Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai dames,

het is alweer bijna een week geleden dat ik mijn boobies heb gekregen.

En mag niet klachten hoe deze dagen verlopen zijn.

Heb eigenlijk geen blauwe " zichtbare" plekken. En heb vandaag voor het eerst de hele dag zonder pijnstillers.

Kreeg zo'n last van mijn darmen ( ik neem normaal nooit medicijnen)

En ondanks geen medicatie voel ik me prima en zal ik graag weer willen werken..... Want ook wat wordt je van niks doen moe!!!

Het enige waar ik vandaag wel lat van heb is dat mijn bh super strak gaat zitten en vooral op de pleister plek. Echt das niet fijn

Kan het zijn dat door pleister de boel ( huid ) geïrriteerd is? Ti's een beetje rood

Moet ik we, bij zeggen dat de bh hier steeds op drukt en het is op de doorzichtig plak strook van pleister

Of kan het komen van dalen van borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames, het is alweer bijna een week geleden dat ik mijn boobies heb gekregen. En mag niet klachten hoe deze dagen verlopen zijn. Heb eigenlijk geen blauwe " zichtbare" plekken. En heb vandaag voor het eerst de hele dag zonder pijnstillers. Kreeg zo'n last van mijn darmen ( ik neem normaal nooit medicijnen) En ondanks geen medicatie voel ik me prima en zal ik graag weer willen werken..... Want ook wat wordt je van niks doen moe!!! Het enige waar ik vandaag wel lat van heb is dat mijn bh super strak gaat zitten en vooral op de pleister plek. Echt das niet fijn Kan het zijn dat door pleister de boel ( huid ) geïrriteerd is? Ti's een beetje rood Moet ik we, bij zeggen dat de bh hier steeds op drukt en het is op de doorzichtig plak strook van pleister Of kan het komen van dalen van borsten?

dat geirriteerde van de pleister had ik ook.

zag je op m'n foto's ook.

had je geen last van je darmen van die antibiotica op je nuchtere maag?

ik had echt zooooo'n buikpijn daarvan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pleister is de boosdoener, tenminste bij mij. Kijk maar eens op mijn foto's van 10 dagen po, daar zie je wat die pleister bij mij gedaan had haha.

Maar goed, tis niets blijvends geweest.

Naadloos hemdje onder je bh aantrekken, dat zou kunnen helpen tegen het schuren. Verder kan het eigenlijk geen kwaad :)

Fijn dat je je zo goed voelt.

Vermoeidheid kan ook nog van de narcose zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leah.

Pfoeeh! Ben ik blij dat je nu al een pak positiever klinkt dan een week terug! Ik kreeg het al warm! Bij mij staat de stress al voor de deur en moet nog wachten tot maandag! Nog 3 daagjes!!!! Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn! Ik ga sowiezo een opgedraaide kip zijn als ik daar toe kom! Hij gaat mij moeten kalmeren denkik!

Ik kreeg echt schrik van wat je op dag 2 op het forum plaatste! Maar nu gaat dus alles goed en je bent op die heftige dagen wel bij demeyere terecht gekunnen?

Veel herstel succes nog!

Katje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leah. Pfoeeh! Ben ik blij dat je nu al een pak positiever klinkt dan een week terug! Ik kreeg het al warm! Bij mij staat de stress al voor de deur en moet nog wachten tot maandag! Nog 3 daagjes!!!! Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn! Ik ga sowiezo een opgedraaide kip zijn als ik daar toe kom! Hij gaat mij moeten kalmeren denkik! Ik kreeg echt schrik van wat je op dag 2 op het forum plaatste! Maar nu gaat dus alles goed en je bent op die heftige dagen wel bij demeyere terecht gekunnen? Veel herstel succes nog! Katje x

he katja,

over (nu 2 dagen)ben je de gelukkigste vrouw met boobies!!! ( ik zeg dit niet om andere dames gerust te stellen, ik meen het)

ik zou het zo opnieuw doen!!

