Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ja het komt steeds dichterbij! Nog twee weken (en vier dagen)! Zit nu nog lekker in oostenrijk, dus deze week gaat erg snel. Volgende week de eerste verjaardag van me zoontje, dus ook genoeg te doen. Ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in. En dan van de zomer eindelijk leuke jurkjes aan die nu goed staan. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het komt steeds dichterbij! Nog twee weken (en vier dagen)! Zit nu nog lekker in oostenrijk, dus deze week gaat erg snel. Volgende week de eerste verjaardag van me zoontje, dus ook genoeg te doen. Ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in. En dan van de zomer eindelijk leuke jurkjes aan die nu goed staan. Xxxx

Owh dan vliegen de laatste weken voor jou om,heb je goed gepland hahaha... Is het lekker weer n Oostenrijk?

Ja zo'n eerste verjaardag is leuk he, hebben hier ook flinkuitgepakt alleen vond me zoontje het niet leuk. Vorig jaar hebben we gewoon normaal gedaan haha en toen was het prima,nu wil ie elke week wel kados.

Ik ga volgende week nog een taart maken voor me vaders verjaardag! En werken en dan is het ook zo de 25e maart hoop ik haha.. Maa met 2 kids vliegen de dagen sowieso snel om vind ik!

Ja na die jurkjes shirtjes en bh's die eindelijk goed zitten kijk ik ook na uit. Zo fijn lijkt me dat geen schaamte meer. En getwijfel,nu zal alles ongetwijfeld mooier gaan staan.

Ik zal jou ook volgen ....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weer is echt perfect hier. Wel een meter sneeuw en overdag volop zon. De kindjes vinden het ook geweldig. De oudste van 2,5 is een echte sneeuwrat geworden en de jongste lacht een hele dag.

Nou het is toch heel speciaal om je eerste verjaardag in oostenrijk te vieren. De hele familie van mijn man is hier in het dorp dus dat wordt feest. Volgende week doen we het nog even over voor mijn familie en de vrienden. Ja de eerst verjaardag is wel erg speciaal, al hebben ze dat toch niet echt in de gaten, behalve al die kadootjes uitpakken. (Papier waarschijnlijk nog interessanter dan de kadootjes). Maar goed, de oudste zal de kadootjes ook wel leuk vinden. Ja en inderdaad, met twee kindjes gaat de tijd heeeeeeel erg snel, van de ene luier naar de volgende Ha Ha.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weer is echt perfect hier. Wel een meter sneeuw en overdag volop zon. De kindjes vinden het ook geweldig. De oudste van 2,5 is een echte sneeuwrat geworden en de jongste lacht een hele dag.

Nou het is toch heel speciaal om je eerste verjaardag in oostenrijk te vieren. De hele familie van mijn man is hier in het dorp dus dat wordt feest. Volgende week doen we het nog even over voor mijn familie en de vrienden. Ja de eerst verjaardag is wel erg speciaal, al hebben ze dat toch niet echt in de gaten, behalve al die kadootjes uitpakken. (Papier waarschijnlijk nog interessanter dan de kadootjes). Maar goed, de oudste zal de kadootjes ook wel leuk vinden. Ja en inderdaad, met twee kindjes gaat de tijd heeeeeeel erg snel, van de ene luier naar de volgende Ha Ha.

Groetjes

wat grappig jou kids zijn bijna even oud als de mijne. heb zoontje van 2jr en 5mnd en dochter van 7,5mnd...

kont jou m

als ik thuis ben reageer ik ff via de laptop zit nu op tlefoon en dqt wil niet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt jou man uit oostenrijk? sneeuw is ook heel leuk,dat beetje wat hier is gevallen heeft mn zoon zich ook wel mee vermaakt.

haha ja dat papier is idd veel leuker dan de kado's de kado's werden echt pas na een paar weken interesant.

ik zit nu ook al na te denken voor iets voor als ie 3 word,maar vinden dat nog een beetje moeilijk. en voor mn dochter ook.

ze hebben al zoveel.

