Ga naar inhoud

Me81 : 12 januari 2013 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Overpelt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Helemaal niet erg! Ik kan het heel goed begrijpen! Je hebt ook echt al veel meegemaakt in heel korte tijd hé! Zowiezo al 3 keer onder narcose is niet niks, en dan nog eens het verlies van een droom.... Maar het gaat echt helemaal goed komen met jou! En ik ben er zeker van dat je prachtborsten gaat krijgen! Dat verdien je gewoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil even inbreken in dit topic, sorry! BB ik hoor hier, je armen zo min mogelijk bewegen etc en ze veel langs je lichaam houden. Ik moet van mijn pc naar de fysio omdat ik te weinig beweeg, 2 weken PO. De oefeningen die ik daar moet doen, liegen er niet om! De fysio had ook met mijn pc gebeld en die had gezegd dat ik mijn armen tot helemaal boven mocht bewegen, niet alleen 90 graden. Nu heb ik dit niet geaccepteerd van mijn fysio, gezegd dat ik dat absoluut niet ga doen omdat ik wel lees dat er risico's zijn zo. Mijn pc had schijnbaar ook gezegd dat draaien vd anatomische protheses echt nooit voorkwam zowat, maar ik heb wel eens andere percentages gelezen online.. Ik vind het zo moeilijk, kan ik dan beter stoppen met fysiotherapie? Mijn borsten doen allebei nog steeds pijn van binnen en buiten, als ik dit lees zou het zomaar eens overbelasting kunnen zijn :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ME voor de link, wel interessant! Ga het nu ook wat rustiger aan doen...Moet vanavond naar de pc voor mijn draadjes, zal een vragen of dit normaal is dat ik telkens die steken krijg tussen mijn ribben, vooral als ik diep inadem...

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet gezegd dat je je armen niet mag bewegen he.. Dadelijk krijg ik hier nog op mijn sodemieter :45:

Ik heb gezegd dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders moet reiken en dat je niet te zwaar werk moet doen.

Niet strijken, dweilen, stofzuigen en zo iets!!!!

Jullie moeten niet als een surfplank op de bank gaan zitten meiden. Zoek je gulden middenweg, maar doe geen dingen die niet goed zijn!

Het is niet of alles doen of niets doen, nee het is: doe alles wat niet zwaar is en waarbij je je ellebogen niet hoger dan je schouders optilt!!

Oke? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil even inbreken in dit topic, sorry! BB ik hoor hier, je armen zo min mogelijk bewegen etc en ze veel langs je lichaam houden. Ik moet van mijn pc naar de fysio omdat ik te weinig beweeg, 2 weken PO. De oefeningen die ik daar moet doen, liegen er niet om! De fysio had ook met mijn pc gebeld en die had gezegd dat ik mijn armen tot helemaal boven mocht bewegen, niet alleen 90 graden. Nu heb ik dit niet geaccepteerd van mijn fysio, gezegd dat ik dat absoluut niet ga doen omdat ik wel lees dat er risico's zijn zo. Mijn pc had schijnbaar ook gezegd dat draaien vd anatomische protheses echt nooit voorkwam zowat, maar ik heb wel eens andere percentages gelezen online.. Ik vind het zo moeilijk, kan ik dan beter stoppen met fysiotherapie? Mijn borsten doen allebei nog steeds pijn van binnen en buiten, als ik dit lees zou het zomaar eens overbelasting kunnen zijn :s

hoi Undercover

Je hebt gelijk hoor, je moet ook niet als een stijve plank leven, ben ik absoluut met je eens (zie mijn berichtje hierboven)

Echter, je armen helemaal naar boven strekken, ik heb alleen maar gelezen dat het slecht is... Natuurlijk weet ik ook niet alles, maar ondertussen mag je wel stellen dat ik veel gelezen heb en dat het algemene advies is dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders tilt.

Overrekken is ook niet echt goed. Dat kapsel is een vliesje. Ook zo dun als een vliesje dus. Trek eens het deeg van een pizza te ver uit elkaar, bijvoorbeeld. Dat gaat lang goed, totdat er een scheurtje in komt. Dat kun je wel weer aan mekaar duwen, maar het is niet meer zo sterk als van te voren. Met dat kapsel gaat dat net zo (en dat kapsel kun je niet weer bij elkaar duwen als een bal en weer goed kneden ;) )

Doe dus gewoon voorzichtig meiden

En als ik heel eerlijk ben: ja, stop met die fysio.... Waarom ben je ermee begonnen? Pijn in je nek, schouders?

Je kunt je schouders ook bewegen zonder je armen de lucht in te gooien he ;) En probeer gewoon niet te stijf te lopen, want dat doen we allemaal na een bv. Let op je houding, probeer recht te lopen en probeer te ontspannen. Alleen dat helpt! En beweeg binnen de grenzen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben begonnen op doorverwijzing van mijn pc. Maar mijn fysio had er echt zin in zeg maar en wilde van alles met mijn armen doen. Ik moet als oefening ook mijn gehele arm opzij doen zeg maar, alsof ik wil vliegen (haha). Dan begrijp je tenminste wat ik bedoel. Deze oefening doet ook pijn maar volgens hem is dat goed omdat het stijf is. Vandaag was ik bij een andere fysio en zij wilde beginnen met oedeemtherapie omdat ik nog zo vol vocht zit. Ze zou niet op mijn borsten drukken maar wel op hals e.d., en oksel. Ik vind nergens iets op google ofzo over oedeemtherapie na borstvergroting en vraag me af of het mag. Ze zegt daar het noor kwaad kan en het een milde behandeling is. Zag hier meer in dan die blije fysio met zijn oefeningen.. :P Morgen maar eens vragen bij de kliniek pff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

YEP, Oedeemtherapie!! DOEN!! (als die fysio ervaring heeft met oedeemtherapie na borstoperaties)

Heb dat bij bv1 gehad en was heerlijk!!

