Ga naar inhoud

moontje : 19 nov '09 : MWCZ te Goes


Aanbevolen berichten

hey moon

helaas behoor ik tot de onsportievelingen :blink: (maar ik kijk wel graag)

ik wil alleen ff zeggen dat ik wel vind dat je lang pijnklachten hebt, je hebt al een hele lijdensweg achter de rug en het is nog niet over (ik zou er dan ondertussen ook flink de balen van hebben, altijd maar weer die pijn). heb je het daar de laatste x niet over gehad bij je pc?

@madeleine, idd na 6 weken pas weer voorzichtig alle spiergroepen gaan belasten, en goed naar je lijf luisteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik hou dit even in de gaten. Doe zelf 2x per week aan bodypump en krijg ook dual plane, dus ben erg benieuwd!!! De PC zei al dat ik een behoorlijk ontwikkelde borstspier heb....

hoi bloemmie

de pc zegt dat je een goed ontwikkelde borstspier hebt, maar heeft verder geen uitspraken gedaan over dual plane icm een stevige borstspieren? waarom zou hij een dergelijke opmerking hebben gemaakt? gewoon quasi nonchalant, of had hij er een bedoeling mee?

(of ben ik nu te speurderig?, ik vind het al met al ook een interessant onderwerp)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat,ik heb dit zeker al eerder met mijn aets besproken,bleken dus die kluiten te zijn,opgehoopt littekenweefsel,had blijkbaar aan 3x per dag LICHTJES maseren niet genoeg,sinds ik ECHT ben gaan maseren,na die 4weken,is het wel minder geworden,maar lang nog niet weg,als ik mijn armen omhoog hef,of aan sporten ben krachttraining dan,heb ik gewoon pijn,steken,branderige spieren enz.

het zou minder moeten worden volgens mijn arts,nou ik heb het idee dat het enkel erger aan het worden is.

dus wil het toch weer aankaarten hoor.

wil geen zeikerd zijn,maar alles word beetje negatief beinvloed zo.

heb altijd al pijn gehad,van eerste dag al,tot nu toe zelfs,heb altijd al idee gehad dat er iets niet pluis zit,maar wat het is,weet ik dus niet,mischien zit het tussen me oren.

maar weet wel,als ik nu dual plane lees-hoor staan me haren overeind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Moontje,

Balen hoor dat je nog steeds zo veel last van je borstspier hebt. En natuurlijk ben je geen zeikerd, want volgens mij hoort het echt niet zo te zijn, dat je na een paar maanden na je operatie nog steeds zo veel last hebt. Hoor graag wat je PC zegt!

Ik heb trouwens album geplaatst, dus als je mee wilt kijken, doe dan ff een berichtje.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloemmie

de pc zegt dat je een goed ontwikkelde borstspier hebt, maar heeft verder geen uitspraken gedaan over dual plane icm een stevige borstspieren? waarom zou hij een dergelijke opmerking hebben gemaakt? gewoon quasi nonchalant, of had hij er een bedoeling mee?

(of ben ik nu te speurderig?, ik vind het al met al ook een interessant onderwerp)

Nou ik ga dit bij mijn volgende en laatste concult voor de operatie zeker nog een keer aankaarten. Ben nl. bang dat het er raar uit gaat zien. Aan de andere kant: van Selms bestaat echt bekend als de borstenman, dus neem aan dat hij doet wat hij mooi acht. Heb zelf nl echt heel weinig borstweefsel, dus op de spier is waarschijnlijk daardoor geen optie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh solly kaat,dacht dat jij ronde had,hihih weer dat kunstmatige blond weer he,jeetje :68:

vandaar dat jij dus zo mooi die druppelvormige boobs hebt,echt mooi!

je hebt erg mooie hang erin,hoop dat ik dat laters ook behaal,wat ik eigenlijk nu ookal had gehoopt.

afijn,ff verder op je andere vraag,ik op marktplaats??bikini o neil?

uhm nee denk dat dat dan een andere moontje is?

waarom dacht je dat ik het was dan?

wil gelijk alles weten ook,hahaha :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Vervelend zeg dat je zoveel last blijft houden van je borstspier. Als ik jou was zou ik ook gaan voor op de spier volgende keer. Hoop dat dat tot de mogelijkheden behoort voor je, je hebt al zo'n lastig herstel gehad en nu ben je nog niet verlost van pijn. Benieuwd wat je pc er over te zeggen heeft. Veel sterkte ermee.

