Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hai Patries!

Ik ben na bijna 4 weken weer gaan werken. En ja, ik heb best zwaar werk. Vanavond heb ik weer avonddienst en ik voel het wel in mijn lijf hoor! Maarrrrr...ook wel weer heel fijn om "back to normal" te gaan! :rolleyes:

Kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey pw,

Jij bent dus ook pas na 4 weken weer begonnen met werk. Ik was zelf pas na 3.5 week in staat en ik heb nou niet echt heel zwaar werk te verrichten. Maar de dual plane plaatsing heeft mij echt genekt. Nu zal mijn genezeing wel iets sneller gaan verwacht ik. Maar voor jou dus nog steeds voorzichtig aan. Kan me wel heel goed voorstellen dat je na 4 weken weer van alles wilt! Zo en ik begonnen aan een training en ik wil zo graag 11 december wel aanwezig zijn, zonder dat het opvalt en dan denk ik weer dat het me never zal lukken. Waar ik het meest last van had was steken in mijn borsten wanneer ik te druk was geweest f te veel gelopen...

Het gaat goed komen. Je herstel gaat nu iedere dag beter, let maar op.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe doen jullie dat met je werk dan? Neem je dan 3,5/4 weken vakantiedagen op? Dan ben je toch zowat door je vakantiedagen heen voor de rest van het jaar? dan kan je niet eens meer op vakantie... Of kon je je ziekmelden om die reden?

Ben erg benieuwd want ik doe lichamelijk ook zwaar werk.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe doen jullie dat met je werk dan? Neem je dan 3,5/4 weken vakantiedagen op? Dan ben je toch zowat door je vakantiedagen heen voor de rest van het jaar? dan kan je niet eens meer op vakantie... Of kon je je ziekmelden om die reden?

Ben erg benieuwd want ik doe lichamelijk ook zwaar werk.

Liefs Bar

Hey Barby, je hebt gewoon recht op de ziektewet, beste is eens vragen bij personeelszaken, en dan pas met je leidinggevende praten, mijn leidinggevende dacht dat ik geen recht erop had, maar ik was het al gaan vragen.. zou gekkenwerk zijn als je je dagen moest inleveren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai!

Het werken is weer lekker hoor! Ik heb het gemist! Weer fijn om terug in het normale leven te zijn...en niet alleen maar met je borsten bezig te zijn.

Maar het werken op zich is me best tegen gevallen. Normaal werk ik 4 diensten in één week, maar nu moet ik meteen 6 diensten achter elkaar draaien en dat is best heavy. Vannacht moet ik de nachtdienst in. Dat is gelukkig lichamelijk minder zwaar...maar toch..

Nog 2 nachtdienstjes en dan ben ik weer lekker vrij en kan ik weer gaan tietenstaren op de bank! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, tietenstaren op de bank! :152:

Gelukkig gaat het werken nu steeds een beetje beter voor je. Dat is iets waar ik ook nog zo mijn twijfels bij heb voor mezelf straks. zal toch wel even duren voor ik me weer fit voel. K krijg natuurlijk ook 2 x een herstel nu. Ook van mijn oortjes. Maar goed, ik hoop op een 2 weken thuis en dan voorzichtig weer beginnen. jeetje, ik kijk er naar uit nu!!! Oow ja, ik stond gisteren op de weegschaal; weet niet of ik dit leuk vind? hahaha... 68 kilo!!! :126:

Tsja, ik wilde aankomen en dat is me dus gelukt! Ben in 1 maand 8 kilo aangekomen! Misschien een beetje teveel, maar ja, geeft niet. Ik laat het nu maar even. Het was belangrijk dat ik wat meer vet had voor ik geopereerd word, nou dat is gelukt. Ik heb de vetrolletjes zitten. haha, het is wat. 4 maanden terug wilde ik die zelfde 8 kilo kwijt en dat lukte me. In 3 maanden. Nu heb ik het er allemaal in 1 maand weer aangegeten... Maar ja. Bijna nog 3 dagen! :131:

Liefs, :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor. Met mijn borsten gaat het eigenlijk hartstikke goed! Nog last van gevoelige tepels en de huid aan de onderkant, maar dat wordt steeds minder. Ik kan gelukkig ook weer op mijn zij liggen want ik zou er niet aan moeten denken om 24 uur op mijn rug te moeten liggen!

