Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Jeetje drie uur rijden, dat is nogal wat. Ik had in het begin ook gekeken bij ACCZ, maar omdat dat zo ver was, ben ik in België terecht gekomen en geen spijt gehad gelukkig! Ik zit in 15 minuten in België vanuit mijn huis. Ja idd wel toevallig allemaal, onze BMW was ook gechipt. Weet even niet meer waar. Idd wel handig, mannen die alles zelf kunnen. Mijn schoonvader heeft een installatie bedrijf, dus mijn man gaat vaak mee op pad om ketels aan te sluiten, vloerverwarming aanleggen en noem maar op. Hij heeft al eens eerder een huis gebouwd, dus is voor hem ook niet de eerste keer. Mijn verbouwing was wel de eerste keer, haha!! Ik moest gisteravond ook zo lachen. Mijn man stond onder de douche en ik zou na hem gaan zodat hij mij eventueel nog even kon helpen, dus ik kom de badkamer binnen en hij kijkt over het scherm heen naar mijn bosten. Heel geconcentreerd en serieus zegt ie: zo ze zijn alweer een stuk mooier dan gister, lijken al wel een beetje te zakken. Ik zeg, hallo je kijk niet naar je bouwwerk in de schuur! (Maar toen ik zo naar beneden keek, zag ik dat ie wel tevreden was, whoehahahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja consult kon ik groningen dus dat was ideaal operatie alleen wat verder weg...owh dat is helemaal ideaal dat je man eerder heeft gedaan. Voor mij eerste keer mijn ouders lieten alles doen. En m'n schoonouders hebben hun huis ook zelf verbouwt dus daar heeft ie veel van geleerd. Ook hebben hun 8 jaar terug ofzo inmiddels al zelf een boot gebouwd. En daar heeft m'n man heel veel in gedAan.

Hahaha fantastisch!! Het zal ook steeds maar mooier worden! Al zegt hij nu van ik vind het zo ook goed.

Dus thja... Maar ben benieuwd hoe ik mezelf straks ga voelen. Vooral zomers in hempjes enzo...

Zal ik eindelijk een lekker gevoel erbij hebben? Ik hoopt daar doe ik het uiteindelijk toch voor,dat ik mezelf er beter bij voel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consult in je eigen stad? dat kan idd niet beter. Ach, we moeten er wat voor over hebben hè!

Ik heb nu al een beter gevoel, zelfs met zo'n dik vest aan Ha Ha. Ja, ik kan ook niet wachten tot de zomer, alleen maar zomer jurkjes, zelfs in de bouw. Ze zien me al aankomen, Ha Ha ! Eindelijk TIETEN! Ha Ha. Maar uhh, ik heb een paar jaar geleden ook een boot gehad en die helemaal samen met mijn zus en zwager opgeknapt. Hoezo toevallig? Zo ga ff wat aan het eten doen! Doeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.jachtbemiddeling.nl/index.php?page=boatdetails&id=11857

Dit is de boot van me schoonouders,alles van binnen s zelf gedaan. Zoek je nog wat leuks? Hij is heel goedkoop haha...

Ja vond dat ook ideaal ook ivm als er complicaties zijn maar had er ook een goed gevoel bij.

Draag nu nooit jurkjes omdat et toch geen vulling heeft bovenin ) hoop deze zomer idd ook te kunnen dagen hahaha..

Wat fijn dat jij je nu al zoveel beter voelt e het word alleen maar mooer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draag nu nooit jurkjes omdat et toch geen vulling heeft bovenin ) hoop deze zomer idd ook te kunnen dagen hahaha..

Nee, ik droeg ze ook bijna nooit. Nu nog een paar kilootjes afvallen (zwangerschapskilo's) en dan........ kom maar op met die zon!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik droeg ze ook bijna nooit. Nu nog een paar kilootjes afvallen (zwangerschapskilo's) en dan........ kom maar op met die zon!!

Nou idd,hij is er nu ook al maar nu nog wat hogere temperaturen ;)

Sowieso vaak eind vd maand wel! Kijk erna uit hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Slecht nieuws. Ben erg verdrietig en eigenlijk moet ik blij zijn.

Ik heb al een poosje weer last vd bekken. Thja ik werkte meer,me dochter slaapt boven,wij slapen boven nu dus moet opeens vaak de trap op. (Sliepen eerst beneden allemaal) dus had er dacht ik logische verklaring voor.

Toch kon ik me de laatste ongesteldheid niet herinneren ma ja ik vergeet wel vaker wat. Ben inmiddels nog aan het ontzwangeren met een dochter van 8mnd.

We hadden zelf al de keuze om het door m'n erge bekkenklachten bij 2 kids te houden,helaas omdat m'n man nog jong is en ik ook wouden ze n het ziekenhuis niet aan castratie doen.

Ik moest wachten op m'n ongesteldheid voor spiraal anders wou de huisarts dat niet doen. Na ja al met al 2x ongesteld geweest op een donderdag dan zijn ze er niet en vrijdags werk ik dus vergat ik te bellen en zodoende 2 mnd verder.

