Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Heeeyyy.. Hier gaattie goed, zenuwen beginnen al erg te komen, volgende week om deze tijd heb ik gewoon DIKKE tieten hahaha.. hoe gek is dat *lol* Ik wil inderdaad voor de Carmen Electra's gaan haha.. al heb ik zitten zoeken en zei ze in een interview, dat ze een grote C heeft.. zelf begin ik eerlijk gezegd ook te twijfelen of ik niet liever een grote C wil.. (mja das gauw een D haha).. we zullen zien volgende week..

Mijn allereerste datum was de 15e, bij dr. Janssen, toen 22 jan, en nu 11 dec.. Hoe ist met jou.. ook al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Poppy!

Nou zenuwachtig ben ik eerlijk gezegd echt nog niet... wel ben ik er veel mee bezig, slaap ook wel anders,... er staat ons nog al niet wat te wachten, & WAT staat ons precies te wachten, dat houdt me wel bezig... Daarom vind ik het forum ook erg fijn, je vind er antwoorden op al je vragen, je vind er steun en herkenning, je vind er ZELLUFS sneeuw (alhoewel ik dat een klein beetje irri vindt... dacht gister dat t aan de PC lag, die werd er langzamer door, plus je ziet ze continu vliegen in je ooghoeken... maargoed, dat maakt niet uit!) Ja meid, voor jou nog 7 dagen, ik weet even je tijd niet meer, maar ik tel de dag zelf maar niet meer mee, want wij moeten uiterlijk 6 uur sochtends in de auto zitten. Ik ga toch ook echt voor model Carmen, & maat, Ik hoor t dus nog graag van jouw wat je dan uiteindelijk gekregen hebt, nog voor ik aan de beurt ben...wil je me nog iets laten weten? Wat zijn jouw verdere maten? Lentgte en gewicht bedoel ik... Enne, je moet me ook maar even in een PB je echte naam laten weten hoor, kan ik altijd naar jou verwijzen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik slaap ook anders, droom ook vaker over boobs hahaha.. en ga 's avonds al op mijn rug liggen ipv op mn zij om eraan te wennen..

Mijn maten, ben 1.70, en 65 kg... qua maten, ja 36/38 meestal.. Die van jou? Ik hoef pas rond 9 te vertrekken, moet om 11 uur daar zijn, maar ga liever te vroeg dan te laat, en vriendlief die stuur ik maar naar de stad, kan die daar zijn tijd gaan verdoen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Poppy,

Ik ben ongeveer 1,76 bij 60 kg. Maat 36. Ik merk wel hoe dichter het bij komt hoe gekker ik mezelf maak, lees ik weer over double bubble??? Lees ik weer over prothese achter de spier, waar ik in principe voor gekozen heb, dat dit dan eerder wegschiet als je je borstspieren gebruikt... Je gaat je steeds meer afvragen, wil ik dat wel ECHT? Wil ik niet toch dit of dat... Ik weet wel echt wat ik wil, maar snap jij em een beetje?? Doordat je er ook steeds meer mee bezig bent. Nou ja, je kan toch maar 1 ding kiezen en niet alle opties tegelijk. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ken het, heb weer horror verhalen zitten lezen en ben ik bang dat het mij overkomt.. Maar eigenlijk moeten we het gewoon op ons af laten komen, als het gebeurt(iets mis gaat), gebeurt het toch, doen we zelf toch niet veel aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chichi,

maak je daar niet druk om. zoek hier maar eens naar double bubble. dat heeft alleen met je te maken als je nog heel wat borst(weefsel)hebt en dan achter de spier plaatst. dan krijg je het als ware 2 borsten te zien.. zoiets.

kijk maar eens hier ; Mijn link

liefs Patries

Oeh ja, geloof ik wel eens gezien inderdaad. Pfieuw, thanks again! We kunnen je ook echt alles vragen he? Behalve je pincode dan haha :154:

Maar ik ben geloof ik niet de enige he, hoe dichterbij het komt, hoe meer van dit soort dingen ook allemaal ineens op je af komen, en ook van die dingen als high en low profile, ik hou het er maar op dat je chirurg hier de beste kennis over bezit, plus dat het ermee te maken heeft, dat er allemaal verschillende maten, hoogtes enz zijn, per borst verschillend. Zo, je eerste werkdag zit er ook weer op, zo langzamerhand wordt alles weer steeds meer normaal he, MET!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ken het, heb weer horror verhalen zitten lezen en ben ik bang dat het mij overkomt.. Maar eigenlijk moeten we het gewoon op ons af laten komen, als het gebeurt(iets mis gaat), gebeurt het toch, doen we zelf toch niet veel aan

je hebt helemaal gelijk! Ik ben er ook gewoon helemaal klaar voor hoor, maar jij mag eerst (even gaan uitproberen!)

fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, dadelijk ben ik geweest en raad ik je de pijn niet aan.. nee grapje.. zit al aardig met de BV in mn hoofd hoor.. volgende week om deze tijd lig ik al te kermen van de pijn... :78: :75:

ja hier nog eentje!

