Ga naar inhoud

justme14 : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Nandaatje !

Proficiat met je borsten :) :). Welke oefeningen moet je dan juist doen? Misschien handig voor diegene die nog aan de beurt komen.

En 430cc klinkt heel mooi en dat zal het ook wel worden!

Ik ben benieuwd naar het resultaat.. :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, hoe gaat ie? Nog steeds "auw auw auw"??? Nou, bij mij wel hoor. Maar goed, dit is pas de 3e dag dus die telde als zwaar he. Sterkte met alles!!!

X Mus.

hey mus, ik heb ellendige dagen gehad, dacht ecth waar ben ik aan begonnen. sinds een uur of 2 terug op aarde. ik slik geen celebrex meer, werd er helemaal stoned van. die band is alleen zooooooo irritant!!

Van harte gefeliciteerd met je tweeling!!!!!!!

Je hebt ze, YES!!!! Nu maar rustig herstellen. Ik wacht met spanning je eerste foto's af!

Hier gaat alles goed. Vandaag alweer een maand geleden geopereerd en het voelt alsof het nooit anders geweest is. het went echt zo snel!

Rust lekker uit meid!

xxx

oooh kan niet wachten tot ik een maand verder ben, ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeel zwaar en heeeeeeeeeeeeeel pittig... ben iig weer nuchter en dat is fijn :-) thnx voor je berichtje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai!!

Je hebt ze wat gaaf!!!

Ik was zo benieuwd of het toch door is gegaan.

Je hebt het achter de rug, super.

Ds toch de 430, ben benieuwd wat je uiteindelijk cupmaat is en de foto's natuurlijk.

Als je van d meete verhalen uitgaat dan voel je je vandaag wat beter,

inmiddels dag 3, de dag dat het wt beter schijnt te gaan.

Laat je lekker verwennen toitoi.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Vandaag dag 3 :-) Het zal alleen maar beter gaan hoor, nog ff doorbijten!

Ik vond het vanaf de vierde dag beter gaan. Ik las dat je duf werd vd Celebrex. vervelend joh! Ik had dit gelukkig niet maar heb de medicatie ook niet zo lang geslikt. Na dag 4 was het eigenlijk prima met paracetemol op te vangen.

Je borsten goed warm houden dat helpt ook een beetje. Zolang de borstspier warm is is hij ook wat meer ontspannen. Alle beetjes helpen he? Succes meid en bedenk je maar:"Morgen is alles beter, deze pijn is nu heftiger dan over een paar dagen!"

Lekker rusten en je laten verwennen! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, hoe is tie nu? Joh, gestopt met de Celebrex? Dat lijkt me heftig!! Red je het dan wel alleen met paracetamol?? Ik vind het met 8x paracetamol en 2 Celebrex nog maar net te doen. (of eigenlijk net niet...) Vind het qua pijn en ongemak ook allemaal vies tegenvallen. Je weet het van tevoren, je leest het, maar je denkt toch "ach, dat moet ik zelf zien." En hoe erg kan spierpijn zijn? Nou, ik weet inmiddels hoe erg: AAAAAAHHHHH! En dan die verschrikkelijke band inderdaad.

Haha, heerlijk ff klagen!

En...heb jij de nieuwe boobs al bekeken? Ik ga vanmiddag onder de douche en dan alles ff uitdoen. Ben zo benieuwd!!

Hoe gaat het me je kids? Kun je het een beetje hebben? Bij ons boden m'n ouders aan om de jongste van 2 nog 2 nachtjes te laten logeren. Dat was echt een uitkomst! Sinds gisterenmiddag is ze weer thuis en het is meteen mega-druk hier. Maar m'n man zit gelukkig volledig in de huishoudmodus. ;-) (wel beetje zielig soms; staat hij om 22 uur nog een wasje op te hangen terwijl ik op bed hang...maar goed, is niet anders)

Nou meis, heeeeeeel veeeeeel sterkte he! We komen al in de betere dagen als het goed is.

XX Mus.

PS Heb inmiddels ook m'n verslag van maandag getypt. Fijn om te kunnen onthouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mus, ik vind het hel. ben inmiddels weer begonnen met celebrex maar wat een gedoe. verschrikkelijk, het zou beter moeten gaan vandaag maar ik vind het afschuwelijk. niks kunnen, totaal afhankelijk zijn en dan nog die pijn. pfff... die band is afschuwelijk en ik zal vanavond is even kijken voor een sok.

ik heb ze vandaag wel even bewonderd, heeeeeel mooi maar ooooh wat een pijn.

maar goed, wie mooi wil zijn...

de nachten zijn hier ook bagger, komt een peuter bij die ziek is, dus hier ff flinke dip op het moment. ik hoop snel op positvievere berichten. bedankt allemaal! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En....bevalt het met kleren aan? Ik vind het dapper hoor! Heb nu wel een t-shirt over m'n hoofd aan, maar verder nog heerlijk een huispak. Hoewel ik toch vandaag wel ff naar buiten wil eigenlijk.

