Ga naar inhoud

Me81 : 12 januari 2013 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Overpelt


Aanbevolen berichten

Ja dames, ik was nog héél suffig! :)

Maar ik ben zo immens blij! Ze zijn nu al mooi! Er zit nog verband voor dus ik zie niks buiten dat die o zo gewilde bolling! Joepie! Maandag mag het verband eraf en dinsdag controle en morgen de draadjes eruit :)

Ik ben zo blij! :) Dat is duidelijk denk ik hé:) De maat is ook niet te groot en zeker niet te klein. Gewoon perfect! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Bb, nog bedankt voor het schema! Ik ga me er lekker aan houden :)

En oor de rest iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, ook voor mijn vader!

Ik en nu al benieuwd hoe het morgen gaat voelen :) En nog benieuwder naar maandag als mijn verband eraf mag ik en ij bh aan mag :) Joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij was donderdag gevallen op zijn werk. Hij had toen al last van zijn been, maar in het ziekenhuis was alles oke, geen breuken enzo. Vrijdag kon hij toch al wat lopen, maar om 12 uur 's nachts voelde hij zijn been niet meer. Toen zijn ze onmiddellijk naar spoed gegaan en daar is hij direct geopereerd! Even later nog eens omdat er druk op zijn been kwam. Het is een geluk bij een ongeluk, want die trombose zat er blijkbaar al even, maar zowel de HA als de cardioloog (papa is zwaar hartpatiënt) zeiden dat hij niet erg was dat hij pijn had in zijn lies. Daar zat blijkbaar de trombose en omdat hij gevallen is is die klonter naar beneden geschoten! Wat een geluk niet naar boven zeg. Mama voelde dat zijn been al koud was, en daarom zijn ze zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gegaan.

Nu heeft hij alweer goed gegeten, maar ligt nu steeds op intensieve zorgen. Hopelijk mag hij snel naar de afdeling. Maar hij voelde zich wel goed.



Voelde trouwens wel dubbel, om me te maten opereren terwijl papa net geopereerd was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn god!!!!

Dat snap ik nou niet he, die huisarts... Maar laat ik daar niets verder over zeggen, want dan ga ik me gegarandeerd vreselijk ergeren!!

Gelukkig is die klont naar beneden geschoten idd, pfffffffffff jezus!

Heel veel beterschap voor je vader! En denk ook aan jezelf he!

Ik snap dat het heel dubbel was om jezelf te laten opereren, maar wel knap dat je het gewoon hebt laten doorgaan. Je kunt nu toch niets doen voor je vader, hij is in goede handen :)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, ik ben zo blij dat de klonter naar beneden is geschoten, want voor hetzelfde geld was het fataal geworden! Hij klaagde van pijn in de lies, maar niemand die het eens wou onderzoeken.... Gelukkig is hij dan gevallen hé, want zo is het tenminste ontdekt.Papa heeft ook een verwijde aorta gehad die echt op schieren stond, die hebben ze ook per toeval ontdekt en daar is hij meteen aan geopereerd! Hij heeft veel ongelukken bij gelukken gehad.

Ik zei tegen de pc dat papa net ip de iz lag en hij verschrik toch wel en reageerde heel lief.

Dr Vanstraelen is echt heel grappig. Want hij zei tegen mijn man, vooruit, nu kan je naar huis gaan en gaan stofzuigen :) En hij vroeg aan me hoeveel kinderen in had. Toen ik antwoordde dat ik er 4 had zei hij, en allemaal van hen? :)

Zo nog even wakker blijven tot 23 uur voor mijn medicatie en dan mijn eerste nacht in met nieuwe borsten :)

Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel! Nu heb ik nog geen pijn, behalve waar het plakverband zit onder mijn borsten. En aan mijn rug ook, van het zitten :) Maar we klagen maar niet hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Ik heb vrij goed geslapen deze nacht. Ik heb wel pijn, vooral zo'n blauweplekkengevoel aan mijn ribben in bij het litteken. En mijn rug doet pijn. Maar ach voor de rest voelt het wel goed :) Ik ben zo blij dat ik vulling heb boven aan mijn borsten! Morgen mag eindelijk dat verband eraf en kan ik ze eindelijk bekijken! Ik hoop dat ik ze zo ook mooi vind :)

Mijn tepels hadden een hoogteverschil van 1,5 m en ik zei dat ik niet wilde dat mijn borsten scheel zouden kijken. Hij zij dat hij daarnu nog niks aan ging dien, maar eerst ging kijken hoe het uitiendelijk zou worden. Dus als het te lelijk is dan zou hij daar nog iets aan doen. Maar ik heb al eens gevoeld en ze lijken toch op 1 lijk te zitten :) Of toch zo goed als :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Me,

Fijn dat je goed geslapen hebt!

