Ga naar inhoud

Me81 : 12 januari 2013 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Overpelt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

Het 'hupsen' van je borsten is vooral in het begin, denk ik wel afhankelijk van of je ze achter of voor de spier geplaatst krijgt :)

Ik heb ze zelf voor de spier en ik ben 4 maanden po. Ze hupsen lekker mee als ik loop.

En complicaties, ja ze komen voor..... Maar over het algemeen genomen denk ik toch dat het wel meevalt hoe vaak er echt zware complicaties voorkomen. Maar je moet maar net bij de gelukkigen of de pechvogels zitten :106: Over die complicaties is zooo weinig te zeggen....

Ik was er voor de bv natuurlijk ook wel bang voor en ik was ook heel blij toen ik 3 weken po was en alles netjes dicht zat en goed uitzag (litteken)

En trouwens, rare vragen bestaan hier niet ;) Alles mag gevraagd worden! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik zat helaas bij de pechvogels, maar ben overstapt naar het gelukkigste team.

Dat het fout is gegaan, wil niet zeggen dat het bij iedereen fout gaat. Grote fan ben ik niet meer van de 1 pc, maar bij vele gaat t wel goed. Jammer voor mij.

Laat dat jou niet weerhouden. Als je t echt graag wilt, dan zeg ik DOEN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt oor jullie reacties! :)

Volgende donderdag mag ik eindelijk naar de pc voor een eerste consult! Ik ben heel benieuwd wat hij te zegen heeft :)

Ik hoop eigenlijk dat ik genoeg weefsel heb en ze voor de spier kan krijgen, dat lijkt me wel fijn. Maar dual plane is ook goed natuurlijk!

En idd, met die complicaties kan je geluk en pech hebben. Maar ik wil het ook zo graag, dat ik de stap gewoon ga nemen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk krijg ik 12 januari mijn bv :) Ik wacht nog even op bevestiging, maar ik heb alvast een ticker gemaakt die ik nog kan aanpassen als het nodig is :)

Ik heb een heel lege kleine B maar wel een brede borst. Daarom komt er ongeveer 400 cc in, 14 cm doorsnee, medium high profile voor de spier :) Als ik zwanger was had ik een mooie C, maar na de bv verdwenen die als sneeuw voor de zon.

Ik denk dat ik op een D ga uitkomen... Wat denken jullie? Toen ik gepast had leek het toch vrij groot :) Maar natuurlijk als er er echt inzitten gaat het wel veel anders zijn denk ik hé.

Zijn er nog mensen met 380 of 400 cc voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik heb je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen..... alleen heb ik in je topic niet gevonden waar je nou precies gaat? In welke kliniek ga je? Dan zet ik dat er nog even bij :)

Als de datum verandert, dan hoor ik het wel. Kan altijd aangepast worden.

Gefeliciteerd met je datum!!! :D

xx BB

400 met die breedte wordt idd zeker D, misschien wel E (met als uitgangspunt een 75Btje :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word in zijn privé praktijk in Overpelt geopereerd :)

Misschien een E??? Whaaa, dat is wel veel!!!! :) Die 400 cc vond ik groot, maar de 380cc was net iets te klein. En ze zeggen toch altijd dat je zo snel went aan nieuwe borsten en dan beter een maatje groter neemt als je twijfelt :)

Een D of E met een borstvergroting toont wel kleiner als een natuurlijk D of E zeggen ze toch hé :)

Ik zou al veel sneller willen, maar onze uren staan al ast op het werk :s Maarja ik wacht wel braafjes af ;) En voor ik het weet is het 12 januari :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Me81,

wat fijn dat je je datum weet nu? Is het inmiddels al bevestigd door de kliniek?

