Ga naar inhoud

Me81 : 12 januari 2013 : Dr. Vanstraelen : Privekliniek : Overpelt


Aanbevolen berichten

Ik al blij zijn als ik mijn maximizer niet meer hoef te dragen :) Die dingen zitten echt niet lekker hé. Ik ben nog vrij rustig voorlopig, volgende week zal dat wel anders zijn :)

Ik moet alleen het uur nog doorkrijgen! Hopelijk ben ik vroeg aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

@Best boobie :)

Een vraagje, aangezien ik net las dat jij de bh maat redelijk kan inschatten...

Morgen ga ik op zoek naar een goede sportbh, ik wou maat 80D kopen, maar nu vraag ik me af of dat wel de juiste maat is.

Mijn huidige maten zijn 78cm omtrek onder de borst en 88 cm op de borst gemeten. Ik krijg (ongeveer) 400 cc op de spier met eurosillicone rond. Nu draag ik 80 A/B

Ik kan de bh natuurlijk nog gaan ruilen als hij niet past hé :) In de kliniek word ik gewoon ingetaped en mag ik een paar dagen nadien een sportbh aandoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Best boobie :)

Een vraagje, aangezien ik net las dat jij de bh maat redelijk kan inschatten...

Morgen ga ik op zoek naar een goede sportbh, ik wou maat 80D kopen, maar nu vraag ik me af of dat wel de juiste maat is.

Mijn huidige maten zijn 78cm omtrek onder de borst en 88 cm op de borst gemeten. Ik krijg (ongeveer) 400 cc op de spier met eurosillicone rond. Nu draag ik 80 A/B

Ik kan de bh natuurlijk nog gaan ruilen als hij niet past hé :) In de kliniek word ik gewoon ingetaped en mag ik een paar dagen nadien een sportbh aandoen.

Ik heb even gereageerd op de pb die je me stuurde haha. Stalker :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou een beetje een monoloog, maar dat is niet erg ;) Fijn om nog eens terug te lezen over een tijdje :)

Net gebeld naar de pv en moet me 12 januari om 7.30 melden. Nu is het voor echt, en krijg ik echt enorm veel zenuwen! Pfieuw, wat heb ik een knoop in mijn maag zeg. Ik was helemaal vergeten of ik nuchter moest zijn, maar dat zal zowiezo geen probleem zijn ;)

We gaan ervoor nog even alles overlopen, en dan begint hij eraan! O jee, tot een uur geleden had ik totaal nog geen zenuwen, maar nu ik het uur weet.... :107:

Ach ja, komt wel goed, nog maar 5 dagen stressen :)

En dan kan ik ook foto's posten van mooie borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word onder sedatie geopereerd vandaar dat ik als ik wou een licht ontbijt mocht nemen, maar ik ga geen hap door mijn keel krijgen :)

Ik moest al paracetamol en ibuprofen in huis halen en dan schreef hij nog wat voor die dag zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :) Ik voel echt de kriebels in mijn buik! En als ik er aan denk ben ik zoooooo benieuwd naar de maat! Want daar heb ik dan wel zin in :) En joepie! Mooie bikini's dit jaar! En mooie topjes! Net voor foto's getrokken, en dan zie je pas echt dat het nodig is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lady,

Het stelde echt niks voor! Ik en zo blij nu! Er is 420 in gegaan!!!!!!:)Maar ik ze wel dat ik geen te grote wilde en dar gebreep hij ook, maar omdat ik brede borsten heb moesten er wel een brede protese in :)

Toch even een kot verslagje.

Ik kwam om 7 u 25 binnen en toen kreeg ik mee een pilletje van de pc om rustig te worden :)

Naeen kwartiertje kwam hij me halen en legde hij wat dingen uit, kreeg ik een afspraak voor voldende week dindsq en toen mocht mijn man en ik afsheid nemen. Hij trok wat foto's en begon te tekenen en toen mocht ik gaan liggen op een lekker bedje.en kreeg ik een infuus en was was ik! Heerlijk.

Toen ik wakker werd was hij de drains uit mijn borsten aan het halen maar dat had ik zelf niet door :)

Nadien ben ik in de auto beland en thuis op de zetel terecht gekomen :) Ik heb 420c gekregen!!!!! Ik zij dat ik ze niet mega groot wilde ne dat begreep hij. Maar hij mocht niet te klein gaan anders klreeg ik huidoverschot:)

Ik ben er zo blij meeeeee! Echt, ik ben zo blij dat ik het gedaan hé :) En jullie allemaal bedankt voor de steun!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het valt nog steeds goed mee :) Nu begin ik het pas echt te beseffen! :)

Papa is deze nacht wel met spoed geopereerd aan trombose en ligt op intensieve nu. Dat is uiteraard een dikke domper! Maar hij is wel geholpen nu en dat is het belangrijste hé

Nu lekker rusten en genieten van mijn mooooooie volle boobies! I love them!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lady,

Het stelde echt niks voor! Ik en zo blij nu! Er is 420 in gegaan!!!!!!:)Maar ik ze wel dat ik geen te grote wilde en dar gebreep hij ook, maar omdat ik brede borsten heb moesten er wel een brede protese in :)

Toch even een kot verslagje.

Ik kwam om 7 u 25 binnen en toen kreeg ik mee een pilletje van de pc om rustig te worden :)

Naeen kwartiertje kwam hij me halen en legde hij wat dingen uit, kreeg ik een afspraak voor voldende week dindsq en toen mocht mijn man en ik afsheid nemen. Hij trok wat foto's en begon te tekenen en toen mocht ik gaan liggen op een lekker bedje.en kreeg ik een infuus en was was ik! Heerlijk.

Toen ik wakker werd was hij de drains uit mijn borsten aan het halen maar dat had ik zelf niet door :)

Nadien ben ik in de auto beland en thuis op de zetel terecht gekomen :) Ik heb 420c gekregen!!!!! Ik zij dat ik ze niet mega groot wilde ne dat begreep hij. Maar hij mocht niet te klein gaan anders klreeg ik huidoverschot:)

Ik ben er zo blij meeeeee! Echt, ik ben zo blij dat ik het gedaan hé :) En jullie allemaal bedankt voor de steun!!!!!!

Hahahahahaa, geweldig, jij was gewoon nog niet helemaal wakker toen je dit schreef volgens mij :45:

Gefeliciteerd met je boobs meid!!!

Geniet ervan en een goed herstel gewenst!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Super dat het zo goed gegaan is! Ik dacht hetzelfde als BB, ik dacht OF het is op een telefoon geschreven, of je was nog een beetje suffig hihi. Maar heerlijk dat je zo tevreden bent en je arts ook begrijpt wat je wilde.

Wel heel erg vervelend van je vader, gelukkig is hij geholpen, hoop dat jullie allebei snel beter zijn.

Goed herstel gewenst!

xx veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.