Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Bij ons is het hetzelfde, ik was twee keer binnen 1 maand zwanger. En heb nu ook al een keer een test gedaan, omdat ik de pil was vergeten. Ook erg vruchtbaar blijk. Als het aan mijn man ligt komt er een elftal, zegt ie zelf altijd, maar ik ben nu al 40 en vind twee kinderen genoeg. Buiten dat heb ik anti stoffen die nog meer risico's met zich meenemen. Nee, mijn man laat zich ook binnenkort helpen, maar dan wel zo, dat het eventueel weer terug te draaien is. Hij is immers 6 jaar jonger dan mij. Ik heb ook een hoofd als een vergiet. Nou ja, je moet maar niet denken, wat als....... Maar je nu weer gaan richten op het prachtige nieuwe leventje wat in je buik aan het groeien is, weer lekker kroelen met zo'n hummeltje wat helemaal van jou afhankelijk is. En dan later....... Alsnog je borstvergroting! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Owh ook zo snel.. Ja niks aan te doen. Ik was wel aan de pil. Maár dat blijkt maar weer niet betrouwbaar.

Van binnen ben ik op iedereen boos,de HA dat hij niet eerder die spiraal wou zetten,op m'n man en op me zelf hahaha,maa da probeer ik nu achter te laten. Begin het langzaam wel te beseffen en ben der heel blij mee. Ik had met 2kids nooit gevoel 'compleet' te zijn maar wist dat het niet verstandig was een 3e nu weet ik dus wel dat het misschien zo had moeten zijn. Heb al veel hulp aangeboden gekregen. Dus ik moet nu ook maar echt om hulp gaan vragen.

Owh ja als je 40 bent is het natuurlijk ook wel anders,nog een kleine erbij is sowieso met meer risico.

Je was dan ook meer onder controle zeker met die antistoffen?

Ik wel maar dan omdat beide kindjes niet groot waren en vermoed dat datdoor m'n bekkenklachten komt. Dat me lichaam meer daar mee bezig is dan met de baby. Had ook elke keer veel kalk aan de placenta dus het word deze keer ook wel weer spannend hahahaha.. Alleen ik ben nog maar 24 nu 3kids in 3jaar :0

Helaas kon ik me bv voor volgens jaar nog niet plannen,dit was afhankelijk van de borstvoeding of ik dat ging geven en dat weet ik nog niet.

Het zou dan sowieso na april worden maar nu vind ik het nog moeilijker want wat zou me baas wel niet denken. Van de tweede ben ik min 9mnd thuis geweest en nu zal dat weer gebeuren hoogstwaarschijnlijk want het werken gaat met m'n bekken en zwaardere mensen moeilijk. Nu weet ik waar de klachten vandaan komen dus wil niets forceren meer. En dan ook weer 6week voor de bv... Misschien moet ik het in de zomervakantie plannen ofzo,maar we mogen geen 6week dan vrij. #dilemma#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wet een dilemma's Rosanne, ik snap wel wat je bedoelt naar je baas toe.

Die zal er ws geen begrip voor op kunnen brengen.

Eerst zwanger thuis, en dan voor BV thuis....... een groot dilemma voor je.

Ben wel blij voor je dat je het toch leuk vind om zwanger te zijn.

Jij bent erg jong, maar dat is voor je kinderen juist erg leuk, een jonge moeder :1:

Ik hoop dat je niet erg veel pijn krijgt door je bekken...... daarvoor wens ik je sowieso veel sterkte!! x

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wet een dilemma's Rosanne, ik snap wel wat je bedoelt naar je baas toe.

Die zal er ws geen begrip voor op kunnen brengen.

Eerst zwanger thuis, en dan voor BV thuis....... een groot dilemma voor je.

Ben wel blij voor je dat je het toch leuk vind om zwanger te zijn.

Jij bent erg jong, maar dat is voor je kinderen juist erg leuk, een jonge moeder :1:

Ik hoop dat je niet erg veel pijn krijgt door je bekken...... daarvoor wens ik je sowieso veel sterkte!! x

xx

THX Pascale haha ja ik ben nog maar net 5maand weer aan het werk hahahaha..

Na ja het is wel een geldige reden beter dan al die collega's die ''nep' ziek zijn ;) Ik moet maar even kijken hoe ik dat ga Roggelen,anders had ik het direct na de bevalling wel willen doen. Iemand nog een idee? Miss ouderschapsverlof ofzo.