En het is waar wat je schrijft. Mijn cup E ziet er niet uit als een natuurlijke cup E. Het lijkt meer op een cup d. Hoe dit kan is mij ook nog steeds een raadsel, want we passen allebei een cup e. Gek he. En toch zien dien van mij er niet zo uit.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boob, even een vraagje aan jou, of natuurlijk iemand anders die er iets van afweet :)

Ik krijg eurosillicone 400cc met 14 cm doorsnee. Ik heb genoeg weefsel om ze voor de spier te doen en wil graag een mooie bolling. Wat zou dan het beste zijn? Medium high of (extra) high profile? Ik wil geen ballonnen maar zoals op je profiel foto (kan niet zo snel andere echte voorbeelden noemen :) :) maar dat vind ik dus prachtig!

De pc ging de dag van de operatie kijken welke bij mij zouden passen. Hij zag onmiddellijk dat er bovenaan mijn borst vulling nodig was dus ik vertrouw hem er el op :) Maar nu ben ik wel benieuwd wat het verschil is tussen de 2 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was, ging ik voor de High profile, niet voor medium.

Alleen heeft Eurosilicone ook nog de 805N en die is wel de breedte van de medium profile, maar heeft meer projectie dan de normale medium profile.... Hij zit qua projectie precies tussen de medium en high in, dacht ik... Ff de tabel erbij pakken:

Als hij 400 wil plaatsen, denkt hij aan de gewone medium profile, want die 805N heeft geen 400 cc, wel 420...

Het ligt een beetje aan de cupmaat die je wilt bereiken, en heb even niet terug gelezen, dus weet dat zo even niet van jou...

Wat wil je graag? En die bolling krijg je met de high profile of die 805N..... De extra high kan ook, maar is weer veel smaller en soms is dat geen optie, bij een bepaalde cupmaat die je wilt bereiken, want een prothese mag niet te breed zijn voor je borst, maar zeker ook niet te smal. Je zou dan een soort punttieten krijgen (om het zo maar even te noemen)

Laat me even weten wat je wilt, kan ook via pb, en wat je nu hebt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eigenlijk een foto moeten plaatsen maar dan moet ik daar nog zo lang op kijken voor ik eindelijk mijn na foto kan laten zien hé ;)

Ik heb nu een lege 75 B of 80 A. Ik wil graag een volle up D :)

En punttieten wil ik idd niet! ;) Die van jou avatar wil ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Me,

Ik heb 450cc medium+ profile van Mentor voor de spier. Bij mij zijn ze groot maar absoluut geen ballonnen. Ik ben er heel erg blij mee.

Maar ik ben ook vrij breed en het is precies geworden wat ik op een foto liet zien als voorbeeld.

Maar BB is een stuk beter met maten en projecties en merken enzo. :D

Hoi Me,

Ik heb 450cc medium+ profile van Mentor voor de spier. Bij mij zijn ze groot maar absoluut geen ballonnen. Ik ben er heel erg blij mee.

Maar ik ben ook vrij breed en het is precies geworden wat ik op een foto liet zien als voorbeeld.

Maar BB is een stuk beter met maten en projecties en merken enzo. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens nog iets stoms. Ik wou de bv graag stil houden en daarom was ik zo blij met dit forum... Maar mijn man en moeder vertellen het allemaal maar rond :s Ik zeg al dat ze dat moeten laten maar zij zeggen dat iedereen het toch gaat zien! Tot zover dus 'de geheimhouding'...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd dat denk ik ook! En wij (die een bv krijgen of gehad hebben) kijken veel naar borsten, maar andere vrouwen doen dat niet zo :)

Ach ja,waarom ze het overal zeggen weet ik niet. Misschien moet ik ze ook het borstenforum aanraden ;) Dan kunnen ze net als ik alles opzoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, raar he. Ik dacht ook dat iedereen het dadelijk zou merken maar zelfs mijn grootmoeder, die tijdens mijn zwangerschap nog de opmerking maakte dat ik wel 'serieus grote borsten' had, denkt blijkbaar dat het sindsdien altijd zo is geweest. Dus de kans dat iemand er ook maar iets van zou zeggen is echt wel miniem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske, ik ben net eens gaan kijken bij je foto's en dat zijn idd hele mooie borsten! Zo wil ik ze ook wel ;)

Ik heb ook een brede borstkas vandaar die 14 cm.

