Ga naar inhoud

Me81 : 12 januari 2013 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Overpelt


Aanbevolen berichten

Muis was zeker bang voor koude oren! En zat lekker warm :)

Waar ging muis naartoe, nadat ie uit de muts gesprongen was? Nog kunnen vinden, of is ie zich lekker ergens gaan installeren in je huis?

xxx

De muis zat nog in de muts! Maar eerst wist ik niet dat het een muis was, maar dacht ikdat het een spin was, en daar heb ik dus echt doooooooodsbang van! Dus gooide ik de muts op de grond en zei ik tegen mijn zoontje van 7 die zijn snowboots aanhad dat hij op de muts moest springen! Toen hoorde ik het beestje piepen en heb ik er een emmer op gezet en zo de muts buiten gesmeten :) Ik vond het wel enorm zielig voor het muisje, maar toen mijn man thuiskwam heeft hij de muts opgenomen en daar kwam het muisje nog leven uit :) Daarna moest hij muisvriendelijke valletjes gaan halen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie
uhm.. ja sorry... daar heb ik dan weer geen ervaring mee dat de onderste boob niet op het matras rust als je half op je zij ligt :17: Bij mij ligt hij dan alsnog op het matras :45: oooh wat erg eigenlijk he :unsure:

Jup... muisjes in de tuin. Nouja, komt door de vorst, dan willen die beestjes de kou ontlopen en kom je ze ineens 'binnen' tegen in de schuur en de dierenhokken hahaahaha. Ik heb nu een muizenfobie ontwikkeld, heb het idee dat ik ze hoor piepen en ik zie overal wat wegschieten :118:

Dat heb ik nu ook, dat ik overal hoor piepen en vanalles zie weglopen! In het voorjaar heb ik dat met spinnen!!!!!!

Brrrrrr!!!!!!!

En bedankt voor de tip van de kussen! Ga ik straks een proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De muis zat nog in de muts! Maar eerst wist ik niet dat het een muis was, maar dacht ikdat het een spin was, en daar heb ik dus echt doooooooodsbang van! Dus gooide ik de muts op de grond en zei ik tegen mijn zoontje van 7 die zijn snowboots aanhad dat hij op de muts moest springen! Toen hoorde ik het beestje piepen en heb ik er een emmer op gezet en zo de muts buiten gesmeten :) Ik vond het wel enorm zielig voor het muisje, maar toen mijn man thuiskwam heeft hij de muts opgenomen en daar kwam het muisje nog leven uit :) Daarna moest hij muisvriendelijke valletjes gaan halen :)

OMG, hoe veel weegt jouw zoontje?? Denk dat dat het geluk van de muis geweest is :45:

Wát een verhaal :152:

Geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is maar een lichtgewichtje :) Toen het muisje piepte brak mijn hart wel hoor, maar ik paniek zei ik, nog eens springen!!!! OMG ik ben een slecht mens! En dan ben ik nog vegetariër hé :) Dus ik waswel blij dat het nog leefde, al vond ik het wel zielig dat het meteen de sneeuw indook toen mijn man de muts oppakte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG haha wat een muizenverhalen, hier gister ook een muis, een spitsmuisje haha.. liep op zn gemakkie in de keuken, kat erbij gehaald maar die luiwammes die deed niks.. pff.. toen heeft mn vriend de muis zelf gevangen en door de wc gespoeld... ik zei nog doe hem buiten haha maar hij zei nee nee dan zittie zo weer binnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Even een update van mij :) Alles gaat redelijk goed, ik neem geen pijnstillers meer, maar tegen 18 uur ben ik echt wel moe. Ik heb enkele blauwe (ondertussen gele) plekken op mijn borsten en daar voel ik het wel als de bh erop drukt :) Ik slaap nu ook gewoon zonder kussens in mijn rug en dat slaapt toch wel beter :) Alleen dat zij slapen mis ik zo hé, maar dat komt wel weer.

Ik heb wel veel schrik om iets fout te doen! En juist viel mijn zoontje tussen de zetel en de muur en toen heb ik hem daar (uiteraard) tussenuit getrokken. Zou dat kwaad kunnen? Hij zat echt met zijn teentjes tegen zijn neusje aan dus ik moest wel snel reageren. Maar nu ben ik wel bang dat dat kwaad kan. Op die moment voelde dat niet lekker, maar nu heb ik geen last. Ik denk wel dat ik morgen spierpijn ga hebben, want zo'n gevoel heb ik wel. Misschien een warm pittenzakje tegenaan houden, of kan dat kwaad?

Verder ben ik wel nog steeds overgelukkig met mijn boobs! Ze zijn aan het zakken nu, waardoor ik ze nu net iets minder mooi vind, maar ik weet dat het weer goed komt :)

Straks of morgen maak ik nieuwe foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Me

Je had je zoontje moeilijk kunnen laten liggen daar met zijn teentjes in zijn neus ;) En voor een keer is dat helemaal geen probleem.

Een warm pittenkussentje is prima tegen de spierpijn en gewoon rustig aan :)

Niet tillen (indien mogelijk he )

geen zwaar huishoudelijk werk en

je ellebogen niet hoger dan je schouders.

Voor de rest is het geen probleem :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net wat gestreken, en de boel wat opgeruimd, en de droger leegehaald. Mijn man was er deze week om voor de te zorgen, maar die man maakt meer rommel dan dat hij hielp! Ik ruim al op van dinsdag, en til af en toe die kleine uit zijn stoel. Maar een daarna denk ik wel shit, mag dat wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm strijken hoort bij zwaar huishoudelijk werk he... Ik mocht dat absoluut niet! Repeterende bewegingen zijn niet goed. Vandaar dat strijken, dweilen, ramen zemen, stofzuigen en zo, afgeraden! (maar dat heb je hier vast toch wel eens gelezen :) )

Nou moet ik er wel bij zeggen, dat sommige pc's dit niet aangeven en zeggen dat het wel mag...

Ik ben daar echter voorzichtig in geweest omdat er ook gezegd wordt dat dat het kapsel kan beschadigen.....

Liever even iemand anders laten strijken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks :) Ik was gewoon even gefrustreerd door de rommel. Dadelijk gaat mijn mannetje stofzuigen en dweilen en dan zit ik weer gerust :) Ik kan echt niet tegen vuile vloeren!

Dus vanaf nu, zal ik niet meer stofzuigen, strijken, en dweilen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, had gepland om morgen te strijken en eens te stofzuigen, maar als ik dit allemaal lees zou ik toch beter nog wat wachten...pff die berg strijk zie ik maar opstapelen, kan het zo moeilijk laten. Gisteren had ik ineens zo een steek in mijn ribben, precies of iemand steekt er met een mes in. Ik voel het nu nog als ik diep ademhaal...waarschijnlijk door overbelasting! Vanaf wanneer mogen deze taken dan wel weer?!

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 weken pas denk ik, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen zo lang wacht... Ik denk dat vele na 2,5 week of 3 weken toch al beginnen met die taakjes.

Ik denk ook dat het veel ligt of je ze voor of achter de spier hebt, nietwaar BB? Of denk ik dat maar? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou me nu ook weer rustig. Ik wil idd geen kapsel of wat dan ook. Ik ga mijn armen langs mijn lichaam binden ;)

Ik leef echt met je mee, en je kan alle steun en medeleven nu wel even gebruiken denk ik hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.