Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey leah,

Ik had dat geknisper/geklots tot in mijn nek!

En is na een paar dagen helemaal verdwenen bij mij hoor

Maar als je ongerust bent: bellen , mailen, langsgaan!

Beter te veel bellen, just to be sure!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames,

Ik heb jullie raad opgevolgd en pc gebelt.

Umm de vragen die ze stelden waren:

Ondanks medicatie of de pijn uithoudbaar

En of de borst "flink" gegroeid op gezwollen is

Antwoord:

Is uit te houden

Ook niet extreem

Dus werdt ik gerust gesteld omdat het niet een standaard situatie is maar bij sommige vrouwen hebben hierlast van.

Er wordt door hun tijden bv vocht met pijnstiller in borst gebracht en door dat mijn bh wel "zo" strak dat dit vocht uit borst druk en dit toevallig in mijn geval op/naar ribben gedrukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het gezwollen deel geen donkerdere kleur? Dat je echt ziet dat er bloed onder zit zeg maar...?

Mocht je blijven twijfelen, en mocht het verschil tussen beide borsten aanzienlijk zijn, dan zou ik er toch na laten kijken om een inwendige bloeding uit te sluiten.

Dus geeeeeeeeeeeeeeeeen paniek nu.. gewoon een extra stukje info zodat je het in de gaten kan houden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb geen verschil foto, want ik wordt steeds niet lekker als de bh uit gaat.

Mocht ook vandaag douchen maar durf niet aan. Wordt direct misselijk

De vocht is nu ook weer minder.... of meer verdeeld over lichaam

We zijn nu op weg naar huis... (Nog 3uur rijden) en dan moet echt meer rust gaan houden!!

Want onder pleister (hechting) wordt het behoorlijk rood..... dus dat is geen goed teken

Zal thuis direct extra vitamines nemen, alles om ontsteking te voorkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd je bh gewoon even aan.. Je had hem gisteren ook al snel even uit he ;)

Nee ik ga je niet op je vingers tikken, maar bij Demeyere is het zo dat alles even de eerste 24 uur strak op zijn plaats moet blijven zitten, om nabloeden te voorkomen. Vandaar ook mijn reactie gisteren over je fotos :) Sorry als dat misschien verkeerd overkwam, maar was meer uit bezorgdheid..

Wat Piepke zegt, klopt en dus toch even in de gaten houden he!

Als er op 1 borst veel mee spanning komt te staan dan op de andere, dan gewoon weer kliniek bellen :)

En je kunt best wel een paar daagjes zonder douche hoor, als je je er niet lekker bij voelt om de bh uit te doen :D Gewoon de onderkant even met de sproeier en de rest met een washand. JE zult er niet van gaan stinken ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Bb,

Snapte reactie ook hoor, maar was ook niet van plan bh uit te doen, maar was juist ongerust over vreemde gevoel dat ik alleen rechterborst had onder oksel.

Dus gekeken of er geen bloeding zat!

En nee ik heb continu mijn bh met strakke band en douche kan later áltijd.

Ben nu bijna thuis en ga naar bed en blijf morgen heledag plat liggen.

Om de plek onder borst rust te geven... Want voel druk op hechting.

En onstekingen ect zit ik niet te wachten... ben namelijk 4 uur verwijderd vn DR. Demeyere

dus niet om de hoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai pascalle,

Nou ik heb gelukkig een goede nacht rust gehad!

En misselijkheid gaat volgens mij wel goed ( mag me bed niet afkomen van man haha) me darmen zijn op de hobbel. Maar heb nog nooit zoveel pillen geslikt dus die reageren daar heftig op

En jij? Hoe voel je je?wat een mooie profielfoto!

Ben jw blij met jw borsten? Ik die bh niet af/los maar ben de heletijd naar foto's aant kijken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je goed geslapen hebt!

En goed van je man dat hij je verplichte bedrust geeft!

Ik hoop dat je snel opknapt.

Ik voel me gewoon goed, weinig pijn, alleen waar de band van sportbh rust op litteken voel ik even.

Dank je ik ben super blij tot nu toe, en het kan alleen maar mooier worden als ze zakken :-)

Durf je nog niet te douchen?