Ja ik weet wat me te wachten staat met me bekken. Gelukkig is dat na de bevalling al grotendeels minder,dus ff doorbijten. Maar het word moeilijk tzt om me dochter na boven op bed bed te brengen dus dat moeten tzt ook ff bekijken hoe we dat gaan doen.

Kan nu niets wachten tot donderdag hihi... En ben ook wel nieuwsgierig na geslacht. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, wat een geregel allemaal he. Tja, op het werk, ach laat ze maar lullen hoor. Ik had ook een soort van schuldgevoel toen ik wéér zwanger was en zeker zo snel, maar eignelijk moet je daar `schijt`aan hebben (sorry voor mijn taalgebruik).

Prive is nu eenmaal veel belangrijker dan werk. En je werk nog steeds om te leven, je leef niet om te werken. Je moet nu echt aan jezelf denken en zorgen dat je thuis alles op een rijtje heb. Misschien toch weer beneden slapen?

Fijn dat je alles nu weer een plekje kunt geven en kan gaan genieten van het nieuwe leventje dat binnenin je groeit. Heb je altijd borstvoeding gegeven? En nu ook weer van plan? Even voor de duidelijkheid: ik ben heel erg voor borstvoeding, heb zelf ook twee keer 8 maanden borstvoeding gegeven en probeer ook iedereen zover te krijgen om borstvoeding te geven. Ik zie wat een profijt ik en mijn kindjes van de borstvoeding gehad hebben. Maar goed, wat ik bedoel, mocht je geen bosrtvoeding geven, kun je mss de borstvergroting in je ouderschapsverlof plannen?

Nog even over die antistoffen(anti K stoffen), die heb ik blijkbaar aangemaakt toen mijn bloed contact kreeg met het bloed van mijn oudste tijdens de bevalling. Tijdens het bloedonderzoek van de tweede kwamen ze er achter en kregen we veel onderzoeken. De kans was groot dat als dit kind hetzelfde bloed zou hebben als de oudste, mijn bloed het kind zou afstoten. In het ergste geval zou ik dan iedere twee weken naar Leiden moeten voor bloedtransfusies door de baarmoeder heen. Gelukkig bleek de jongste hetzelfde bloed als mij te hebben en niet zoals de oudste van mijn man geèrft. Dus mocht ik weer zwanger zijn, hebben we weer 50% kans dat het niet goed is. En dat risico willen we niet nemen. Dus een knoop erin bij mijn man!! Zo niet dan een stop erin bij mij :154: .

Jaaaa, ik zit weer achter de computer dus kan weer emoticons plaatsen en lege regels! :27:

Ja, wil je graag het geslacht weten? Wat zou je willen? Ik wilde het ook graag weten hoor! (kun je al lekker kleertjes kopen)

Nou, groetjes :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we gaan idd weer beneden slapen dit moet sowieso haha. We hebben 3 slaapkamers boven en 2 beneden. Als we wisten dat er een 3e kwam hadden we het anders ingedeeld,maar nu hebben beide kids aan weerskanten vh huis over de breedte een grote slaapkamer. De derde is in het midden en dan de helft kleiner ivm gang die er loop,maar met dakkapel erop is het ook heel groot. Maar die derde kamer word nu oor baby en wij verhuizen weer naar beneden. Alleen is er 1 maar! We hebben net de gang en die slaapkamers geïsoleerd moet nu plafond weer in. Schrootjes nog vd muur en de inbouwkast dicht. Ivm dat die eruit moet in beide slaapkamers zodat we een doorgang hebben na de garage.

Ma ach nog sowieso 6mnd die tijd hahahaha..

Ik heb het bij beide geprobeerd de bv. Mijn zoon was erg hongerig en daardoor veel huilen had net genoeg aan de bv. Die is heel snel op nutrilon forte overgegaan. E ook als baby van 2dagen meteen 60/90cc. Best veel dus voor klein ventje van 3000gram.

Bij m'n dochter wou het. Niet op gang komen en doordat ik wat gestrest was vd bekken etc heb ik op aandringen vd kraamhulp gestopt. Maar nu wil ik het wel door proberen hoor. Merk verschil tussen de kids. Dochter is veeeel verkouden wel knap van jou zeg 2x acht maand hoe heb je dat gedaan met werken? Veel kolfen?

Owh bah vd antistoffen dat is idd groot risico en zou ik ook niet willen lopen.. Wat en zorgen daneigenlijk he..

