Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

haha nee sorry meis... alleen nog 85D van mams... ook nog nieuwe. hebben we gelijk gekocht op zo'n lingerieparty

hahaha, ik weet toch ook nog niet op welke maat ik uit ga komen, zit nu al op 95 omvang.... :67: thanks anyway!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

is geen zeuren, daar is dit forum nou juist voor lieverd!

Ik denk dat het voor jou gewoon frusterend is dat je niet naar jezelf hebt geluisterd, maar waarschijnlijk op andere meningen bent afgegaan, dat heb je al meerdere xtjes gezegd. Toch? En dat is gewoon balen, want je denkt nu telkens, had ik maar toch... Maar net als Patries ook zegt, het is een kwestie van geduld, maar de aankomende weken kan het toch nog voller ook gaan worden! Want je protheses moeten nog meer dalen.

Liefs! en een dikke knuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet gewoon echt geduld hebben, gisteren nog met mijn vriend erover gehad, en hij zei ook al.. het voorbeeld wat je hebt meegenomen, was vast voor de spier, waardoor het groter lijkt dan bij jou.. En als je volgend jaar nog niet tevreden bent, laat je ze vergroten.. Ben best goed in sparen dus, voor het bedrag hoef ik me geen zorgen te maken, mja, je wilt toch dat je in 1x tevreden bent als je iets laat doen he?

Maarja, binnekort mogen de gewone bhtjes weer en dan zal ik ook weer stuk tevredener zijn.. hahaha.. Mss is het een dippie na de operatie ofzo..

Zie trouwens bij iedereen dat ze groter worden, dus hoop bij mij ook.. zoooo en nu ga ik niet meer klagen..

Enne ladies....

christmas-sexy-man.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poppy,ze worden qua vorm en ronding nog iets groter hoor,omdat ze nog naar voren komen in de loop de tijd,dat kan je zo wel aan mij foto,s zien,ik kon het ook niet geloven,maar is toch echt zo

dacht zelfs dat ik het nu wel had gehad,met veranderen,maar ze veranderen juist nu nog elke 3a4 dagen.

wacht het even af :blush: alhoewel ik weet dat het lastig is,ben ook zo een ongeduld namelijk.

als je dual plane of achter de spier hebt,ist gewoon kewestie van tijd om ze naar voor te laten komen,duurt wat langer als voor de spier :106:

ik vind ze zoiezo erg mooi poppy.

en weet je,als ik vanaf boven op me borsten kijk,lijkt het ook klein en niks eigenlijk,tot ik dan weer vanaf spiegel naar de voorkant kijk,dan ist ineens weer een hele berg boob hahahahaha

trek gewoon is ene rits verschillende bh,s en of truitjes aan,maak er een reeks foto,s van en bekijk die is op het gemakje,dan zie je je boobs ook is van een hele andere kant,en dan bekijk je ze ook heel anders,best kans dat je ze dan ineens wel groot vind

proberen waard natuurlijk,sucses :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poppy, Ik lees dat je niet echt tevreden bent over de maat.. jammer! 360 cc is toch best veel! Ik wil zelf met ongeveer 275 cc uitkomen op een kleine D, dus door jou ga ik weer twijfelen haha. Maar ik krijg ze wel voor de spier, dus misschien scheeld dat nog iets??

Zou ik misschien je foto's mogen zien? Ben dan wel erg benieuwd eigenlijk wat jij te klein vindt hihi.

Liefs Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poppy,ze worden qua vorm en ronding nog iets groter hoor,omdat ze nog naar voren komen in de loop de tijd,dat kan je zo wel aan mij foto,s zien,ik kon het ook niet geloven,maar is toch echt zo

dacht zelfs dat ik het nu wel had gehad,met veranderen,maar ze veranderen juist nu nog elke 3a4 dagen.

wacht het even af :blush: alhoewel ik weet dat het lastig is,ben ook zo een ongeduld namelijk.

als je dual plane of achter de spier hebt,ist gewoon kewestie van tijd om ze naar voor te laten komen,duurt wat langer als voor de spier :106:

ik vind ze zoiezo erg mooi poppy.

en weet je,als ik vanaf boven op me borsten kijk,lijkt het ook klein en niks eigenlijk,tot ik dan weer vanaf spiegel naar de voorkant kijk,dan ist ineens weer een hele berg boob hahahahaha

trek gewoon is ene rits verschillende bh,s en of truitjes aan,maak er een reeks foto,s van en bekijk die is op het gemakje,dan zie je je boobs ook is van een hele andere kant,en dan bekijk je ze ook heel anders,best kans dat je ze dan ineens wel groot vind

proberen waard natuurlijk,sucses :101:

Thanks Moontje! Ja, vanaf de bovenkant, inderdaad, dan zijn ze het kleinste.. haha.. ben ik toch niet de enige.. Ik ga deze week ook eens foto's maken met allerlei verschillende topjes aan.. Vanochtend vond ik ze weer iets groter dan anders.. toen dacht ik: yes eindelijk, maar met de bh aan zijn ze weer " mini " hahaha.. Oooohh wij vrouwen zijn echt vreemde wezens he.