ik ben nog wel even druk met met werken etc ivm zieke/zwangere collega dus kom de dagen ook wel door...

ik zal nu even gtst herhaling kijken en dan lekker op bed!

doegg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, mijn man komt niet uit oostenrijk. Maar we zitten hier in een klein dorpje waar bijna z'n hele familie naartoe komt. Iedereen kent de familie hier en het is een gezellige boel. Kinderen in de leeftijd van 1 tot 16 jaar, allemaal neefjes en nichtjes van elkaar. S'avonds bij elkaar op visite. Dus noem het maar een jaarlijkse reünie. Ja, leuk zeg, kids van bijna dezelfde leeftijd. Ik vind het wel leuk als ze zo dicht op elkaar zitten. Kunt steeds beter merken dat ze samen gaan spelen en samen lachen, leuk om te zien hoe ze reageren op elkaar. Het zal straks na de bv wel even druk zijn, maar we moeten er iets voor over hebben.

Groetjes Co.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, mijn man komt niet uit oostenrijk. Maar we zitten hier in een klein dorpje waar bijna z'n hele familie naartoe komt. Iedereen kent de familie hier en het is een gezellige boel. Kinderen in de leeftijd van 1 tot 16 jaar, allemaal neefjes en nichtjes van elkaar. S'avonds bij elkaar op visite. Dus noem het maar een jaarlijkse reünie. Ja, leuk zeg, kids van bijna dezelfde leeftijd. Ik vind het wel leuk als ze zo dicht op elkaar zitten. Kunt steeds beter merken dat ze samen gaan spelen en samen lachen, leuk om te zien hoe ze reageren op elkaar. Het zal straks na de bv wel even druk zijn, maar we moeten er iets voor over hebben.

Groetjes Co.

Owh wat gezellig lijkt me dat. Net zoals sommigen dat tijdens zomer vakanties doen. Wij wisselden altijd van camping maar dan ontmoeten we mensen die al jaren op dezelfde camping stonden en zo close waren. Was erg leuk!

Ja wij hebben ook bewust ervoor gekozen zo dicht op elkaar,had nog wel dichter gemogen hoor ma ja je hebt het niet voor het kiezen haha en met m'n bekken instabiliteit was het zo prima!

Onze dochter reageert al heel erg op der grote broer. Zodra ze wakker word en hem ziet lacht ze van oor tot oor,heel anders dan als ze ons ziet. Ook continu achter hem aan kruipen erg leuks dat.

Ja ik heb hulp n huis de eerste drie weken,dus dat is wel prettig maar heb een hekel aan als iemand anders m'n was moet doen,dus hoop alles voor die tijd aan de kant te hebben. Hahaha...

Hebben jullie leuke verjaardag gehad?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, we zijn weer thuis. Ja de verjaardag was geweldig in oostenrijk. Eigenlijk is hij vandaag echt jarig, maar we hebben hem ziek van het kinderdagverblijf verblijf moeten halen. Hij had hele hoge koorts, zo zielig op z'n verjaardag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, we zijn weer thuis. Ja de verjaardag was geweldig in oostenrijk. Eigenlijk is hij vandaag echt jarig, maar we hebben hem ziek van het kinderdagverblijf verblijf moeten halen. Hij had hele hoge koorts, zo zielig op z'n verjaardag!

Owh vervelend zeg maar het gaat ook erg rond. M'n man is ook al ziek geweest m'n dochter is nu echt snot verkouden en m'n zoon nu op PSz. Maar daar liepen ook kinderen die niet fit waren. Thja wat ze er dan doen vraag ik mij ook af ma oké.

Ik heb inmiddels het geld overgemaakt en nu is het toch wel heel definitief. Heb m'n vervoer geregeld m'n vader en beste vriendin gaan mee. Me mannetje blijft thuis met de kids.

