Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@ eefje dat klopt ergens wel wat jij zegt alleen zei bruno tegen mij dat er nooit 100% zekerheid is dat het niet gebeurd.

dus dat was voor mij de reden om echt niet voor anatomisch wilde gaan maar dat neemt niet weg dat ik ze niet mooi vind hoor ;)

Ja heb je wel gelijk in natuurlijk, 100% garantie krijg je nooit, maar de kans is dus wel heel klein ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat jij dat al gezocht hebt :D Thanks Eefje!

Wilde dat vanavond doen, maar nu hoeft het niet meer :35:

xxx

Voila, graag gedaan BB, toch ergens nog een beetje 'beroepsmisvorming' zeker hihi :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

over 10 dagen ben ik aan de beurt en krijg ik mijn borsten!!!

nu druk bezig met voorbereiding daarvoor.

maar wat te doen ????

* ramen wassen

* was wegdraaien

* strijken

* badkamer/ wc

ect.... alles om de man te verlichten

maar wat te doen als lichamelijke voorbereiding van me zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ervoor of ochtend zelf: Haren wassen, ontharen wat onthaard moet worden. Teennagels knippen, want daar kom je voorlopig niet goed bij :45: (die borsten zitten echt in de weg de eerste tijd ;) )

Dingen die je zelf moet gebruiken, zonder steeds je man te vragen, kun je op heuphoogte zetten. Daar kom je er het gemakkelijkst bij :)

Ervoor zorgen dat je genoeg kussens hebt om een beetje hoger met je rug in bed te liggen, als je geen verstelbare lattenbodem hebt. En zorgen voor een kussen voor onder je knieeen, dat ontlast de rug wat.

Verder schiet me ff niks te binnen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben helaas gisteren pas achter dat kussen voor knieën gekomen. Scheelt echt veel. Wel eerst 2 wk slecht geslapen door superzere rug. ( is erger dan pijn aan borsten vond ik)

Ook kleine kussens onder bovenarmen vond ik erg schelen. Als de armen op matras rusten trekt dat echt enorm.

EN NIKS WAT OVER T HOOFD AAN MOET. Lekker huispak met rits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb net nestdrang ;) Ik tel de dagen af tot de 2ling ;) Maar nu begin ik wel zenuwen te krijgen :) Net een een mailtje gestuurd naar de dokter voor het uur en eventuele medicatie die ik al kan halen. Hij zou nog wel bellen, maar ik denk dat "stel dat hij het vergeten is!" Typisch hé :)

Verder wil ik nog bio oil gaan halen voor de littekens. En ik moet nog een sportbh kopen want ik word gewoon ingetaped die dag.

En ik heb geen huispak, en heel lange benen, dus eigenlijk wil ik nog een huispakbroek maken ;)

En jij, welke voorbereidingen heb jij al gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

owh god... nu moet ik ook ff extra informeren of in ingetaped wordt of sport bh krijg

ik heb vorige week bij apotheek de medicijnen al gehaald

en wil nog 3 januari ff dr demeyere bellen voor wat vragen die ik heb.

zoals tijdstip 9 uur op papier.... of dat ik dan geopereerd wordt of pas aanwezig moet zijn

en over hechtingen of mijn eigen huis arts ze eruit kan halen. en over ik voor naar controles heb (dat ik naar belgie terug moet)

en huispak was ik nu ookal aant kijken op internet want heb niet eens zulke kleding in huis (iets met rits)

spannend he .... dit jij ookal "continu"achter de computer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik ff helpen met een paar antwoorden? :D

Je krijgt een bh aan, en daaroverheen een zwachtel. Die bh krijg je van de kliniek.

De zwachtel mag je er de ochtend erna zelf afhalen. (en dan ben je daar ook wel echt aan toe haha)

9 uur, betekent dat je daar om 9 uur moet zijn. Om 9.30 ga je dan onder het mes (was bij mij ook zo) Je kunt dan eerst nog even alles doornemen met Demeyere en je krijgt nog even een gesprekje met de anesthesist(e)

Je wordt de dag voor je operatie nog gebeld door hun, om alles te bevestigen

De hechtingen mag je er zelf uithalen. Hij haalt een blauwe hechtdraad erdoor, die je zelf aan een kant los kunt trekken. Ik ben er echter toch even voor naar de huisarts gegaan. Zelf verpleegkundige, maar had het zweet in mijn handjes staan :45:

