Ga naar inhoud

Rosanne : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

moeder, dat klopt niet hoor meid, als je naar rond vraagt doen ze het wel. dus als dat je wens is, aangeven. bij mij kwam de consulente hier zelf mee omdat ik een volle boezem wilde, uiteindelijk toch anatomisch gekozen omdat ze dualplane geplaatst werden en het effect toch hetzelfde was en er nu meer in kon zeg maar.. snap je het nog? haha... maar ze plaatsen wel rond, maar vraag ernaar! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
moeder, dat klopt niet hoor meid, als je naar rond vraagt doen ze het wel. dus als dat je wens is, aangeven. bij mij kwam de consulente hier zelf mee omdat ik een volle boezem wilde, uiteindelijk toch anatomisch gekozen omdat ze dualplane geplaatst werden en het effect toch hetzelfde was en er nu meer in kon zeg maar.. snap je het nog? haha... maar ze plaatsen wel rond, maar vraag ernaar! xxxx

Bij mij wees ze direct anatomisch aan en toen ik na de ronde vroeg zei ze direct nee dat doen we niet. Misschien ook wel doordat ik zei dat ik geen balleneffect wou en het liefst zo natuurlijk mogelijk. Maar dat weet ik niet. Maar mijn voorkeur ging ook al na anatomisch.

@moeder als jij rond wilde gewoon vragen. Jou lichaam jou keus.

Maar nu een ander vraagje aan jullie:

Ik ben me u een beetje aan het voorbereiden en ik vroeg me af: *hebben jullie allemaal een extra sport bh aangeschaft? Om de kliniek bh even te wassen. En wat voor BH? Lees her en der iets over level 4? Haha ik heb nu geen sport BH nodig dus geen verstand van :P

Kun je ze dan ook krijgen met voorsluiting..?

* hebben jullie voor de operatie ook de HA erover vertelt en extra pijn medicatie gehaald?

Bedankt alvast

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Ik heb zelf nog een shock absorber sportbh aangeschaft.

zit echt super fijn en stevig! Heeft alleen geen voorsluiting, maar daar had ik al na een paar dagen geen moeite meer mee. Het is in ieder geval wel aan te raden een 2e bh erbij te kopen.

Mijn ha heb ik niet ingelicht. Heb wel aan mn pc gevraagd of dat nodig was, maar dat hoefde niet.

Ik heb aan paracetamol en ibuprofen genoeg gehad, dus had ook geen andere medicatie nodig gelukkig.

Maar ik heb ook wel een droomherstel gehad :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rosanne, ik werk ook in de zorg. Ik heb 2 sportbh's aangeschaft, ik heb ze van de hema, de heavy sport zit erg prettig maar heeft wel een achtersluiting. Mijn man heeft me daar steeds mee geholpen de eerste tijd, nu kan ik het zelf. Ook ik heb geen contact gehad met mijn huisarts over pijnmedicatie, mocht dat wel nodig geweest zijn dan had ik in eerste instantie contact opgenomen met mijn pc en in uiterste nood de huisarts. Ik had ook nog wat sterkere pijnmedicatie thuis van een eerdere operatie. Fijn dat ze zo goed reageerden op je werk. Nog even aftellen en je hebt een paar prachtige boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Ik heb zelf nog een shock absorber sportbh aangeschaft.

zit echt super fijn en stevig! Heeft alleen geen voorsluiting, maar daar had ik al na een paar dagen geen moeite meer mee. Het is in ieder geval wel aan te raden een 2e bh erbij te kopen.

Mijn ha heb ik niet ingelicht. Heb wel aan mn pc gevraagd of dat nodig was, maar dat hoefde niet.

Ik heb aan paracetamol en ibuprofen genoeg gehad, dus had ook geen andere medicatie nodig gelukkig.

Maar ik heb ook wel een droomherstel gehad :)

X

Oké ik zal eens even googlen na zo'n BH. Nu weet ik alleen niet welke maat ik moet gaan bestellen ervoor. Wou mooie volle borsten volle D cup. Dus denk een D of E?