Nu wil ik alleen nog ff een lekkere huispak erbij en wat makkelijks voor eronder aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hè, het gaat nu echt opschieten. Ik heb oppas geregeld voor de kindjes, die mensen zijn de vaste oppas en zij zijn ook de enige die ervan af weten, verder niemand. Ik ga samen met mijn man en hij mag ook komen kijken als de pas prothese erin zit of het mooi is en vooral of het genoeg is hihi. Vind het zo spannend, nog 1 week en 3 dagen!! Zal van de week een lijstje maken wat ik allemaal mee moet nemen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat is wel handig dat je man ff komt kijken.. Volgens mij gebeurt dat bij het Accz niet... Soms twijfel ik ook wel of m'n kerel niet mee moet erheen.. Hij gaat gewoon doodleuk aan het werk hahaha... Na ja heb nog even om erover na te denken.

Momenteel ben ik niet helemaal lekker. Ben verkouden kids ook en hoesten doen de kids ook beide.. Verder ben ik echt doodmoe,hoop niet dat ik ziek word,moet het weekend werken en heb geen tijd om ziek te worden hahaha..

Eigenlijk zit ik wel elke dag op het forum maar de echte zenuwen heb ik nog helemaal geen last van gek he.. Komt vast de dag van te voren of als we daar zijn ;)

Jj mag morgen al corine,heerlijk.. Wou dat ik ook eerder kon haha.. Helaas me zusje vroeg Hoelaat ze hier moest komen ivm hulp kidsuit bed enzo,ik zei het liefst 7u en dat vond ze toch wel veeeel te vroeg.. Dus thja... Me man is om half 7 al vertrokken en ik kan ze toch niet laten liggen? De oudste is 2,5 die kan zelf wel naar beneden lopen. Maar de jongste van 8mnd niet natuurlijk inmiddels wel 7kilo. Nou ja,anders moet ze maar ook optijd uit bed ofzo.. Dat vind ik dan altijd wel weer vervelend he,heb je oppas geregeld zijn der weer moeilijkheden grrrrrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rosanne,

Maar ja, misschien wel beter dat je nu ziek wordt dan straks net voor je operatie. Nu kun je nog een beejte herstellen. Maar goed, ziek zijn komt nooit uit, zeker niet met die kleintjes. Ik had dat vorige week ook, zelf 40 graden in bed en de jongste ook. dus we lagen samen erg ziek te zijn en mijn man moest helaas zorgverlof opnemen op het werk. Mama's kunnen niet ziek zijn.

Wij gaan de kindjes morgen ochtend om half negen naar onze oppas brengen en ze blijven daar een nachtje slapen. Maandags moeten ze naar de kinderopvang en dinsdag is mijn man thuis. Dus tot die dag hoop ik genoeg hulp te hebben. Ik kan die jongste nu al bijna niet meer tillen. Die bul is 12 maanden en weegt 12 kg! En heeft nog helemaal geen zin om ook maar te gaan lopen. Hij kan net twee minuutjes tegen de tafel aan staan en dan zakt ie al door zn benen. Die vind dit wel makkelijk zo. De oudste liep met 12 maanden al rond de tafel en liep met 14 maanden los.

Gelukkig is iedereen weer beter nu. Ik ben al helemaal klaar voor morgen, medicijnen gehaald, geld ligt klaar! Kom maar op...... hi hi!

Ik was ook helemaal niet zenuwachtig. Ben ik trouwens nooit geweest bij een operatie (paar x knieoperatie gehad en kaak operatie) maar nu begint het wel te kriebelen, maar meer omdat ik er zoveel zin in heb. Voor jou schiet het nu ook op. Even lekker meelezen met alle verslagen en dan kun jij ook je operatie verslag gaan typen. Nou, ik kijk vanavond nog wel even op het forum. Ga nog even aan het werk......

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rosanne... hm.... handig zo een zus die aanbied te komen helpen en dan het te vroeg vindt :45: Hoe kunnen mensen dan serieus hulp aanbieden aan iemand met kinderen als ze niet bereid zijn vroeg te komen? hahahaha, apart....

Maar het is wel een probleem zeg.... Is het geen optie om die kleine van 8 maanden 's ochtends in zijn/haar slaap beneden te leggen, op een matrasje.. of weet ik veel....

