Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Lieve man zeg!!

Heerlijk als je haren gewassen zijn, en je weer lekker fris bent.

Ik vond het ook eng hoor, mijn BH uit brrrr, morgen moet ik ook mijn haar wassen.

Ik zou het ook zo weer doen!

Fijn dat je geen pijn hebt.........ik ben blij dat ik niet zo'n band heb :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Leah.. moet jij die band blijven dragen??

Volgens mij is die band bij jou alleen in plaats van het drukverband geweest en hoef je die niet meer te dragen.. Kijk eens in je papieren?

Maar je had hem idd over je tepels om, toen je van je pc kwam, zo staat het tenminste op de foto....

Anders even bellen, want volgens mij hoef jij geen martelband :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames, Ik ben erg blij met jullie tips! En eefje dan zat de band ook niet goed toen pc verliet. Maar heb het direct veranderd en nu snap ik waarom het een martelband wordt genoemd haha En hou aan alle tips en regels want ik wil mijn nieuwe borsten mooi houden!! En pascalle is heb mijn prothese ook voor borstspier maar verschil is denk ik dat jij ronde prothese heb en als die draait maakt ut niet uit maar wel bij een anatomische prothese

Hey Leah,

Ja 't is idd een echte martelband, 3 jaar terug werkte hij er nog niet mee, maar toen ik op controle kwam voor de draadjes te verwijderen heb ik deze meegekregen omdat bij één prothese de bovenrand wat uitstak en daarom moest ik die band aan om de prothese tegen de spier te drukken zodat ze daar goed kon hechten. Waarschijnlijk geeft hij de band nu standaard mee bij de McGhan 510?!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leah,

Ja 't is idd een echte martelband, 3 jaar terug werkte hij er nog niet mee, maar toen ik op controle kwam voor de draadjes te verwijderen heb ik deze meegekregen omdat bij één prothese de bovenrand wat uitstak en daarom moest ik die band aan om de prothese tegen de spier te drukken zodat ze daar goed kon hechten. Waarschijnlijk geeft hij de band nu standaard mee bij de McGhan 510?!

Liefs, :53:

ik denk het ook eefje,

nou ja ik zal hem gewoon dragen en hopen op het mooiste resultaat

Toen ik zag dat jij gereageerd had, Bboob, toen moest ik al lachen bij voorbaat :45:

Ik wíst gewoon ongeveer wat je ging zeggen;/schrijven :152:

;)

haha jullie zijn wel aan elkaar gewaagt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leah,

Ik lees hier dat jij je al heerlijk gedoucht hebt! Zalig!

Mijn dokter zei dat ik me de komende twee weken niet mocht douchen omdat mijn wondjes niet nat mogen worden :(

Een bad is toch niet hetzelfde hehe, verlang naar mijn douche!

Grtjs Ess

P.s. Mooie boobies heb je daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leah,

Ik lees hier dat jij je al heerlijk gedoucht hebt! Zalig!

Mijn dokter zei dat ik me de komende twee weken niet mocht douchen omdat mijn wondjes niet nat mogen worden :(

Een bad is toch niet hetzelfde hehe, verlang naar mijn douche!

Grtjs Ess

P.s. Mooie boobies heb je daar![/quote

Klopt wond mag niet nat worden maar mijn pc heeft er een speciale pleister op gedaan.

Daarom mocht ik wel douchen.

Wanneer heb jij je bv gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai pascalle,

qua pijn gaat het prima! mijn rechterborst is al "meer"gezakt dus zit het niet meer zo hoog

en jij zag op foto dat je borsten al aan het zakken zijn.

mooi joh...dat gaat lekker

ben zelf nu in pfff ( BB waarschuwde eral voor) :44:

ik ben borsten gaan meten en was best teleurstellend om dat A & B cupmaat te zien op scherm van comp

hoop echt dat ik toch in iedergeval een C cup heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het nog niet realistisch is om nu al te meten.

Ik heb net zoveel geduld als jij ...... niet namelijk :-)

Ik wou dat we al 6 weken verder waren hahahah

Blij dat de pijn minder is en dat je rechterborst al wat gezakt is.

Hoop voor je dat het een C-cup wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nadook al gereageerd op je status,maar die tabellen kloppen niet. Lees bij heel veel hier dat ze niet over 1 komen. Wachten maar tot je straks een BH koopt,jij hebt wel een C gok ik als ik je foto's zie

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet er nog wel bij vertellen dat ik voor BV ook deze meettabellen heb gedaan

mijn maten :

cupmaat bestond niet :45: ( misschien had ik een jongen moet zijn :154: )

AA was ut nog niet eens volgens tabellen en toch droeg ik A75

maar al met al heb ik nu :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leah,

Ik lees hier dat jij je al heerlijk gedoucht hebt! Zalig!

Mijn dokter zei dat ik me de komende twee weken niet mocht douchen omdat mijn wondjes niet nat mogen worden :(

Een bad is toch niet hetzelfde hehe, verlang naar mijn douche!

Grtjs Ess

P.s. Mooie boobies heb je daar!

Wel oppassen hè, want in bad mag helemaal niet! Je wonden gaan weken dan. Goed herstel gewenst allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel oppassen hè, want in bad mag helemaal niet! Je wonden gaan weken dan. Goed herstel gewenst allemaal!

nee in bad ga ik ook niet meid!!

ik doe niks wat niet is gezegd door Dr. demeyere

straks gebeurt er wat door mijn eigen schuld.... dat zou ik me nooit vergeven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben zelf nu in pfff ( BB waarschuwde eral voor) :44:

ik ben borsten gaan meten en was best teleurstellend om dat A & B cupmaat te zien op scherm van comp

hoop echt dat ik toch in iedergeval een C cup heb

:44: :44:

:44: hihi. T is wat he, dat het ook nog waar blijkt te zijn :45:

En die maattabellen... Waarom maakt iedereen zich toch ongelukkig met die krengen??? :97:

Wat staat er voor een nummertje in je bh? Ik had er 70D in staan, Heb nu een 75F, dus laat je ook daar niet gek door maken :45:

:44:

:44:

Emo-dagje rules :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dat iedereen dat toch heeft hihi...ik heb ook tranen met tuiten gehuild hier, en ik weet niet eens meer waarom hahaha, zo grappig als je er op terugkijkt en bij iedereen leest dat dag 3/4 een huildag is:)

Fijn dat het zo goed met je gaat, ga zo even je foto's bekijken!

xxx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.