Hallo Rosanne, ik werk ook in de zorg. Ik heb 2 sportbh's aangeschaft, ik heb ze van de hema, de heavy sport zit erg prettig maar heeft wel een achtersluiting. Mijn man heeft me daar steeds mee geholpen de eerste tijd, nu kan ik het zelf. Ook ik heb geen contact gehad met mijn huisarts over pijnmedicatie, mocht dat wel nodig geweest zijn dan had ik in eerste instantie contact opgenomen met mijn pc en in uiterste nood de huisarts. Ik had ook nog wat sterkere pijnmedicatie thuis van een eerdere operatie. Fijn dat ze zo goed reageerden op je werk. Nog even aftellen en je hebt een paar prachtige boobs!

Oké THX,zal die ook even bekijken, de BH hoeft eigenlijk ook niet uit en anders moet ik ff hulp vragen en die eb ik de 1e 3wk haha.. Ik ben wel 6 week thuis na ja niet op de werkvloer. Ik ga na 3week denk ik kantoorwerk doen. Wat moet ik steeds thuis hihi...

Ja het komt snel dichterbij,maar kijk er echt na uit hoor..

Ik heb twee sport bh's van Fila, gekocht bij Diana Gabriels! Met voorsluiting! Erg fijn want dan ik zelf makkelijk de bh aan doen!! :-) en ze zitten super fijn!
En ik heb geen medicatie gehad van de HA, recept van de pc was meer dan voldoende!

Oké THX.. Ik ligt de HA dan ook niet in. Ik zag die BH idd al op internet staan,zit hij erg stevig? Omdat hij wel laag uitgesneden is.

Liefs en bedankt allemaal oor de reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Spannend en leuk he al die voorbereidingen... Ik vond het in ieder geval super leuk en spannend allemaal. En al die lieve reacties en goede tips van de meiden hier, daar heb ik ook heel veel aan gehad.

Voor wat betreft van Onselen weet ik dat Sporty ook bij hem is geweest. Misschien een idee om even op haar profiel te kijken?

Ik heb in het begin vooral de kliniekbh's gedragen die ik kreeg na mijn operatie. Nu draag ik ze ook vaak nog 's nachts, gewoon omdat ze zo lekker zitten :66:

Qua sportbeha vond ik die van odlo high ultimate fit met voorsluiting super. Die gebruik ik nu nog voor het sporten. Ook de beha van Moving Comfort, type Juno vind ik heel fijn.

Succes met je voorbereidingen!

Groetjes Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn, ik heb al een mooi vooraadje staan voor uiterste nood,

bij mijn laaste ingreep (novasure en essure) heb ik niks gebruikt en staat het nog mooi op plankje.

Maar ik wil van te voren even met de huisarts overleggen en zware pijnmedicatie regelen,

dat paracetamol met wat celebrex zie ik niet bepaald zitten.

Ik wil geen centje onnodig pijn hebben, zorg voor een mooie constante pijnschemaatje:)

Toevallig de sportbh's heb ik ook over nagedacht,

ik wil van te voren ook eentje aanschaffen en de 1e na-controle meenemen,

dan kan de pc hem ook meteen goed keuren.

vond dit welleuk bedacht..

En nog over mijn werk, ik haat kantoorwerk en hou van thuis zijn,

zit met alle liefde op mn gat:) mis ze geen seconde.. helemaal niet als het ook nog is mooi weer is:)

Mijn vakantie opofferen was geen probleem, aangezien de borsten duur genoeg is gaan we ook nog is in huis klusses, nieuwe keuken is gister besteld..

ons geld is zooooo schoon op.

Maar ik vind het geen probleem, volgend jaar gaan we het dubbel en dwars vieren met een paar prachtige mooie grote borsten:)

En met vertellen hier weet werkelijk iedereen het, 1 schoolmoeder heeft het opgevangen en week later weet iedereen het.. Op het werk idem dito..

moet zeggen dat het mij ook niet zoveel boeit doe er niet zo geheimzinnig over.