Lastig lastig lastig....

Hopelijk vind je nog een oplossing....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de nazorg in accz is alleen goed als alles goed gaat hoor!! Lees maar eens goed, er zijn er genoeg die niet tevreden zijn, zodra er iets niet goed is!!

Stel dat je borst niet goed genoeg zakt, of je maakt wat veel kapsel aan, dan krijg je in Accz vaak niet de nazorg die je zou moeten krijgen!!

En laatst was er een meid, die was allergisch voor de celebrex en mocht dus alleen maar paracetamol nemen, maar ze verging van de pijn!! Die werd gewoon afgescheept door Accz!! Dus bedenk je goed!

xx BB

hallo dames, ik heb ook een operatie ondergaan bij van onsselen, 2011 borstvegrotingen en buikwandcorrectie en 2012 nog een lift nu een jaar later nog een bobbel vocht + wat vet boven mijn litteken en langs gegaan ik word 29 maart meteen behandeld en valt onder garantie, dus de nazorg vind ik dus niet slecht en werd ook totaal niet moeilijk gedaan Chapeau voor van onsselen..

Gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames, ik heb ook een operatie ondergaan bij van onsselen, 2011 borstvegrotingen en buikwandcorrectie en 2012 nog een lift nu een jaar later nog een bobbel vocht + wat vet boven mijn litteken en langs gegaan ik word 29 maart meteen behandeld en valt onder garantie, dus de nazorg vind ik dus niet slecht en werd ook totaal niet moeilijk gedaan Chapeau voor van onsselen..

Gr sporty

Bij jou heeft hij idd wel steeds alles gedaan wat hij moest doen Sporty! Dat spreekt dan weer voor hem. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rosanne... hm.... handig zo een zus die aanbied te komen helpen en dan het te vroeg vindt :45: Hoe kunnen mensen dan serieus hulp aanbieden aan iemand met kinderen als ze niet bereid zijn vroeg te komen? hahahaha, apart....

Maar het is wel een probleem zeg.... Is het geen optie om die kleine van 8 maanden 's ochtends in zijn/haar slaap beneden te leggen, op een matrasje.. of weet ik veel....

Lastig lastig lastig....

Hopelijk vind je nog een oplossing....

Ja fijn he,ze wist dat ook wel van te voren. Maar we sliepen eerst beneden dus was het mis voor mij minder probleem moest dan alleen uit bed tillen maar ja dat mag ook niet, toch? Maar ze zal vast wel komen.. Mag ik toch hopen...

Nou nee dat is niet echt een oplossing,als ze word opgetilt dan is ze wakker en me zoontje is niet echt stil eenmaal beneden en dat kan ik ook niet verwachten van hem (2,5) hahaha,maar was wel leuk bedacht hoor! Ik kijk de komende week nog ff aan,laatste tijd is ze steeds ook wel tegelijk met ons wakker en dan red ik me wel met brood smeren luiers verschonen. Aankleden moet dan maar ff wachten. Kijk dan is 8u ook wel goed,dan moet ze de fles en moet ik haar tillen.

Na ja we vinden vast wel een oplossing kreeg daarna ook geen reactie op de whatsapp,en ivm werk etc ook niet weer tijd gehad om ff te berichten.

Heb verdorie beide kids nu ziek en ik niet fit :( bleghh

Hi Rosanne,

Kan je man je 2 kids niet aankleden en beneden brengen, dan kan je zus iets later komen.

Misschien een optie?

Het schiet nu echt op.

