Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben Sandra 2 kids rijker en het hangt nu allemaal toch wel heel erg dus vandaar mijn overweging voor een borstvergroting.

Nu heb ik een beetje zitten rondkijken en lees veel goeie verhalen over ACCZ maar weet iemand ook iets over Diana Gabriels?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lees op Google en bij andere forums goede verhalen over het Accz. Weinig negatieve berichten over de operatie resultaat en voor en nazorg. Wat ik ook wel belangrijk vind.

Over Diana Gabriels kan ik weinig vinden en wat erg benieuwd hoe de meiden hun ervaring daar is ook qua prijs. Op internet staat 2600,-

Marlissa wat fijn dat je tevreden bent. Veel pijn gehad?

Ik zit nog beetje met me werk werk in de zorg en heb begrepen dat je niet zwaar werk mag doen de 1e weken..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt 2600,- daar zit alles bij in. De afspraken, controles erna. Maar ook garantie.

En ik moet zeggen dat de pijn snel weg was getrokken. Heb een dag of 6 echt last gehad. Maar daarna ging het steeds beter. Ben nu 17 dagen po. En het gaat echt super. Kan bijna alles weer.

En ook de eerste weken uitkijken met zwaar werk. Dat is afgeraden.

Hopelijk heb ik het beetje goed uitgelegd.

Groetjes Marlissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SuperS

Ik ben ook bij praktijk Gabriels geweest en ben echt super tevreden.

De chirurg F Straten levert echt super goed werk af! ( zie eventueel mijn foto,s morgen weer nieuwe)

Ik ben de 19de geopereerd en heb vandaag mijn controle afspraak voor de hechtingen.

Ik heb maar 3 dagen echt pijn gehad en een super herstel ik kan eigenlijk al heel veel zelf dus moet echt opletten dat ik niet te veel ga doen.

Als je meer wilt weten vraag gerust!!

Groetjess Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké :) duidelijke uitleg :) ik kom zelf uit Groningen dus dichts bij s Accz maar voor goed werk rijden we gerust stukje verder...

Ik twijfel nog wel maar zoals ik nu denk moet ik bij beide gewoon langs gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op Google en bij andere forums goede verhalen over het Accz. Weinig negatieve berichten over de operatie resultaat en voor en nazorg. Wat ik ook wel belangrijk vind.

Over Diana Gabriels kan ik weinig vinden en wat erg benieuwd hoe de meiden hun ervaring daar is ook qua prijs. Op internet staat 2600,-

Marlissa wat fijn dat je tevreden bent. Veel pijn gehad?

Ik zit nog beetje met me werk werk in de zorg en heb begrepen dat je niet zwaar werk mag doen de 1e weken..

Groetjes

Nou, de nazorg in accz is alleen goed als alles goed gaat hoor!! Lees maar eens goed, er zijn er genoeg die niet tevreden zijn, zodra er iets niet goed is!!

Stel dat je borst niet goed genoeg zakt, of je maakt wat veel kapsel aan, dan krijg je in Accz vaak niet de nazorg die je zou moeten krijgen!!

En laatst was er een meid, die was allergisch voor de celebrex en mocht dus alleen maar paracetamol nemen, maar ze verging van de pijn!! Die werd gewoon afgescheept door Accz!! Dus bedenk je goed!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobbie ...waar ben jij geweest?

Het is moeilijk om een keuze te maken zeg, je kunt op veel plekken terecht en het is wel een belangrijke ingreep voor mezelf vind ik.

E thja keuzes maken is niet mijn sterkste punt hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

E thja keuzes maken is niet mijn sterkste punt hahaha..

hahaha en daar is het forum dan weer voor ;) Zoveel ervaringen ( idd ook de negatieve ervaringen waar je anders niet van op de hoogte zou zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobbie ...waar ben jij geweest? Het is moeilijk om een keuze te maken zeg, je kunt op veel plekken terecht en het is wel een belangrijke ingreep voor mezelf vind ik. E thja keuzes maken is niet mijn sterkste punt hahaha..

Ik ben bij dr. Demeyere geweest in Gent. Heel kundig arts! Goed consult met de arts zelf!! Hij geeft voor de operatie een indicatie van wat er in je borst zou passen om op je gewenste cup (of voorbeeldplaatje) te komen, maar bekijkt de situatie goed tijdens de operatie. Hij heeft alle prothesen op voorraad, dus hij kan precies doen wat bij jou past.

Tijdens de operatie mag ook diegene die meegaat met je, komen kijken om te zien of het resultaat goed is, of dat is wat jij wilt. Op het moment dat de eerste borst gepast wordt, wordt diegene even binnengeroepen (met natuurlijk beschermende kleding). Dus als je iemand meeneemt, die precies weet wat je wilt..... ;)

Het is geen bloederig tafereel hoor en diegene ziet alleen je borsten, voor de rest ben je gehuld in blauwe lakens :)

Misschien het overwegen waard om eens een consult te doen :) Keuzes maken wordt dan misschien spontaan veel gemakkelijker :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak 10dec bij Accz. Ik kon morgen al terecht en het liefst deed ik dat ook maar me zoontje heeft sinterklaasfeest op PSz voor het eerst en dat wou ik niet missen eigenlijk.

Ik vind het allemaal wel spannend.

Dat wou ik jullie even vertellen groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren mijn consult gehad super goed gevoel bij.

