Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Jajaja ik heb ze..

Vanochtend eerst al verslapen,ja stom ma ja dat kwam door de gebroken nachten met kindjes,gelukkig klopte schoonmoeders ons wakker..

Vertraging van 20min want ook de TomTom wou niet meewerken oh jee wat een stress op de vroege morgen.

Eindelijk konden we dan heen gaan,reden in 1x goed en waren mooi optijd.

Kruppa had autopech dus had me uiteindelijk nog wel x kunnen omdraaien in bed en wat kunnen eten. Om 12u was ik dan aan de beurt..

Totaal geen zenuwen heel raar..

Tot ik op de tafel lag.. Ma ik was zo vertrokkene wat heerlijk die narcose,kon ik dat maar mee na huis nemen ;)

Heb totaal geen pijn,behalve wat irritatie bij de hechtingen.

Vind het nu alleen alwel heel moeilijk ivmd e kids ze niet te tillen ed.

Helaas vind m'n man ze niet mooi,zo jammer ma ja zal wel ff wennen zijn.

Foto staat in m'n galerij niet zo heel duidelijk,ma het is er 1 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!!

Heel herkenbaar van je man.. mijn vriend vindt ze ook te groot en ik ben inmiddels toch al 7 weken po en hij is er nog niet aan gewend.. Hij vindt ze te groot voor mijn lichaam, maar ik ben er blij mee!!

Hij vindt zulke grote borsten op andere vrouwen wel mooi dus ik denk dat het ook een stukje angst is bij hem..

Het gaat er om wat je er zelf van vindt!

Heb ff bij je foto's gespiekt en ik vindt ze nu al heel erg mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslagje zeg!! En jeetje, jullie verslapen en arts autopech?! Hoe krijg je het voor elkaar...

Wat fijn dat alles zo goed gaat!! Vandaag ook? Beetje jammer van je man maar het gaat toch om jezelf? Ik heb je foto's net bekeken en ik vind ze eigenlijk helemaal niet te groot. Passen goed bij je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Heel herkenbaar van je man.. mijn vriend vindt ze ook te groot en ik ben inmiddels toch al 7 weken po en hij is er nog niet aan gewend.. Hij vindt ze te groot voor mijn lichaam, maar ik ben er blij mee!!

Hij vindt zulke grote borsten op andere vrouwen wel mooi dus ik denk dat het ook een stukje angst is bij hem..

Het gaat er om wat je er zelf van vindt!

Heb ff bij je foto's gespiekt en ik vindt ze nu al heel erg mooi!!

Dankjewel.. Oh na 7week nog niet ;) hahaha,na ja als jij ze mooi vind is het prima toch.. Ja is vast stukje angst en wennen dat z'n vrouw opeens ook grote borsten heeft.

Wat een leuk verslagje zeg!! En jeetje, jullie verslapen en arts autopech?! Hoe krijg je het voor elkaar...

Wat fijn dat alles zo goed gaat!! Vandaag ook? Beetje jammer van je man maar het gaat toch om jezelf? Ik heb je foto's net bekeken en ik vind ze eigenlijk helemaal niet te groot. Passen goed bij je lichaam.

Haha ja knap he dat verslapen,ik was dus ook helemaal niet zenuwachtig voor de operatie dus ben gewoon weer gaan liggen nadat de wekker ging hahaha..

Ja vandaag gaat ook alles goed, ben de paracetamol van 18u al vergeten omdat ik totaal geen pijn heb. Zal zo wel de celebrex nemen,om de pijn ook te voorkomen ;)

Dankjewel... Ik vind ze ook meevallen wel wat ik ongeveer in gedachten had :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het gaat echt super, ben zelfs al 2x de paracetamop vergeten omdat ik geen pijn heb. Nu voor de nacht toch maar genomen inc de celebrix uurtje eerder. Ook die was ik vergete . Helemaal super dus!

zonet ff gedoucht met hulp van mn man, ging oook goed. Borsten droog kunnen houden. Want mn wonden jeuken al behoorlijk.,

weltrusten mensen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, na weken (maanden) niet meer op dit forum te zijn geweest, stuit ik opeens op een bericht dat je je BV achter de rug hebt! Het laatste wat ik destijds heb gelezen is dat je er net achter was gekomen dat je zwanger was!! Gefeliciteerd met beide, je zoontje en je nieuwe borsten! Eindelijk meid!! Nu genieten (ook weer van zoontje en borsten!)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Rosanne,

Ik zie dat het heel goed gaat met je! Top hoor!

Met mij gaat het vandaag ook al een stuk beter, gisterenavond ging het niet lekker, veel pijn en ik begon me zelfs af te vragen waar ik aan begonnen was..

Ik heb wel veel last van die BH, dat ding snijd onder je oksels. Hemdje helpt niet, dat vind ik zelfs rotter zitten.

Nu een andere BH gekocht om aan te doen als de Z-bra gewassen wordt en die zit lekker! Triumph TriAction en die is volgens de dame bij Livera geschikt voor na borstvergroting. Nou alleen maar even voor tijdens het wassen en dan die andere weer aan.

Hoe gaat het bij jou met die Z-Bra?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Rosanne,

Ik zie dat het heel goed gaat met je! Top hoor!

Met mij gaat het vandaag ook al een stuk beter, gisterenavond ging het niet lekker, veel pijn en ik begon me zelfs af te vragen waar ik aan begonnen was..

Ik heb wel veel last van die BH, dat ding snijd onder je oksels. Hemdje helpt niet, dat vind ik zelfs rotter zitten.

Nu een andere BH gekocht om aan te doen als de Z-bra gewassen wordt en die zit lekker! Triumph TriAction en die is volgens de dame bij Livera geschikt voor na borstvergroting. Nou alleen maar even voor tijdens het wassen en dan die andere weer aan.