Dikke knuff, Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Moontje,

Hmmm wat balen dat je maar last van pijn houdt zeg! Ik kan er niet echt over meepraten (op hier en daar wat steekjes na dan). Ben benieuwd wat je PC hierover zegt, en of het echt nog onder het 'herstel' van de spieren valt. Hopelijk snel beter natuurlijk. Dat dual plane heeft toch zijn minpunten o pdie manier he? (ga je de volgende keer weer dual plane of erop?)

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,

ik vind de vorm van dual plane wel erg mooi,teminste hoe het dit keer geplaatst is,ben best bang dat ik een totaal ander plaatje ga overhouden als ik voor de spier kies dit keer,maar aan de andere kant,vind ik het bij echt vele ontzettend mooi,en meer decolete,en betere beweging van de borsten.

dus ben nog heel erg in dubio,vandaar me keuze ook naar meerdere op consult te gaan.

de adviezen zet ik voor mezelf op een rijtje,wat het meest word geadviseerd,laat ik doen denk ik.wat ik wil is ook fijn,maar als je dan ook nog is 2of 3 keer dat advies ook krijgt,heb je meer kans dat het goed uitpakt,ben zo vreselijk bang,bang dat ik weer teleurgestelt ben erna,dus ben extra voorzichtig nu.

ja ik ben ook benieuwd of het bij me spierherstel nog hoort,had het al eens overlegt met me arts,laaste keer dat ik er was,en hij had best moeite de prothesen tussen me spier te krijgen,dus had me vlak na de operatie al gewaarschuwd,je zal lang en veel pijn hebben eerste tijd,maar dit had ik dan weer niet zo heftig en lang verwacht.

kijk het nog even aan,en anders zit ik daar weer op praktijk,verhaal en uitleg halen.

hoe onderga jij de wachtperiode?

kan je het een beetje van je afzetten voor tijdelijk allemaal?

geniet van het mooie weer,mits dat er ook is bij jullie,hier wel,heerlijk.

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha moontje, heb even het grootste deel van je topic gelezen. Het zit jouw ook niet mee zeg!! Ik heb echt met je te doen. Zoveel last en dan ook nog eens niet het juiste resultaat. Echt balen zeg, gaat dan allemaal zo lang duren.. En wat maak je je snel zorgen he,of het allemaal wel normaal is, heb ik ook, heb ook nog erg last van spierpijn..

Nou sterkte ermee, hou je taai!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Happij,ja die zorgen heeft men altijd wel een beetje denk ik,is alleen maar een goed teken natuurlijk.we willen allen allert zijn op foutjes enzo.

Ja meid,ik sleep me er wel doorheen hoor,komt tenslotte ook allemaal wel goed,had alleen liever gehad ,dat het de eerste keer gelijk goed was geweest.

Jij ook nog een goed en spoedig herstel toegewenst,hopenlijk is nu je litteken is meer dan een dag dicht,dat zou goed nieuws wezen.wees wel iets allert,niet elke antibiotica slaat aan hoor,ligt er echt aan hoe je lichaam erop reageerd,is het na 4a5 dagen nog niet dicht,even terug,krijg je ene andere antibiotica,die dan wel aanslaat,beter voorkomend an genezen,want je litteken word er niet mooier van,hoe langer het open ligt.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou ik had liever ene goed bericht neergezet hier,maar helaas

ben weer is helemaal uit me doen :22:

zoals meerdere van jullie weten,kamp ik al een lange tijd met pijn ,vooral snachtds...tijdens omdraaien en verliggen.

b :22: n hiervoor al 2maa naar me arts geweest,niks aan het handje,word gezegt in elk geval.

duss ik met de gedachten dat ik me iets wat aanstel,verder en doorgaan,met die nare pijn nog steeds.

nu vind ik het vervelend worden,want het word erger,beduidend erger,want word er meerdere malen per nacht wakker van.

dus ben ik gister nacht,naja smorgens vroeg,op onderzoek gegaan,ben uit me bed gestapt,naar beneden gegaan,beker melk ingeschonken,even bijkomen,en ben eens gaan voelen op het gemakje,voelen waar nu de pijn precies zit,en tot me grote schrik,kwam ik achter dat er een grote bult-knobbel op me prothesen zit,aan een kant,de kant waar ik grote nabloeding heb gehad,het is een knobbel ter grote van een klein ei,teminste wat ik zo van buiten kan voelen dan,schrok me kapot uiteraard.hoe kan ik dit in gotsnaam nog niet gevoelt kunnen hebben denk ik dan weer.....

dus ik nog maar is voelen en doen,en ja,daar komt die bewuste pijn dus vandaan,want als ik er iets in knijp of vastpak,ga ik door de grond van de pijn.

hoe kan dit in hemelsnaam?en al die tijd niet gevoelt,snap er echt even niks meer van.