Nu reken maar da er hier ook een knoop in gaat. Haha

Ja geslacht willen we weten ivm namen bedenken.

Ik vind jongensnaam heel moeilijk,die wisten we j de tweede ook niet te bedenken. En de technieken zijn er nu voor om dat te zien dus wil ik niet e lang nieuwsgierig wezen haha..

Moet zeggen dat ik momenteel het forum nog wel verslavend vind,maar wel confrontend al die mooie borsten hahaha....

Hoe gaat he met jou boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nou dat zijn weer flinke klus plannen. Tja, je zul wel moeten nu hè! Ach, is je husby weer van straat af hi hi. Wat jammer dat het twee keer niet lukte met de borstvoeding. Ja ik heb heel wat zitten kolven op het werk, was niet me hobby, maar je moet er iets voor over hebben. Ging op zich wel goed. Bij de tweede had ik ook wat opstart problemen hoor. Kreeg veel last van tepelkloven, dus hulp met van die hoedjes en toen kwam er ook nog flinke borstontsteking bij, nou dan ga je door de grond van de pijn. Dus toen weekje alleen gekolfd zodat alles goed kon genezen, want wilde echt niet stoppen. Daarna ging het goed gelukkig. Ik vind het zoiets speciaal wat alleen jij met je kindje samen kunt delen. Zo mooi en intiem, ik kon er zo intens van genieten. Vond het ook erg moeilijk om te stoppen, maar Renzo kreeg steeds meer honger en had al bijvoeding nodig. Zo ik ga vanavond vroeg naar bed. Morgen cursus in Soesterberg en moet voor 6 uur al gaan rijden. Doeiiiiiii x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat meen je!!

Onze 4e is ook een kadootje,

ook zo niet gepland haha.

Maar echt het is mooiste kado wat ik ooit gekregen heb.

Aan het idee wennen herken ik al te goed,

gut ik heb er heel wat weekjes voor nodig gehad haha.

Maar van harte gefeliciteerd!

Spannend wanneer krijg je de echo?

en buikfotos zijn erg mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nou dat zijn weer flinke klus plannen. Tja, je zul wel moeten nu hè! Ach, is je husby weer van straat af hi hi. Wat jammer dat het twee keer niet lukte met de borstvoeding. Ja ik heb heel wat zitten kolven op het werk, was niet me hobby, maar je moet er iets voor over hebben. Ging op zich wel goed. Bij de tweede had ik ook wat opstart problemen hoor. Kreeg veel last van tepelkloven, dus hulp met van die hoedjes en toen kwam er ook nog flinke borstontsteking bij, nou dan ga je door de grond van de pijn. Dus toen weekje alleen gekolfd zodat alles goed kon genezen, want wilde echt niet stoppen. Daarna ging het goed gelukkig. Ik vind het zoiets speciaal wat alleen jij met je kindje samen kunt delen. Zo mooi en intiem, ik kon er zo intens van genieten. Vond het ook erg moeilijk om te stoppen, maar Renzo kreeg steeds meer honger en had al bijvoeding nodig. Zo ik ga vanavond vroeg naar bed. Morgen cursus in Soesterberg en moet voor 6 uur al gaan rijden. Doeiiiiiii x

Je hebt echt goed doorgezet dus! Dat lukt mij niet.. Vind knap van je hoor!

Ging je cursus goed?

Ik ga met uurtje weg voor de echo,ben heel benieuwd. Heb opeens weinig last vd bekken sinds weekend en dat ben ik niet gewend tijdens een zwangerschap dus begin dan wat onzeker te worden. Gek he haha...

Het leuke nieuws is dat m'n zusje ook zwanger is! Een weekje minder ver dan ik waarschijnlijk!echt super!

Ook een collega van mij en haar zus zijn in oktober uitgerekend . Babyboom!! Hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat meen je!!

Onze 4e is ook een kadootje,

ook zo niet gepland haha.

Maar echt het is mooiste kado wat ik ooit gekregen heb.

Aan het idee wennen herken ik al te goed,

gut ik heb er heel wat weekjes voor nodig gehad haha.

Maar van harte gefeliciteerd!

Spannend wanneer krijg je de echo?

en buikfotos zijn erg mooi!

Ik ga zo weg voor de echo met uurtje!

Owh ben gelukkig niet de enigste die het zo voelt. Voel me echt schuldig dat ik me zo voel en niet in 1x blij ben.

Ik hoop straks na de echo blijer te kunnen zijn.

