Ga naar inhoud

justme14 : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

ladies!!! Ik tel samen af met mus naar 10 dec. heeeeeerlijk heis bijna zover, vandaag de weerstandsdruppels, arnika gehaald en een sta op stoel is ook geregeld, manlief heeft een week vrij en de kids wordt ook goed voor gezorgd, nu dus alleen nog maar AFTELLEN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

oooooow ik ook!! helemaal zin in nu hoor, niet echt bang mere, dat was ik wel, nu alleen maar zin in mooie borsten en mooie bh's. babemilena, bij jou alles goed?? helemaal tevree? xxxx

Gefelicteeerd!!! :43:

Spannend allemaal he!! tijd gaat echt snel hoor voor je het weet is het zo ver, tot de laatste week haha die duurt echt lang!! :134:

Xx Zenna

oooh ja he, en de dag zelf lijkt me zoooooooooooooooooo raar hahaha... dan is het eindelijk zover... pfffff wachten duurt lang!!

en btw ladies, ik heb aangegeven dat ik heel graag 480 wil dus duimen jullie maar voor mij of dit gaat lukken, hij gaat dit bekijken tijdens de operatie zelf. spannend, waar word ik mee wakker hihi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi!

Ja spannend he Nandaatje?! Inderdaad aftellen nu naar onze datum op 10-12!! Ik ben echt op van de zenuwen en dat wordt er soms niet beter op van de verhalen hier, haha!

Mijn man moet nog een week vrij gaan vragen, maar op zijn werk geven ze "in principe" geen vrij in december....grrr... Weet nog niet hoe we dit gaan aanpakken. Ik kon niet ook nog eens met zijn werk rekening houden; moest op m'n eigen werk al goed plannen natuurlijk en ben ook met een opleiding bezig. Ik heb zaterdag de 8e een eerste deelexamen en hoef dan pas weer in januari naar 'school.' Dus 10 december is een perfecte datum voor mij. Ik hoef pas de dag na kerst weer te werken, dus kan 2,5 week herstellen. Nu maar hopen dat m'n man vrij kan krijgen.

Fijn dat jij alles al geregeld hebt, dat helpt om rustig naar de datum toe te leven, lijkt me.

Doeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

och ik lees dit nu pas musje. ik heb nog niet helemaal alles geregeld hoor. er komt een verstandskies door die er heeeel snel uit moet. weinig zin in. maar dit moet wel gebeuren, veel te bang dat anders een bacterie in mijn bloedbaan komt ná dat de prothesen er al in zitten.

verder heeft mijn man een week vrij maar mijn kleine bengeltje van 2,5 knuffelt zoooo graag, ooooh wat zal ik daar moelijk mee hebben, ook wordt hij snachts veel wakker en ik zal de eerste week toch beneden slapen en dan wordt alles lasig aangezien ik slecht in afgeven van dingen ben.

maar goed, we gaan ervoor, ik twijfel alleen nog aan rond of anatomisch want ik vind het erg eng om te lezen dat ze kunnen draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo lieve dames!! Nog één week en dan is het zover. Dubbele gevoelens spelen op, wat zal ik het missen om de eerste dagen lekker te knuffelen met mijn kinderen en ik weet nu al dat ik me mega schuldig ga voelen, ik ben geen piepert maar wel een klein beetje bang voor de pijn en ook het feit de eerste tijd afhankelijk te zijn.

Ik heb alles in die zin goed voorbereid dat ik nu niets anders meer kan doen dan afwachten en het op me af laten komen. Ben wel erg zenuwachtig voor borstontstekingen, en draaiende prothesen en vooral de narcose. Maar goed, er zijn er mij heel wat voorgegaan.

Zodra ik straks energie heb en wat fut, zal ik gelijk foto's plaatsen. Ik lees hier dat dames wel nachtmerries hebben, ik heb het ook gehad maar gelukkig zegt mijn gevoel dat ik heeeeeeeeeeeeule mooie tieten krijg, en mijn gevoel heeft me nog NOOIT in de steek gelaten..

