Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja idd...

En ik zei zo,als m'n borsten nu niet helemaal net zo zijn als voorheen,bijvoorbeeld he,geeft dat hetzelfde resultaat als je zou afvallen. Dan krimpen de borsten immers ook. En ivm voor de spier zag ik het probleem niet.

Bij dual plane snap ik dat de prothese blijft zitten en je huid er dan overheen valt. En daar gaf de consulent me ook gelijk in.

Maar ik zie amper tot geen verschil dus dat komt helemaal goed!

Kijk er erg na uit en ben stiekem heel blij dat het voor de spier kan ivm de pijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dual plane en zie wel een beetje op tegen de napijn ja. Kan me er ook nix bij voorstellen dus laat het maar op me afkomen...

Ja idd, die gedachte had ik ook hoor...

Genoeg paracetamol in huis ? ;)

Hier begint de bekende twijfel weer...

Oh oh oh.. Dit had ik de vorige keer ook

Of 480cc wel genoeg is met mijn 80b om een soort gelijk resultaat te krijgen als devin brugman...

Word gek ervan hahaha...

Maar jullie zullen je er vast wel in herkennen.

Inmiddels ook begonnen met hardlopen alvast een start gemaakt gaat best goed, dit wil ik dan na de ok weer oppakken. Nu doe ik met een gewone bh en zal straks wel niet meer kunnen hahaha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, een nieuw doosje van 50 stuks leek me wel genoeg, naast wat we al hebben 😉

Krijg je dat figuur van Devin Brugman er gratis bij? Dat zou wel mooi zijn!

Geen idee of dat voldoende cc is trouwens. Misschien dat ervaringsdeskundigen daar meer over kunnen zeggen? Anatomische hebben toch sowieso meer projectie dan ronde, dacht ik, dus wie weet red je het wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat figuurtje mag er ook wel bij idd.. Ben ermee bezig.. Ben al aan het hardlopen en buikspieroefeningen doen. Bruin ben ik zomers ook altijd wel en de zonneband is er ook nog haha.. Ma na 3kids in 3 jaar verwacht ik niet weer zo strak te worden :P

Zo dat is wel heel veel idd..moet wel goed komen hahaha...

Ja anatomisch heeft meer projectie 5,7 krijg ik dacht ik. Ben erg benieuwd,jammer dat er niet een programma bestaat dat jeje foto kan uploaden en dan de gegevens invoeren etc hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er was wel een site ergens, Amerikaans ofzo. Maar is best lastig om dat netjes erin te krijgen hoor. Weet m even niet meer uit m'n hoofd.

Oh jammer hahaha...

Ach zal gewoon nog ff geduld moeten hebben 2,5week en dan nog 6 weekjes en daarna mag ik alweer aan het werk. Einde verlof :P. En ik weet eigenlijk niet waar ik het meeste na uit kijk, zit al zo lang thuis.. Bijna een jaar pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de site!!

http://www.reshapr.com

Ik vond na mijn verlof het werken ook wel fijn hoor! En ik zat maar 11-12 weken in totaal thuis. Kun je nagaan hoe jij je dan wel niet moet voelen ja...

Op de iPad lukt het me idd niet..zal het eens proberen op de pc.

Nog maar 2weekjes en ben inmiddels al drie kilo afgevallen nog 3 te gaan! Voor de operatie en dat was m'n doel.. Zal geheid weer wat bijkomen door gewicht vd boobs ma dat geeft niet. Word toch alwel spannend. Vooral de weken erna en met de kids ed.

Ben benieuwd ook of er nog meer meiden zich melden voor 2jan, volgens de planning waren er meerdere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar een weekje.. Met de feestdagen is het ook voorbij gevlogen!

Nog tips wat je mee moet nemen?

Makkelijke kleding aan waarschijnlijk en PCM en water en hapje voor de terugweg had ik bedacht. Oh ja en een kussen had ik gelezen.

Is er nog iets wat handig is?liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn! Dat is gelukkig niet zo super laat! Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het echt zo ver!!

En tav meenemen, ik had een joggingbroek aan met een vest. Lekker makkelijk. Verder had ik weinig mee eigenlijk maar het was dan ook maar een ritje van 25 min ofzo. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn dat je reageert.. Oke vest en trainingsbroek... Zal na weekend alvast rustig tasje klaarmaken.

Het is nu zoveel rustiger op forum dan jaar terug vind ik wel erg jammer....

Iedereen met tieten verdwijnt weer hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en een boekje om te lezen ofzo, voor het geval ze uitlopen...

Ik zit nog in m'n herstelperiode tot ik weer moet werken dus ik ben nog wel vaak online. Dat wordt wel minder als ik een,aal weer werk.

Ik weet niet hoe het een jaar geleden was, toen was ik hier nog niet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dankjewel,ik ga zometeen me tas inpakken.

Heb gister wel wat drankjes gedronken helemaal vergeten dat het niet mocht. 2 dagen voor en 2 dagen na :P ma ach het waren er maar 2 die doen niet zoveel kwaad.

Heb er echt zin in,mn ouders en man maken zich meer zorgen dan ik hahaha..

Ik ben nog heel relaxen kalm..

Ben zooo benieuwd.. Dubbele wekker zet ik vanavond ook,want ben best moe vd gebroken nachten vd kids dus wil me niet verslapen hahah.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tas is gepakt. Kussen,PCM, water, simpele kleding,zakje voor evt spugen terugweg haha. (Wagenziek) & routebeschrijving.

Gek genoeg nog weinig zenuwen.

Jippie,heb er zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.