Gr. Monique x

Nou ik heb wel zoiets als ze slapen dan vind ik het zonde om. Ze wakker te maken. Me zoontje is vaak wel wakker en kan zelf wel na beneden. Maar me dochter is steeds verkouden en erg moe daarvan. Aankleden doen we altijd al beneden,badkamer etc is ook beneden dat is nog niet eens het ergste vind ik. Maar gewoon ff hulp met brood,aankleden,fles etc. En owh ja me zoontje moet ook na de PSz dus dan is het altijd al rennen en vliegen hahaha.. Komt vast wel goed.. Moet der toch nog ff bellen enzo

Het schietend op nu,heerlijk kijk erna uit! Zie het stiekem ook wel als ff 6 week vakantie,rust. En ff bijkomen met me bekken daar heb ik nu weer veel last van namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas me zusje vroeg Hoelaat ze hier moest komen ivm hulp kidsuit bed enzo,ik zei het liefst 7u en dat vond ze toch wel veeeel te vroeg.. Dus thja... Me man is om half 7 al vertrokken en ik kan ze toch niet laten liggen? De oudste is 2,5 die kan zelf wel naar beneden lopen. Maar de jongste van 8mnd niet natuurlijk inmiddels wel 7kilo. Nou ja,anders moet ze maar ook optijd uit bed ofzo.. Dat vind ik dan altijd wel weer vervelend he,heb je oppas geregeld zijn der weer moeilijkheden grrrrrr...

Hoe laat is de jongste meestal wakker?

Misschien kan je man hem/haar nèt voor hij vertrekt naar zijn werk uit bed halen en naar beneden brengen?

Hmz.. maarja, terwijl ik dit schrijf besef ik me, dat dit net zo goed gekkenwerk is voor jou en de kleinste.

Je man is toch wel de eerste dag(en) thuis zeker ???

En anders kan je zusje misschien de eerste nacht blijven slapen, zodat ze ook lekker vroeg uit de veren kan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe laat is de jongste meestal wakker?Misschien kan je man hem/haar nèt voor hij vertrekt naar zijn werk uit bed halen en naar beneden brengen?Hmz.. maarja, terwijl ik dit schrijf besef ik me, dat dit net zo goed gekkenwerk is voor jou en de kleinste.Je man is toch wel de eerste dag(en) thuis zeker ???En anders kan je zusje misschien de eerste nacht blijven slapen, zodat ze ook lekker vroeg uit de veren kan :P

Ik hoop gewoon dat ze steeds net als nu rond 6.45 wakker is en dat m'n man dan haar ff kan pakken van boven. Die vertrekt om 7uur. Ligt beetje aan de klus die ze hebben

We hebben eigen bedrijf, glaszetter en momenteel is het wel zo,werk is werk en kan hij niet thuis blijven de markt is al zo ontzettend slecht. Heb al spijt dat m'n geld hier na uit gaat soms.. Ma oké.. Ik ga wel ervoor haha..

M'n man is alleen de dinsdag thuis en maandag als ik terugkom vd operatie zal hij ook alwel weer thuis zijn. De oppas is afwisselend met m'n moeder/schoonmoeder/zusje. Maar m'n zusje doet 3 dagen en m'n moeder 1 en schoonmoeder 1 maar ach er is nog van alles mogelijk. We zullen het wel zien,ze is beetje lui wat dat betreft sinds ze op zichzelf woont. Hahaha.. Wij altijd vroeg eruit en zei en der vriend altijd lang uitslapen hahahaha...

Ze werkt ook in de zorg en als ze dan kan uitslapen wil ze dat ook graag.. Na ja is maar ff afzien voor der die 4week ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben eigen bedrijf, glaszetter en momenteel is het wel zo,werk is werk en kan hij niet thuis blijven de markt is al zo ontzettend slecht. Heb al spijt dat m'n geld hier na uit gaat soms.. Ma oké.. Ik ga wel ervoor haha..

Liefs

O, ik heb dat ook gehad. Onze auto is met de vakantie kapot gegaan en nu reizen de kosten de pan uit. Geld voor andere auto hebben we niet want zitten net in een grote verbouwing. En dan kom ik even met mijn "verbouwing" van 3000 euro. Ik had ook al gezegd, dan stellen we het toch even uit. Niets daarvan, zei mijn man ( de lieverd). Je heb je hier zo op verheugd, dit gaan we sowieso doen. Maar idd, soms voel ik me ook wel schuldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja auto's zijn duur he,gelukkig kan m'n man het zelf onderhouden want anders z'n de Audi onderdelen ook niet te betalen. Sinds we deze hebben kunnen we onze handen nog samenknijpen er mankeert nooit wat aan.

