Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie
Heb je je zitten uitsloven of zo, dat je opeens stuwing hebt.... ;)

nee, daarom vind ik het ook raar, ik heb niks gedaan.

alleen bordspel gespeeld en op de bank gezeten ben zelf het huis niet eens uit geweest

dus is het voor mij een raadsel

ps: gister nog ff gekeken en mijn rechterborst een een heel stuk gedaald en linkerborst zie je nog en voel je de prothese en zit een stuk hoger

dus ben niet verschillende borsten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het wel goed komt :)

Ze zakken ieder voor zich, afzonderlijk :)

En vocht.. sja.. ik had het zelfs bij mijn eerste bv, als ik alleen maar gedoucht had. Dus, kan zomaar.... opeens....

xxx BB

Stuwing!!! Echt waar?? Goed dat ik dat weet. Maar dan ook echt spuiten? Gewoon vocht? Hoe kan dat?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ook echt spuiten? Gewoon vocht? Hoe kan dat? Xxx

Spuiten???? haha

Dat vocht ontstaat als e wat meer doet. Bij mij was douchen toen al overbelasting. Je lichaam maakt dit zelf aan, omdat je vanbinnen een wond hebt...

En het ene lichaam doet dat meer dan het andere :)

Dat heeft tijd nodig... Je lymfeklieren voeren weer alles netjes af daarna :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: vocht verliezen is niet zo erg!!

maar het gevoel dat je borsten super strak staan en apart gevoel dat vindt ik minder.

maar heb nu toch maar weer mijn "martel"band om gedaan om toch mijn rechterborst die een stuk hoger nog zit om daar meer druk op te krijgen

en dat deze straks ook minder strak en hoog blijft zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

mijn linkerborst wilt niet echt dalen!

ik draag elke nacht een extra band die juist op de linkerborst drukt..... maar ondanks dat zie ik geen verandering

tot hoe lang dalen de borsten het meest en voor welke tijd moet de borst gedaald zijn om echt de resultaat te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht even tot je drie maanden po bent :)

Bij mij was het ook opeens anders met 3 maanden ;)

En nee, je zeurt niet hoor (las dat je dat dacht in de shoutbox) Ik snap die onzekerheid. Ik dacht ook in het begin.. pfff wanneer zit het nou op zn plek?

Nou.. volgens mij zit het nu pas ongeveer op zn plek bij mij.... :wacko: (7 maanden po....)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz.. de grootste verandering zie je de eerste 6 weken gebeuren, daarna is het nog 6 mnd tot een jaar voor ze echt hun 'vorm' bereikt hebben en eigen geworden zijn.

Ik heb even je fotos bekeken, en weet niet goed of het nu precies aan het hoogte verschil ligt, of aan de verschillende vorm die ze een beetje hebben.

Ik heb je voorfoto's gezien, en daar is de vorm ook niet gelijk. Na een borstvergroting wordt dit verschil ook letterlijk 'uitvergroot'.

Ik twijfel dus of het een kwesie is van "de ene borst moet nog verder zakken" of dat het gewoon de vorm is die ze heeft.

Je band dragen is zeker niet verkeerd om in ieder geval te stimuleren dat het zakt. Heb je deze 4 of 6 weken volledig moeten dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz.. de grootste verandering zie je de eerste 6 weken gebeuren, daarna is het nog 6 mnd tot een jaar voor ze echt hun 'vorm' bereikt hebben en eigen geworden zijn.

Ik heb even je fotos bekeken, en weet niet goed of het nu precies aan het hoogte verschil ligt, of aan de verschillende vorm die ze een beetje hebben.

Ik heb je voorfoto's gezien, en daar is de vorm ook niet gelijk. Na een borstvergroting wordt dit verschil ook letterlijk 'uitvergroot'.

Ik twijfel dus of het een kwesie is van "de ene borst moet nog verder zakken" of dat het gewoon de vorm is die ze heeft.

Je band dragen is zeker niet verkeerd om in ieder geval te stimuleren dat het zakt. Heb je deze 4 of 6 weken volledig moeten dragen?

klopt borsten hadden ookal voor bv een verschil dus dat snap ik dat dat gewoon door erft

en de band moest ik 2 weken continu dragen, maar voelde me zekerder met slapen om de band te dragen dus dat doe ik nu ook 4 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook elke dag te kijken naar mijn verschil in hoogte ;) Ik hou mijn vingers dan op het hoogste punt van de sillicone en dan zit ik een verschil van een cm in hoogte. Ik maak me dan ook wel wat zorgen, maar in bh zie je het bij mij niet. Zeuren doe je zeker niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

wauw al 4 maand eigenaar van prachtige borsten!!

wat gaat de tijd snel als je je goed voelt

ben al een heletijd niet op forum geweest want val in de ene naar de andere gebeurtenissen

maar ondanks veel verdriet..... blijf ik nog steeds glimlachen in spiegel

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jee Leah toch, dat is niet zo mooi. Hopelijk komt het allemaal weer goed. Knap dat je blijft lachen in moeilijke tijden!

Veel sterkte in ieder geval!

Liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.