Ga naar inhoud

justme14 : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve dames, inmiddels terug geweest en alles is hartstikke goed genezen vertelden ze. Ook niets geen overmatig kapselen, dit it allemaal tussen mijn oren. ik lees en zie hier zoveel nare dingen dat ik bij alels wat ik zie denk, dat heb ik ook.

Betreft het maximale gewild te hebben en dacht niet gekregen te hebben, daar zat ik naast. de 430 cc is echt hetgeen bij mij paste en 480 heeft overigens maar 2 mm projectie meer dan 430, tevens zou je randen te zien krijgen bij de 480 en dus is de 430 een bewuste keuze van dr. van onselen geweest.

Mij is gezegd nu toch echt te gaan genieten van deze prachtige borsten en dat ga ik zeker doen. Ik wens iedereen die nog komen gaat bij accz, en alle andere klinieken, heel veel plezier en succes, na de ingreep zal je je al snel helemaal gelukkig voelen, ik zou het zo weer doen al dacht ik de eerste dagen ook dat ik stierf van de pijn, het is maar tijdelijk.

Bedankt allemaal voor jullie berichtjes en ik zeg, "we forummen!!''.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy

wel fijn te horen dat het idd niet paste anders blijf je toch die twijffel houden van hadden ze toch maar.......

ik heb wel een beetje hetzelfde denk soms ook mmm had er maar meer ingedaan maar dat is ook meer omdat ik hier van die mooie grote borsten zie haha mijn max was 375 high profiel ik heb nu 350 medium maar ben wel tevreden

en idd het woordje geduld komt ook weer om de hoek kijken

ik hoef in april pas terug dus duurd nog ff

jij kunt nu lekker gaan genieten van je mooie boobs!!! heerlijk laat die zomer maar komen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad...en net wat je zegt je leest hier zoveel dat je zelf niet meer weet wat je moet denken. ik moet nog voor mijn operatie gaan en denk al van ooo dat lees ik maar niet want dadelijk heb ik dat ook of krijg ik dat ook...stom stom...maar denk dat je dat automatisch doet.

maar fijn dat het bij jouw allemaal goed is gegaan.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx meiden, en ik ben dus ook zo, ik ben bang dat ik alle complicaties ga krijgen e.d. het forum hier heeft me enorm geholpen met onzekerheden en vragen maar mij soms ook gek gemaakt hoor, ik kon gewoon niet geloven dat het bij mij zou goed gaan. dit is iets wat ik overal mee heb hoor, mijn zwangerschappen, ik kon het niet geloven dat het goed zou gaan, waarom míj dat gegund werd, dat moest wel fout gaan. nu 2 kinderen later geloof ik het eindelijk. ik ben dus een een behoorlijke pessimist betreft de mooie dingen haha...

@mama80, ik vind ze bij jou prachtig groot, en dat heeft ze mij nogmaals uitgelegd, je kan eigenlijk niet kijken naar aantal cc he, het is precies hoe je lichaam in elkaar zit. wellicht was jij bij 480 wel gewoon door midden gebroken om het even zo te zeggen haha... bij een nog slanker grietje is 275cc genoeg om een flinke cup te krijgen..

en ach, ooit, komt er een wissel... nu de laatste randen buikvet weg trainen en verder heel tevreden zijn met een prachtige boezem. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb je rust gevonden met die rottige twijfel, en zie je nu zelf ook "inderdaad... dat had niet gepast die 480"

Helemaal super dus :43:

Ziet er echt geweldig uit joh, en mocht je ooit willen wisselen... dan komt die tijd wel.
Maar voor nu weet je gewoon dat het goed is!! Top

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.