Wel grappig we zitten in zelfde situatie ook wij zijn druk in verbouwing. Alleen dan moeten we hele huis aanpakken. Nu moet er alleen nog een dakkapel,badkamer boven en keuken beneden. De grootste dingen dus. Maar daar zijn we nog niet aan toe, eerst een doorgang na de garage en alles afwerken beneden.

Jaja als je huis koopt bent je nooit klaar haha...

Hoe gaat het met jou? Is het goed te doen met de kids enzo?

Las dat je weinig pijn had?

Owh nog maar 2 weekjes voor mij jippieeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 weekjes.. spannend.. haha... hoop dat je hulp goed geregeld is, zou echt nu goed zeggen wat je verwacht etc want hier valt het vies tegen en is t een groot probleem.. hoop voor je dat de komende 2 weken snel gaan, en erna natuurlijk ook haha zodat je snel van je boobs kunt genieten.

en over verbouwingen, hier ook. nou pff drama, gelukkig is nu bijna alles klaar.. behalve buiten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 weekjes.. spannend.. haha... hoop dat je hulp goed geregeld is, zou echt nu goed zeggen wat je verwacht etc want hier valt het vies tegen en is t een groot probleem.. hoop voor je dat de komende 2 weken snel gaan, en erna natuurlijk ook haha zodat je snel van je boobs kunt genieten.

en over verbouwingen, hier ook. nou pff drama, gelukkig is nu bijna alles klaar.. behalve buiten....

Ja het schiet op,heb er zin in!

Oppas komt vast wel goed,m'n moeder wil ook wel helpen en m'n schoonmoeder desnoods ookwel als zei niet eerder komt haha... Vrienden heb ik bewust niet gevraagd omdat ik in m'n zwangerschap ook volledig thuis zat ivm bekkeninstabiliteit en heb toen m'n echte vrienden wel leren kennen. Van mensen waar je hulp van verwacht komen niet. Die 9mnd waren verschrikkelijk ik zie deze 6week als een makkie haha...

Ik hoop ook dat vooral de eerste week voorbij vliegt ivm pijn enzo.

Owh wat fijn dat jullie verbouwing bijna klaar is.

Wij wonen hier in april 2jaar en hebben eerst de woonkamer geïsoleerd en geverfd etc gipsplaten op plafond. Toen hebben we huis groot deel buitenom geverfd en 1deel vd tuin netjes gemaakt.(kraan en alles erbij) vorig zomer hebben huis verder afgeverfd en 2e gedeelte van de tuin gedaan nu rest alleen nog maar plantjes poten.

Inmiddels hebben we boven 3 slaapkamers en 1ruimte voor badkamer dat was ook kaal namelijk.dus we schieten al op haha.. Helaas door m'n bekkenklachten dot m'n man veel zelf. Hele huis is inmiddels geïsoleerd.

Thja veel werk :( maar dan hebben we er wel wat mooi voor terug.

Hier ligt allemaal sneeuw en glad :s niks aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we zitten idd wel op 1 lijn. Mijn man heeft ook zelf een auto bedrijfje, maar de turbo is kapot gegaan tijdens de terugreis van oostenrijk en we zijn met een huurauto naar huis gemoeten. De auto kwam een week later. Nu is mijn man bezig om te kijken of hij een nieuwe of gereviseerde turbo kan kopen, maar ja dan praat je toch snel over 1000 euro voor zo'n BMW. Nou ja,we hebben nog een ouwe Suzuki die ons van A naar B kan brengen. Verder over onze verbouwing. Wij hebben 1,5 jaar geleden een heel oud huisje gekocht en opgeknapt zodat we er toch een jaar of 2,5 in kunnen wonen, echt voor oorlogs. Maar op een groot stuk land. Vorig jaar eerst grote loods gebouwd, zodat mijn man daar al zijn gereedschap en spullen in kan doen. Dit voorjaar beginnen we met het huis. Het wordt 4 meter naar voor gebouwd en er komt volgend jaar een geheel nieuw dak op. Eigenlijk blijft alleen de achtermuur staan en 1 zijmuur. Andere zijkant komt grote serre en aan de gehele achterkant zo'n stoere amerikaanse veranda van 12 meter (mijn droom)! Dus bijna een nieuw huis. We proberen zo lang mogelijk in het huis te blijven wonen, tot het dak er echt af moet. Dan gaan we een paar weken naar een vakantie huisje van mijn schoonouders, die wonen in het noorden van het land maar hebben hier 7 km vandaan een klein vakantiewoning, ideaal voor ons dan. Maar goed, in totaal zal het nog wel een paar jaar duren voor we klaar zijn. Maar ach, zijn we tenminste van straat af haha. Gelukkig is mijn man heel handig en doen we bijna alles zelf, behalve metselen. Nou ja, we..... Ik zal meer als oppas fungeren voor de kindjes.

