Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hahahahah, herkenbaar, ik wou per see vandaag mijn kerstboom opzetten, ben ik de helft van mijn kunstboom kwijt, kon er echt om huilen, denk dat t de zenuwen zijn hahahaha..

Sporten ga ik echt mee beginnen na de bv, ben zo onsportief, maar het moet er echt van komen.. Qua schoonmaken enzo, heb ik mijn moeder volgende week, ze komt zondag, en ze kookt ook voor ons, dus dat is wel fijn.. Die vlinders herken ik goed, mijn vriend zei al.. oooohh heeft ze eind van de week gewoon dikke tieten ahahhaah..

Was vandaag de stad in, en wilde van alles kopen, maar toch maar niet gedaan, bang dat het me na de bv niet meer past..

Waar ik wel van baal.. de schattige setjes van de H&M gaan maar tot C!!! Mja, Hunkemoller daarintegen, die gaat tot E, en die zijn net zo leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai!

Joh, dan moet je gewoon voor een C gaan :P haha, ik keek net even op de site, maar ze hebben ook wel bh's die tot D gaan hoor, niet allemaal inderdaad, maarja, dan hebben we in ieder geval de H&M EN de Hunkemoller!

Ik hoef deze week nog 2 dagen te werken, mijn andere dagen ga ik opvullen met wat van die taken die ik nog even wil doen, en van t weekend. Zodat alles om me heen lekker gepiept is. Nou, meid, de maandag is zo goed als voorbij, op naar de dinsdag! Tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zijn er op de site cupjes D? Goed zooo!!

Vandaag is ook mijn voorlaatste dag werken, de zenuwen zijn officieel toegeslagen, zelfs zo erg dat ik stiekem niet meer wil hahahaha.. Heb vannacht liggen dromen over nieuwe borsten, maar de tape ging er niet af.., ben nu het web af het struinen, of er nog een fotograaf is die mijn pre boobs nog op de foto wil zetten, anders ga ik met vriendlief aan de slag vanavond.. Hij vindt het echt zoooo jammer.. Maar ach tis uiteindelijk voor mezelf en niet voor hem :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

SPANNEND!!

Nog even en dan is het toch echt zover voor je.

Ik denk er ook echt heel de dag wel aan, maar ben nog niet echt zenuwachtig ofzo, het voelt wel onwerkelijk. Plus dat ik telkens denk; ga ik wel echt voor een D??? Het klinkt zo...groot. Omdat het ook gewoon dichterbij komt. Plus dat ik nu gewoon zo klein heb. Maar met al mijn vulbh's lijkt het al of ik een C heb dus dan is D maar weer iets groter :101:

Nou, ik denk aan je hoor, ook nog steeds! mijn voorgangster, ha :blush:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, met mijn (wat een geniale uitvinding trouwens) gel bh's van de Hunkemoller, lijken ze ook dik, daarom zegt ook iedereen, je hebt het toch niet nodig!, lijkt het alsof ik aardig wat heb.. Vanochtend stond ik nog eens te kijken, en stiekem hoop ik dat de vorm hetzelfde blijft, want daar ben ik hartstikke blij mee..

Heb trouwens een fotograaf kunnen vinden, joepie! Nu nog gauw leuke dingetjes na het werk zoeken in mijn kast.. Heb je ook al voor foto's gemaakt Chi Chi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Poppy!

Morgen is het zover!!! Nog één nachtje slapen!

Je zenuwen (en daarbij de twijfels of je het uberhaupet wel wil) zijn heel herkenbaar hoor! En ik kan je wel een beetje geruststellen wat de vorm betreft. Meestal blijft de vorm van je borsten wel hetzelfde....alleen groter dus alles wordt uitvergroot lijkt het wel. Ik was vantevoen ook wel blij met de vorm....het waren alleen leeggelopen borsten. Nu ze opgevuld zijn komt die mooie vorm van vroeger weer naar voren! Ik hoop dat dat voor jou ook zo werkt.

Heel veel sterkte deze laatste dag! :116:

Liefs Pickwickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy,

Ik wil je ook nog even heeeeeel veel succes wensen morgen!! Spannend hoor, nog maar 1 nachtje! Hopelijk ben je niet te zenuwachtig (is ook nergens goed voor haha). Ben benieuwd hoe het gaat! Veel sterkte :71: morgen!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverds!

Dank jullie wel voor de berichtjes!

Mijn zenuwen zijn vandaag een stuk minder dan gisteren, heb nog mooie foto's laten maken, waar ze een beetje zichtbaar op zijn, al is het voor mij weer overduidelijk waarom ik het laat doen.. alles op zn plek en dan geen borsten, is geen gezicht haha.. :107:

Straks ons huisje even opruimen, en dan slapen en dan is het eindelijk boobieday!! Yeahhhh!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Xie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Poppy,

Daar is dan bijna jouw dag aangebroken zeg! Nog even... Ik hoop dat het meevalt met je zenuwen!

Ik ga zeer zeker aan je denken, dacht de hele dag al aan je, maar zat op mijn werk en eenmaal thuis met een zieke dochter, die hopelijk snel weer opknapt... Ik hoop dat je nog even langskomt op het forum, zo niet, dan wacht ik met smart op je verslag zoals je inmiddels wel al weet! Heel veel sterkte en ik ga aan je denken hoor!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meissie

Eindelijk is het ook zover voor jou!!!

Heel veel suc6 meid morgen slaap nog even lekker op je buik

en we kijken allen uit naar je verslag

You go girl!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girlies! Leuk al die berichtjes! Ben er helemaal klaar voor, papiertjes zijn getekend, kleding is uitgezocht.. pffff waar ben ik aan begonnen hahaha..

Als ik morgenavond fit zou zijn, dan kom ik zeker even langs..

Enne Chi Chi, jij ook nog maar 4 daagjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid, ik zit morgen aan de (PC)buis gekluisterd, hihi!

Ja, ik heb er ook nog steeds helemaal zin in, maar ga jij nou maar eerst, hihi! Ja, hoelaat moet je nou eigenlijk? Ook 8 uur toch???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.