@Justme, bij mij werden ze ook wel aangeboden hoor maar ook teven weer afgeraden omdat het onnatuurlijk zou zijn..

ik zei dat ik "natuurlijke" borsten wou, dan moest ik voor anatomisch gaan volgens pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Spannend en leuk he al die voorbereidingen... Ik vond het in ieder geval super leuk en spannend allemaal. En al die lieve reacties en goede tips van de meiden hier, daar heb ik ook heel veel aan gehad.

Voor wat betreft van Onselen weet ik dat Sporty ook bij hem is geweest. Misschien een idee om even op haar profiel te kijken?

Ik heb in het begin vooral de kliniekbh's gedragen die ik kreeg na mijn operatie. Nu draag ik ze ook vaak nog 's nachts, gewoon omdat ze zo lekker zitten :66:

Qua sportbeha vond ik die van odlo high ultimate fit met voorsluiting super. Die gebruik ik nu nog voor het sporten. Ook de beha van Moving Comfort, type Juno vind ik heel fijn.

Succes met je voorbereidingen!

Groetjes Faye

Oké ik zal eens even bij haar kijken ook,veel meiden die naar v onselen gaan heb ik alwel even bezocht. Maar vind z'n resultaten echt mooi!

Ik lees ook idd dat heel veel de BH snachts nog dragen ook wel logisch je hebt opeens er heel veel zitten, het lijkt me zo mooi hahaha...

Ik zal die bh's ook even opzoeken heb inmiddels heel lijstje,maar wil wel een comfortabele BH aan en niet net zoals nu als der maar wat omzit. Ik zag dat jij alweer een ja po was,heerlijk lijkt me dat. Haha. Maar de tijd gaat ook zo snel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn, ik heb al een mooi vooraadje staan voor uiterste nood,

bij mijn laaste ingreep (novasure en essure) heb ik niks gebruikt en staat het nog mooi op plankje.

Maar ik wil van te voren even met de huisarts overleggen en zware pijnmedicatie regelen,

dat paracetamol met wat celebrex zie ik niet bepaald zitten.

Ik wil geen centje onnodig pijn hebben, zorg voor een mooie constante pijnschemaatje:)

Toevallig de sportbh's heb ik ook over nagedacht,

ik wil van te voren ook eentje aanschaffen en de 1e na-controle meenemen,

dan kan de pc hem ook meteen goed keuren.

vond dit welleuk bedacht..

En nog over mijn werk, ik haat kantoorwerk en hou van thuis zijn,

zit met alle liefde op mn gat:) mis ze geen seconde.. helemaal niet als het ook nog is mooi weer is:)

Mijn vakantie opofferen was geen probleem, aangezien de borsten duur genoeg is gaan we ook nog is in huis klusses, nieuwe keuken is gister besteld..

ons geld is zooooo schoon op.

Maar ik vind het geen probleem, volgend jaar gaan we het dubbel en dwars vieren met een paar prachtige mooie grote borsten:)

En met vertellen hier weet werkelijk iedereen het, 1 schoolmoeder heeft het opgevangen en week later weet iedereen het.. Op het werk idem dito..

moet zeggen dat het mij ook niet zoveel boeit doe er niet zo geheimzinnig over.

@Justme, bij mij werden ze ook wel aangeboden hoor maar ook teven weer afgeraden omdat het onnatuurlijk zou zijn..

ik zei dat ik "natuurlijke" borsten wou, dan moest ik voor anatomisch gaan volgens pc.

Owh ik ben dus niet de enigste die zo denkt,liever geen pijn dan wel. Ik ken celebrex helemaal niet. Nooit gebruikt nog oid. Maar een wat sterkere pil erbij leek mij ook wel slim:p haha..

Ik wil sowieso ook nog bij v onselen langs op consult voor de tweede keer en ga het hem dan ff vragen wat hij aanraad.

Owh ja daar heb je wel slim over bedacht wbt de BH. Maar ik zit meer met de maat, handig is misschien vlak van te voren 2 kopen dan kan je nog 1 retour doen ;)

Haha verschil moet er wezen wbt werk. Ik werk ook liefst gewoon op de werkvloer,maar dat thuiszitten kan ik niet. Ik heb dan alwel 6week vrij gekregen maar ik gaf zelf aan dat ik wel belde als ik op kantoor wou komen te zitten en dat vonden ze prima,extra handen altijd handig. En heb tijdens mijn zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad en zat ik ook thuis,toen ben ik ook zo lang als ik kom nog kantoorwerk gaan doen ipv op de werkvloer.

