Ga naar inhoud

Meiske: 1 oktober 2012: Dr De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Wauw! Super hé :) Ik heb 14 nov mijn 1e consult bij Dr. Demeyere, écht fijn om lezen dat jij er zo'n goed gevoel bij had! :) geef mij ook ineens een goed gevoel over mijn beslissing bij hem een afspraak te plannen!

Laat me weten hoe het verlopen is! Ik duim voor je!

Ben je snel kunnen ingepland worden voor je BV operatie?

Succes!

Katje.

OEI :) Ik zie net dat je berichtje al wat langer geleden was dan ik dacht :) Hmmm... nu kan ik beter vragen : "Hoe is het verlopen" :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha katje, ja dat is alweer een poosje geleden. Het is eigenlijk allemaal heel erg goed gegaan. Het verslagje van de operatie staat op pagina 3.

En ik heb geregeld wat gepost. Dus ik zou zeggen. Ga er lekker voor zitten en spit lekker een aantal topics door.

Deed ik ook van te voren en dat was wel fijn.

Ook omdat je dan je toch een beter beeld kan schetsen van wat er gaat gebeuren en wat je kan verwachten na de operatie.

leuk om naar je consult toe te leven he?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 4 wk po ja!! Snel gegaan zeg! Kan ook echt niet wachten voor gewone bh's!!

Hahaaa!! Ik herken het helemaal wat je zegt! Je bent dan zo trots en wil het wel van de daken schreeuwen! Kijk!! Mooi he?! Ik heb nieuwe boobies!!

Ooohhh...meiske..en wat dacht je straks van de zomer!! Leuke topjes!! En OF mensen het dan zien! (hoop ik ;-)) ipv de wat lossere dikkere winter tops

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

zoo net ff je fotos bekeken:jij moet wel heeeeeeeeeeeeeeel trots zijn,wat zijn ze mooi zeg!

lekker groot en mooi vol en dan die spleet wow!die van mij staan best veruit elkaar vind ik maarja,als ze dadelijk wat zachter zijn snoeren we ze gewoon tegenmekaar aan en..voila(hoop ik dus haha)

Lekker dat t allemaal zo goed gaat hoor!

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja stones. ik heb nog nooit zo vroeg zo uitgekeken naar de zomer. Maar dat gevoel heb jij natuurlijk ook helemaal. Leuk he?

Ja pety ik ben echt supertrots. zo trots als een aap met 7 lullen zeggen ze wel eens. hahahaha :45: In dit geval 2 big boobs!

De Meyere had van te voren al gezegd dat het speetje heel mooi zou worden omdat ik dat van nature schijnbaar al had. Een extra cadeautje van mama natuur.

Je hebt helemaal gelijk hoor. Lekker tegen elkaar aan binden. En HOPPA :1big_boobs: Jij hebt nog geen foto's van je nieuwe bh's die wel passen gemaakt? Mag ik ze zien? Ben niet nieuwsgierig hoor... :36: Worden ze bij jou al zachter?

Ik heb inmiddels ook de wonderbra besteld strapless. Een simpele gewoon huidskleur in 80G omdat BB ergens vertelde dat de cup klein valt. Hopen dat die past want groter hadden ze niet. :66:

Verder wil ik deze of volgende week beginnen met lymfe drainage. Dat schijnt voor de lipo goed te zijn. Het wordt vergoed tot 12 behandelingen per kalender jaar. En over 2 maanden is er weer een nieuw kalenderjaar. Dus laat ze maar aan masseren. Als het niet helpt is het alsnog gewoon lekker. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha precies lekker laten masseren...heb nog geen fotos gemaakt,doe ik binnen kort ff.

rechts is al best heel zacht maar links niet echt nog nou ja ...geduld!!zei al eens dat ik dat woord nog eens op mn boobs laat tatoueren!

perfect hoor dat spleetje!..bij mij kan je dr bijna een fiets in stallen :45: :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha groot gelijk meid massage is altijd goed :D

Wauw 80G!! Jeetje meloentjes in tha housssee!!!

Nou nog even een paar maandjes onze boobies verstoppen maar deze zomer gaan we helemaal los :101:

Haha ja een fietsenstalling :P Mag je trots op zijn meid je spleetje (haha zo lekker dubbel he)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en... heb je die wonderbra al binnen?

die zit toch zo lekker. en zakt dus niet af!!! zo fijn....

dus heb je nu al 6 mooie bh's!!!! hahahhhaha

heerlijk dat je nu zo veel plezier krijgt in het shoppen he!

maar lekker doen hoor!

die mooie inhoud hoort in een mooie verpakking! en een mooi tietenjack is altijd mooi meegenomen toch?

ze zijn wel heel heel mooi he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha dat was mij gewoon niet eens opgevallen. :69:

Nu is heel BB in de stress! :131:

Nee de wonderbra komt morgen pas binnen als het goed is. Even afwachten dus.

euh ik heb dan 7 tietenjacks. :11: ik kwam ook nog een sapph bh tegen die heel erg in de aanbieding was. Die schreeuwde erom om gekocht te worden.

Maar daarin had ik 85F nodig. Dus morgen heb ik dan 3 verschillende maten in de kast liggen als de wonderbra past teminste. :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik masseer net even mijn littekens met bio oil voor het slapen gaan, is het net of er een belletje knapt in het litteken. Durf ik de ene niet meer aan te raken, doet de ander het ook. Alsof het bubbeltjes plastic is.

Herkennen jullie dat?

Was een heel freaky gevoel namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiske,

ik masseer ze zelf ook ieder avond even in.. soms ook 's ochtends als ik het niet vergeet! De arts gaf me als tip dat ik niet te hard moest duwen maar met een masserende beweging, zodat de bloeddoorstroming wordt bevorderd.

ik voel nu duidelijk verschil met aan aantal weken geleden, het wordt minder hobbelig achter de littekens. tja.. weet ook niet goed hoe ik het moet beschrijven. maar snap wel heel goed wat jij bedoeld. want ik voel steeds minder van die hobbeltjes zeg maar!

en als je het niet vertrouwd... gewoon even bellen he!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiske,

en..en? Past de wonderbra??

Ik wil hem voor de zomer ook aanschaffen. De lingerie-winkel in ons dorp verkoopt hem s'zomers wel. Nu hadden ze er bijna geen meer en omdat ik hoor dat die qua maat afwijkt, wil ik hem liever eerst passen dan dat ik hem online bestel..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het erna niet meer gevoeld dus ik geloof het wel. Ze voelen nu wel veel gladder als daarvoor. Dat is dan weer een pluspunt! :D

jaaaa de wonderbra past. Maar, ik had ook een 75 omtrek kunnen doen ipv 80 denk ik. Hij moet op het strakst en dan zou ik het liever nog niet ietsjes strakker willen. Maar misschien is dat wel omdat ik anders bang ben dat ie toch afzakt. Verder zit hij eigenlijk perfect. Ik zal binnenkort er wel ff een foto van maken. Hij lijkt wel GIGANTISCH in die maat zeg. phoe hee!!!

Ik heb m via Lace besteld want daar was die het goedkoopst.

Ik kreeg net een mail met een kortingscode voor 15% korting op bh's: bra15

Die is geldig tot 6 november. Dus dames die nog wat willen bestellen daar, doe er je voordeel mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.