Ga naar inhoud

Poppy : 11 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Yeah! Ik mag gewoon de ziektewet in.. maandag na mn consult maar vragen of ik voor de kerst vrij mag hebben! In de week voor kerst.. Hopen dat ik met de kerst wel een beetje functioneer haha..

Kun je trouwens gewoon stappen 3 weken na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi poppy

ik zou je aanraden voor je consult a.s. maandag om een paar foto's mee te nemen van borsten die jij mooi vindt en wat jij als resultaat zou willen zien. dan heeft de pc een beeld van wat jij mooi vindt en kan hij daar misschien meer uitleg over geven waarom hij juist bij jou ronde protheses met een bepaald aantal cc's adviseert (of andere). ik zou ook in ieder geval vragen, als het advies maandag afwijkt van het andere, waarom hij je dit adviseert en niet die van jouw eerdere advies (maar ik wil ook altijd alles graag weten, jij misschien niet) dit zou mij helpen met het snappen van het ene advies of het andere advies en ook met het maken van mijn keuze welke pc ik graag zou willen.

in ieder geval veel plezier met alle voorpret en voorbereidingen!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi poppy

ik zou ook in ieder geval vragen, als het advies maandag afwijkt van het andere, waarom hij je dit adviseert en niet die van jouw eerdere advies (maar ik wil ook altijd alles graag weten, jij misschien niet) dit zou mij helpen met het snappen van het ene advies of het andere advies en ook met het maken van mijn keuze welke pc ik graag zou willen.

Ga ik onthouden..!!

Foto's heb ik al uitgeprint... had ik bij mn vorige consult ook bij me.. ik kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mn consult gehad bij dr. Janssen, helemaal in mn uppie (vriendlief kon niet mee) naar Oisterwijk, prettig consult gehad, en dr janssen raadde mij (zoals bij iedereen volgens mij), anatomische protheses aan.. en maar liefst 400!! cc.. ik wil op een grote c/kleine d uitkomen, maar met de pasprothes vond ik de 400 toch wel errug mooi.. :blush: (zijn er meer dames met 400cc ?)

Hij werkt nu ook met cereform protheses (wat zijn die zachtttt).. en hier zou ik op een bedrag van 3500 euro mee uitkomen.. het voelt allemaal erg goed!

Dus zoals het er nu uitziet, ga ik bij hem.. aangezien een vriendin ook bij hem is geweest, wist hij precies wat ik wou (haar borsten zijn alsof ze uit de playboy komen, zo mooi).. hij garandeerde me dat ik net zulke borsten zou krijgen.. nou.. morgen op mn werk vragen wanneer ik vrij kan krijgen en ga ik de afspraak definitief maken!! woehoeee :43:

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ze in het echt groter zijn als op de foto! Zeker de foto's van voren genomen zijn wat vertekend.

Ik zal uiteindelijk op een volle C uitkomen denk ik!

Als ik lees dat jij nu een volle B hebt zal jij inderdaad uitkomen op een volle C/kleine D. Ik had namelijk een lege B! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Spannend voor je. Succes straks en nu maar aftellen. Kerst zal wel gaan, zeker wanneer je het rustig aan met een hapje en een drankje viert. Het echte feesten zul je wat langer moeten uitstellen denk ik. Je krijgt de protheses achter de spier, dus die paar weekjes niet werken komen wel goed van pas lijkt me.

Super voor je!

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat, ik hou het inderdaad ook rustig bij eten en drinken, ben toch niet zo'n kerst vierder haha..

Hoop wel dat ik met O&U paar uurtjes normaal weg kan.. dan maar geen gekke danspasjes doen hihi..

Hebben jullie nog tips met cremes of tabletten die ik nu al kan beginnen met slikken voor de littekens en dergelijke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Poppy,

ik ben benieuwd of je met oud en nieuw kunt gaan stappen haha..

Maar ik ben nu al begonnen met elke dag vit C en met een vitaminetablet. en 2 weken voor de operatie begin ik met Arnic B6 druppeltjes tegen het blauw worden. Die slik je ook nog 2 weken ( of tot het flesje op is) na de operatie.

