Ga naar inhoud

justme14 : 10 december 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hallo allemaal!! nandaatje is mijn tweede naam. mijn eerste naam is niet zo leuk voor openbaar ;-) ik ben mama van twee kindjes en nu is het tijd dat ik mijn lichaam weer terug krijg. 7 januari staat mijn afspraak opweg naar mijzelf. ik krij430 cc achter de borstpier in anatomische vorm. ik heb nu cup 75 b, kan iemand mij vertellen welke maat ik ga krijgen? ik twijfel namelijk nog aan dat ik 480 wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

Super dat je nu zelf aan de beurt bent en welkom op het forum!!!

Mag ik vragen bij welke arts en in welke kliniek je gaat? En de datum is ook handig hihi, dan maak ik er meteen een operatieverslag topic van, dan hoor je er al helemaal bij!

Welke maat je op uit komt, is volledig afhankelijk van breedte en projectie van je prothese. Dit verschilt per merk prothese. Bij anatomische prothesen heb je wel vaak meer projectie met het aantal cc dan bij rond (omdat de bovenkant van de prothese minder gevuld hoeft te worden, gaan die cc's aan de onderkant van de prothese zitten en krijg je daar dus meer volume ;) )

Een maat is dus niet te zeggen.

Ik neem aan dat je aan je pc aangegeven hebt, wat je wilt en dat hij daarop het aantal cc bepaald heeft?

Heel veel leesplezier hier!

En vragen kun je altijd in je topic stellen, maar ook wij spreken alleen uit ervaring he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Ik denk dat jullie als ervaringsdeskundigen wel de beste zijn :42: .. ik ga naar Accz en de heer van onselen gaat mij helpen. Ik heb een goed gevoel bij deze meneer en deze kliniek ondanks de slechte berichten in de media van een poos terug. Het enige wat ik jammer vindt is dat bij mijn eerste consult 325 geadviseerd werd, ik vond dit echt te klein en nu kom ik op 430 cc uit. echter ik heb 450 gepast en die vond ik mooi maar die is niet te krijgen. en dat is wel jammer, ze kunnen nog kijken of 480 past bij mij maar ik ben bang dat dat misschien te groot wordt. maar ik heb nog tot januari en kan altijd terug komen met vragen of om te passen. ik ben verder vrij smal dus misschien is dit wel genoeg. hoe dan ook, ik kan niet wchten. ben al kleding en bh's aan het kijken voor als hetzover is. maar eerst nog even trainen voor een better belly vandaar ook januari. ik wil op mijn streefgewicht komen. dus wish me luck. ik heb 6 kilo te gaan en 2 maanden de tijd. bedank voor je antwoord!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nandaatje,

fijn dat jij nu ook nieuwe boobs krijgt :35:

Het is wel heel moeilijk te zeggen welke maat je straks krijgt. Dit ligt aan de prothese (zoals best_boobie al schreef) en het kan bij iedereen anders uitvallen. Maar ik weet zeker dat 430cc al een hele mooie maat word, aangezien jij ook tenger bent zoals je schrijft! Dat worden flinke boobs denk ik...

Veel succes met aftellen ..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej ik heb 425 cc en ben ook best smal.. Maar ik zou toch dat stapje groter doen :) want achter de spier valt er ook nog wat van de cc's af meestal.. Ik vroeg op de operatie dag of het nog ietsje groter kon en dan zou het 485 worden maar dat vond ik nogal groot klinken, nu achteraf baal ik dat ik het niet heb gedaan.. Dus zou als Ik jou was gewoon doen want je het liefste wilt.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej ik heb 425 cc en ben ook best smal.. Maar ik zou toch dat stapje groter doen :) want achter de spier valt er ook nog wat van de cc's af meestal.. Ik vroeg op de operatie dag of het nog ietsje groter kon en dan zou het 485 worden maar dat vond ik nogal groot klinken, nu achteraf baal ik dat ik het niet heb gedaan.. Dus zou als Ik jou was gewoon doen want je het liefste wilt.. Xx

dankje, dat hoor ik ook veel. ik geef idd aan dat ik 480 wil. mag ik vragen wat jouw lengte en gewicht is?

Hi nandaatje,

Wat leuk 07 jan 2013.

ik vind 430 cc al heel veel klinken.

Hoe lang ben jij dan?

X Lola

ik ben 1.65 en 61 kilo maar daar wil ik nog wat vanaf ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

dames, bedankt allemaal voor de reacties, ik zie ze nu pas en heb gereageerd met quotes, ik snap er nog niet veel van hier. ik kan niet wachten en ik wil inderdaad die 480, wat de chirrurg ook zegt, het moet makkelijk kunnen :-) wil niet achteraf nog niet tevreden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Nandaatje,

Waarom wil je eigenlijk groter dan de 430 ?

Het lijkt mij niet zo fijn om zulke zware borsten te hebben..

Ik spreek nu ff voor mezelf..

Bedoel het niet vervelend :)

X Lola

Uhm, sorry dat ik het vraag Lola... Maar ken jij Nandaatje, dat jij kunt beoordelen voor haar wat te zwaar is voor haar en wat niet???

Ik vind het een gekke opmerking, als ik heel eerlijk ben.

Het is aan iedereen zelf te beoordelen wat te zwaar is en wat niet. Ik heb zelf 450 cc en vind ze niet te zwaar. Als het 600 cc geweest zou zijn, zou ik er ook heel blij mee geweest zijn. Er zijn hier meiden die 900 cc hebben, en het niet te zwaar vinden.... Jij moet toch ook nog voor je bv gaan? Dus hoe wil jij weten wat zwaar is?????