@Coco, ik heb je mijn ww gestuurd.. welke maat heb je nu dan? Ik kwam van een bh maat 75b af.. maar ik heb ze toen zelf opgemeten en was het een A, maar b pastte me altijd perfect..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer fotootje gemaakt.. 15 dagen PO.. Ze zijn flink aan het inzakken, de linker sneller dan de rechter, waardoor mijn rechter tepel nu veel hoger zit dan de linker.. maar ik heb geduld.. zal vast goedkomen! Vind ze iig weer stukkie groter(en mooier) dan paar dagen geleden :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ook lekker aan t genieten van de kerstdagen?

Ik heb gister lekker een 'normale' sportBH gedragen en nu weer, dit mocht van onze dokter! :126: staat wel effe anders onder de kleding dan dat harnas, maar die vind ik niet vervelend qua dragen, eerder die band onder je kleding, maar als dat alles is, nog een grote twee weken hou ik met gemak vol. En jij meis? Je hechtingen er nu uit, hoe is t met de ontsteking? Heb je ook foto's genomen van je hechtingen?(voor jezelf ook fijn om dit proces te zien) Nou eh, ik vond je borsten en het resultaat al zeer geslaagd en mooi maar ze worden steeds mooier hoor!

Fijn te lezen dat je er nu zelf ook steeds meer tevreden mee bent.

Ik merk aan de mijne dat ze in een rap tempo ineens steeds zachter geworden zijn, zwelling trekt weg, heb ook weer gewoon omvang 94 :103: GEINTJE! Maarre de protheses moeten ook nog verder dalen. Ook nog wat fotootjes geschoten, ook in mijn bikini, hihi das leuk!

Ik ga ze zsm plaatsen!

Liefs en een fijne 2e kerstdag, tot later!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne zijn ook al super zacht! Ik stond er echt versteld van... alsof er helemaal geen silliconen inzitten.. was van te voren erg bang dat ze echt nep gingen aanvoelen.. hihi

De ontsteking is bijna weg, was echt een mini ontsteking, maar toch goed dat we hem op tijd hebben gezien.. Ik ga morgen ook eens foto's maken in bikini (als die me nog passen haha).. Ben benieuwd naar jouw nieuwe foto's! Jij ook nog een fijne kerstdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepieeejjj.. vandaag bij de Livera geweest.. de C was me te klein.. de 80D pastte perfect.. sooo happy.. ondanks dat ze op het oog toch voor mijn gevoel nog te klein zijn..

Heb gisteren echt zitten huilen, ben er achter dat ik toch echt op zn minst 450 had moeten pakken voor de boobs die ik nu mooi vind.. maar ach.. ik laat ze lekker zoals ze nu zijn, eerst eens de normale bh's afwachten en mss over paar jaarjes een her :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy,

Ik heb net je foto's ff bekeken, het is mooi geworden hoor!

Ik denk dat het formaat juist heel goed bij je past als ik zo naar je borsten kijk :) Maarjah het kan natuurlijk dat je ze echt nog graag wat groter wil. Je had van jezelf ook al een normaal formaat borsten :) in verhouding met sommigen hier waaronder ikzelf hihi! Ik vind ze zo mooi qua grootte!!

succes nog ff met je herstel!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej!

hoe is tie met jou meid? Zit zeker ook ineens een stuk minder op het forum he? Ook natuurlijk door al die bijzondere dagen.... Vandaag is t voor mij alweer 3 weken geleden, voor jou dus alweer bijna 4. Dan mag je die BH uit! Al denk ik dat ik hem als ik thuis ben nog wel gewoon even blijf dragen, het is alleen maar ten goede. En hij irriteert mij niet echt. Hij is ook goed opgerekt, eens in de paar dagen was ik hem en doe ik mijn sportBH aan. Toen mijn hechtingen eruit gingen was de pijn snachts ook over. 1 nachtje nog wat onrustig geweest. Maar toen overdag al weer wat meer gedaan, zal er toch mee te maken hebben gehad denk ik. Al met al, zou het zo weer doen! En ben ook benieuwd naar jou. Hopelijk lees ik je weer!

Liefs ChiChi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Chi Chi..

War vliegt de tijd he! Ik zit inderdaad een stuk minder op het forum, omdat ik weer ben begonnen met werken, en vorige week druk gehad.

Ik ben met o&n de eerste x wezen stappen.. maar de voetjes van de vloer en armpjes de lucht in (lees lekker housen hihi) deed me toch niet zo heel goed, ofja, dagen erna voelde k het beetje.. Maar was is het fijn, om zonder een dubbele pushup op stap te gaan.. had een normale sportbh aan, en het voelde super hihi..