Nu blijk ik weer 2mnd verder te zijn en jawel: ZWANGER!!!

Totaal onverwachts en ik zit er ook mee.

Lichamelijk word het weer een zware periode. De komende 9mnd

Uit de test blijk ik al 8week zwanger te zijn. Nooit gedacht dat het mij zou overkomen,maar wat baal ik die van binnen als een stekker. Echt waar.

Heb m'n borstvergroting geannuleerd en blijft staan tot na de bevalling. Hb al betaald maar dat was geen probleem.

Owh echt waar meiden,hoe blij ik moet zijn zo verdrietig ben ik nu.

Zit met tranen in me ogen.

We zitten volop in verbouwing en hadden allemaal plannen voor vakantie etc. Alles kan geannuleerd. Volgens mijn berekeningen ben ik 21 oktober uitgerekend. Heb verloskundige al bericht gestuurd m'n ouders ingelicht en daar ga ik zo na toe. Ff uithuilen.. Pffffff.

Ik weet hoe erg dit klinkt. Vooral voor moeders die moeilijk zwanger kunnen worden,maar ik kan me gevoel nu gewoon niet tot blijdschap omzetten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg, kan me voorstellen dat dit even rouw op je dak komt.

en dat er van alles geannuleerd moet worden waar je zo naar uitkeek, en dan de aankomende zware periode ivm je bekken.

maar ik ga toch zeggen, GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jeetje, Rosanne.

Dit brengt je planning serieus in de war... Ik kan me voorstellen dat je compleet de kluts kwijt bent, het allemaal even niet meer weet.

Ik hoop dat je snel een beter gevoel krijgt over deze zwangerschap, en mocht dit toch niet zo zijn, voel je dan niet schuldig over je gevoelens.

Het is niet omdat we vrouw zijn, dat we op ieder moment klaar staan voor een onverwacht "wondertje"...

Veel succes meid

en toch ook een dikke proficiat.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd, een leven wordt je gegeven. ook al kan ik me voorstellen dat het je hele planning en toekomst even in de war gooit.

hou moed, van uitstel komt niet altijd afstel, je dromen even parkeren en dan komt alles goed. Wel ontzettend vervelend dat je lichamelijk lang niet in orde bent om nog eens zwanger te zijn, dat ken ik, dat is verschrikkelijk.

Sterkte, gefeliciteerd en kop op!! komt tijd komt raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Rosanne, wat zul je geschrokken zijn. Ik kan het me heel goed voorstellen dat dit even wennen wordt. Zeker als je een besluit heb genomen dat twee kids genoeg zijn. En vooral omdat je zoveel last heb van je zwangerschappen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas kon genieten zodra mijn kindjes waren geboren. Kan ook echt niet genieten van een zwangerschap. Nou ja, je zult dit even moeten verwerken voor je pas blij kunt zijn dat er een derde aankomt! En dan de verbouwing en je vakantie plannen * zucht*. Nou ja, dan alles maar wat naar achteren schuiven. En van uitstel komt geen afstel hoor! Maar wat zul je teleurgesteld zijn nu! Heel veel sterkte......( en stiekem toch alvast gefeliciteerd met je zwangerschap). Krijg je vanzelf weer even dikke Boobies, helemaal voor niets, zeker als je borstvoeding geeft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee... Gefeliciteerd met je zwangerschap maar balen van de timing. Nou, doe echt rustig aan want bekkenpijn is echt zwaar kut, weet er zelf alles van. Succes met het geven van een plekje en dat je maar snel mag genieten van het wondertje dat in je buik groeit.... Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

THX meiden..het is allemaal een beetje bezonken. Op het werk maar meteen al m'n diensten aangepast en alles wat ik extra had aangegeven te willen werken maar terug gedraaid nu gewoon volgens rooster.

Volgende week donderdag al de echo :D

Het idee moet nog wel even wennen,en m'n man was er ook beetje stil van.

De verloskundige vond het trouwens wel erg leuk,zelfde als de vorige keer. Ze was blij dat we het wel houden want daar vroeg ze nog naar want ze wist dat dit niet gepland stond ivm m'n bekkeninstabiliteit.

Nu hopen op een voorspoedige zwangerschap en dan maar volgend jaar de borstvergroting.

Jullie berichtjes lezen doen me goed,en idd we gaan het niet afstellen maar uitstellen. De bv gaat echt wel door.. Dan maar volgend jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rosanne

Ik las net je statusupdate en dacht meteen: die is zwanger.....

Wat rot dat het eigenlijk helemaal niet uit komt, en dat je dan idd weer een hele zware periode zult krijgen, ivm je bekkeninstabiliteit.

Ik denk wel, dat je er zelf over een paar dagen al, ook weer heel anders tegenaan zult kijken. Als alles wat bezonken is en je dat kleine wondertje in je buik een plekje in je leven hebt kunnen geven, dan denk ik dat je toch wel weer heel erg blij zult zijn, toch?