En die rugpijn, hoe herkenbaar, dat heb ik al vanaf dag 1 ( dus al 3 nachten)

En idd.... je hebt ws het gevoel dat er een olifant over je borstkas gelopen heeft :-)

Ik ben benieuwd hoe ze bij jou staan, je hebt "bijna " dezelfde als mij :-)

Hopen dat je tepels een beetje gelijk staan...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die olifant heb ik gelukkig nog niet! :) Wel een kleine drukke zoon van 17 maanden die geen idee heeft dat hij mama pijn doet als hij naar me toe komt hollen. En hij wilt zo graag langs me zitten, maar dan raakt hij mijn borsten en dat zo zo'n pijn! Ik wil nu zo goed mogelijk voor mijn borsten zorgen, want die complicaties kan ik wel missen. Gelukkig is de papa ook heel de week thuis :) Dus kan hij op hem letten.

Ik heb ze voor de spier, en zelfs spierpijn, had jij dat ook? Wat betekend submamario of inframmary en sub glandular? Ik heb 805N 420CC gekregen.

Dis sub glandular is toch voor de spier hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh.... 17 maanden is inderdaad druk, en pittig ook om voor te zorgen...

Goed rust nemen! Dan heb je het minst kans op complicaties zegt men :1:

Ik heb niet echt spierpijn, meer dat drukkende gevoel of er iemand op gestaan heeft.

Wat al die woorden betekend weet ik niet, en sub glandular is inderdaad voor de spier...... zegt google :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Me81, ik mag morgen al douche heb waterafstotend verband op de wonden zitten.

En morgen mag ik dus ook voor t eerst mn bh uit om het resultaat te bewonderen, ben zo benieuwd!!

Haha ja ik weet niet waarom maar heb alles heel goed meegemaakt eigenlijk na de operatie, maar was echt vreemd..

Goed te lezen dat het herstel zo goed gaat bij jou, volgens mij verschilt de pijn wel of je ze voor of achter de spier hebt haha!

Tsja geduld is het toverwoord hè ;) van mij zou ik ook wel al twee weken verder mogen zijn maar ach, we hebben iig eindelijk goed gevulde borsten hee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd :) Dat is het belangrijkste en het is supergoed meegevallen! Dan mogen we morgen ook samen onze cadeautjes uitpakken :) Spannend hé :) Ik vind het zo leuk!

Dan ga ik morgen ook waterafstotende plakband halen. Dan kan ik me ook lekker douchen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Me81, ik heb mijn boobs nu een twee daagjes. Vrijdag moest ik binnen tegen 9u. Om 11u was mijn operatie. Ik moest wel een nacht blijven in het ziekenhuis omdat ik met twee drains zat....

Blij dat jou herstel zo goed verloopt. De dag van de operatie en de dag erna had ik wel hevige last van misselijkheid....Ik kon niets binnenhouden, zelf geen glas water. Tschijnt dat mijn maag niet zo goed kon tegen de zware verdoving...Van de pijn mag ik echt niet klagen. De tweede nacht heb ik ook veel beter geslapen. Maar ik had voor de zekerheid nog een dalfalgan met codeine genomen en een slaappil....Heb nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze!Verlang ook zo tot die tape eraf mag! Nog eventjes op mijn tanden bijten!! Succes met je herstel

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessie,

Ik neem paracetamol en ibuprofen naar her medicatieshema van BB:) En ik voel me goed zo, buiten dat blauweplekken gevoel aan de zijkant van mijn ribben. Maar dat zal ook wel weer over gaan hé :) Ik ga heel blij zijn als morgen die tape eraf is :) Ben zo benieuwd :)

En ik kijk (zoals wij allemaal wel denk ik) dagelijks een paar keer naar mijn boobs :) Love them!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat deze borsten perfect bij me passen, beter dan die uitgezogen theezakjes van eergisteren nog ;) 3 x 15 maanden borstvoeding geven maakte mijn borsten niet meteen mooi. Maar ik ben wel supertrots dat ze hun werk goed gedaan hebben :)

En borstvergrotingen zijn er niet voor niks hé :) Eerst waren mijn borsten oor de kindjes, nu weer voor mama :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de tape is eraf :) Maar ik heb nog niet durven douchen omdat mijn litteken nog zo rauw aanvoelt. Ik heb me wel helemaal gewassen, en dat oranje zachtjes proberen weg te wassen, maar dat is niet helemaal gelukt omdat ik nog zo voorzichtig ben :) Mijn aren heb ik ook lekker gewassen. Ik heb nu een sportbh maat 80 c aan! Super :) Niet te groot gelukkig :) Hoewel ik ze wel HUGE vind zo in mijn blootje :)

Ik voel me ook heel goed vandaag! Heerlijk is dat :) Ik had neit verwacht dat het herstel zo goed zou gaan. Ik heb wel vocht, dat merk ik vooral tussen mijn borsten. Net ben ik even brandnetelthee gaan halen en ik drink ook veel water :)

Ik ga een uitdokteren hoe ik mijn foto's kan posten :)

Tot zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.