Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hai Poppy!

Eigenlijk had je vandaag gekund he... ;) Inmiddels nog niet gebeld ofzo voor misschien nog een andere datum tussendoor? Nou, ik mag al bijna op consult, ben er niet zenuwachtig voor... maar vind het wel spannend, want daarna ga ik wel direct een afspraak maken en dan kan het misschien ook zo maar gebeuren dat ze bellen omdat ze een uitvaller hebben. Volgens mij heb ik dit al eerder geroepen! :66: Anyway, ik lees je wel weer als je hier rondhangt!

Groetjes Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

heeey chi chi.. ik heb een nieuwe datum, namelijk vrijdag 11 december, joepieeee!! heb zojuist gebeld, denk ik blijffff gewoon bellen, en yep, ze had een datum, de 11e, op een vrijdag, dus dan is mijn mannetje ook 2 dagen al thuis bij me.. en met de kerst kan k alweer een beetje normaal functioneren (hoop ik).. nog een paar daagjes en je mag op consult, leuk hoor.. hou je me op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de andere BV bij dr Janssen ook betalen, maar deze kliniek geeft me een veel beter gevoel, ook omdat ik nergens iets slechts kan vinden, en dat het 1000 euro goedkoper is, vind ik heeeeel fijn meegenomen.. KERSTSHOPPENNNNN hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Kan ik volgend jaar bij de vakantie erbij leggen..

Ben volgende week jarig, en krijg van een goede vriend van mijn moeder een Hunkemoller bon van 100 euri hoorde ik net van mijn moeder.. mocht ze eigenlijk niet zeggen.. zal k zeker nodig hebben.. echt leuk! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wooooooooooooooooooooooooooooooooow Poppy, dat is super voor je zeg!!!!

wat snel! Ohhhhhhhh, ik hoop ZO dat mij dit ook gebeurd he, dat ik eerder tussendoor kan, als ik jou zo zie, je kon al 2 x eerder. Nou, afwachten maar!

Super hoor!!! Heb je nog tips voor me voor bij het consult, as vrijdag....

Ik heb wel een plaatje van wat ik graag wil... heb jij dit ook zo gedaan? Passen doen ze geloof ik niet echt he? Leuk dat je er weer bent!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal foto's uitgeprint waarvan ik dacht woooww mooi! Dr Vrambout kijkt erna, kijkt naar jouw borsten en je kan een aantal vragen stellen, ik zou zoveel mogelijk vragen, want hij rafelt t snel af, maar heb begrepen dat dr. Plovier zelf niet zo is :106: Schijnt een hele relaxe man te zijn.. Schrijf op wat je allemaal wil weten (al weet je via dit forum ook al veel hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, ik heb hetzelfde gehoord, en voor je operatie heb je toch nog een consult met Dr. Plovier. Ik ben ook al goed voorbereid, heb en klein lijstje en een paar plaatjes, maar dat vind ik wel moeilijk hoor! (heb jij niets digitaals??????????? helllluuuuup!) :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Kan ik volgend jaar bij de vakantie erbij leggen..

Ben volgende week jarig, en krijg van een goede vriend van mijn moeder een Hunkemoller bon van 100 euri hoorde ik net van mijn moeder.. mocht ze eigenlijk niet zeggen.. zal k zeker nodig hebben.. echt leuk! :101:

idd ja! of straks nieuwe bh's kopen hahaha

wel een leuk cadeau hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal foto's uitgeprint waarvan ik dacht woooww mooi! Dr Vrambout kijkt erna, kijkt naar jouw borsten en je kan een aantal vragen stellen, ik zou zoveel mogelijk vragen, want hij rafelt t snel af, maar heb begrepen dat dr. Plovier zelf niet zo is :106: Schijnt een hele relaxe man te zijn.. Schrijf op wat je allemaal wil weten (al weet je via dit forum ook al veel hihi)

ja dat heb ik ook gedaan hoor Poppy,weten ze meteen wat je wel mooi vind en wat niet. ik had er ook 2 bij gedaan die ik NIET wilde. plaatje is altijd duidelijker dan woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, wat ik niet wou heb k heel duidelijk gemaakt.. iig geen pamela of lola ballen, wil natuurlijk, ben maar klein hihi..

