Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Heb de kliniek gebelt en mag met alles stoppen als ik nergens last van had.. Nou slikte ik de PCM al geregeld niet,vergat ik hem omdat ik toch geen pijn had.

En ook de celebrex mocht gestopt die schreven ze puur voor de pijn voor.

Verder heb ik alleen irritatie vd bh op de wonden.

Ook als ik de bh savonds ff uit doe krijg ik hem erg moeilijk weer aan,net of ze dan groeien hahaha..

Ik had nog 1vraagje,wat deden jullie zoal weer na de bv?

De dual plane mensen waarschijnlijk niet zo snel weer wat.

Ma anderen?

Ik doe geen huishouden oid,maar je moet je aankleden,wandelen,koffie,thee pakken.

Ik kleed de kids aan,verschoon ze. Til ze niet en heb m'n armen tegen m'n lijf. En geen pijn,dan is het goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat je kunt stoppen met de medicatie. Die Celebrex was voor mij echt verschrikkelijk! :70:

Na mijn bv deed ik heel rustig aan. Iedere ochtend hielp manlief me met aankleden en zorgde hij ervoor dat me broodje, thee, soepje en alles wat ik nodig zou hebben binnen hand bereik lag. Het betekende wel heel vroeg op staan omdat hij naar zijn werk moest natuurlijk. Na een 2 a 3 weken ben ik langzaam dingen zelf aan gaan doen en hij bleef altijd braaf bij me staan voor als het toch niet lukte. Zo hebben we het langzaam afgebouwd. Ik was een week of 4 po toen in het aankleden en broodjes smeren enzo weer zelf deed. Ik kon eerder ook niet zelf uit ons bed komen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je kunt stoppen met de medicatie. Die Celebrex was voor mij echt verschrikkelijk! :70:

Na mijn bv deed ik heel rustig aan. Iedere ochtend hielp manlief me met aankleden en zorgde hij ervoor dat me broodje, thee, soepje en alles wat ik nodig zou hebben binnen hand bereik lag. Het betekende wel heel vroeg op staan omdat hij naar zijn werk moest natuurlijk. Na een 2 a 3 weken ben ik langzaam dingen zelf aan gaan doen en hij bleef altijd braaf bij me staan voor als het toch niet lukte. Zo hebben we het langzaam afgebouwd. Ik was een week of 4 po toen in het aankleden en broodjes smeren enzo weer zelf deed. Ik kon eerder ook niet zelf uit ons bed komen haha.

Oke.. Wat netjes van je man.

Ik heb totaal geen pijn kom ook al makkelijk uit bed,dus dat scheeld ook sl erg natuurlijk... Had beter meer pijn kunnen hebben,was het makkelijker om stil te zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles staat wil in handbereik trouwens hier. En makkelijke kleding. Heb me ellebogen ook nog wel tegen me lijf en niet hoger dan me schouders ma verder lukt me alles wel eigenlijk.

Deed je dan de hele dag niks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over mijn mannetje mag ik zeker niet klagen! :57:

De eerste 2 weken heb ik zeer weinig gedaan.

Alles was hier in de puntjes voorbereid gelukkig. De kinderen hoefde ik ook niet te helpen, want die kunnen alles zelf regelen gelukkig. Ik was eigenlijk alleen aanwezig. Het was trouwens voor de jongste (11) wel moeilijk de eerste dagen om mij zo te zien met pijn. Toen het weer wat beter ging en ik een grapje maakte reageerde hij opgelucht met....mam je bent al weer bijna de oude want je maakt een grapje hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over mijn mannetje mag ik zeker niet klagen! :57:

De eerste 2 weken heb ik zeer weinig gedaan.

Alles was hier in de puntjes voorbereid gelukkig. De kinderen hoefde ik ook niet te helpen, want die kunnen alles zelf regelen gelukkig. Ik was eigenlijk alleen aanwezig. Het was trouwens voor de jongste (11) wel moeilijk de eerste dagen om mij zo te zien met pijn. Toen het weer wat beter ging en ik een grapje maakte reageerde hij opgelucht met....mam je bent al weer bijna de oude want je maakt een grapje hihi

Ah ja dat vinden ze vaak wel sneu he..onze oudste van 3 heeft het ook al heel goed door. Helpt me veel. Hij mag nu overal op klimmen om dingen te pakken

Heb je dual plane gehad?

Ik voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij voelt zich erg stoer dat ie zo kan helpen! Helaas nu ziek,dus dat is minder mooi :(

Misschien dat ik ook wel zo weinig last heb omdat ze nu net zo groot zijn als na de bevallingen mrt de stuwing. Het is niets verder opgerekt. Staat alleen net zo strak nu dagelijks en het blijft hahahaha...

Jou borsten lijken op je foto ook echt huge,vind ook wel begrijpelijk dat je wat last ervaart ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra ik omhoog kwam had ik het gevoel dat ze in brand stonden of uitelkaar zouden scheuren. Ze waren ook keihard! Had ook veel last van vocht hoor. De eerste dagen was ik zo beroerd ook door die medicatie. Ik viel de eerste 2 dagen ook steeds flauw. Na een dag of 5 ging het echt beter gelukkig. Ik ben na 2 dagen gestopt met de celebrex in overleg met de pc natuurlijk ;)

Ik ben van een lege 75C naar een volle 75G gegaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrr dat flauwvallen lijkt me geen pretje. Van de pijn?

Het keiharde valt hier nu alweer mee,ze worden heel langzaam wat zachter. Binnen en onderkant word al zachter....

Woowh een G. Ik weet het nog niet, heb sportbh D aan. Zal een E worden ofzo gok ik..haha..heb ook iets minder cc dan jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk een combinatie van dingen. De pijn, de medicatie die niet goed viel waardoor ik ook bijna niet kon eten of drinken....Alles bij elkaar dus en dat vond mijn lichaam niet leuk. Toen ik met die medicatie was gestopt voelde ik me de volgende dag ook al een stuk beter.

Ja ik had van die thee zakjes die opgevuld moesten worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 2 WK po en echt waar ben vanaf bijna het begin al pijnloos.

De bh irriteert soms nog btj op de wondjes ma verder..

Soms branden me borsten,zal ik dan teveel hebben gedaan? Denk het zelf wel..op m'n rug slapen gaat nog pima haha,val zo in slaap. Heerlijk,was bang dat dat niet ging lukken namelijk.

Morgen voor controle..

Ik doe ook best veel weer,behalve zware dingen tillen niet. M'n zoo tje van 5 kilo til ik wel ma dat is ff uit de box of bed en mrt m'n armen tegen me aan. Gaat heel goed. Huishouden doe ik nog niet. Ben blij als ik straks wat mag doen. Ga dat morgen meteen vragen ivm voor de spier of ik alwaar meer mag doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosanne,

Inmiddels zit ik op 4,5 week PO en ik ben afgelopen maandag wezen zwemmen!!

Heerlijk!

In mijn nieuwe badpak uiteraard!

mijn borsten voelen elke dag weer anders aan, soms gloeien ze, soms voelen ze heel zwaar en heb ik de neiging om ze vast te houden( staat wat raar op het werk :D)

vandaag idd weer hele gevoelige tepels...

af en toe slaap ik al een uurtje ofzo op mijn zij.. maar voel me ook nog "veiliger en minder kwetsbaar als ik met mijn sportbh aan slaap.

Al met al gaat het elke dag een stukje beter en wordt de spierpijn minder en de spierkracht neemt weer toe.

ben benieuwd hoe jij dat straks ervaart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.