natuurlijk was ik de eerste nacht naar bv dat ik vocht over mijn hele ribben kast niet vrolijk. maar en door geruststelling van forum vriendinnetjes en naar dag ik pc had gebeld was ik helemaal gerust gesteld,( en pc melde bel direct terug als je vragen hebt ect)

en ik ben super blij met mijn keuze van pc (Dr. Demeyere en zijn team) ik ben dan ook bijna niet nerveus geweest tijden bv ze zijn lief en leggen alles goed uit... en meissie je moet toch vertrouwen op hun kunnen.

dat heb ik gedaan en heb daarvoor hele mooie borsten terug gekregen hihi

nee katja echt je heb de juiste pc gekozen en hij zal jou ook gerust stellen en prachtige borsten schenken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik doe nog ff rustig aan

zal wel graag weer willen werken... maar gelukkig krijg ik het nu alweer wat drukker

de kids zijn weer thuis (logeerde bij opa en oma)

ben vandaag wel wezen shoppen.... en nee geen bh gekocht :2:

de kids hebben weer kleertjes gekregen( en mijn moeder maar sjouwen :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook nog wel een weekje willen thuis zijn! Niet om te hertellen maar ik vind het heerlijk om lekker thuis te zijn met mijn klein kereltje :) Dat ga ik echt weer missen! Maarja aan alle goede dingen komt een eind hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heerlijk.. heel weekend met man en kids (werk altijd)

dus het er direct van genomen

mijn lieveling winkel had 50% korting :3::3:

dus lief me man aangekeken en ff wat leuke jasje/truitjes gekocht

nou ik weet niet wat en vrouw vrolijker kan maken

ben weer happy de peppy

Link naar reactie
Delen op andere sites

he dames,

het is zo ver ik ben 2 weken po joehoe!!!!!

moest de eerste 2 weken mijn "martel"band om houden om de prothese tegen lichaam aan te drukken (omdat het dan goed kan inkapselen & dat de prothese niet kan gaan draaien )

ik heb wel voor me zelf besloten dat ik de band toch nog ga dragen met slapen.

voel me daar toch beter bij.

dit heb ik van meerdere dames gehoord die dat ook deden (dus ben ik best normaal :4: )

hoop alleen dat mij linker borst wel blijf dalen. deze is stukje groter en harder nog dan mijn rechter borst.

iemand ervaring dat ze de zelfde cc in beide borst kreeg en (1 borst al voor bv iets groter was)??

is dit allemaal goed gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee verschillende borsten. Het verschil is niet mega groot, maar als je goed op de voorfoto's kijkt, dan zie je dat het er al was. Dat is mee vergroot, dus ja dat verschil blijf je houden met gelijk aantal cc.

Ik stoor me er niet aan en ben blij met mijn borsten.

Dat zakproces dat duurt een tijdje haha.

Straks zul je zien, als ze zachter worden en zo, dat ze ook meer gelijk trekken :)

En ja ;) Je bent best normaal hoor haha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, blij dat dat normaal is! Want ik zag deze morgen bij het douchen dat mijn ene borst ook nog hoger is dan de ander. Ik weet wel dat het normaal is hoor, maar een geruststelling is altijd leuk :) Tot waneer blijven borsten ongeveer zakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zachter worden en zo, dat ze ook meer gelijk trekken

En ja ;) Je bent best normaal hoor haha

xxx BB

nou ben er zeker blij mee!!

nou gelukkig trekt dat bij en grote verschil zou ook wel blijven.

tis niet anders het is gelukkig ook geen cupmaat :59:

nou heb me sport bh ook weer strakker gedaan want heb het gevoel :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb me sport bh ook weer strakker gedaan want heb het gevoel :1bouncingboobs:

Ha Ha, dat zal in het begin best wennen zijn als je ineens zo een grote voorgevoel moet meenemen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.