Ook nog een nieuwe keuken toe maar weer :P wij zijn nog druk met verbouwen keuken moet hier ook nog. We hebben een huis gekocht soort bungalow model,maar de bovenverdieping was nog leeg dus hebben zelf de bovenverdieping ingedeeld wbt slaapkamers/badkamer en ramen in de muren gemaakt dat zat er ook niet in. Hele huis buitenom geverfd en van binnen en buiten de tuin is helemaal over de kop geweest rondom . Maar we gaan nu eerst boven alles afmaken en dan zijn er alweer zoveel dingen die we willen. Met een eigen huis ben je nooit klaar hahaha. Maar dat wisten we ook toen we dit huis kochten dat het een flinke bouwklus zou zijn hahaha... Gelukkig heb ik een handige man anders was het niet te betalen geweest.

Owh leuk zo'n schoolplein he,haha ongelofelijk vrouwen kunnen wel kletsen :P ik kom uit een klein dorp denk ongeveer 1000inwonders en als k het vandaag zeg wee morgen heel het dorp het,dus ik heb er niet veel behoefte aan. Ook omdat er al genoeg geroddeld word tot mijn ergernis,ma ja dat houd je in dorpjes. (Ik ben nog jong 24 & heb vrijstaandhuis 2kids, grote auto) thja je kan je er Miss iets bij voorstellen hoe dat gaat. Heb geen zin in weer nieuw geklets hahaha...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Aarghh je merkt gewoon dat je wel heel veel bezig bent met borsten! Zelf erover gedroomd dat ze echt HUGE waren en ik niet eens meer op me buik kon liggen hahaha... Werd van schrik wakker..

Hoort erbij he lees ik hier..en het duurt nog wel ff.. Maar moet zeggen met de kids en werk vliegen de dagen om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, herkenbaar :1:

Ik heb ze nu, en droom ook nog dat ze ineens gegroeid waren :1:

Mijn man maakte het helemaal bont, die droomde dat hij wakker werd,

en dat ze helemaal plat waren bij me, hij maakte me wakker, en toen zou ik gezegd hebben:

" Dat is normaal, ik moet er ff aan schudden en dan zijn ze weer groot " :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosanne, je hebt groot gelijk als ik het over moest doen had ik ook gezwegen op schoolplein:)

Dat geroddel tssss. Op zich ben ik al redelijk "roddelbaar" blond, maatje S en ook nog is plastic tieten tssss foei

Ik wil ook mijn ogen laseren dat is mijn volgende stap na mn borsten ga ik daar voor sparen zit te denken om het in december te doen.

ben benieuwd wat ze nou weer te mutsen hebben hahaha. En na mijn ogen ga ik eindelijk mijn motorrijbewijs halen..nog meer roddelvoer

Vorige week kon ik ook niet laten, 1 moeder ik zou het nooooit doen je hebt toch een gezond lichaam en je moet over 10 jaar weer, mijn man zou het niet eens willen..,

ikke droog..joh en ik ben niet met jou man getrouwd..ik bepaal zelf wat ik doe en zeker niet mijn man..en de wissel is geen probleem ik doe dan gewoon maat groter en faceliftje erbij...

boem dikke stilte hihi.

Zo ff stukje frustratie van mijn kant:)

Maar jij gaat redelijk dicht naar de maart toe!