De rest voor de littekens is pas als de hechtingen eruit zijn.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh dames.. wie herkent het... ik zit ontzettend te twijfelen.. heb zitten lezen over dr. janssen en kom overal tegen dat hij hetzelfde adviseert.. weet echt even niet meer wat ik moet doen.. wil eigenlijk alsnog op consult gaan bij dr. plovier (beaucare), omdat ik hier echt alleen maar goede verhalen over lees..

Denk dat ik volgende week maar alsnog probeer op consult te gaan bij Beaucare, enige probleem is, dat ik al vrij heb gekregen van mn werk voor de afspraak van 15 dec.. weet niet hoe snel je aan de buurt kan zijn bij andere klinieken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy,

ik zou gewoon morgen zo snel mogelijk bellen voor een consult en dan meteen vragen hoelang de wachttijd is? En dan weet je meteen meer. Kan je alsnog wel op consult gaan en kijken wat deze goeie man te zeggen heeft. En misschien kun je bij voorbaat al een datum ( de 15e misschien ook wel) vastleggen. Afzeggen kan je altijd nog.

Succes meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy,

ik zou gewoon morgen zo snel mogelijk bellen voor een consult en dan meteen vragen hoelang de wachttijd is? En dan weet je meteen meer. Kan je alsnog wel op consult gaan en kijken wat deze goeie man te zeggen heeft. En misschien kun je bij voorbaat al een datum ( de 15e misschien ook wel) vastleggen. Afzeggen kan je altijd nog.

Succes meis,

liefs Patries

Idd ik denk dat ik dit ook ga doen, mijn moeder is binnekort op bezoek (wonen ver uit elkaar), en dan kan ze eventueel mee op consult.. hihi.. hopen dat ze volgende week maandag plek hebben (en of ik vrij kan krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ik denk dat ik dit ook ga doen, mijn moeder is binnekort op bezoek (wonen uit ver uit elkaar), en dan kan ze eventueel mee op consult.. hihi.. hopen dat ze volgende week maandag plek hebben (en of ik vrij kan krijgen)

hee poppy, zie ik het goed of zie ik het niet goed? meid, proficiat met je datum! het is dan ook mijn B-day!

groetjes en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee poppy, zie ik het goed of zie ik het niet goed? meid, proficiat met je datum! het is dan ook mijn B-day!

groetjes en sterkte

Yep heb een datum, 15 december.. tenminste.. alssss ik nog naar de janssen kliniek ga... ik heb komende maandag nog een consult bij Beaucare, omdat ik best nog twijfel.. :P Maar als ik niet naar de Janssen Kliniek ga, zal ik iig rond deze datum onder het mes gaan.. Spannenddd.. jij ook sterkte meissie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poppy,

Heel veel succes 15 dec bij de Janssen Kliniek.

Als het goed is ga ik die dag ook onder het mes bij de Janssen Kliniek. 24 nov mijn laatste consult, toch maar voor de zekerheid een keertje met mijn moeder.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi poppy

ik zie dat ik je topic niet helemaal goed gelezen heb. ja, bij twijfel moet je actie ondernemen. jouw argument dat je denkt dat hij bij iedereen hetzelfde adviseert zou je verder moeten onderzoeken (maar dat heb je misschien al gedaan...)

Bij mij heeft dit argument juist de doorslag gegeven te kiezen voor v.d. weij en ook mee te gaan in zijn advies. vond het eerst heel erg veel 395 cc, maar hij adviseert iedereen op maat, ik kom dus een hele serie aan verschillende maten tegen, wel altijd anatomische van Mcghan, en bijna alles voor de spier. Daar heb ik dan persoonlijk geen bezwaar tegen, omdat ik over het algemeen de resultaten van hem erg goed vind.

Vervelend maar waar, als je er niet uit bent dan kun je beter een maandje uitstellen, voor evt. nog een ander consult.

veel wijsheid

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.