Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Thanks meiden voor de complimentjes, vind ze zelf ook natuurlijk, en dat voor ronde! Hihi! Tegen het blauwe heeft Arnica toch goed geholpen..

Kan het trouwens kwaad als k op internet zit, lig op de bank, laptop op mn knieen en typen, maar beweeg mn armen niet zo veel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis!

Super dat je je zo goed voelt, super dat je al zo supersnel de foto's hebt geplaatst zeg. En WAUWERDEWAUW hoor, dat is echt om trots op te zijn! Mooi resultaat! Ok, dan zal ik ook wel tramadol meekrijgen van de kliniek, we zien t wel. Ik hoop dat ik me net zo goed voel als jij zeg!

Nou, ga even lekker van de zaterdagavond genieten, misschien nog een filmpje kijken! Je moet toch nog wel de BH van de kliniek aanhouden?? Spreek je nog wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, die moet je 2 dagen aanhouden en dan mag je ff douchen, maar k heb hem stiekem open gemaakt, haha.. 1 minuutje open geweest om te kijken..

Denk wel dat je die tramadol gaat krijgen ja :P, lekker gevoel die tabletjes hahahah.. wil niet weten hoeveel pijn ik heb als ik ze niet had.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, tramadol schrijft mijn huisartsenpraktijk dus niet voor, omdat er morfine in zit en het kan hallucinaties veroorzaken :14:

Zie je al frikadellen aan het plafond? :4:

Fijn dat je ook zo redelijk geslapen hebt joh, die Dr Vrambout vertelde dat je in principe ook gewoon een beetje op je zij mag slapen, maar het schijnt niet te kunnen? Ik heb nog zo'n borstvoedingskussen, als ik wel eens TV kijk op bed (vriendlief ook) dan lig ik helemaal lekker in dat kussen, ik denk dat ik daar straks ook wel baat bij heb, want als ik iets niet makkelijk vind is wel om op mijn rug in slaap te moeten vallen, behalve als het niet moet dan gebeurt het wel eens, haha! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

zijslapen gaat de eerste nachten echt niet,al wil je! haha...

ik mocht het pas na 2 weken,sommige mogen het pas na 6 weken,ik vind dit wel erg snel!

maargoed,zo heeft iedere arts zijn eigen ding..

en ik denk dat zo'n kussen heel handig is! ik lag/lig met lading kussens in bed hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga het ook nog even voor de zekerheid aan de chirurg zelf vragen, maar stel dat je draait in je slaap? Dat had jij ook he? Na een aantal dagen...

Ja denk dat ik wel baat ga hebben bij dat kussen, ik hoop dat ik nog 2 nachten heerlijk slaap.... eh, 1,5 nacht :blush:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zou ik ook maar ff doen.

en ja dat had ik ook haha,maar dan ben je snel wakker hoor. ik had hetzelfde met mijn armen, na een week ofzo werd ik wel tig keer per nacht wakker met mijn arm(en) boven mijn hoofd :107:

onbewust ben je daar toch mee bezig en wordt je wakker. of van de pijn of omdat je weet dat het nog niet mag.

ja,ik heb de laatste nacht wel iets minder geslapen maar ietsiepietsje hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 dagen po.

Ik ben net wakker, gelukkig doorgeslapen.. maar ik heb ook gauw de neiging om op mijn zij te draaien, maar daarom lig ik nu op de bank te slapen, das ook niet zo plat als een bed, 2 kussens in mijn rug en dan slaap ik heerlijk..

Ik heb nog geen frikandellen aan het plafond gezien, van de Tramadol, hahaha, wel als je in slaap aan het vallen bent, dan krijg je wel hele vage dromen hahaha.. Niks mis mee, als ik maar slaap :45:

Vandaag heb ik ietsje meer pijn, sinds gisteravond, steken in mijn linkerborst, heb mijn bh wat losser gedaan, dan valt het mee met de steken, maar denk dat ik gisteren ondanks dat ik veel heb gerust toch ietsje te veel heb gedaan (nix getild, maar wel mee naar de winkel geweest om aanwijzingen te geven), en mezelf gewassen met een washandje..