voor veel foto's (ook per cc) heb ik op amerikaanse sites gekeken, echt ontzettend veel foto's!

en wat betreft dat cadeautje, na hoelang kun je het beste bh's gaan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik voelde me maatje Pam na de operatie....

maar snap je wel,ik wilde geen Victoria Beckham krijgen/worden!

en ja,en dan gewoon een aantal verschillende uitprinten en meenemen.

na 6 weken mag je een andere "normale" bh aan. dus na 6 weken. dan is de maat ook zoals hij blijft geloof ik.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Poppy,

Ik zie dat jij al bijna aan de beurt bent! Spannend hoor.. Jij wilt ook van een B naar D gaan, ik wilde dat ook maar de pc vond dat te groot voor mij :$, dus ben benieuwd hoe het bij jou wordt!

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmzzz dan moet ik nog wel effetjes wachten, maar ach.. kijken ga ik toch al voor leuke bh's.. nu kan ik alle bhtjes kopen... zal dan wel moeilijk worden *lol*

Coco> Ik ben ook benieuwd wat dr. plovier zegt, gisteren zat ik mn "oude" boobs te bekijken en bedacht me dat een grote C ook wel leuk zou zijn hahaha.. Gelijk maar voor fotootjes gemaakt.. erruggg de twijfel begint weer te komen, of ik het écht moet gaan doen.. wil dit al zooooo lang, maar dan krijg je toch beetje de kriebels.. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai poppy, begin je inmiddels een beetje te twijfelen? Dit lees ik wel vaker hier, zelf heb ik het dan nog niet, maar ik kan het me wel weer goed voorstellen! Dus je zegt op Amerikaanse sites? dan ga ik nog es even verder googlen! Ik denk er wel telkens aan dat een ieder die twijfelt, ze (vrouwen die de bv al hebben ondergaan) meestal wel aanraden voor t grotere te kiezen... toch? Omdat je er snel aan gewend schijnt te zijn?????

Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou patries, ik geloof dat ik het ook niet echt meer weet...haha, zit nu op amerikaanse sites te kijken, dan kan je kiezen bijv van B naar C en van B naar D, wat ik in gedachten had komt toch meer in de buurt van de D plaatjes.... (hoe gek kan je jezelf toch maken???)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja denk je? Ik heb inmiddels wel een paar plaatjes wat ik zelf mooi vind inderdaad...

alleen nog geen plaatjes wat ik niet mooi vind, maar dat is ook wel een goeie (wat nam jij dan bijv. mee? bijvoorbeeld een andere vorm? of een andere maat? of...???)

thanks voor helping! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel graag gedaan meid.

ja ik had foto's van borsten die vergroot waren door een bv maar die heel erg op de mijne leken alleen waren die groter. en ik wilde voor volle gaan. snap je me nog?

dus dan kreeg ik alleen grotere en geen vollere borsten en dat wilde ik absoluut niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik snap em heel erg goed! Heb je borsten natuurlijk ook gezien! Ja nou dat heb ik ook, ik wil graag groter! maar ook voller aan de bovenkant, dat is ook waarom ik graag ronde wil.... Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh die twijfels ben ik gelukkig niet de enige mee... Vooral qua maat!

nou ik ga er ook zeker voor, maar nu heb ik zo'n lieve vriend, die zegt nou, kun je niet met je moeder naar de kliniek gaan (hij vindt de bv helemaal nix).. dus net beetje aan het ruzien, maar nu gaattie netjes mee (is hem geraden)..

Ja die Amerikaanse sites, echt uitgebreid, ik kom ook altijd op d uit wat ik mooi vind.. kleine D dan wel hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.