Afijn, een lekker zinloos verhaal maar ik heb even lekker van me afgeschreven.. ik zeg op naar 10 dec, en misschien zien we mekaar daar wel musje!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nandaatje,

Ja spannend he, over een week zijn we al van het spannendste deel af! Heb jij eigenlijk al gehoord hoe laat je mag? Ik nog niet. Ik dacht dat ik dat een week van tevoren zou horen?

Waaah, nog spannender zo!

Sterkte nog deze week!

Liefs, Musje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij/ jllie mogen volgende week al, gaat snel!

Ben super nieuwsgierig naar het resultaat, spannend!

Over de kinderen zie ik trouwens ook het meeste tegen op,

niet knuffelen en geen regie meer in de handen, herkenbaar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooh dames lief!! jullie reactie's. vreselijk, ik sta iedere dag misselijk op van de zenuwen, elke avond overgeven.. verschrikkelijk dit.. musje, ik heb ook nog niks gehoord, ik dacht een paar dagen van te voren, als ik niks weet ga ik donderdag bellen. fijn dit forum, je kan toch aan alle kanten je verhaal kwijt.. pfffffffff de zenuwen gieren me door het lijf..xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, nu ik dit zit te lezen krijg ik gewoon buikpijn, echt waar. Ik zei al tegen m'n man: als ik protesteer volgende week zet jij me wel gewoon in de auto he?! Ik zie het nog gebeuren dat ik maandag denk "ach, toch maar niet" haha.

'gelukkig' dat jij ook nog niets gehoord hebt. Dan ligt het niet aan mij. Straks hebben ze mijn betaling nog niet binnen ofzo en mag ik niet, dacht ik al. Maar we zullen vandaag of morgen wel iets horen dan.

Nou, sterkte met de misselijkheid! Bah bah, ik kan het gelukkig nog wel binnenhouden maar dat zal van 't weekend wel anders zijn denk ik. Ik heb zaterdag nog een examen dus daar focus ik me nu nog op. En dan zaterdagavond nog gezellig Pakjesavond. Zondag zal het fiks opruimen worden en alle bedden verschonen, zolang ik dat nog kan. Misschien alvast iets koken voor maandag ofzo. Oftewel: veel bezig zijn en verstand op nul!!!!

Sterkte!!!!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

Vandaag verschrikkelijke dag gehad, dat begon van morgen met een uitbarsting en is niet meer goed gekomen, onderhuidse spanningen denk ik. Fijn Duffy, te horen dat we vrijdag pas aan de beurt zijn voor nieuws, komt het per post?

Super tip, die van die bedden, heel goed! en inderdaad lekker gaan koken. Maar ik bedenk me net, had een opsta stoel via de thuiszorg geregeld zodat ik rechtop kan slapen, denk je wat, weet niet eens of die wel door de deur past. grrrr, allemaal dit soort dingen.. algoed, volgende week om deze tijd creperen we van de pijn en hebben we mooie borsten, ook wat waard hahaha..

we'll keep in touch mus! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om dit allemaal te lezen! ik wens je heel veel succes Nandaatje! Ik ben ook zeer benieuwd naar deze kliniek (ik zie er hier goede verhalen over en wil zelf ook graag een BV)

Ben benieuwd naar wat het allemaal voor je gaat worden!

Je moet in ieder geval er wel 100 procent achter staan, het blijft een hoop geld en nog veeeeeeeel belangrijker het gaat om jouw lichaam en om je wens die je graag zo mooi mogelijk vervuld wilt zien!!

Groetjes K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes met de ingreep. Ik ben 1.60 m en weeg 53 kg en ben met 380 cc van een 75 B naar 75 E gegaan maar dat is natuurlijk geen exacte wetenschap.

Normaal dat je zenuwachtig bent en dat de twijfels opsteken dat heeft volgens mij iedereen. Binnen een weekje voel je je al stukken beter en ben je blij dat je de stap gezet hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.