Zijn die steken trouwens normaal? Verder voel ik me goed, behalve de stijfheid en de steekjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Poppy,

ja ik ben ook alleen gaan liggen op zoonlief z'n bed. en als je op je zij draaid wordt je heus wel wakker hoor haha. dat gaat de eerste week echt niet :38:

en die steken horen er wel bij. maar je lichaam geeft het er ook mee aan als je idd te veel gedaan hebt. ik heb de eerste week echt nix gedaan,zelfs niet buiten geweest om aanwijzingen te geven. zal ws toch beetje te veel geweest zijn.

maar die steken blijf je voorlopig wel houden hoor. ik heb ze ook nog steeds en ook als ik (weer) te veel doe.

en weet heel goed hoe moeilijk het is om nix te doen. :wacko:

succes met rusten

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig, het hoort er dus bij, vandaag lig ik lekker op de bank, met laptop en dadelijk allerlei films.. mn vriend zei al.. jeetje lijk wel een slaafje hahahaha.. en dan voel ik me gelijk lullig hihi..

Merk nu ik helemaal nix doe, echt veel beter voel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja komt allemaal zo bekent voor haha.. ik vond het vreselijk te vragen en commanderen! maar tis voor een goed doel moeten we aar denken he haha..

en ja,als je nix doet voel je je meteen goed i Know :D

lig ook op de bank met toppie en tv. je moet zo veel mogelijk proberen nix te doen. en als je dan eens wat doet is het niet zo erg maar wij zijn zo; we voelen ons goed en slaan dan meteen door :38: en das verkeerd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha precies, ik voelde me lekker, denk oh dan kan ik voorzichtig douchen, en mee gaan naar de winkel.. en nu..pff kom geneens van mn plaats af hahaha..

Mijn vriend zei al, gisteren kon je gewoon mee en nu helemaal nix meer.. Zie nu pas hoeveel je eigenlijk met het huishouden bezig bent als je niks kan.. Maar is gewoon de ene dag heb je meer pijn dan de andere, zal ook wel nog de narcose zijn geweest waar ik zo weinig pijn van had..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou,die is na enige uren wel eruit hoor,wat betreft de pijn dan. narcose op zich kan wel jaar in je lichaam blijven. gewoon goed pijnstillers slikken!!

en ja het huishouden houdt meer in dan je denkt. ben ik ook achter. en leg je vriendje maar ff uit dat je van het forum nix mag hahha. dat het beter is nix te doen. en dat je gister dom bezig geweest bent :38:

en anders laat je hem dit maar lezen :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het hem gezegd, zou zelf ook hem bij alles helpen, dusja.. mannen af en toe.. :P

Zojuist 1e x het "luchtbelletjes" gevoel gehad, echt een vreemd gevoel, maar niet eng ofzo..

Net ook maar weer eens gekeken hoe ze eruit zien, en wat een genot met die bh ff uit.. rotding.. zit zoooo strak brrr..

Heb meteen nieuwe foto's gemaakt, dus die vinden jullie in mijn album..

Xie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik nog niet gehad haha.. zal ik wel niet krijgen ook denk ik..

ja lekker is dat he?! ik deed het altijd als ik op de bank zat,ff kwartiertje los en dan weer vast. heerlijk!

heb nu een hele goeie bh. voel niet eens dat ik hem aanheb. echt z'n geld waard!

ik ga ff koekeloeren :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn ma gelijk aan de tel, dat mag niet joh! Hahaha.. ik zeg na 2 dagen mocht ik hem even uit om te douchen.. lief hoe bezorgd ze is.. ze noemt me sinds vrijdag Tietie hahahahah..

Welke bh heb je nu dan? Ik heb voor de kerst wel 2 sportbh's,hoop dat ze passen, want wil niet met dat harnas aan tafel zitten, ziet er niet erg charmant uit onder mooie kleren, en die sportbh's, zijn mooi diep uitgesneden :125: Dat van t mooie setje wat ik tijdje geleden zei op het forum rond de kerst, neem ik terug hahaha.. Dat zal ik voorlopig nog niet durven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor,ze zien er netjes uit en kan weinig meer mee gebeuren.

en die heb ik via Mijn link

als het goed is zie je die bh meteen. maar heb wel de test ingestuurd en toen advies gekregen. kon toen kiezen uit 2 bh's.

en heb idd voor de sexyst bh gekozen :38:

voorlopig nog geen mooie bh's voor ons <_< haha

Morgen maar eens meten, of kan ik daar beter even mee wachten? Ze zullen tot aan de kerst vast nog veranderen.. BTW handige site... :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ze zullen heus nog wel veranderen,je maten maar je kunt de test gratis invullen en dan kun je ook vermelden dat je bv gehad hebt en hoe je maten nu zijn en waar je op uit denkt te komen en hoever je na je bv bent. dan geven hun wel advies.

idd een goeie site!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.