Het is zo moeilijk hé!

Ik denk ook dat het wel meevalt hoor Mus. Maar als mijn man en moeder niet kunnen zwijgen weet binnenkort toch iedereen het :s

Ik wilde het ook wel zeggen tegen mijn diensthoofd, maar omdat een collega borstkanker heeft (dezelfde dag geconstateerd als mijn consult) durf ik het niet te zeggen omdat het dh haar beste vriendin ook al aan kanker verloren heeft en ik weet niet hoe ze het gaat aannemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je. ben ook heel blij met het resultaat tot nu toe.

Heb je ook een foto meegenomen als voorbeeld hoe je het wil?

zo nee, maak je gewoon nog een afspraak en neem je een foto mee. Kan je meteen al je vragen die je nu weer hebt kwijt.

En kan je ook de angst voorleggen dat het niet te breed mag zijn maar je ook geen punttieten wil.

Oef. dat is een moeilijke kwestie ja. Maar het blijft een keuze die jij maakt over jou eigen lijf. Wat ze ervan vind is haar pakkie aan om het maar zo te zeggen. Maar het maakt het wel lastig. Ik snap dat je haar juist nu dan niet te veel ermee wil confronteren. lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vanaf vandaag exact nog een maandje te gaan! Krijg er al zenuwen van als ik eraan denk :)

Twijfels ook trouwens... Hadden jullie dat ook? Ik ben ervan overtuigd dat ik het wil, en ik wil het zo heel erg graag.

Maar het is zoveel geld, gaan ze niet te groot worden, hoe ga ik me voelen vlak na de operatie? Voor hetzelfde geld denk ik van 'wat heb ik nu gedaan?'

Ik ben eigenlijk heel verlegen en bescheiden, en nu ga ik dus met grote borsten lopen!

Maar het is zo mooi! Van die mooie volle borsten! Dus ik ga er wel heel blij mee zijn natuurlijk :) Maar toch, die twijfels....

Ik word onder sedatie geopereerd, wat ik heel erg leuk vind want ik ben heel erg bang voor de narcose, maar wat als ik wat voel? Of als ik een bloedklonter krijg, of complicaties?

Jullie lezen het al hé, de zenuwen beginnen te komen en dan begin je zo te freaken over die dingen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Me

Heel normaal, die twijfels. De meesten hebben getwijfeld over de maat, zeker als het opeens dichtbij komt. Maar dat komt vooral doordat je je er totaal geen voorstelling van kunt maken, hoe het eruit gaat zien...

Dromen over de operatie, zowel leuke als akelige, ook allemaal normaal...

En ja: wát als je een nabloeding of andere complicatie krijgt? Sja, weet je, dat zijn nou eenmaal complicaties die bij alle operaties voor kunnen komen... Het risico is niet zo heel groot, maar aan elke operatie zit gewoon een risico. Maar hey, zit er niet ook een risico aan, om met de auto of de fiets of een vliegtuig deel te nemen aan het verkeer? Is het niet gewoon superveel pech hebben als jij toevallig diegene bent die aangereden wordt? Of wat dan ook!

Probeer het te relativeren en bedenk je goed dat je je straks harstikke trots gaat voelen :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Whaaaa nog maar 10 dagen!Wat vliegt de tijd zeg :) Ik zal echt blij zijn als het achter d rug is :)

Ik ben nog nooit geopereerd ,behalve toen ik 2 was, dus ik vind het zo spannend! Maar ik kijk er ook wel naar uit :)

Volgende week ga ik mijn sportbh kopen van triumph, en nog eens extra van de hema :) Alleen dat al vind ik leuk! Laat staan om een echte bh te kopen :)

Wat raar dat ik over 10 dagen hier mijn operatieverslag kan typen :) Daar heb ik zo lang naar uitgekeken en nu is het zover :)



Oeh, smiley overdosis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.