Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Ik vond de voor en nazorg ook erg belangrijk,liever wat meer betalen dan pijn en ellende achteraf,mja pijn had ik toch wel,maar de zorg was perfect(velthuiskliniek)..ik heb geen operatiekamer gezien,dus niet eens zenuwachtig geweest,ik kwam daar,kreeg infuus drin en weg was ik,ik weet nog dat ik mn man gedag zei,en dat de chirurg zei dat ze goed voor me gingen zorgen,en toen we bij de operatiekamer kwamen was ik al weg,en ineens lag ik weer op mn plek.Dat scheelt een hoop zenuwen vooraf....dat aftekenen enzo heb ik nie meegekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeeey meis!

Hoe is het bij jou? We zijn allebei inmiddels de 4 weken alweer gepasseerd, wat is dat voorbij gevlogen he? Volgens mij ben jij echt steeds meer tevreden he? Als ik dat zo lees tenminste....

Of ga je nog steeds een keertje voor nog groter? Ik ben echt 100% tevreden, maar mocht ik ooit om wat voor reden dan ook nog een keer moeten ofzo, dan ga ik ook wel voor wat groter. T is toch echt waar wat Ze zeggen, je raakt zo snel gewend he? Maargoed, eerst maar eens wat echte BH's aanschaffen, ga ik hopelijk van t weekend even doen, nu moeten we t er nog even goed van nemen zo in de uitverkoop, ha! Want ik denk dat dat ook wel een heel ander gezicht is dan die sportbh's, die zitten wel erg comfortabel. Ik las ook dat jij die van de kliniek ook erg fijn vind he? Ik heb ook besloten, ik draag hem nog lekker door snachts, dit advies kreeg ik ook van mijn vriendin. Merk dat ik ook al probeer op mijn buik te gaan liggen. Das nog wel gevoelig.... verder nergens meer last van eigenlijk, kan autorijden, maar til bijvoorbeeld die kleine echt nog minimaal op, ik ben nog steeds wel aan het opletten, wil niets forceren, alles langszaam opbouwen. En jij? Ik ben benieuwd meid. Ik ga ook nog even wat nieuwe fotootjes plaatsen!

Misschien vind je t wel leuk om gewoon via de mail af en toe eens te kwekken? Ik hoor t wel ok?

gewoon, ervaringen uitwisselen enzo!

Spreek je! Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol,denk je je de verkeerde vlinder voor je hebt,geeft niet hoor..xxx

;-), Volgens mij had je in het verkeerde topic je vorige post gepost haha..

Heeeey Chichi..

Inderdaad de tijd is echt als een gek voorbij gevlogen! Niet te geloven. Ik ben inderdaad steeds meer tevreden, ze worden steeds mooier.. Over de maat mag ik niet klagen.. maar op het oog vind ik ze nog steeds ietsje te klein, maar het moet wel beetje natuurlijk blijven he.. Mijn vriend zei al.. ohjee eind dit jaar gaan we weer horen wanneer je onder het mes gaat hahaha.. Maar merk dat wanneer ik normale bh's draag dat het écht een verschil is.. Die van de kliniek die duwt als het ware plat..

Echt lekker zitten vind ik normale bh's nog niet.. het litteken is natuurlijk nog erg gevoelig, dus ik draag hem ook lekker door hahaha..

Collega van me die het weet zei, nou ik vind niet dat je veel verschil ziet.. Nou en bedankt.. Kzeg ja, ik camoufleer het goed.. wat ook zo is, zoveel mogelijk roesjes, vestjes (en de bh die platdrukt) etc.. haha gaat niemand iets aan..

Ik zal je prive mn msn adres geven, kunnen we een xtje gewoon kletsen.. zit er niet zo vaak op, maar als.. dna ist wel gezellie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Poppy, ik heb je foto's weer even bekeken, en ik vindt ze echt super mooi geworden! Heel natuurlijk en vooral symetrisch (daar kick ik vooral op haha). Maar ik las dat je zelf ook al wat gelukkiger bent.. Of ben je nog steeds aan het denken over een her?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Coco, ik vind ze zelf nog steeds elke dag mooier worden, vind ze zonder kleding niet té klein, maar met hemdjes etc, vind k ze nog steeds te klein op t oog.. Terwijl ze van de zijkant wel dik zijn.. (Ik wou zooooo graag high profile) en denk dat het daarom kleiner lijkt.. Ik laat het eerst even zo, en misschien eind dit jaar heel misschien toch een her..