heb ook wel genoeg afleiding aan de 2 kids en de rest er omheen, vandaag die goedheiligman enz. Maar dan ineens denk ik, over precies 10 dagen vanaf vandaag heb ik ZE, over 9 dagen is het bijna zover, voor jou.... nog MAAR 6 daagjes... En daarna hoop ik maar 1 ding... dat je mij heel snel even inlicht, hihi, als dit mogelijk is UITERAARD, want ik vind t toch wel erg bijzonder, zo vlak achter elkaar, zelfde chirurg. (Zelfde wens, :4:) Ja ben er ook continu mee bezig, alleen niet telkens op de voorgrond zegmaar, zenuwachtig nee, nog niet. Zal wel komen als ik die ochtend wakker wordt, knoop in mijn buik... Maar ben wel vaker geopereerd dus daar zie ik niet tegenop. Doe jij verder nog voorbereidende dingen? Ik ben toch maar arnica gaan slikken, tegen eventueel bluawe plekken, het is toch homeopatisch, dus baadt het niet...& vitamine C 1000 MG. just to be sure. Kan ook nooit kwaad. Mijn pijnstillers liggen al klaar. Maar wat de kliniek aanraadt, tramadol, schrijft mijn huisarts iig niet uit, dit kan hallucinerend werken en er zit morfine in. Ik zal daar nog wel eens even naar vragen in de kliniek. Mijn huisarts is dus op de hoogte, ze zei (ass.) bellen in geval van wat dan ook. Oja, 2 comfortabele hipsters gekocht, sportbh nog niet, die is zo gekocht door mijn vriend, die ik daar best voor op pad kan sturen :4: want ik weet echt nog niet welke maat ik def. ga uitkomen! Telkens zegt een stemmetje; weg aan toch echt voor een volle D hoor! Zag daarstraks mijn schoonzusje, die heeft t al 7 jaar geleden laten doen, die protheses moeten er dus over een tijd nog uit, dan gaat zij ook zeker voor groter, terwijl ze nu een volle C heeft. Ik ben van plan mij maar 1 x te laten opereren! Nou, weer een heel lulverhaal maargoed. We gaan vrolijk verder met aftellen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeyy!!!

Ja genoeg afleiding heb ik ook wel, maar toch, stiekem zit er toch iets in mn hoofd van oooehhh volgende week!! Ik ben ook Arnica druppeltjes aan het nemen, en ook vitamine C.. heb ook al 3 boeken besteld, zodat ik wanneer ik me thuis verveel na de bv toch iets te doen heb (behalve de hele dag op het forum hangen haha)..

Ik twijfel ook nog steeds hoor, wil gewoon iets moois, liefst zoals Carmen Electra, maar het moet natuurlijk blijven, ben niet zo heel groot, en wil toch dat iedereen denkt, oh dat zijn der echte boobies hihi.. er gaat iig een foto mee van Carmen haha..

Mijn vriendinnen gisteren helemaal in hun nopjes,allerlei dingen vragen, 2 van hun willen het ook nog laten doen, en als het mooi wordt (waar we vanuit gaan he!), gaan ze ook naar Beaucare! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik juich hier wel... dan hoef ik ze niet omhoog te doen.. hoelang duurt dat eigenlijk, weekje ofzo?

Mijn werk vroeg of ik mee ging bowlen, 11 dagen na de op, maar dat ga ik maar niet doen, ietsje te link met die zware bowlingballen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu ook alleen mee om te eten, zeg tegen de collega's die het niet weten wel, dat ik pijn aan mijn rug heb haha.. Mijn baas zei al, je gaat toch wel mee he, al is het alleen om te eten, hij weet het (is homo), dus die maakt er nu al grapjes over dat ik als Hollandse Glorie na de vakantie terug kom hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Poppy,

Zo, dit was je laatste weekend ZONDER, volgend weekend ben je MET :123:!

Kan je t je al voorstellen? Ik krijg ook steeds meer 'vlinders' in mijn buik als ik aan de tijd denk die ik nog moet wachten. En natuurlijk denk ik dan ook aan jou! Want jij bent helemaal al bijna! Morgen een week voor mij. Voor jou as vrijdag :118: ! Wauwerdewauw. Ga vanavond nog even hardlopen, probeer deze week nog even sportief te doen, want straks kan dit een tijd lang niet meer. En jij? Hoe 'bereid' jij je verder voor? Ik heb echt gewoon een soort nesteldrang, ben geloof ik niet de enige want ik las t al ergens anders ook op t forum. Heb de garage opgeruimd (nou was t ook wel nodig) want ik wil straks overal normaal bijkunnen. De koelkast ga ik nog even schoonmaken en de bankhoezen, haha...en van die dingen die je dan voorlopig niet hoeft te doen, alleen de dagelijkse taken dan straks nog.

Nou meid, we gaan vrolijk verder met aftellen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.