Ga na je eerste behandeling nog even naar het toilet na je behandeling voor je naar huis gaat, want anders staat je blaas op knappen voor je thuis bent (jaja, ik spreek uit ervaring :45: )

Wat je met die andere fysiotherapie doet, moet je even zelf bekijken.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik weet niet of je inmiddels al geopereerd bent. 2 vriendinnetjes van me zijn door hem geopereerd, allebei prachtig geworden, maar ze moesten beide 3000 euro contant betalen. 1 vriendin had afgesproken dat ze in het ziekenhuis werd geopereerd, ook alleen op die voorwaarde mocht ze een borstvergroting van haar moeder, maar een dag van te voren werd doorgebeld dat ze naar de kliniek moest komen. Het is verder goed verlopen maar ik vond het toch een beetje raar dat het in het zwart moest worden betaald.. Ik vraag me af of je uberhaubt wel geregistreerd word daar!

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yara,

Fijn te horen dat je vriendinnen een mooi resultaat hebben! Ik heb gewoon via rekeningnummer betaald. Want contant wilde ik niet, dat was ook helemaal geen probleem.

Hij heeft consultaties in het ziekenhuis, maar de borstvergrotingen en andere ingrepen doet hij voornamelijk in zijn privekliniek. Hij heeft ook wel operaties in het ziekenhuis hoor, maar dat zijn er niet zoveel. Ik denk dat hij vooral oudere mensen in het ziekenhuis opereert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet gezegd dat je je armen niet mag bewegen he.. Dadelijk krijg ik hier nog op mijn sodemieter :45:

Ik heb gezegd dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders moet reiken en dat je niet te zwaar werk moet doen.

Niet strijken, dweilen, stofzuigen en zo iets!!!!

Jullie moeten niet als een surfplank op de bank gaan zitten meiden. Zoek je gulden middenweg, maar doe geen dingen die niet goed zijn!

Het is niet of alles doen of niets doen, nee het is: doe alles wat niet zwaar is en waarbij je je ellebogen niet hoger dan je schouders optilt!!

Oke? ;)

Ik weet het hoor :) Maar ik word door de complicaties hier op het forum zo onzeker. Maar ik ben weer gerustgesteld door jou BB :) Jij hebt toch ook wel een zware taak hier hé, iedereen informeren, medicatieschema's maken, mensen geruststellen... :35::184::172::165::178::175::189::179::185::59:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het hoor :) Maar ik word door de complicaties hier op het forum zo onzeker. Maar ik ben weer gerustgesteld door jou BB :) Jij hebt toch ook wel een zware taak hier hé, iedereen informeren, medicatieschema's maken, mensen geruststellen... :35::184::172::165::178::175::189::179::185::59:;)

:45:

Ik zal nu stoppen met je topic vervuilen :)

Je vervuilt toch niks :) Juist goed dat jullie op elkaar reageren!! Daar is het forum voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat vond ik ook helemaal niet erg hoor! Daar leer ik ook van hé, van jouw vragen :) Dus, vervuil maar lekker door ;)

Oke even opnieuw dan

Maar ik ben weer gerustgesteld door jou BB :) Jij hebt toch ook wel een zware taak hier hé, iedereen informeren, medicatieschema's maken, mensen geruststellen... :35::184::172::165::178::175::189::179::185::59:;)

:wub::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 15 dagen PO, alles gaat nog steeds heel goed. Alleen doen mijn littekens nog zeer. Zo'n branderig gevoel. Gisteren schoof ik uit op was ijzel en toen voelde ik mijn litteken meteen, zou dat komen omdat ik me tegenhield om niet te vallen?

Dinsdag moet ik gelukkig op controle, dan ka de pc nog eens kijken :) 1 borst is ook al goed ingedaald, die ander zit nog een cm hoger ongeveer. Ik zal toch blij zijn als ik 6 weken po ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weer een update en meteen een vraagje erbij :) Ik ben nu 4 weken PO en het gaat perfect! Mijn borsten zijn al vrij zacht geworden. En ik vind ze steeds mooier worden :) Ik ben gelukkig dus ;) Ik heb ook al een bh gekocht, ik kwam op 80 D uit! Groter mag altijd, maar de pc zei dat de ongeveer maat zo ging blijven. Prima voor mij :) Ik heb de bh gepast met een t-shirtje over en dat staat toch wel veel leuker dan met de sport bh :)

In mijn omgeving zijn er een paar mensen die het weten en die vinden mijn borsten heel bescheiden :) Hopelijk valt het toch wat meer op als ik een gewone bh aankan ;)

Wel een vraagje, tot hoelang kunnen borsten indalen? Tot vorige week kon waren de plooien onder mijn borsten nog op gelijke hoogte, nu zit je dat 1 borst lager hangt dat de andere. Hopelijk trekt het nog bij. Ik zal er straks een foto van posten. Ik heb wel de indruk dat de rechter borst nu meer ingedaald is. Dat zie ik aan de bovenkant van mijn borsten. Alleen de onderkant moet nu gelijk komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.