Jij bent bijna aan de beurt he.. Spannend.. ben je al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fotootje toegevoegd 6 weken po...

Tijd vliegt.. lijkt net alsof ik mn boobs nooit heb laten vergroten.. op het mindere gevoel in mn tepels na, zijn ze helemaal van mij hihi..

Kan al op mn buik slapen en bh's uitzoeken is nog steeds errug leuk.. haha wist niet dat het moeilijk was om bh's te vinden in 80d hahah..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wub: haha echt heel mooi! Ik zou zooooo blij zijn als mn borsten er zo uit kwamen te zien! Of is dit nu een beetje eng?? haha nee je snapt het wel he?!

Nog 5 daagjes voor mij :43: ik ben gek genoeg nog niet echt zenuwachtig, maar ik besef ook nog niet helemaal hoor! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zometeen de narcose in ga met niks en uit kom met boobies!! Zo een raar idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Hier van hetzelfde! Helemaal gewend, het wordt alleen maar mooier, ik ben nog steeds trots...

Ik wil ook graag je foto's zien (weer eens) maar weet je ww even niet meer, kun je em sturen please? (Zal ook VAST weer mooier en mooier zijn geworden!!!!)

Ik heb alleen bij mijn linker borst, dat ik af en toe in het midden (tussen tepelhof en borstplooi) dat ik mijn silicone 'voel', alsof er een luchtbelletje in je borst zit... het doet geen pijn, maak me ook niet direct zorgen, maar toch vreemd, bij de andere is het niet. En het is ook niet continu, meestal als ik even mijn bh uitheb. Misschien ga ik toch nog es bellen...

En ja, vannacht voor t eerst geslapen zonder de bh, was vreemd en onwennig. Maar ging goed. Met bh sliep ik pas ook inderdaad even een stukje op mijn buik, ging goed...

Wat is dan nu exact je omvang meid? Zoals gemeten bij Hunkemoller.... Ik kocht laatst bh's daar, moest een 75D en een 70E, het ligt echt aan het model. Pastte van Sapph ook een 75E... Maar ik wacht lekker op de 3 halen 2 betalen actie van de Hunkemoller.

Ik hoor je!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ coco.. tuurlijk is dat niet eng hahaha.. k had ook een paar borsten gezien waarvan ik dacht woooowww die wil ikkkk!! :D Ik was ook niet zenuwachtig, alleen op de weg erna toe haha..

heeeyy chichi.. k kan je geen berichtje sturen.. :(

De preciese omvang heb k niet onthouden.. alleen 80d of 75e..

3 halen 2 betalen actie, wanneer is dat?? Ik heb nog 70 euri op mn tegoedbon staan, dus dan kan k beter ook ff wachten..

Ga binnekort de miraculous bra van Victoria's Secret bestellen, die pusht echt suuuuuuuper veel op.. kan niet wachten tot k push up aan kan hehe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Zoo.. ik heb ook nog maar eens een nieuwe foto geplaatst..

Ik zou niet meer zonder mn nieuwe vriendinnetjes kunnen, al ga k over 2 jaar toch wel voor iets groter.. (ja nog steeds).. Heb soms wel nog steekjes in mn linker borst, maar dat neem ik maar voor lief..

Ze voelen nu ook echt natuurlijk, lekker zacht, en mn littekens zijn mooi weg aan het trekken..

Voor zover deze update na 3 maandjes PO alweer.. (jeetje wat gaat dat snel, nog ff en dan mogen mn boobs naar t strand haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo.. ik heb ook nog maar eens een nieuwe foto geplaatst..

Ik zou niet meer zonder mn nieuwe vriendinnetjes kunnen, al ga k over 2 jaar toch wel voor iets groter.. (ja nog steeds).. Heb soms wel nog steekjes in mn linker borst, maar dat neem ik maar voor lief..

Ze voelen nu ook echt natuurlijk, lekker zacht, en mn littekens zijn mooi weg aan het trekken..

Voor zover deze update na 3 maandjes PO alweer.. (jeetje wat gaat dat snel, nog ff en dan mogen mn boobs naar t strand haha)

heej poppy,

hier helemaal van hetzelfde, zonder steekjes! Mag ik je wachtwoord nog eens kan ik nog eens even kijken... Snel gaat dat he met de littekens? Het blauwige eromheen trekt bij mij ook al weg, zodat er straks alleen een huidskleurig streepje zit! Ze zijn bij mij ook superzacht, bewegen, slapen gaat goed op mijn buik, al vind ik het nog wel steeds 'hoog'liggen, hihi.