Morgen is er kerstviering van de kids in de kerk waar ik eigenlijk wel heen wil gaan....ff kijken of dat gaat lukken.

Hoe is het met je zieke peuter?? En qua pijn allemaal beter te handelen nu?

Fijne dag he!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mus, heerlijk, kleding aan. duurt wel ff een alf uur maar dan heb heb je ook wat. de jongste is snachts heel veel wakker dus mijn man heeft het echt zwaar, best sneu. ik slik trouw mijn pijnstillers en dan gaat hetwel, hoe moet je dat eigenlijk afbouwen? en jij, hoe gaat het? ik heb erg veel pijn aan 1 borst, op dat het normaal is. en die band, ik las dat jij hem net boven je tepel had, dan zat ie bij mij dagen lang te hoog, jammer dan.. ben je al iets blijer nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nandaatje, is normaal dat 1 borst meer pijn geeft dan de andere :)

Uhm afbouwen van pijnstillers:

Eerst de celebrex (die had je toch he?) weglaten.

Dan met de paracetamol afbouwen: van 1 x per 6 uur, naar 1x per 8 uur. Dan kun je die van 's nachts weglaten :)

Als je dan geen pijn meer hebt, dan kun je op geleide van pijn je paracetamol pakken, of alleen nog voor je naar bed gaat. Gewoon waar je je goed bij voelt

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn nu enkel dagen na jullie operatie nandaatje en mus, hoe gaat het ondertussen met de pijn? Stappen jullie al wat rond? Kunnen jullie al iets uit voeren? Ik voel me zo nutteloos he, de hele dag op de bank of in bed, bah niets voor mij hoor! Mijn moeder komt vanacht bij me slapen want onze 2year old is zwaar verkouden en wordt de hele nacht wakker, mijn man werkt in het weekend dus dan zou ik alleen zijn, niet zo een goed plan want ik kan amper op mijn eentje recht komen! Zeker s nachts auwie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan

Hoi Nandaatje, is normaal dat 1 borst meer pijn geeft dan de andere :)

Uhm afbouwen van pijnstillers:

Eerst de celebrex (die had je toch he?) weglaten.

Dan met de paracetamol afbouwen: van 1 x per 6 uur, naar 1x per 8 uur. Dan kun je die van 's nachts weglaten :)

Als je dan geen pijn meer hebt, dan kun je op geleide van pijn je paracetamol pakken, of alleen nog voor je naar bed gaat. Gewoon waar je je goed bij voelt

xx BB

had jou beter gelijk een schema kunnen vragen, blijkt achteraf dat ik gewoon om de 4 uur paracetamol nam ipv om de 6 uur. oeps, bedankt BB. Ik neem vannacht nog wel een celebrex in en dan stop ik vanaf morgen denk ik. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn nu enkel dagen na jullie operatie nandaatje en mus, hoe gaat het ondertussen met de pijn? Stappen jullie al wat rond? Kunnen jullie al iets uit voeren? Ik voel me zo nutteloos he, de hele dag op de bank of in bed, bah niets voor mij hoor! Mijn moeder komt vanacht bij me slapen want onze 2year old is zwaar verkouden en wordt de hele nacht wakker, mijn man werkt in het weekend dus dan zou ik alleen zijn, niet zo een goed plan want ik kan amper op mijn eentje recht komen! Zeker s nachts auwie!

Och meid, ik stap sinds gister pas weer echt rond, vandaag voor het eerst wegge weest, heerlijk , maar ik loop nog wel wat gespannen, kleine dingen als mijn broek dicht krijgen gaat nog moeizaam. Hier niet anders, die van 2 wordt al 2 jar lang snachts wakker en vanancht trok mijn man het niet meer, kon ik gewoon weer aan de bak. Maar wat jij zegt, over nutteloos voelen en niks kunnen, verschrikkelijk vond ik dat, maar vanaf dat ik er aan toe gaf, ging het beter. Hoe ver ben je po? ik ga me eens even inlezen in je topics. Sterkte! Het wordt met de dag beter, gelukkig :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.