Ga naar inhoud

Leah : 10 januari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

nu nog maar 1 nachtje!!

denk ook dat ik alles heb.... voel me een beetje schuldig mijn zoontje was toen ik weg ging van school aant huilen omdat hij me nu niet meer ziet voor 3 a 4 dagen... dan krijg je wel een brok in keel

dochtertje zie ik vanmiddag nog eventje

pff en hoop dat alles goed gaat, dat ik straks niet me kinderen zonder moeder laat opgroeien voor borsten (narcose is een spannend we gaan niet goed op "broer heeft hartstilstand gehad enzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu nog maar 1 nachtje!!

denk ook dat ik alles heb.... voel me een beetje schuldig mijn zoontje was toen ik weg ging van school aant huilen omdat hij me nu niet meer ziet voor 3 a 4 dagen... dan krijg je wel een brok in keel

dochtertje zie ik vanmiddag nog eventje

pff en hoop dat alles goed gaat, dat ik straks niet me kinderen zonder moeder laat opgroeien voor borsten (narcose is een spannend we gaan niet goed op "broer heeft hartstilstand gehad enzo)

oww ja dat schuldgevoel ken ik wel en dat heb ik soms nog wel als ik hem een snauw geef omdat ie op m'n linkerborst springt (rechts kan alles aan geloof ik)

komt vast wel goed je wordt morgen gewoon wakker met een stel mooie borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!! Laatste nacht zonder je nieuwe boobs, geniet er van meid! Doe echt rustig aan in je herstel, vooral als je je wat beter gaat voelen. Ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Heel veel succes morgen, word vast prachtig!!

Ben heeeeeel benieuwd naar t resultaat, mijn voorsituatie is namelijk hetzelfde als bij jou.

Ik hoop dat je niet al te zenuwachtig bent, zodat je een goede nachtrust hebt. Komt helemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 1 bij hunkemoller gehaald in de sale en bij blokker nog 1 die zijn maar 12'euro

Ja amai dames!

Dit is een interessant onderwerp! Thx voor je tip Leah!

Ik heb hier als een gek zitten schrijven, was zelf ook van plan vandaag nog eens te bellen naar Dr. Demeyere voor nog wat info...

Oh god! En de stress dat zijn secretaresse m'n datum en uur niet goed genoteerd heeft... Stel je voor...ik wil er niet over nadenken! :103:

Maargoed!

Lijstje is mooi aangevuld hier! Nog één vraag... is het sowiezo dat je medicatie moet nemen voor je operatie? Moet precies Bruno's papieren nog is lezen...

En ik zoek ook nog zo'n huispak... maar waar haal je zoiets? Wil wel een zacht stofje :) Al wat kan helpen om de pijn te verdrijven... :6:

Ik las ook ergens iets over olie? Om aan je littekens te smeren? Of zijn er andere wonder-weg-met-die-littekens-crèmes? :3:

En BB.. wat is dat allemaal met die pilletjes... ohjee :) mijn consult van 14 november zit precies ver... help!

liefs,

zenuwachtig katje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames,

Ik krijgt als het goed is 310 cc ( hoop een beetje meer)

En heb heerlijk geslapen... Niet geloven weken slecht slapen en nu nergens last van haha

Ik zit nu in de auto onderweg naar Gent

spannend want over 2,5/3,5 uur ben ik borsten rijke

r! En saldo armer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.