Dan zet je er graag dingen voor om, verplaats je graag je vakantie naar later, en krijg je dadelijk gratis en voor niks een tijdelijke borstvergroting. Dan lekker 6 maandjes ontzwangeren, prop erin ( ;) ), en dan je langverwachte echte bv! ;)

Heel veel succes met het geven van een plekje aan alles, met je leven opnieuw in je agenda plannen, en dan vooruit kijken :) Gaan genieten van je nieuwe kindje.

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz.. het is inderdaad ontzettend dubbel, en weet nooit zo goed om met zulke dingen om te gaan, of hoe te reageren.

Dus Piep doet, wat ze dan altijd doet, en dat is er een grapje van maken :17:;)

Je boobies gaan nu wel groeien, dus een klein beetje bv heb je nu toch, en in plaats van borstenfoto's vind ik buikfotos ook supperschattig :55:

Heeel veel sterkte met deze "switch" in de complete planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd ook van buikfoto's!!! :55:

Maar jeetje, wat moet dat rauw op je dak vallen zeg!! Ik wil je toch even feliciteren met je zwangerschap, maar ik kan me voorstellen dat het een enorme klap moet zijn geweest. En dat je hier even van moet bijkomen. Helemaal omdat je de afgelopen tijd natuurlijk enorm naar je borsten heb toegeleefd en deze nu even in de kast moeten. En dan ook nog met alle andere zaken rondom de verbouwing, je bekken en je meisje van 8 maanden. Valt niet mee zeg.

Heel veel sterkte en gefeliciteerd tegelijkertijd. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het moet allemaal even rustig zakken. Er gaat zoveel door me hoofd heen nu.

Shet past niet in de auto,we moeten weer in een vlug tempo verbouwen,heb weer hulp nodig in huishouding,ben weer afhankelijk van anderen.

Maar ik denk dat als we de echo hebben gehad volgende week donderdag dat het dan al wat makkelijker word.

Lunacy het word ons 3e kindje :0 en ik zal zeker buikfotos gaan plaatsen in plaats van borstfoto's hahaha..

En zoals BB en piepke zeggen en het is voor tijdelijk een gratis bv...

Maar nog steeds baal ik als een stekker maar dat moet ik nu achter me gaan laten en vooruit kijken. Het is er nu eenmaal...

Hopelijk is alles goed op de echo en zal het hier ook ff plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje.. eigenlijk hè, is dit een geluk bij een ongeluk. Stel dat je er over 3 weken "pas" was achtergekomen joh.

Dan zou het praktisch nog steeds een klap zijn, maar dan zou het nog wel eens redelijk de soep in hebben kunnen lopen met je boobies :(

Mja, Ik probeer er maar een positieve draai aan te geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje.. eigenlijk hè, is dit een geluk bij een ongeluk. Stel dat je er over 3 weken "pas" was achtergekomen joh.

Dan zou het praktisch nog steeds een klap zijn, maar dan zou het nog wel eens redelijk de soep in hebben kunnen lopen met je boobies :(

Mja, Ik probeer er maar een positieve draai aan te geven ;)

Dat is inderdaad ook zo.

Ik kwam erachter doordat ik weer bekkenklachten had. Dacht eerst door het traplopen en extra werken,ma ja dan komt toch dat instinct naar boven. Door de vergeetachtigheid wist ik me menstruatie niet meer uit me hoofd dus 2 week terug ook test gedaan en die zei negatief.

Maar ik bleef twijfelen en ik dacht vanochtend ik moet gewoon een betere (clear blue) test ipv eigen merk kopen.

Als ik de bv niet had ,had ik die test ook niet gedaan. Maar ik wist idd dat je niet onder narcose mag als je zwanger bent.

Maar wat had er kunnen gebeuren als ik Het dus niet wist. Wat zou er evt me mijn borsten mis kunnen gaan? Weet jij dat zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heftig allemaal meid. Begrijp heel goed dat alles in de war gaat nu. En zoveel pijn bij zs is klote. Heb t ook gehad en nu 2 kindjes vind ik het ook goed zo (heb gelukkig spiraal)

Maar wel gefeliciteerd!!!!

Komt helemaal goed als je de echo hebt gezien en je buikkie gaat groeien baby gaat schoppen. Dan ben je die bv alweer vergeten ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heftig allemaal meid. Begrijp heel goed dat alles in de war gaat nu. En zoveel pijn bij zs is klote. Heb t ook gehad en nu 2 kindjes vind ik het ook goed zo (heb gelukkig spiraal)

Maar wel gefeliciteerd!!!!

Komt helemaal goed als je de echo hebt gezien en je buikkie gaat groeien baby gaat schoppen. Dan ben je die bv alweer vergeten ;)

Xxx

Ik hoop het ook,baal echt ontzettend. Maar ja was der zelf bij. We hebben wel besloten omdat ik zo vruchtbaar ben dan m'n man nu echt heen gaat en zich laat helpen. Straks hebben we een heel elftal hahahaha....

Maar ik blijf jullie zeker volgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.