Ach 1 voordeel weer met de feestdagen vrij :P hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach 1 voordeel weer met de feestdagen vrij :P hihihi

Goed berekend meid, haha! Blij dat je je weer wat beter voelt. Tuurlijk hoef je geen schuldgevoel te hebben. Het is juist erg logisch dat je je eventjes zo voelde. Het zat niet in jullie planning, dus alles werd even in de war gestuurd. Nu heb je alles weer een beetje op een rijtje en kun je weer rustig nadenken en echt gaan genieten van je nieuwe kindje! Heel veel succes met de echo, ben benieuwd! Veel liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden

Ik blijk veel minder lang zwanger te zijn dan ik dacht nog maar 6 week of minder.. Weer een teleurstelling want of het hartje klopte was ook nog niet goed te zien. Daar durfde ze geen eens uitspraak over te doen. Flink balen natuurlijk.

Weer 4spannende weken nu,want dan moet ik terug komen.

Ook al was het niet gepland ben ik toch ook wel beetje teleurgesteld dat ik nog 'maar' 6 week heen ben. Maar oké,nu gewoon hopen dat over 4week alles wel goed is...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een beetje vreemd. Als ze niet zeker zijn of het hartje klopt, mag je dan niet over een weekje of zo even terugkomen om alleen maar naar het hartje te luisteren. Ze laten je toch zeker geen vier weken in spanning zitten??? Ik weet dat ik altijd mocht komen als ik me ergens zorgen over maakte bij de verloskundige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de verloskundige doet de echo niet. Die krijgen we bij een ander centrum. Er trilde zeg maar iets ot scherm,maar was heel pril klein allemaal. Kon er echt nog geen baby van maken. Je zag nog geen armen benen of hoofd..heel gek...ze kon geen goeie meting doen.

Nou ik mocht ook wel over 3 week komen maar dan moest vaginaal,ds dacht wacht wel..

Weetje, als het niet goed is,is het dan ook niet goed. En heb nog 2 kids rondlopen en als stresskip rondlopen helpt niet. Probeer nu echt kalm te blijven en over me heen te laten komen.. Weer afwachten..

Zo leuk om dan al die jonge nieuwe moeders te zien zenuwachtig in de wachtkamer hahaha..

Wbt m'n periode snap ik er niks van,heb waarschijnlijk late eisprong legde de verloskundige uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah wat vervelend,

daar kun je dan weer bar weinig mee..

ja wachten, hopelijk beschik jij over meer geduld dan mij..

Bij onze 3e had ik het noro virus.. en tuurlijk harstikke zwanger van nummer 3.

ff wennen maar erg blij,

helaas werd dat met 10 week een miskraam.

Ik was zo teleurgesteld samen met mijn man dat we besloten hadden om toch meteen wee voor een 3e te gaan.

Onze 4e is dat is echt een groot cadeau..pas met 20 week was ik er aangewend,

toen we zagen dat ze een meisje was was ik erg blij.

heb 2 jongens en daarna 2 meisjes, prachtig natuurlijk.

Maar ik heb ook echt tot 20 week nodig gehad moet ik bekennen..

Toen ze geboren was en ik voor controle moest komen heb ik gelijk gebedeld om een sterilisatie,

als ik op mijn man moet wachten komt zo nummer 5:)

met 6 week had ik de essure (en novasure) achter de kiezen..

Maar hoop echt dat de volgende echo een mooi kloppend hartje komt.

Kan me je teleurstelling goed voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Rosanne,

Ik ben n poos niet online geweest, maar jouw ingreepdatum is mij bijgebleven omdat ik 25 feb onder t mes ben gegaan...ik was dus erg benieuwd naar je verslag en wat lees ik nu: je bent zwanger!

Van harte gefeliciteerd! Ik begrijp het dubbele gevoel wat je had of hebt.

Ik wens je super veel geluk met je gezin en ik hoop dat je zwangerschap mee zal vallen....die bv komt echt nog wel....gelukkig heb je genoeg maanden om te wennen aan je zwangerschap. Het komt allemaal goed!

Veel liefs,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moeder je verhaal komt me bekend voor. Inmiddels zijn we ook helemaal gewent weten al een meisjesnaam en als het miskraam word zou ik idd teleurgesteld zijn. Maar weet niet of we dan opnieuw ervoor gaan. Ik denk het niet,ondanks dat we nu al aan het idee gewent zijn. Mijn lichamelijke gesteldheid gaat voor,dus zou er niet bewust voor kiezen.

