Ga naar inhoud

Me81 : 12 januari 2013 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Overpelt


Aanbevolen berichten

:1: :1:

Super!!

Ja douchen vond ik de 1e keer ook eng hoor!

Ik heb net ook nwe foto's geplaatst, en zie dat links nog wat hoger staat dan rechts.

Die is ook nog iets meer gezwollen..... komt hopelijk wel goed :-) Maar is pas dag 5 he!

Ben benieuwd naar je foto's!

:6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw 80c is toch wel al een mooie maat.

Vast en zeker een heerlijk gevoel.

Misschien van die waterafstotend tape halen voor je littekens en dan douchen.

En wat ggoed dat je al goed voelt en zo snel hersteld.

Hoe is het trouwens met je vader?

Ben benieuwd naar je foto's.

XIX

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat lief dat jullie allemaal zo meeleen :) En dat je naar mijn vader vraagt, heel lief :) Met mijn vader gaat het nu gelukkig goed, hij mag vandaag naar de gewone afdeling. Hij hersteld goed en heeft weer praatjes :)

Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe ik foto's moet plaatsen, daar ben ik niet zo'n held in ;)



Ga naar je Profiel.

Dan druk op bewerk mijn profiel.

Dan ga je naar gallerij

En druk je op Maak een nieuw album aan

Vandaar uit kan je de foto’s uploaden :1:

Thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt :) Ik heb echt jeuk onder mijn borsten. Maar ik bedenk me net dat mijn bh ook wel erg strak zit, niet bij de cup maar wel bij de band. Voor de operatie paste hij nog :( Nu lijkt hij een m of 2 tekort te zijn. Misschien dat ik daarom jeuk heb.

Mijn vriendin is net komen kijken en ze vond ze erg mooi :) Niet te groot en niet te klein :) Ik zit mijn borsten ook de hele tijd te aaien ;) Eindelijk heb ik een bolling waar mijn borsten horen te zitten :) Ik ben er zo blij mee en ik voel me zo goed! Totaal geen pijntjes meer. Ik neem nog wel braaf mijn pijnstillers want anders voel ik mijn littekens nog wel.

Niet te geloven hoe de tijd is omgevlogen :) Vorige week keek ik zo op tegen die operatie, en nu heb ik gewoon borsten :) Geel platte borstkas meer! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig toch dat je er zo blij mee bent! Zo hoort het ook. Die jeuk is irritant maar gaat wel weg, voor je het weet mag je een gewone bh aan wat het nog veel mooier doet lijken. Aftellen naar die dag en lief voor je boobs zijn, dan zijn ze ook lief voor jou. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Me!

Wat fijn dat het zo goed gaat met je, jeuk is een goed teken!

Ik moet elke keer wel lachen om wat je schrijft, de vrolijkheid en enthousiasme straalt er gewoon van af hihi.

De tijd vliegt inderdaad, voor je het weet ben je al weer een week verder.

Ik heb dat nog steeds, dat ik heel vaak bijv op de bank 1 hand op mn borst heb, zo fijn om een ronding en een echte borst te voelen haha, heb ik ook nooit echt gehad dat gevoel, dus ik betrap mezelf er nog wel eens op haha(klinkt wel een beetje maf dat je steeds aan je eigen boobs zit, maar jullie weten vast wel hoe ik het bedoel :6: )

xx veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij de pc geweest! Hij had de draadjes wat bijgeknipt :)

Het is echt een leuke vriendelijke dokter! Over 14 dagen heb ik nog een consultatie, dan is het meeste vocht weg. Ik mag me gewoon douchen dus dat is heel leuk :) Om de 5 dagen de pleistertjes verwisselen was genoeg want het was 'straffe plakband' :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Wacht maar tot hij aan jouw borsten mag zitten :45: Dan ben jij nog blij met zijn Iphone ;) Kost úren in het begin :4:

:45: hij vroeg net al of hij al eens mocht voelen :) En omdat ze geen zeer doen mocht hij eens aaien :)

Dus over een tijdje maar een paar apps instaleren zodat hij mijn borsten even met rust wilt laten, en dan te bedenken dat hij een echte billenman was :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat lief dat jullie allemaal zo meeleen :) En dat je naar mijn vader vraagt, heel lief :) Met mijn vader gaat het nu gelukkig goed, hij mag vandaag naar de gewone afdeling. Hij hersteld goed en heeft weer praatjes :)

Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe ik foto's moet plaatsen, daar ben ik niet zo'n held in ;)

Thanks!!!

Graag gedaan. Zijn tenslotte bv dinnetjes nou ik moet nog even geduld hebben.

Fijn dat het goed gaat..

Kan je nu makkelijk slapen, of is dat lastig?

Nog veel pijn?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk een pijn meer! :) Maar ik heb ze wel voor de spier. Alleen mijn littekentjes voel ik nog, vooral omdat de band van de bh ertegenaan drukt, mar verder niks :) De eerste dagen voelde ze wat beurs aan, vooral als ik rechtkwam :) Maar dat ik nu ook over.

Slapen doe ik nog op mijn rug, wel ongemakkelijk vind ik dat. Gisteren ben ik plat gaan liggen en dat ging goed, voordien sliep ik met veel kussens in mijn rug.

Deze morgen probeerde ik even een beetje op mijn zij te liggen, maar dat is nog niet lekker.

En zal ik nog eens iets heel engs vertellen wat ik deze morgen heb meegemaakt!!!! Gaat niet over borsten :)

Mijn dochter deed haar muts op, en die bewoog! Ze gooit die in paniek af en wat zat erin????? En muis!!!!!! Ieuwwwwww. Gelukkig voelde ik me goed, want met pijnlijke borsten en een man die net naar de kapper was was dat geen succes geweest! Brrrrr, en dan is het nog niet eens 9 uur, de dag moet nog beginnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh getver, hier ook een muis getroffen vanmorgen, of liever gezegd : een muizenfamilie :93:

Ik ging wat extra stro bij de konijnen in het nachthok gooien, en daar had zich dus een muizenfamilie in genesteld.

Vreselijk snelle vieze enge dingen zijn het. Heb er een stukje van gefilmd zelfs, op t laatst sprong onze poes het konijnehok in achter muis aan...wild west tafereel op de vroege ochtend :45:

Over dat zijslapen, weet je wat ook best fijn is zodat je niet geheel op je rug ligt, en ook niet compleet op je zij?

Ik ging een beetje half op mijn zij liggen, zodat het nog comfortabel is, en dan kussens in mijn rug zodat ik niet terug rolde op mijn rug...echte aanrader :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een dunner kussen onder je onderste boob, want anders gaat die pijn doen van het hangen ;) (is mijn ervaring tenminste ;) )

Hm en jij ook al muizen Piepke?? ships..... :unsure:

uhm.. ja sorry... daar heb ik dan weer geen ervaring mee dat de onderste boob niet op het matras rust als je half op je zij ligt :17: Bij mij ligt hij dan alsnog op het matras :45: oooh wat erg eigenlijk he :unsure:

Jup... muisjes in de tuin. Nouja, komt door de vorst, dan willen die beestjes de kou ontlopen en kom je ze ineens 'binnen' tegen in de schuur en de dierenhokken hahaahaha. Ik heb nu een muizenfobie ontwikkeld, heb het idee dat ik ze hoor piepen en ik zie overal wat wegschieten :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.