en nu knaagt me de vraag door me hoofd steeds,is dit de oorzaak van me pijn steeds,vooral snachtds?

hoe kan het dat me arts dit ook niet gevoelt heeft?

zou het zich nog maar net ontwikkelt hebben?

al die vragen heb ik nu :16:

het rare is,ik heb de pijn echt in alle 2 me borsten,maar die knobbel zit maar aan 1kant,dat vind ik het rare

zou het niks ergs wezen en even aankijken?zal ik dit melden op me consult woensdag?zal ik em eigen arts weer is op moeten bellen?

ik weet het even niet meer,en baal momenteel als een stekker

het zou toch niks ergs wezen?

phfff,ik wou het gewoon even kwijt,even van me afschrijven,omdat beetje bang ben,e vooral geschrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Nou dat klinkt in ieder geval wel serieus hoor! Zou ik zeker woensdag ter sprake brengen bij Bruno en misschien inderdaad ook je eigen arts er over spreken. Zou het misschien een ontsteking kunnen zijn? Ik zeg maar iets, is zo'n beetje 't eerste wat bij mij opkomt.

Liefs en knuff,

Eefje, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee Moon, je bent ook wel een pechvogel eerste klas. Ik zou er zeker op heel korte termijn naar laten kijken/voelen. Al is het alleen maar om gerust gesteld te worden. En als de pijn erger wordt, lijkt me dat niet de bedoeling! Misschien is er een soort van cyste ontstaan door die nabloeding? Ben geen dokter, dus je moet het zeker woensdag laten voelen.

Dit zijn dus precies de verhalen, waardoor ik weer zo kan gaan twijfelen. Ben nu gezond, weliswaar zo'n beetje zonder borsten, maar hoe voel ik me straks? Gaat alles goed, herstel ik goed. Tja, het is toch niet niks hoor....

Heel veel sterkte en laat je zsm geruststellen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat naar,

Wat ik zou doen is vandaag naar je eigen huisarts bellen, dit omdat je zelf ongerust bent en een consultatie bij de ha is echt niks he.

En woensdag zeker ter sprake brengen, je hebt een probleem en dat moet opgelost worden.

Verder kan een bult zich snel vormen dus moet de arts het niet gevoeld hebben, natuurlijk kan hij het ook altijd gemist hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meiden,

Ja ik laat er zeker woensdag even naar kijken ja,en dan laat ik het over aan de arts wat hij zegt en ermee doet.

het is nogal groot ook,vandaar me schrik,ik had dit toch eerder kunnen voelen denk ik dan?

ja goed,mischien is het wel iets onschuldigs,maar dat ga ik ondertussen betwijfelen na al de pijn en het slecht slapen ervan.

blijf het ook zo eigenaardig vinden,dat het vooral met liggen is.

gelukkig heb ik dan morgen,woensdag een consult,dat scheelt weer lang wachten,maar ben toch ook weer bang iets te horen waar ik bang voor ben.

Bloempje,maakt je niet angstig hoor,dit gebeurd lang niet bij allemaal,ik ben wat dat betreft een uitzondering,met me herstel,pijn enzo

je hoort vaker goede verhalen,dan slechte

dus concentreer je op de positieve punten,al ik het wel heel goed snap hoor je angst,had ik ook,iedreeen denk ik,niemand verwacht het uiteraard.

ook ik niet,heb genoeg operaties gehad,en ben altijd keurig en snel genezen,ja dit keer liep het nu eenmaal iets anders......

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb toch alvast een mail geschreven naar me eigen arts,heb hem nog niet verstuurt,zat er net tegen aan,kon me nog inhouden.

staat nu veilig in me conceptenmap,tot ik denk dat het tijd is te versturen.

eerst morgen aan bruno vragen hoe of wat,erna kan ik altijd nog me eigen arts die mail sturen,erna neem ik telefonisch contact op.

zit me toch niet echt lekker allemaal.

durf er ook niet meer aan te zitten,voelt helemaal beurs en niet echt fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha mona,

kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! jammer dat het je consult morgen in de weg staat. alhoewel ik wel hoop dat je bruno er even naar laat kijken.

meid, kzal voor je duimen morgen!

liefs en succes morgen

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je alvast nog eens heeel veeeel succes wensen voor je consult morgen! Zeker nu! Gooi alles maar op tafel, en nu hopen op positief nieuws! Denk aan je!

Knuffs,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje... ik heb net even je verhaal helemaal gelezen.

Wat erg zeg. hopen dat het niks ernstigs is.

Maar wel vreemd dat je altijd pijn heb...

Dus het is goed als je er even naar laat kijken.

Heel veel succes vandaag op je consult. :53:

Ben benieuwd wat ze straks gaan zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.