Ik zou het ook weer gelijk doen! Wat ik over paar jaartjes over ga doen, ze zijn nu omvang 97(bh maat 80D past goed), dus dat is op zich wel leuk hahaha.. Maar ga toch voor de 450/500 over paar jaartjes.. Qua vorm zijn ze ook super mooi geworden, maar alleen nog steeds op het oog vind k ze klein.. maar ik zou ik niet zijn, als k een x wel helemaal tevreden was hahaha

Heb trouwens nog een nieuwe foto toegevoegd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey poppy,wat worden je boobs prachtig joh!!! :18::43:

echt joh,wat een verandering ,ze zijn echt mooi!

en vooral dat mooie streepje ertussenin,dat vind ik erg mooi,dat zie je weinig bij (nep)borsten

jeetje,wat zul je trots zijn,en je moet niet zeuren over je maat,ze zijn groter dan die van mij,whahahaha

maar ik doe dan ook zeker een heroperatie,dat staat al vast :11:

maar buitenom de maat(bij mezelf) ben ik wel zeer tevreden over de vorm enzo

en een bh maat 80Dis daarom niet verkeerd zeg,kan je er nog beetje leuks in vinden?

hier in zeeland heb je van 75D enorm veel keuze,maar 80D zie je weer minder,gek eigenlijk,want bij mij zit de 80 ook lekkerder dan de 75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Moontje!! Moet lachen als ik je bericht lees.. echt leuk om te lezen dat je ze zo mooi vindt! :blush:

75D past ook, maar onder mijn borsten vind ik dat niet lekker zitten.. Heb echt ontzettend leuke bh gekocht in 80d, In Rotterdam zit de New Look, die hebben echt zoooo'n leuke bh's.. Primark ook, en New Yorker als je goed zoekt heeft ook hele leuke! Morgen mag ik een normale bh aan, dus morgenavond ga ik shoppen met mijn tegoedbon bij Hunkemoller, kan niet wachten haha..

Ook een her? hahaha.. Tegen de tijd worden we mss rond dezelfde data geopereert, als je net zo'n ongeduld als mij bent hihi..

Ik ga straks als ik thuis ben jou boobs nog eens bekijken, ben nu op mn werk, dus gaat niet zo makkelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nee doe maar niet kijken via t werk nee hahahahaahhaha

ja ik vind ze gewoon echt mooi,en ze zien er zekers vol uit,maar snap je reaktie ook wel weer als je ze groter in gedachten had,want heb hetzelfde,dus ik snap je maar al te goed

nou ik ben zekers ongeduldig,eind dit jaar gaat het al gebeuren ook,wil het niet zomers dus ga weer voor de winterperiode hahahahahah

dus is dat snel of snel hahaah ik ga dan ook gelijk voor groot,mooi natuurlijke grote ogende boobs,groot hoeft niet altijd gelijk onnatuurlijk te staan,ligt gewoon aan de prothese en plaatsing enzo

de winkeltjes die je noemt,hebben we helaas niet hier,wel de new yorker,maar vind die niet zo lekekr zitten,of ik pak steeds verkeerd modelletje hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar al? Snel joh.. weet niet of ik al zo snel het geld bij elkaar heb, maar na de zomer ga ik weer sparen..

Foto's 4 weken PO staan trouwens online.

Vandaag eerste normale bh's kopen, heb wel al push up's gekregen, maar die mag k nog niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie foto,s weer poppy,snap je nu eigenlijk steeds minder,sorry,bedoel het niet raar ofzo hoor,begrijp me niet verkeerd.maar ze zijn gewoon prachtig,en mooi vol,ik mis echt dat volle,grrrrr

en ja echt dit jaar nog,ik ben er echt zo een die het dan gelijk in orde wil,heb 11jaar die droom gehad,en nu ist iets mislukt,naar mij idee dan en wil het daarom nog gauw in orde,lang verhaal die weinig zullen begrijpen denk ik,want zoiets is niet uit te leggen :blush:

ik draag nu een tal dagen gewone bh,s en vind er nog weinig aan <_< zit me niet lekker,maar denk dat dat komt omdat ik al 6weken in die sportbh,s heb rondgelopen,die zitten strak en hoog,dus dan zit een gewone bh ineens heel anders,hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja dat is de reactie van mijn vriend en ma ook.. Gisteren wezen opmeten, en mevrouw in de Hunkemoller zei dat ik 75E of 80 D heb (is hetzelfde?).. Ja ik word echt gek van mezelf.. dan vind ik ze klein, en dan vind k ze echt heel mooi..

Ik ben je ww kwijt, wil je me die nog eens sturen?

Ik vind de normale bh's ook niet lekker zitten, denk omdat het litteken nog beetje trekt, dus snachts doe ik gewoon mijn sportbh aan en als ik thuis ben, overdag ook :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al 1 maand en 3 daagjes PO.. wat vliegt te tijd..

Mn boobs worden steeds mooier en natuurlijker, en nog geen dag spijt gehad van de operatie..

Nergens meer last van alleen mijn littekens verkleuren telkens, ze zijn nu iets donker van kleur (hoop dat dit normaal is), en zo nu en dan krijg ik nog een klein vreemd (niet pijnlijk) steekje in mn boobs.. Is dit normaal?

Verder heb ik al normale bh's gekocht, maar vind de sportbh van de kliniek nu heerlijk zitten, wie had dat gedacht haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.