Ga naar inhoud

justme14 : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

thnx! @lolaatje, hier in huis is helaas de buikgriep aan de gang geweest. ik heb zojuist gemeten en heb 38 graden, dit is koorts en hiermee zullen ze mij niet opereren, nu maar hopen dat het overgaat. duimen allemaal, had me er zo op ingesteld, op morgen en ik hoop echt dat het door kan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nanda, wat lees ik nou? ZIEK??? Nee toch he. Het zal toch niet..... Ow, dat zou echt onwijs balen zijn zeg! Ik hoop zo voor je dat het niet doorzet en dat het snel overgaat. Heel veel sterkte!!!!!!!

Ik wil je morgen zien hoor, beloofd?! :-)

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve ladies!! ooooh wat stress met een lichaam kan doen, geen buikgriep gekregen en ik zit nu aan mijn laatste kopje thee. Ik heb al enorme trek dus dat is wel jammer.

De verhoging is gelukkig weg en de buikpijn is er nog maar ik wijt het maar aan de stress die ik onbewust toch wel heb.

Heerlijk geslapen, manlief heeft me gisteravond nog een maccie bezorgd, normaal zoooo vies maar nu echt van genoten, net nog uitgebreid gedouched en dan gaan we zo maar richting Bochelt.

Heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's, vandaag is het dan eindelijk zover, de dag dat het allemaal gaat gebeuren!

Jullie horen mij! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames,

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie berichtjes. Ik hou het kort want ik ben nog erg moe van de narcose.

Alles is goed gegaan :-) 480 is het niet geworden maar als ik naar beneden kijk ben ike rg tevree met mijn 430. ze passen goed bij me. Verder heb ik helaas nog niets gezien want er is mij geadviseerd om de komende twee dagen alles even aan te laten, anders doet het zo'n zeer met aandoen erna.

Alle lof over accz en vooral dokter van onselen. Als ik die wat vaker gezien had was ik veel relaxter de operatie ingegaan. Ik moest om 9 uur aanwezig zijn en om half 10 werd ik geholpen door de welbekende vriendelijke reus. Voor narcose ben ik niet bang, wel voor de infuus naald want dat gaat aLTIJD mis bij mij, het ging in een keer goed nu. deze man wist echt wat hij deed. even een traantje laten vallen van de spanningen en daarna met een coctail op het strand gelegen, en ik was weg.

En dan wordt je wakker... pfffff, mijn god, het eerste watik deed was rechtovereind zitten, oeps, en toen zag ik deklok, nog geen uur was ik binnen geweest. het eerste wat ik dacht, yes ik leef!! en toen die pijn.. omg, niet te beschrijven, ik kon geen adem halen niks. het ging gelukkig snel beter ton ik van zo'n duitse vrouw een oefening kreeg. op het moment kon ik haar wel schoppen maar het heeft geholpen, ik blijf erbij dat ik haar erg onvriendelijk en gehaast vond, toen er een nederlandse vrouw bij kwam die zag hoe gespannen ik was, ging het beter, die heeft mijn benen buiten het bed uit gelegd en toen de oefening gedaan. ohh dat ging beter.

Daarna wat gegeten en de dokter is volgens mij nog 2x langs geweest en rond 3 uur mocht ik naar huis. HEt slapen is goed gegaan door de opsta-stoel,wat een uitkomst, wel om de 4 uur wakker maar dat kwam mooi uit voor de paracetamol en de oefening waar ik echt baat bij heb.

Nu maar hopen dat de pijn bijtrekt want dit invalide gedoen vind ik echt niks..

als de bh uit is, de eerste foto's!

bedankt allemaal! xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeeerd!!

Wat leuk dat jullie elkaar op de uitslaapkamer hebben gezien! Ik vraag me dan af hoe zoiets gaat.... "uhm, hallo ben jij misschien Mus? hihi.

En die oefening, wat moet ik me daar bij voorstellen? Wel fijn dat het dus heel goed helpt!

Nu rustig aan herstellen en ben heel benieuwd naar het resultaat. 430cc mooi!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gefeliciteerd met je borsten! Ik wens je een goed herstel. Wat grappig dta je mus tegenkwam, ik ben ook benieuwd hoe dat ging haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, hoe is tie? wat een pijn he...verschrikkelijk.Ik kan ook echt amper typen merk ik, dus houd het kort. Ik vond het inderdaad ook heftig, probeer nog wel een verslag te schrijven. Echt tof dat we elkaar zagen. Hoe dat ging vroegen sommigen hier? Nou, we wisten welke tijd we er moesten zijn dus Nandaatje vroeg hoe laat ik er moest zijn. Toen ik 'kwart voor tien' zei, wist ze dus dat ik Mus ben, haha. Was erg grappig en heerlijk om samen even te klagen en over alles te praten.

Heel veel sterkte met alles, we zijn gelukkig al weer een dag verder he.

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.