft het ook stevigheid en een veilig gevoel vind ik. Misschien dat ik er toch nog 1 belletje aan waag naar de kliniek.

Hoe verberg je die eigenlijk onder je kleding? Lijkt me ook een gedoe namelijk, bij mij steekt ie overal bovenuit, of zie je de bobbels zitten. OF ben je daar nog nie tzo mee bezig?

Ik ben benieuwd naar je foto's! Zodra het me gelukt is zal ik de mijne ook plaatsen, waarschijnlijk vandaag wel.

Veels liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky,

die band past makkelijk onder me trui,ik draag vaak vest van nike of adidas,en ben een koukleun dus heb met ritsen of cupuchion,en die komen tot me nek,dus je ziet niks van die band.

dat is wel het fijne van de wintertijd hihihi

en thuis als ik me vest/trui uitdoe dan zie je het wel uiteraard.

nee ik vind die band plat drukken,dus als ik kleding aanheb,is het net of ik alsnog niks heb :20:

ik ga je nu me ww sturen,mag ik jou foto,s ook zien??/

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje!

bedankt voor je ww!

Ik heb net je foto's bekeken, zien er al goed uit hoor!

Ik vind ze niet te klein, ze zijn mooi zo... ben benieuwd naar je eindresultaat.

Gaat het herstel verder een beetje ok deze week?

lifes minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moon!

goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat!

Straks kun je ook met knappe borsten de feestdagen in haha.. nog ff volhouden meid!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi minime,ja naar die feestdagen kijk ik niet zo uit qua borsten hoor,ja sorry,komt zo negatief over,maar ik bedoel meer,ik moet die sportbh en band dragen en een leuk topje of truitje zit er daarom niet in,en dat niet alleen,alles word verdrukt in die band,waardoor je amper wat ziet,tis net of ik nog geen borsten heb,met kleding aan dan he :blush:

maar goed,ik denk maar aan volgend jaar,de zomervakantie,want dan gaan we weer lekker met vakantie,hup me nieuwe bikini aan,dat is wel een vooruitzicht die leuk is natuurlijk!

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ik vraag t maar ff aan jou, omdat jij net iets verder bent in je herstel... hoelang duurde bij jou de zwelling en het harde borsten gevoel? Misschien is het gewoon heel verschillend, of moet ik meer geduld hebben, maar ik vind dat op t moment nog het vervelendste van alles. Zijn ze bij jou al wat minder hard en gespannen? Of heb je ook nog 2 'stenen' onder je vel zitten?

Ik heb trouwens mijn elastieken band ook nog om, heb besloten om dat nog 2 weken te doen, misschien langer zelfs.

Ben heel benieuwd!

Groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,dat stenen gevoel onder me huid,dat had ik een goede week,erna ging het stukken beter,moet nog wel me huidje goed insmeren want staat nog wel erg strak,dat wel,maar heb geen gespannen gevoel meer,en geen baksteengevoel meer gehad na die ene week.na die week worden ze ook zachter,ik vond zoiezo die van mij nooit echt hard eigenlijk,voel aan de binnenkant(borstbeenkant)wel dat daar de prothese zitten,maar van onder,boven en buitenkant voel ik ze niet eens.

dus ik denk dat het bij jou eender is na een week.

ben er benieuwd naar.

en die band is enkel maar goed,je beschermt je spieren ermee,dus je doet alleen maar goed,en niks kwaad ermee :35:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje,

Fijn om te weten, dan ga ik nog maar even afwachten tot ze zachter worden...

Heb jij een speciaal cremetje voor je huid? Zelf heb ik calendulabalsem omdat dat je huid stimuleert zelf te genezen (ook voor kleine wondjes enzo).

we houden gewoon die mooie borsten (en de volgende zomer) in het vooruitzicht!

liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Becky,

nee ik gebruik geen speciale creme,s enzo

ik laat altijd me lichaam alles zelf oplossen,creme,s enzo vind ik pure luxerij zeg maar,vroeger hadden ze dat ook niet,en geneeste alles perfect,ja dat is mijn mening,als je gezond genoeg bent,lost je eigen lichaam alles op,ook wonden,ik gebruik niks,en me wonden zie je amper,zal vd week is foto,s maken ervan,dan kan je zelf oordelen,heb best wel wat littekens,en heb nooit wat gebruikt,en als je ziet hoe het genezen is :rolleyes:

het enige wat ik doe is na het douchen,1maals daags dus,parfumvrije huidolie insmeren,me buik,borsten en tot aan me nek,thats all :126:

jaaaaaaaaaaa zeker weten,volgend zomer loop ik er naar me wens bij,nieuwe bikini,enigszins gevult,en ben gewoon blij en tevreden ermee,als je de dame naast me zag in t ziekenhuis,ook een bv,die ziet er ook perfect uit gewoon,heeft ook ene lipo gehad,ik vind persoonlijk me arts een vakman!!!!

fijne zondag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer even laten weten dat het echt steeds beter gaat :rolleyes:

had dit echt nooit gedacht zo een 2weken terug,maar het herstel gaatecht met sprongen vooruit,heerlijk.

vanmorgen autogereden,heb een automaat dus dat ging perfect zonder iets te schaden.

voel me weer goed,en geen patient meer :wacko:

over de vorm en grootte ben ik ook steeds meer tevreden,en het word nog mooier,dus ik ben helemala blij momenteel :43::43::43:

kijk al helemaal naar de zomer uit,heerlijk! geen schaamte meer :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje,

dat was wat ik daarnet ook dacht; voel me weer mens nu ik kan autorijden. heb geen automaat maar ging toch goed hoor! vond het wel beetje eng maar nu helemaal happy!

maar moet me wel bedwingen niet alles te willen doen nu <_< haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon!

bedankt nog ff voor je uitleg dual plane :)

Het gaat goed met je he, erg fijn voor je. Ik vind het resultaat ook mooi, past goed bij je.. heb net nog even je picas gespiekt. :)

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaa het gaat steeds beter met me.

voel me weer een mens,gewoon moontje,ipv een patient <_<

ja ben ook erg blij met me borsten zeg!worden steeds mooier,maar vind wel dat foto,s vertekenen.

ga vd week toch is met een andere camara en op meer afstand foto,s maken weer,mischien dat het er dan wat echter uitziet,vind deze foto,s beetje vervormt,ze zijn in t echt gewoon net iets anders :blush:

ga me best doen vd week,beloofd :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.