Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hallo,

ik heet lea en ben 27 jaar en moeder van twee prachtige kinderen. (2 en 4 jaar)

ik heb altijd al kleine borsten gehad maar wel mooie strakke vorm.

nu naar 2 kinderen en van een kleine A/B (naar zwangerschap) cup D gegaan (super blij)

maar naar 2x veel zwangerschap kilo's kwijt te zijn geraakt

zijn het nu hangende "theezakjes) lapjes met rare vorm tepels

en nu ondanks dat vroeger mijn borsten klein waren en dat ook erg vond

nu zulke misvormde borsten ben ik er klaar mee

ik wil me een echte vrouw voelen en ben ik nu opzoek naar de beste pc die mij aan deze droom kan helpen

en wil bij accz een consult aanvragen (maar kan erg weinig tot geen recenties vinden)

maar nu al wat te hebben gelezen op forum gaat mijn voorkeur meer uit naar bergmankliniek

maar alle adviezen zijn welkom

en welke cc zijn het meest natuurlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Leah

Welkom op het forum!!!

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster, waar je kunt zoeken op plastisch chirurg, kliniek of op andere trefwoorden. Zowel over bergmankliniek als over accz zijn veel verhalen te vinden!

Welk aantal cc bij jou het meest natuurlijk is, is te bepalen aan de pc.... Dat kunnen wij niet voor je invullen. Een goede pc heeft daar meestal echt oog voor! En de passessies kunnen ook veel bepalen :)

Wat je zelf ook nog zou kunnen doen, is een bh in jouw omtrek passen met de gewenste cupmaat. Deze vullen met rijstzakjes, of zakdoeken en dan een strak truitje erover (geen donkerblauw of zwart) en dan kijken welke cupmaat je het mooist bij jezelf vind staan. Dan kun je aan de pc zeggen, wat je voor cup wilt en dan kan hij kijken of dat haalbaar is en hoe hij dat wil verwezenlijken :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lea,

Heerlijk is dat he, dat je tijdens de zwangerschappen ineens BOOBS hebt, die je uiteindelijk weer vaarwel mag zeggen :(

De hoeveelheid cc;s is zooooo persoonsgebonden kwa 'look'.

Ik heb hier 500cc voorbij zien komen die prachtig 'echt' lijkt, maar heb ook het tegenovergestelde gezien met deze hoeveelheid.

Het is maar net wat je zelf mooi vind, en wat voor jezelf de grens is tussen nep en natuurlijk.

ALs je eenmaal op consult bent geweest, en de chirurg heeft je kunnen vertellen welke prothese er past, en hoeveel ccs je 'kwijtkunt' dan kun je daar mee aan de slag kwa beeldvorming.

Tot die tijd, net wat Best-Boobie zegt... de bh's vullen met rijstzakjes hihi :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo dames,

nu naar ongv. 2 a 3 weken super veel onderzoek op deze forum.

heb ik nu 16 november consult bij van Dr. onselen en 21 november Dr. demeyere (mijn voorkeur)

maar wat zijn de belangrijkste vragen dat ik deze twee pc moet stellen??

en wat moet ik voor de bv allemaal regelen?

ik heb 2 kinderen van 4 en 2 jaar

ik heb het vandaag al wel aan mijn werk door geven dat ik waarschijnlijk in januari in de ziektewet ga omdat ik bv krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leah

Ja wat moet je vragen.. er staat op het forum ergens een vragenlijst, ik zal ff zoeken, hoop dat ik hem vind.......................................................................................

Gevonden: http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/

Je hoeft ze uiteraard niet allemaal te stellen, maar je kunt het als richtlijn gebruiken voor je eigen vragenlijst smile.png


Wat je moet regelen voor je kinderen... Dat je ze niet hoeft te tillen de eerste 6 weken... en dat je de eerste week of twee weken hulp hebt bij het huishouden. De zwaardere dingen zoals dweilen, ramen zemen, stofzuigen mag je 6 weken niet (of vier, afhankelijk van de pc), dus die zul je aan iemand anders over moeten laten...

Er zijn meerdere mensen die het hier al eens over gehad hebben in topics, dacht ik. Misschien dat je via trefwoorden kunt zoeken in het zoekvenster rechtsboven?
smile.png

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo dames,

ik ben vandaag op consult geweest bij Dr.Demeyere

ik voelde me direct op me gemak en hij vertelde over van alles positivie en negatieve punten over "borstvergroting" en prothese

en naar zijn uitleg was het zover ik moest natuurlijk mijn borsten laten zien (emotionele gebeurtenis)

maar wat hij al vertelde dat als vrouwen bijna tot geen weefsel hebben dat hij dan de nieuwe 510 mc ghan advieseerd terwijl hij normaal met rond prothese werkt ( ronde prothese voor borst met weinig weefsel veroorzaak rimmel/plooien) niet mooi dus

dus heb ik nu 2 opties:

510 mc ghan voor de borstspier

of

ronde prothese achterde spier (achter de spier is altijd pijnlijk)

als ik toch voor de ronde prothese kies is er maar 1 punt verschil en dat is €1,500 meer kost (dat vindt ik echt veel geld)

dus wat zullen jullie hebben gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Leah

Fijn dat je nu een echt consult gehad hebt!! :)

Beetje jammer dat je nu aan het twijfelen raakt haha.... Die 510 is een duurdere prothese, idd... Echter, achter de borstspier zou je bij ACCZ ook gekregen hebben. Dus ik zie het probleem niet zo goed?