Qua pijn mag ik echt in mijn handen wrijven. Ik heb eigenlijk geen pijn. Ja wel als ik me borsten aanraak natuurlijk, maar verder werken de pijnstillers super. Ik werk nu twee dagen thuis en wil woensdag weer naar het werk gaan. Heb gisteren al boodschappen gedaan zelfs (nee geen zware aardappelen gesjouwd hoor). Heb ook al gekookt, kindjes getild, echt super. Maar jij krijg dual plane toch? Tja dan zul je wel wat meer pijn gaan krijgen als ik zo de berichten hoor. Ook de BH zit als gegoten, doet geen pijn op de wondjes. Maar goed, daar zit nog een pleister op. Over 10 dagen mag ik de hechtingen er zelf uit trekken, dus hoef gelukkig ook niet meer terug naar Gent. Scheelt weer twee uurtjes in de auto. Ik merk trouwens als ik via de iPad reageer dat er geen regels worden open gelaten en ze alle zinnen achter elkaar plakken. Nou ja, helaas. Nu gaan we voor jou aftellen, die twee weken gaan echt heel snel, zolang je maar druk bezig blijf, maar dat geen probleem zijn met die kleintjes thuis Ha Ha.

Groetjes Corine x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig om jou verhaal te lezen. Het is net ons verhaal. Alleen blijven onze muren wel staan ;) behalve vd keuken is eruit ivm open keuken haha.. En ook onze turbo van de vw bora destijds is kapot gegaan. Vlak voor we dit huis kochten,wat een domper zeg. En idd duur. Was ook wel grappig. We gingen wisselen waren gelukkig op terugreis en ik had hem net op cruise controle en opeens minderen we vaart. M'n man zegt nog geef Es gas,maar niks deed het meer. Balen joh en dikke zwarte rook.. Wij hebben die onderdelen gevonden via marktplaats. Maar van Vught Tuning kan ook heel veel. Daar hebben we onze auto's ook gechipt. (Zeker een aanrader)

Maar jullie krijgen ook een mooi plekje straks zeg. Heerlijk vooruitzicht maar ja alles duurt wat langer als je het zelf doet is hier ook zo. Ik ben ook voor de koffie en thee hahaha.. Ik kan ook nog niet veel met me bekken helaas.

M'n man is ook een mannetje van alles. Eigen bedrijf in glaszetter dus als je nog glas nodig hebt. En heeft vroeger geleerd voor automonteur. Wel handig he zulke kerels? :P

Ja ik krijg dual plane heb idd hier gelezen dat de eerste week ellendig is. Ds flink wat pijnstillers haha..

Wel lekker dat jij nu al zoveel kan,maar is ook verleidelijk om snel teveel te doen..

De weken vliegen denk ik wel om idd,heb deze en volgende week 4 late diensten gepland dus tijd zal wel snel om gaan idd...

M'n vader stelde voor als ik heel vroeg moest om te overnachten in Duitsland. Dus daar nog maar even naar kijken hoe en wat.

Ik moet namelijk 3u rijden. Daar zie ik wel tegenop,vooral de terugreis haha..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.