Ik heb eigenlijk geen idee of dat al mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi proestende PW

mijn voorbereidinkjes gaan ondertussen gewoon verder richting 15e. Kreeg vandaag van de kliniek sportbh toegestuurd. Het is een amerikaanse bh, met amerikaanse maatvoering, Medium. Ik kreeg hem op 1 haar na, zo'n 10 cm, niet dicht. Toen ben ik naar het centrum getogen, eerst nog op bf gekeken naar de populairste merken sportbh's. Wat zij kunnen bij de kliniek, kan ik veel beter dacht ik. Had van tevoren bedacht welke maat ik ongeveer terecht zou komen, 80C of 80D.

Ik vroeg me af op hoeveel jij ondertussen zit, heb je nu een C of een D? Ik ben uiteindelijk met een Fila met voorsluiting maat 85C naar huis gegaan, 80C zat heel krap. helaas was er geen cup D, 80 of 85. Vriendjelief dacht dat het beter was om die bh vlak voor operatie te kopen, als ie dan echt veels te krap zit kan ik hem altijd nog ruilen.

gegroet

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaat,

ik reageer ook ff in PW d'r topic haha.. ik vind de bh met voorsluiting erg prettig nu! en de mijne is zelfs aan de ruime kant moet ik zeggen,ook fijn. vannacht met verband voelde ik die rand maar vandaag niet en als ik hem toch voelde kon ik hem naar beneden trekken.

als je hem idd kunt ruilen is alleen maar mooi.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, zit jij hier te posten! weer bang voor de nacht. als ik jou was zou ik heel ff doorzetten, uit die bank klimmen en lekker naar bedje toe! je zult zien dat het morgen weer een nieuwe, betere dag is, hopelijk minder onrustig. ik herken je onrust wel, maar natuurlijk niet in verband met een operatie.

lijkt mij de handigste bh, met voorsluiting, ik zou toch graag de 80 en 85 D even willen passen, maar goed, die was niet op voorraad. ik heb deze maar meegenomen omdat die lekker zat en er volgens mij genoeg ruimte is voor de gevuldere boezem, al zal die missch wel een beetje strak zitten. Welke maat heb jij op voorhand gekocht? Heb je ook de fila? ik wilde perse een zwarte, mss waren ze in wit wel in die maten voorradig.

meisje, sterkte met alles, sta op, eerst je ene been en dan je andere been en hijs je in je bedje!! you can do it! en je mag ook best een potje grienen, dan doe ik met je mee :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Pickwickje gaat het nieso goed...

Heb nog hoge koorts, hoest me de pleuris en heb 't benauwd. Die Mexicaan ben ik nu wel zat hoor!

Ik lig hier op de bank. Lag liever in mijn bedje maar mijn lief heeft avonddienst en anders vind ik het zo zielig en ongezellig voor de hond.

Ik lig hier dus vanaf 14 uur vanmiddag tot half 12 vanavond in mijn uppie. (gisteren ook al) Pfff.. :74:

Iedereen kan ziek worden hier en wordt liefdevol verzorgd...alleen als moeders zelf ziek wordt mag ze het zelf uitzoeken (uitzieken ook). ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he boeh Pickwick!! :147:

stuur die Mexicaan dan maar gauw door haha..

das niet zo best! maar idd zo gaat het altijd met moeders... :146:

pfff das id niet zo leuk maar wwel weer heel lief van jou voor je hond. zo ben ik ook,met mijn vogeltjes haha..

aankomende week zit mijn man in Ijmuiden in de kost. lekker gepland he?! :140: eet bij mams maar voor de rest ben ik home alone zeg maar. gaat het niet kan ik ook daar met zoonlief gaan slapen hoor. maar ik heb goede hoop dat het iedere dag beter gaat.

nou meis,heeeeeeeeeeeeeeel veel beterschap!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.