Hoe gaat het bij jou met die Z-Bra?

XX

Wat fijn dat het nu weer beter gaat,staat dual plane ook wel bekend om he.

Ik heb maar een klein beetje last vd bh m'n dat de rits steeds opengaat en hij op m'n wonden drukt. Heb er washandjes onder gestopt nu. En het plaatje vd bh moet ik vanavond er ff afknippen na douchen.

Het jodium of wat ze ook hebben gebruikt is wel hardnekkig. Wil er moeilijk af met wassen..

Eigenlijk ben ik bijna pijnloos en moet er goed omdenken dat ik me armen langs me lichaam houd en niet strek.

Ik doe verder niks huishoudelijke dingen en doe alles netjes met m'n bovenramen tegen me lichaam aan zoals brood smeren en spullen pakken etc. Aankleden lukt ook alwel aardig zelf.

En zonet voelde de binnenkant me borsten zelfs al soepeler dan vanochtend.

Valt me zo mee allemaal.

Hoop alleen echt dat ze niet zo rond blijven als ze nu zijn. En er wat meer hang en natuurlijker vorm aan komt. Ondanks dat het anatomisch is vind ik ze behoorlijk rond

Heb jij dat ook?

Groetjes en fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb dat eigenlijk niet dat ze rond zijn, ze zien er nog hetzelfde uit als op die foto die ik geplaatst had.

Ik heb wel een behoorlijke zwelling rechts boven op.

Ik denk dat dat bij jou ook wel goed komt hoor, het moet nog zakken...en je bent pas 2 dagen po hè troel!

Dus nog "effe" geduld...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja ik weet het hihi.. Ma nu ik zelf geduld moet hebben is dat best moeilijk.

Ik stop vandaag ook maar met de celebrex. Heb toch geen pijn en op PCM moet het vast ook lukken

M'n bh rits gaat steeds open,zullen m'n borsten groeien? Zakken waarschijnlijk...

In kleding vind ik het best meevallen wbt grote,valt amper op.bloot wel.

Maar dat heb ik hier vaker gelezen. Dacht dat ik 480cc ruim genoeg vond,vind ik ook,lijkt normAal en natuurlijk niks overdreven in kleding. Ma meer cc had ik ook zeker niet erg gevonden hahahaha...m'n meer projectie.

En jeetje wat een kilo's erbij sinds de ok. Sowieso 1voor de borsten,ma dan nog 2,5kilo extra nu. Waarschijnlijk vocht want eet niks extra's dan ervoor. Maar toch maar beetje extra op letten..

Ik slaap heerlijk snachts met de kussens en een deken in m'n rug. Bij wakker worden vd kids val ik ook heel makkelijk weer in slaap als hun slapen echt fijn!

Het enigste moeilijke vind ik dat ik de kids niet mag tillen.

De kleinste is nu 5kilo.

Al zei de pc dat ik tot 10 kilo mocht tillen en Connie zei niks dus twijfel btj. Heb nog niks getilt krijg de kleinste op m'n armen gelegd voor de fles enzo..wat zeiden andere pc's? Met voor de spier?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosanne,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Zelf ben in 16 dec. geopereerd door Dr. van Onselen, 360cc dualplane en ben erg blij met t resultaat.

Ik schok wel een beetje toen je melde dat je geen Celebrex meer gebruikt,

ik meende dat dit niet alleen een pijnstiller is maar juist ook een onstekingsremmer?

Verder vond ik het ook lastig niets te mogen de afgelopen drie weken, maar nog gekker is de gedachte dat ik vanaf vandaag alles weer mag?!?

groetjes en een spoedig herstel!!

Kylsmom uit NO Groningen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosanne,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Zelf ben in 16 dec. geopereerd door Dr. van Onselen, 360cc dualplane en ben erg blij met t resultaat.

Ik schok wel een beetje toen je melde dat je geen Celebrex meer gebruikt,

ik meende dat dit niet alleen een pijnstiller is maar juist ook een onstekingsremmer?

Verder vond ik het ook lastig niets te mogen de afgelopen drie weken, maar nog gekker is de gedachte dat ik vanaf vandaag alles weer mag?!?

groetjes en een spoedig herstel!!

Kylsmom uit NO Groningen

Ja ik twijfelde ook ivm die onstekingsremmende werking. Nadat ik het had getypt. Ik heb het alsnog omgedraaid ;) PCM stop celebrex nog wel.

Maar mag jij nu na 3 week alles weer? Haha,ik hoor echt veel wisselende verhalen.

Heb je wel gevoel in je borsten? Mijn borsten zijn erg gevoelloos. Aks ik erover heen wrijf voelt ik niks,maar me tepels werken nog wel haha ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja ik twijfelde ook ivm die onstekingsremmende werking. Nadat ik het had getypt. Ik heb het alsnog omgedraaid ;) PCM stop celebrex nog wel.

Maar mag jij nu na 3 week alles weer? Haha,ik hoor echt veel wisselende verhalen.

Heb je wel gevoel in je borsten? Mijn borsten zijn erg gevoelloos. Aks ik erover heen wrijf voelt ik niks,maar me tepels werken nog wel haha ;)

Groetjes

Ik ben na 2 dagen ook gestopt met de Diclofenac, ook ontstekingsremmer.. Als je nou echt geen pijn hebt kun je ook de kliniek ff bellen of je daarmee kan stoppen.. Want waarom troep je lijf in gooien als dat niet nodig is..

Mijn borsten waren aan de onderkant gevoelloos en dat gevoel is wel helemaal terug en net zoals Anna had ik ontzettend last van overgevoelige tepels.. daar werd ik echt knetter gek van.. maar ook dat is vanzelf over gegaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.