Begin je al nerveus te worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah geweldig lees het nu pas..

ff schudden en dan zijn ze weer groot haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosanne, je hebt groot gelijk als ik het over moest doen had ik ook gezwegen op schoolplein:)

Dat geroddel tssss. Op zich ben ik al redelijk "roddelbaar" blond, maatje S en ook nog is plastic tieten tssss foei

Ik wil ook mijn ogen laseren dat is mijn volgende stap na mn borsten ga ik daar voor sparen zit te denken om het in december te doen.

ben benieuwd wat ze nou weer te mutsen hebben hahaha. En na mijn ogen ga ik eindelijk mijn motorrijbewijs halen..nog meer roddelvoer

Vorige week kon ik ook niet laten, 1 moeder ik zou het nooooit doen je hebt toch een gezond lichaam en je moet over 10 jaar weer, mijn man zou het niet eens willen..,

ikke droog..joh en ik ben niet met jou man getrouwd..ik bepaal zelf wat ik doe en zeker niet mijn man..en de wissel is geen probleem ik doe dan gewoon maat groter en faceliftje erbij...

boem dikke stilte hihi.

Zo ff stukje frustratie van mijn kant:)

Maar jij gaat redelijk dicht naar de maart toe!

Begin je al nerveus te worden?

Nou wbt nerveus valt het nu nog reuze mee,maar denk er wel dagelijks aan. Het komt ook het is momenteel wel druk op werk,werk veel extra en we zijn aan het klussen.

Maar als ik op internet lees hoef je met De nieuwe siliconen niet over 10jr weer of er moet iets mee zijn.

Of heb ik dit nou verkeert? Heb hier de link ook trouwens

http://www.nvpc.nl/nieuws_detail.php?nieuws_id=132

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Ja dat klopt, komt snel dichterbij he.. Nog maar 2mnd voor mij..

Ik kijk er echt naar uit! Helemaal als ik hier alle foto's steeds voorbij zie komen,maar het forum is ook verslavend hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zal er idd snel zijn onze bv! Kan niet goed meer wachten.. Ja ik zit hier ook elke dag op en meestal via mijn iPhone dus tegen dan ik mijn bv heb kan ik ineens kijken voor een brilletje haha:D van al die kleine lettertjes te lezen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,op m'n telefoon lukt het niet zo goed,probeer het wel eens. Maar geen succes hahaha..ik kan niet op jou pagina kijken heel vreemd,geeft ie fout aan.wanneer moet jij voor bv? E bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh nu doet ie het wel weer... Haha

Owh dat is vlak na mij :)

Ik krijg 480cc en hoop ook dat het past,de resultaten daarvan met die aantal cc vind ik hier op het forum erg mooi en bij me passen!

Voor de pijn ben ik wel wat huiverig,maar heb alles a wel goed geregeld voor de kids. Hele geruststelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè hallo, hier ook een forumverslaafde. Ik lig nu ziek op bed, dus zit/lig de hele dag met me iPad te forummen ha ha. :152:

Ik mag net iets eerder dan jullie ( na na na na na na) Ha Ha. Ik krijg ronde mentor prothese voor de spier bij Dr. De Meyere. Heb ook consult gehad bij Dr. Plovier, maar de Meyere gaf mij een beter gevoel en ik wilde ook perse voor de spier (heb genoeg weefsel en wil zo natuurlijk mogelijke borsten).

Dus we gaan samen aftellen, spannend!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè hallo, hier ook een forumverslaafde. Ik lig nu ziek op bed, dus zit/lig de hele dag met me iPad te forummen ha ha. :152: Ik mag net iets eerder dan jullie ( na na na na na na) Ha Ha. Ik krijg ronde mentor prothese voor de spier bij Dr. De Meyere. Heb ook consult gehad bij Dr. Plovier, maar de Meyere gaf mij een beter gevoel en ik wilde ook perse voor de spier (heb genoeg weefsel en wil zo natuurlijk mogelijke borsten). Dus we gaan samen aftellen, spannend! Groetjes

owh wat leuk haha,dan tellen we eerst voor jou af ;)

verslavend he de ipad ;) alleen nu zit ik ff op de pc en kan ik lettertype en alles aanpassen. dat is wel leuk ;) (zie ik nu net,normaal zit ik altijd op ipad)

Ik weet eigenlijk niet of ik genoeg eigen weefsel heb,maar wil sowiso nog afvallen dus ik vind het ook wel een fijn idee de dual plane dat je de randen niet ziet.

Voel je je vandaag al iets beter? het gaat echt rond de griep,hoor zoveel mensen erover..

beterschap! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.