Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

ja dat is ff wennen ja,heb het ook even moeilijk gehad ermee,naja moeilijk,moest er ook echt aan wennen gewoon,zeg nu nog wel eens tegen me man,jee wat een viezerikken die mannen,zegtie droog,waarom?

nou ze kijken eerst pas naar je borsten dan pas in je gezicht,hahahahaha lachtie zich krom,ik vind het brutaal :145:

hahahahaha

super dat je zelf ook dik tevreden ben,en nu lekker aftellen naar de zomervakantie...

nog leuke plannen?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

Hello ladies...

Ben ontzettend lang niet op het forum geweest, maar bedacht mij laat ik mij nog eens aanmelden.

Inmiddels ben ik bijna 2 jaar verder en niets dan lof over de kundigheid van mijn pc destijds.. Tot nu toe (afkloppen) nergens ooit last van gehad, boobs zijn echt 1 geheel met mijn lijf :D

Wat houdt ik van mijn boobies hahaha.. Vind ze nog steeds erg mooi.. De grootte is op dit moment ook goed.. al ga ik over paar jaartjes nog steeds voor nog een cuppie meer.

Leuk om te lezen dat het forum nog zo leeft, super!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.