Controle hoeft niet perse, maar ik ben na 3 maanden een keer terug gegaan om te kijken of alles in orde was :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

owh god... nu moet ik ook ff extra informeren of in ingetaped wordt of sport bh krijg

ik heb vorige week bij apotheek de medicijnen al gehaald

en wil nog 3 januari ff dr demeyere bellen voor wat vragen die ik heb.

zoals tijdstip 9 uur op papier.... of dat ik dan geopereerd wordt of pas aanwezig moet zijn

en over hechtingen of mijn eigen huis arts ze eruit kan halen. en over ik voor naar controles heb (dat ik naar belgie terug moet)

en huispak was ik nu ookal aant kijken op internet want heb niet eens zulke kleding in huis (iets met rits)

spannend he .... dit jij ookal "continu"achter de computer ?

doorgestreept :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat kan je gespannen zijn als je moet bellen!!

ik heb net pc gebeld (telefonisch) jemmig was echt super zenuwachtig

maar tis maar goed dat ik ff gebeld heb.... wist niet goed welke medicijn ik moets nemen voor de bv

en tis me duidelijk dat hij 3 maten genoteerd had van 510 serie...... zelfs eentje groter :5:

dus dat zal ik nog ff melden voor de operatie .... zo groot mogelijk :1bouncingboobs:

en net wat BB al zei 9 uur aanwezig .. gesprek en gaan met die banaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja amai dames!

Dit is een interessant onderwerp! Thx voor je tip Leah!

Ik heb hier als een gek zitten schrijven, was zelf ook van plan vandaag nog eens te bellen naar Dr. Demeyere voor nog wat info...

Oh god! En de stress dat zijn secretaresse m'n datum en uur niet goed genoteerd heeft... Stel je voor...ik wil er niet over nadenken! :103:

Maargoed!

Lijstje is mooi aangevuld hier! Nog één vraag... is het sowiezo dat je medicatie moet nemen voor je operatie? Moet precies Bruno's papieren nog is lezen...

En ik zoek ook nog zo'n huispak... maar waar haal je zoiets? Wil wel een zacht stofje :) Al wat kan helpen om de pijn te verdrijven... :6:

Ik las ook ergens iets over olie? Om aan je littekens te smeren? Of zijn er andere wonder-weg-met-die-littekens-crèmes? :3:

En BB.. wat is dat allemaal met die pilletjes... ohjee :) mijn consult van 14 november zit precies ver... help!

liefs,

zenuwachtig katje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja amai dames!

Dit is een interessant onderwerp! Thx voor je tip Leah!

Ik heb hier als een gek zitten schrijven, was zelf ook van plan vandaag nog eens te bellen naar Dr. Demeyere voor nog wat info...

Oh god! En de stress dat zijn secretaresse m'n datum en uur niet goed genoteerd heeft... Stel je voor...ik wil er niet over nadenken! :103:

Haha nou over tijd en datum kreeg ik ook ineens de twijfels....

Maargoed!

Lijstje is mooi aangevuld hier! Nog één vraag... is het sowiezo dat je medicatie moet nemen voor je operatie? Moet precies Bruno's papieren nog is lezen...

heb vorige week medicatie opgehaald

celebrex & Azitromycine sandoz (ik heb de namen niet verzonnen haha)

en de azitromycine moet ik dag voor bv beginnen (donderdag) en vrijdag dat bv ochtends innemen met heeeeeeel klein beetje water & dag naar bv

andere medicatie al ik dan wel horen

En ik zoek ook nog zo'n huispak... maar waar haal je zoiets? Wil wel een zacht stofje :) Al wat kan helpen om de pijn te verdrijven... :6:

Ik las ook ergens iets over olie? Om aan je littekens te smeren? Of zijn er andere wonder-weg-met-die-littekens-crèmes? :3:

En BB.. wat is dat allemaal met die pilletjes... ohjee :) mijn consult van 14 november zit precies ver... help!

liefs,

zenuwachtig katje x

nou huispak moet ik ook nog kopen maar volgens mij kan dat overal wel

heb jij nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk gewoon eens bij zeeman...of livera/ hunkemoller. Ook Hema zal ze hebben. Succes. Ik heb een velourse ( ook nog gewoon een mooi) Sommige hebben ze zels aan voor boodschappen e.d.

klopt volgens mij kan je ze overal wel kopen

het belangrijkste is dat ze lekker zacht zijn en rits hebben

hoe is het nu met jou verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.