Komt misschien wat rot over, wat ik hierboven schrijf, maar zo is het niet bedoelt. Ik vond je opmerking alleen nogal vreemd, tenzij je goed bevriend zou zijn met Nandaatje.....

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, nou, te zwaar, dat valt volgens mij denk ik wel mee. ik heb 450 gepast en ze zaten heerlijk alleen hebben ze die helaas niet in Cereform, wat me een raadsel is waarom ik ze dan wel gepast heb, want die zaten perfect. mijn bovenlichaam kan het prima hebben, ik heb altijd een grote d gehad maar na de kinderen niet meer. ik plaats vanavond wel even wat foto's, gewoon omdat ik het leuk vind, niet omdat ik me verplicht voel hoor, maar dan zal je zien dat het heel mooi is. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 450 gepast en ze zaten heerlijk alleen hebben ze die helaas niet in Cereform, wat me een raadsel is waarom ik ze dan wel gepast heb, want die zaten perfect.

Dat méén je toch niet? :45:

Hebben ze bij ACCZ standaard pasprothesen en dan krijg je daarna iets wat er een beetje op zou kunnen lijken??? :45:

Maar goed, ik zou niet meer negatief zijn over ACCZ en hun kwaliteitsmanagement haha..... Er zijn idd tevreden klanten en dat zal ook wel een reden hebben.....

Lekker kiezen waar jij je goed bij voelt hoor Nandaatje. 450, 600 of 1000cc, als het maar is wat jij voor ogen hebt :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga deze week ook mailen dat ik 480 wil en anders overweeg ik serieus om ergens anders heen te gaan, ik heb nog niks aanbetaald of getekend, niets. alleen de afspraak staat. ik heb dat ook gezegd hoezo pas ik iets wat ik niet kan kopen? maar goed, ik wil gewoon die 480. ik denk dat ik er nu maar even ga mailen. hahaha... ooh tis wat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis , je begint steeds meer negatief te worden erover he , zeer goed dat je achter je eigen wensen blijft staan , doen hun het niet dan maar ergens aan , je bent niet voor 1 gat te vangen , en belachelijk eigenlijk terwijl je op internet ziet dat ze er zijn , maar goed je hebt eigenlijk de datum staan in januari en dus nog ff de tijd , wat ik zou doen was het volgende , maak eens een vrijblijvend consult bij je 2 de keus misschien voel jij je daar veel beter , tip van de dag zeg maar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zei G.ook, heb ook het idee dat er consulenten van accz tussen zitten hier, vreemd gevoel. op de link die ik gevonden heb staat dat er 445 is, komt bij dat ik zeker weet dat ik 460 gepast heb. dat zei G. ook die was er bij. en dat zou betekenen dat de 430 die ik gepast heb er verder vandaan zit dan de 480. kortom allemaal twijfels. ik vind ook gewoon, mijn wens is mijn wens. ik respecteer wel een advies, maar dan moet wel de arts mij gezien hebben en die was er niet bij het tweede consult. in eerste instantie adviseerden ze mij zelfs 325 cc. en dat is eigenlijk een lift. hoe dan ook, ik ga alles nog eens overwegen en heb geen haast inderdaad. belgie durf ik niet aan, als ik er dan wat mee heb is het veel te ver weg naar mijn idee. ik ga is ff rondkijken. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal goed , over dat met die consulenten hier op het forum lees je heel veel , vind het zo vreemd dat ook bij jou eerst 325 werd aangeraden door een arts en op het 2de consult mag de consulente beslissen dat het 430 word, gewoon voor de 480 gaan desnoods maar bij een ander kijk lekker verder , de afspraak van accz kun je gewoon tussentijds laten staan !!

En wat betreft Belgie , tja valt op zich ook wel mee 2 uur rijden toch , en als er werkelijk wat is ( niet van uitgaan) mag je ook naar je huisarts , die kan zelfs je hechtingen verwijderen , heeft mijn vriendin ook gewoon laten doen ! Zijn zat goede artsen !! Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

het tweede consult zouden er fotos gemaakt worden om aan de arts te laten zien. dit is nooit gebeurd, wij realiseerden dat toen we buiten stonden. dus advies van de arts kan niet over gesproken worden en op een foto kan hij naar mijn mening ook niet zien dat er genoeg vel is. kortom, ik vind het erg moeilijk worden want ergen denk ik wel, 430 is al best veel en advies is er niet voor niets. erg lastig allemaal... eerst maar is hutje opruimen en alles weer is overwegeen om daarna weer verder een beslissing te nemen. tijd zat idd. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn jouw borsten dan niet gemeten??? OP basis van de breedte en hoogte van jouw borsten, kan de maat bepaald worden... Er zijn verschillende profielen: in anatomische prothesen zijn die profielen nog specifieker dan bij ronde... Je hebt bij anatomisch zoveel verschil, Breder en hoger, of breder en lager, smaller en meer projectie of minder projectie... ligt eraan per merk.... Maar bij anatomisch is veel meer keuze. Dus je moet al precies weten welke prothese zij gekozen hebben bij jouw tweede consult... SOrry, lukt me niet om het nu beter uit te leggen....

Ik vind het vreemd hoe het gegaan is... Geen foto's.. Niet gemeten? en een arts die 325 cc voorstelt en een consulente die tot 460 gaat?? Apart....

Ben benieuwd wat je op je mail te horen krijgt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ best boobie,

Zoals jij kunt lezen spreek ik voor mijzelf en stel ik een vraag..meer niet.. geen veroordeling geen aanval geen verwijt....

@ Nandaatje

En idd je moet voor de borstvergroting cq protheses gaan waar jij je het best bij voelt Nandaatje. :)

Groetjes Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.