Ik ga zo weer even onder de douche...... vind het altijd lekker!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja me man heeft ouders gebeld we zouden daarheen gaan om onze kids te zien, maar heeft alle "afspraken" veranderd en gezegd dat ze maar hier moeten komen omdat ik op bed moet blijven.

Haha dus zal wel eens moeten luisteren!!

Wordt helemaal in watten gelegd. Ik voel verder nu ook prima.

Misschien vanavond onder douche... Maar kijk hoe de rest van de dag loopt

Heb jij ook dat bh steeds strakker gaat zitten?

En ruimte tussen borsten helemaal vol vocht zit? Bol/strak staat?

Volgens mij door band over bh dat nu al borsten steeds verder naar beneden of naar elkaar toe gedrukt wordt. Hen jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leah,

Gefeliciteerd!!!

Zag op jouw foto's dat je zo'n band over je bh aan hebt? Heb je die meteen van Bruno meegekregen? Hij lijkt op de foto over je tepels heen te lopen, normaal moet je zo'n band hoger op de borst dragen, zodat hij op de bovenkant van je prothesen drukt, kijk maar eens in mijn album als je mijn uitleg niet goed begrijpt.

Wens je nog een voorspoedig herstel toe, ze zijn nu al heel mooi hoor meid, dat beloofd voor binnen enkele weekjes/maandjes!!!

Liefs, Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja me man heeft ouders gebeld we zouden daarheen gaan om onze kids te zien, maar heeft alle "afspraken" veranderd en gezegd dat ze maar hier moeten komen omdat ik op bed moet blijven. Haha dus zal wel eens moeten luisteren!! Wordt helemaal in watten gelegd. Ik voel verder nu ook prima. Misschien vanavond onder douche... Maar kijk hoe de rest van de dag loopt Heb jij ook dat bh steeds strakker gaat zitten? En ruimte tussen borsten helemaal vol vocht zit? Bol/strak staat? Volgens mij door band over bh dat nu al borsten steeds verder naar beneden of naar elkaar toe gedrukt wordt. Hen jij dat ook?
Nou ja me man heeft ouders gebeld we zouden daarheen gaan om onze kids te zien, maar heeft alle "afspraken" veranderd en gezegd dat ze maar hier moeten komen omdat ik op bed moet blijven. Haha dus zal wel eens moeten luisteren!! Wordt helemaal in watten gelegd. Ik voel verder nu ook prima. Misschien vanavond onder douche... Maar kijk hoe de rest van de dag loopt Heb jij ook dat bh steeds strakker gaat zitten? En ruimte tussen borsten helemaal vol vocht zit? Bol/strak staat? Volgens mij door band over bh dat nu al borsten steeds verder naar beneden of naar elkaar toe gedrukt wordt. Hen jij dat ook?

IK heb idd ook dat de BH strakker gaat zitten.

De zwelling is de 1e 3 dagen het meest, en daarna blijft het een beetje gelijk (6 weken)

Dat zegt mijn arts tenminste.

De mijne staan ook bol, ik heb alleen geen band over mijn BH, heb ze niet achter de borstspier, maar ervoor.

Heb net op Villa Arena rondgelopen, maar is mss niet zo slim geweest, want nu voel ik ze wel ietsje.

Ik ga maar weer op de bank liggen ;-)

Jij rustig aan doen! Slim van je man om ze naar jullie toe te laten komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames,

Ik ben erg blij met jullie tips!

En eefje dan zat de band ook niet goed toen pc verliet.

Maar heb het direct veranderd en nu snap ik waarom het een martelband wordt genoemd haha

En hou aan alle tips en regels want ik wil mijn nieuwe borsten mooi houden!!

En pascalle is heb mijn prothese ook voor borstspier maar verschil is denk ik dat jij ronde prothese heb en als die draait maakt ut niet uit maar wel bij een anatomische prothese

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Hai,

Ik ben onder de douche geweest!!wat heb ik toch een lieve man! Hij heeft mijn haren gewassen & haren gekamd. En moeders ligt fris en fruitig in haar bedje.

Haha misschien herkenbaar maar heb de hele tijd borsten vast gehouden haha

Pascalle pijn heb ik eigenlijk niet, alleen snijd het. Door "martel" band onder mijn oksel

Maar ben er superblij mee!! En zou het zo weer doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.