Rond achter de spier, lijkt mij dan de goede optie.... Idd, meer pijn, maar dat is per persoon verschillend.

De 510 geeft ook mooie resultaten, zoals bijvoorbeeld Eefje heeft hier op het forum. Zij heeft deze ook voor de spier....

1500 is echter veel geld, dus ik begrijp jouw overweging :) Een gewone anatomische prothese voor de spier, zal dan geen optie geweest zijn bij jou, omdat je ook daar de rand van zou gaan zien... Dat is jammer, maar het is goed, dat hij deze optie heeft (Natrelle is het enige merk dat een anatomische prothese heeft met een extra dunne rand)

Zou hij tijdens de operatie kijken hoeveel cc het zou worden, of heb je een richt-cc gekregen? (stom woord, maarja... )

Wat wil je zelf graag? Rond of anatomisch?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

lastig he!

ik zat net op de twijfel lijn van rond voor de spier of 510 voor de spier.

heb zelf gekozen voor rond maar dat was puur omdat ik geen anatomisch wil ivm eventueel kunnen draaien....

ik dacht dat de meyere alleen voor de spier plaatste...

als ik afval zal je bij mij ook rimpels gaan zien maar ik denk dat ik dat persoonlijk liever heb als een prothese die kan draaien en die nog eens 1500 euro meer kost.maar ik ben niet van plan om af te vallen en zo wel is dat voor latere zorg.

ben benieuwd wat je keus zal worden en die keus kan alleen jij maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat de meyere alleen voor de spier plaatste...

Als hij denkt dat je te weinig eigen weefsel hebt, dan plaatst hij ook achter de borstspier. Echter volledig erachter, hij doet niet aan dual plane :) Hij vindt het niet goed als je een spier door gaat snijden. Dat zei hij tenminste toen tijdens mijn consult :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren ook bij De Meyere geweest en bij mij zei hij dat rond voor spier nog net kon op voorwaarde dat ik niet meer zou vermageren op m'n borsten...

Met 2 kleine kinderen in huis zie ik voor de spier helemaal zitten! Maandag om 9u krijg ik mijn boobies en dinsdag mag ik m'n kids al terug oppakken zei hij!!!

Best_boobie: heb jij nog tips voor na een bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

Goed je pillen slikken en pas afbouwen als je geen pijn hebt. Niet wachten tot je pijn krijgt!

Elke 6 uur 1000mg paracetamol!! Ook 'snachts je wekker zetten ervoor!

De celebrex, iedere 12 uur, en niet tegelijk met de paracetamol! Liefst 2 uur ervoor of 2 uur erna, 1 uur mag ook, als dat beter uit komt.

Beste dat je celebrex 's ochtends en 's avonds neemt, (bijvoorbeeld 9 en 21 uur) Dan werkt ie ook nog wat voor de nacht ;)

En na de operatie, vanaf het moment dat je mag drinken: VEEEEEEEEEEEEEEL drinken!!! Veel water en thee! Dat verdunt het narcosespul en voorkomt misselijkheid gedurende de nacht erna, mocht je er gevoelig voor zijn (en dat merk je pas 's nachts, lees ik vaak hier)

Andere tip: Relax, deze man verstaat zijn vak ;)

Broodje of dextro voor onderweg naar huis is niet verkeerd en flesje water.

Labello voor je lippen in te smeren niet vergeten, kan zijn dat je die nodig hebt...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de prijs echt niet laten meespelen in zo'n beslissing.. Er zijn toch nog andere chirurgen die ronde protheses zetten achter de spier waar het niet uitmaakt qua prijs? Denk toch dat achter de spier beter is dan voor als je bijna geen weefsel hebt.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan me helemaal voorstellen dat je twijfelt. 1500 euro is een smak geld. Maar je moet het wel zien dat het over 10 a 15 jaar uitgesmeerd wordt aan meer kosten aangezien je er zolang wel mee moet doen. (of je moet willen wisselen) En soms nog langer.

Bij eefje heb ik ook in haar album mogen spieken en ze heeft super mooie boobs gekregen met de anatomische prothesen voor de spier.

Maar rond achter de spier zijn ook mooie resultaten van. Bij de meyere vandaan weet ik het niet. Misschien weet BB iemand hier die achter rond heeft gekregen van de meyere?

Jij bent daar zo goed in BB. Ik weet vaak alleen dat ik iets gelezen heb en als ik het dan weer terug wil lezen ben ik eerst weer aan het zoeken bij wie het ookalweer stond.