Groetjes Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag je mn ww.. heb jij ook nog nieuwe foto's geplaatst?

Ik heb de steekjes ook alleen als k heel druk ben geweest op een dag..

Hoe bevalt t in topjes? Mij heeeeeeeeerlijk.. voelde me laatst zo lekker op een housefeestje.. lekker zelfverzekerd.. :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey poppy,

Hoe gaat het nu bij jou. Zie dat het al een tijdje geleden is dat je je bv heb gehad.

Ik ga over 5 weken naar BeauCare, ben erg benieuwd hoe het resultaat straks zal zijn!

Ik zag dat je weer nieuwe foto's heb gemaakt.

Zou ik ze misschien mogen zien?

Ben wel benieuwd naar jou resultaat omdat je het ook bij BeauCare hebt laten doen:).

Ik hoor het wel.

Groetjes Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Met mij gaat het erg goed hoor.. echt de beste keus die ik tot nu toe heb gemaakt.. (buiten verhuizen naar de grote stad).. hihi..

Kan niet wachten tot de zomer, hopelijk nog beetje afvallen (dan lijken de boobs ook alweer wat groter haha)..

Jij hoeft ook nog maar een maandje te wachten en heb je ze ook.. leuk hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag je mn ww.. heb jij ook nog nieuwe foto's geplaatst?

Ik heb de steekjes ook alleen als k heel druk ben geweest op een dag..

Hoe bevalt t in topjes? Mij heeeeeeeeerlijk.. voelde me laatst zo lekker op een housefeestje.. lekker zelfverzekerd.. :105:

Hai,

heb gekeken, mooi hoor meid!

Ja, ik ben er ook nog steeds erg gelukkig mee, ja je gaat t steeds meer zien he, want in een dikke trui zie je niet zo veel... Ik kocht in het begin een paar padded BH's, 75D maar die zijn dus mooi te klein he, ik heb inmiddels 75E. Vind ik niet vervelend hoor, haha. Maar heb nog flink ingekocht tijdens de uitverkoop enzo, maar 75E is wel een lastige, haha, ik hou van padded BH's en die zijn er veelal (iig wel bij de hunkemoller) tot D en niet hoger, vast wel op het internet. Normaliter heb ik maat 36, dus vraag me best af, wat nu straks met bikini, moet je dan van broekje 36 en van top??? Passen is weten dan maar.

Ik zal wel weer eens foto's maken, ben net als jij alweer 3 maandjes PO, vliegt he??

Liefs en tot schrijfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nursje :D

Chi Chi.. 75d past mij ook niet, 80d en 75e wel.. maar hou je maar vast.. bikini's kopen is VERSCHRIKKELIJK hahaha..

Je moet idd broekje apart kopen.. of gewoon stiekem wisselen in de winkel haha.. Bij New Yorker kun je ze los van elkaar kopen..en Primark ook..Otto heeft ook leuke (en los van elkaar te bestellen) Ik heb nog steeds geen nieuwe bikini gekocht.. pff.. moet er ook écht eentje hebben haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou.. ik heb maar nog eens een fotootje geplaatst.. zit zelf wel te kijken vanaf het begin tot nu.. wat een verschil.. en dan te bedenken die tietjes die ik eerst had.. jezus wat klein!! Hahaha..

Een ding is zeker.. poppy gaat over een jaartje of 2 nog een maatje groter haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Poppy,jee wat een verschil idd,ze zien er echt goed uit :1bouncingboobs:

en die een na laaste foto,zag je nog iets verschil in je borsten,maar op die laatste foto totaal niet meer,zijn prachtige boobs.

hoe voel je je verders?geen pijntjes meer of andere mankementen?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Thanks Moon voor het compliment! Ja ze zijn echt super mooi nu.. ben er zoooo blij mee (op de grootte na dan).. Maar moet zeggen.. in het zwembad als er veel mannen zijn, voel ik me niet echt op mn gemak hahahaha.. Mannen kijken nu toch ineens meer naar je borsten dan in je ogen :lol:

Pijntjes heb ik niet meer.. gelukkig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.