Maar sterilisatie bij een vrouw is wel erg ingrijpend dat word nooit weer ongedaan. Ik weet niet of ik dat kan.

Word je nog wel ongesteld dan?

Ik sta er echt op dat m'n man heen gaat,heb tenslotte al 2x 9mnd moeten doorstaan Inc bevalling dat beetje pijn mag hij nu ondergaan haha..

Wel leuk 2 boys en 2 meisjes.

Ik ga niet voor een 4e hoor haha.. Ben we benieuwd na de 17e,maar we gaan ervan uit dat alles goed gaat!

Ja Jackie het is allemaal wat anders gelopen.

Alleen wacht ik nu al 2 week tot ik me geld terug krijg.

Volgende week bel ik er weer achteraan.

Ze mogen me datvoorschot houden,maar wil de rest terug!

Maar ja als je et betalen moet allemaal direct moeten ze terug betalen duurt eeuwen. Baal daar dus wel van dat ze datniet sneller doen..

Hoe gaat het met jou en je herstel?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He Rosanne,

Hoe gaat het inmiddels met je? Krijg je al een bol buikje? Alles goed verder met jou en de baby? Weet je al wat het gaat worden, of wil je dat niet weten?

Groetjes Corine :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rosanne,

Hoe gaat het inmiddels met je? Krijg je al een bol buikje? Alles goed verder met jou en de baby? Weet je al wat het gaat worden, of wil je dat niet weten?

Groetjes Corine :116:

Hooi

Ja ik groei wel,heb vandaag foto gemaakt nog ff uitpluizen oe ik met mobiel ze erop krijg. Maar ben vandaag kotsmisselijk lig ook al op bed. Woensdag termijn echo. En ja we willen het over 10 wk met 20wk echo wel weten ;) vind dat makkelijk wbt kleertjes en kamertje.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, ik zie dat je met je gsm bezig ben. Gebeurd bij mij ook zo vaak, al die typ foutjes met die stomme kleine touchscreens ha ha.

Ik ben zomaar een keer op de pc bezig, dus kan regels overslaan (lukt niet met de ipad) en Emocions :32:

Succes woensdag!! Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dames om het allemaal wel even geloofwaardig te maken heb ik hierbij de echo..

en sexymama ik heb hem nog niet op fb hoor haha.. dus je ziet hem als eerste :P

ik ben morgen 11 week,op de echo was alles erop en eraan super mooi om te zien en toch echt een bevestiging nu hoor hihihi.. we zijn er nu aan gewent en het komt allemaal goed.

binnenkort gaan we ff na de overburen ivm autostoelen hun hebben andere kijken of we er met maxicosi dan wel 3 inkrijgen. scheeld weer een uitgave aan een andere auto..

tips en ideen zijn welkom,alleen wil mn man wel bij een audi of vw blijven.

of tips wat voor autostoelen?

we hebben nu een onbekend merk,weet het niet eens uit me hoofd ma die is vrij breed.

koop liever 2 andere autostoelen erbij ipv een andere auto haha... k zal de foto hier even bij toevoegen...

weet niet of het gelukt is zo,maar hij staat sowiso in mn album!

zondag vieren we verjaardag van mn man dus dan de familie inlichten :D ben benieuwd na alle reacties haha.. ivm me bekkeninstabiliteit en zo snel 3e ben ik wel bang voor alle negatieve reacties..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kleintje! Fijn dat het met ukkie zo goed gaat, voor jou nog even volhouden en echt aan jezelf denken. De BI zal niet snel beter worden ben ik bang. XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah gelukkig, goed nieuws. Heerlijk om te horen. Geniet ervan meid. En uhh, drie stoeltjes? Ja, als je een brede auto heb, passen er mss drie naast elkaar. Je wil toch ook samen in de auto kunnen zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx meiden.. de bi zal idd niet weg gaan nu en rust is het rotwoord...

Aah gelukkig, goed nieuws. Heerlijk om te horen. Geniet ervan meid. En uhh, drie stoeltjes? Ja, als je een brede auto heb, passen er mss drie naast elkaar. Je wil toch ook samen in de auto kunnen zitten?

ja we hebben nu een audi a4 station en daar past het dus niet in. toen onze dochter in maxicosi zat en mn zoontje iemand mee wou vd psz kon dat niet eens achterin :S zodoende weet ik dus dat we een 'probleem' hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.