Ik heb gekozen voor de anatomische prothese. Dual plane

Wat betreft cc hoor ik nog,maar geloof dat dat we goed komt.

Ben wel erg benieuwd. De pc was er namelijk niet bij.

Ik weet nog niet wanneer ik het moet doen,moet nog met me baas overleggen we hebben momenteel al erg veel zieken maar het belangrijkste is nog wel dat ik met oppas voor me kids zit.

Als ik geen hulp kan krijgen hier in huis met de kids dan word het pas in de zomervakantie 2013. M'n man heeft dan 3 week vakantie, maar op het werk mogen we in de zomerseizoen niet zolang achtereen vrij en dat is ook niet haalbaar. Dus even het 1 en ander overleggen met me leidinggevende. Voor meer duidelijkheid.

Dit was de update tot nu toe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb even getwijfeld of ik dit er wel wou opzetten ivm de neppers van Accz. Maar ik ga het toch doen.

Ik wil ook m'n verhaal kwijt.

Op 25 maart ben ik aan de beurt,door dr v Onselen. Zijn resultaten spreken mij het meeste aan wat ik hier heb gezien en daarop heb ik m'n besluit genomen.

25 maart is rustige periode voor werk, na carnaval en ik ben ongeveer 8wk po voor Pinksteren en het feest ervan ;) dus ik hoef niks te missen hahaha..

Op werk was het geen probleem om het me leidinggevende te vertellen.

Ik wacht nu nog op alle papieren die ze zouden sturen...

Wel wil ik nog 10/15kilo afvallen,dus hopelijk lukt dat van te voren nog. Want dat z'n me zwangershapskilos..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de knoop doorgehakt tijdje terug al,maar dacht maak alvast dit topic aan. Op 25maart heb ik m'n bv gepland. Bij dr v Onselen!

Het consult bij Diana vond ik veel minder prettig en heb dus gekozen voor Accz.

Ik heb gekozen voor 25maart omdat me zusje ook in de verpleging werkt en haa rooster was al klaar voor de komende maanden,maar voor het nieuwe Rooster kon ze nog vrij vragen. Dus zei komt me de 1e 3 weken helpen! Het komt mooi uit tussen de feestdagen zoals carnaval en Pinksteren/hemelvaart :P

Ik kijk er echt naar uit, ben blij dat het straks januari is dan klinkt het nog wat korter ;)

Ik ga straks hier mijn operatieverslag etc bij houden.

En zal binnenkort als ik moed BB verzameld een foto erop zetten van nu..

Maar durf dat niet echt,de vorige x voelde ik e er niet goed bij en had ze weer verwijdert hahaha..

Fijne kerstdagen dames!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zal binnenkort als ik moed BB verzameld een foto erop zetten van nu..

Maar durf dat niet echt,de vorige x voelde ik e er niet goed bij en had ze weer verwijdert hahaha..

Waarom staat mijn naam hiertussen? :4:

Hup, gewoon plaatsen die foto's, grapjas. Je weet hoe we over ACCZ-ers denken zonder foto's he ;)

En ik zal je topics even samenvoegen en je titel aanpassen. Hoef je maar 1 topic bij te houden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doet m'n iPad steeds.. Als ik typ maakt ie zelf woorden en soms lees ik niet goed alles na. Heel irritant is dat ook,maar krijg dat niet uit.

Haha ja ik weet het,maar ik ben er niet zo 1 haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Diana Gabriels geweest. Ook Dr. Straten.. Nu iets meer dan een week po! Het gaat echt super en ben ook super tevreden!!!

Owh wat fijn,ik kan niet wachten tot ik heen kAn haha.. M'n mAn telt ook mee af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 22 juli heen.

Grappig ik werk ook in de zorg!

Daarom heb ik het zo ver weg gedaan,

dit in combi met vakantie van mijn man.

Hoe ga jij het doen op je werk,

6 week vrij gekregen?

Ik ga 3 week de ziektwet in en dan neem ik 3 week vakantie op.

Oja ik krijg 380 cc ook anatomisch maar ronde doet accz ook niet..

xxmoeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 22 juli heen.

Grappig ik werk ook in de zorg!

Daarom heb ik het zo ver weg gedaan,

dit in combi met vakantie van mijn man.

Hoe ga jij het doen op je werk,

6 week vrij gekregen?

Ik ga 3 week de ziektwet in en dan neem ik 3 week vakantie op.

Oja ik krijg 380 cc ook anatomisch maar ronde doet accz ook niet..

xxmoeder

Ja het is niet altijd makkelijk om vrij te krijgen maar hier ging hetgelukkig zonder moeite, heb me leidinggevende het eerlijk vertelt en de reden waarom ik het wil ook uitgelegd. In een jaargesprek ;) E het was geen probleem. Ik gaf wel meteen aan dat ik best op kantoor wou komen helpen. En de route ook best wou doen,maar dat er wel wat aanpassingen waren dan. Dus ik dacht heb meteen me inzet laten zien en het is niet zo dat ik weer 6week thuis wil zitten oid. Wil best werken.

Nee ronde doen ze niet snel,heb het nog nergens gelezen inderdaad. Maar mijn voorkeur ging ook uit na anatomisch hoor.

Heb het de omgeving niet vertelt,en collega's ook niet. Jij wel?

Wel netjes van je dat je 3 week vakantie opneemt. Wat voor cup heb je nu?

Ik kijk er wel naar uit,zal blij zijn als ik straks mooie bh's kan dragen zonder vulling haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.