Belangrijk is dat doet wat voor jou het beste voelt. Pijn zal ongetwijfelt een stuk heviger zijn achter de spier maar dat overleef je ook wel weer. Als je antatomisch wil is het duurder maar als je het mooier vind is het even doorsparen. Als je later maar niet denkt: had ik maar......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Leah

Fijn dat je nu een echt consult gehad hebt!! :)

Beetje jammer dat je nu aan het twijfelen raakt haha.... Die 510 is een duurdere prothese, idd... Echter, achter de borstspier zou je bij ACCZ ook gekregen hebben. Dus ik zie het probleem niet zo goed?

Wat wil je zelf graag? Rond of anatomisch?

xxx BB

Hai BB,

je hebt gelijk ik zou bij accz ook dual plane hebben gekregen,

maar mij vader was mee en hoorde dat zijn "kleine"dochter minder pijn kan krijgen voor de bv voor spier te kiezen... nou dan weet jij vast wel hoe dat gaat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

lastig he!

ik zat net op de twijfel lijn van rond voor de spier of 510 voor de spier.

heb zelf gekozen voor rond maar dat was puur omdat ik geen anatomisch wil ivm eventueel kunnen draaien....

ik dacht dat de meyere alleen voor de spier plaatste...

als ik afval zal je bij mij ook rimpels gaan zien maar ik denk dat ik dat persoonlijk liever heb als een prothese die kan draaien en die nog eens 1500 euro meer kost.maar ik ben niet van plan om af te vallen en zo wel is dat voor latere zorg.

ben benieuwd wat je keus zal worden en die keus kan alleen jij maken ;)

@Tjikkie - Bij een hele goeie pc, die verstand heeft van z'n werk zullen je anatomische prothesen niet draaien, en dr. De Meyere is zo'n pc! Als de pocket heel precies gemaakt is kan een anatomische prothese niet draaien. Maar jij hebt jouw keuze al gemaakt, gelukkig kan voor jou rond voor de spier, veel succes morgen met jouw operatie! :D

@ Leah - Ondertussen weet je al dat ik de McGhan 510 gekozen heb ondanks de meerprijs, mijn ww ligt al in je inbox! :D Veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan me helemaal voorstellen dat je twijfelt. 1500 euro is een smak geld. Maar je moet het wel zien dat het over 10 a 15 jaar uitgesmeerd wordt aan meer kosten aangezien je er zolang wel mee moet doen. (of je moet willen wisselen) En soms nog langer.

Bij eefje heb ik ook in haar album mogen spieken en ze heeft super mooie boobs gekregen met de anatomische prothesen voor de spier.

Maar rond achter de spier zijn ook mooie resultaten van. Bij de meyere vandaan weet ik het niet. Misschien weet BB iemand hier die achter rond heeft gekregen van de meyere?

Jij bent daar zo goed in BB. Ik weet vaak alleen dat ik iets gelezen heb en als ik het dan weer terug wil lezen ben ik eerst weer aan het zoeken bij wie het ookalweer stond.

Belangrijk is dat doet wat voor jou het beste voelt. Pijn zal ongetwijfelt een stuk heviger zijn achter de spier maar dat overleef je ook wel weer. Als je antatomisch wil is het duurder maar als je het mooier vind is het even doorsparen. Als je later maar niet denkt: had ik maar......

Ik ben even op zoek gegaan en heb iemand gevonden die ronde achter de spier heeft gehad bij Bruno, wist dat er zo iemand was geweest, maar was de naam vergeten. Alleen jammer dat ze haar foto's heeft verwijderd uit de galerij, maar de reacties zijn iig wel allemaal positief, misschien wil ze je via pb nog wel even een foto laten zien, je kunt het altijd proberen! :D

Schuimblokje : 3 febr. 2012 : Dr. Bruno De Meyere : Artemedis

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tjikkie - Bij een hele goeie pc, die verstand heeft van z'n werk zullen je anatomische prothesen niet draaien, en dr. De Meyere is zo'n pc! Als de pocket heel precies gemaakt is kan een anatomische prothese niet draaien. Maar jij hebt jouw keuze al gemaakt, gelukkig kan voor jou rond voor de spier, veel succes morgen met jouw operatie! :D

@ eefje dat klopt ergens wel wat jij zegt alleen zei bruno tegen mij dat er nooit 100% zekerheid is dat het niet gebeurd.

dus dat was voor mij de reden om echt niet voor anatomisch wilde gaan maar dat neemt niet weg dat ik ze niet mooi vind hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even op zoek gegaan en heb iemand gevonden die ronde achter de spier heeft gehad bij Bruno, wist dat er zo iemand was geweest, maar was de naam vergeten. Alleen jammer dat ze haar foto's heeft verwijderd uit de galerij, maar de reacties zijn iig wel allemaal positief, misschien wil ze je via pb nog wel even een foto laten zien, je kunt het altijd proberen! :D

Schuimblokje : 3 febr. 2012 : Dr. Bruno De Meyere : Artemedis

Fijn dat jij dat al gezocht hebt :D Thanks Eefje!

Wilde dat vanavond doen, maar nu hoeft het niet meer :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.